Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.18 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни

Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36
Reply | Print
Author Topic: Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни  (Read 41319 times)
Алекс75
Active user

Posts: 1823


View Profile
« Reply #320 on: 27.04.18 , 17:04 »
Share Reply with quote

У транспортной изоляции Мариуполя есть реалистичное решение
.... проект готовится в рамках программы по госуправлению под руководством профессора Френсиса ФУКУЯМЫ.
https://blogs.pravda.com.ua/authors/nayem/5ae326fe988a5/
« Last Edit: 27.04.18 , 17:04 by Алекс75 » Logged
wappoltava
Active user

Posts: 741


View Profile
« Reply #321 on: 28.04.18 , 08:04 »
Share Reply with quote

вже й Найем переймається Маріуполем. Це непогано, можливо потяги на Маріуполь ще пришвидшать. Тільки от проєкт Френсиса ФУКУЯМИ з електрофікаціїї та повністю щоб ділянку Волноваха - Запоріжжя(Чаплино чи Федорівка) потребує колосальних коштів. "Рижий" на це не піде, він тільки може піднімати тарифи на тепло та електроенергію(зі своїх ТЕЦ, ТЕС) для простих людей, та піарять його ще контрольовані ЗМІ та телеканали потім за його доброчинність. В Меценатів в Україні що могли б цей проект повністю за свій кошт проплатити я не вірю. Це хіба що просити міжнародну спільноту, та робити ділянку до Чаплино там повністю пасажирську, щоб "Рижому" на халяву не дісталась...
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 519


View Profile
« Reply #322 on: 28.04.18 , 15:04 »
Share Reply with quote

А, ну, да) Найем - это очень влиятельный человек, куда влиятельнее Ахметова))
Logged
sergius
Active user

Posts: 2315


View Profile
« Reply #323 on: 28.04.18 , 15:04 »
Share Reply with quote

Оу
Quote

ЧТО ДАЛЬШЕ

Это пока общее видение, в нем учтены основные цифры и факторы, но очевидно это еще не план. Сюда входит параллельное продвижение трех проектов – оптимизация существующего жд сообщения, электрификация участка железной дороги Мариуполь – Камыш-Заря
А дальше Эволюшенами)).
Logged
jwan
Active user

Posts: 491


View Profile
« Reply #324 on: 28.04.18 , 18:04 »
Share Reply with quote

в ближайшие 3 года на участке существенного повышения скорости не ждите. P. S. В Волновахе начали модернизацию ТЧ-17 для обслуживания новых тепловозов General Electric
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 741


View Profile
« Reply #325 on: 28.04.18 , 18:04 »
Share Reply with quote

в ближайшие 3 года на участке существенного повышения скорости не ждите. P. S. В Волновахе начали модернизацию ТЧ-17 для обслуживания новых тепловозов General Electric

- так вони в Волновахі будуть базуватись, чи в Мелітополі? - чи Волноваха буде оборотне депо, Мелітополь головне депо?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2315


View Profile
« Reply #326 on: 28.04.18 , 20:04 »
Share Reply with quote

А кто модернизирует? Наши или иностранцы?
Logged
jwan
Active user

Posts: 491


View Profile
« Reply #327 on: 28.04.18 , 21:04 »
Share Reply with quote

в ближайшие 3 года на участке существенного повышения скорости не ждите. P. S. В Волновахе начали модернизацию ТЧ-17 для обслуживания новых тепловозов General Electric

- так вони в Волновахі будуть базуватись, чи в Мелітополі? - чи Волноваха буде оборотне депо, Мелітополь головне депо?

Волноваха оборотное депо, Мелитополь - основное.
Logged
jwan
Active user

Posts: 491


View Profile
« Reply #328 on: 28.04.18 , 21:04 »
Share Reply with quote

А кто модернизирует? Наши или иностранцы?

пока что подготовительные работы
Logged
sergius
Active user

Posts: 2315


View Profile
« Reply #329 on: 07.05.18 , 20:05 »
Share Reply with quote

*********************
На зупинках Придніпровської залізниці люди падають під вагони поїзда - ЗМІ

Пологівці стурбовані ситуацією, що склалася у зв’язку з ремонтом залізничної колії по направленню приміського поїзда 6856 Пологи – Комиш - Зоря. Про це повідомляє інформаційний ресурс "Районка".
 
На зупинках Платформи 292 і 293 кілометр, що розташовані на території села Воскресенка наразі відсутні посадочні платформи. На цій ділянці залізничного путі ведуться роботи по ремонту колії. Пасажири поїзда, а це в основному мешканці Воскресенки, змушені видиратися на сходи вагонів поїзда, ризикуючи власним здоров’ям.
 
Навіть молодим людям аби забратися у вагон чи зійти з нього доводиться проявляти неабияку спритність. Що й говорити про пенсіонерів. Літні люди, які часто їздять цим поїздом до Поліг, отримували навіть травми. Через це дехто змушений був зовсім відмовитись від пересування залізничним транспортом і віддати перевагу автобусу.
 
Мешканка Воскресенки Людмила Демко неодноразово спостерігала поневіряння односельчан і сама стала учасницею вище вказаних проблем:
 
- Якщо ухватившись за поручні поїзда потрапити у вагон ще можливо, то зійти без сторонньої допомоги взагалі не реально. Під ногами величезний щебінь від якого люди підвертають собі ноги та падають просто під вагон. Для місцевих це справжня проблема, - жаліється пенсіонерка.
 
Як стало відомо Газеті, на даній ділянці виконується ремонт колії силами КМС Запоріжжя ліве. Роботи планові і тривають вже кілька тижнів.
 
За роз’ясненням даної ситуації і про шляхи її вирішення журналісти Газети дізнавались у керівництва регіональної філії «Придніпровська залізниця».


*********************

Джерело: https://vcrti.com.ua/haluzi/zaliznychnyi-transport/na-zupynkakh-prydniprovskoi-zaliznytsi-liudy-padaiut-pid-vahony-poizda-zmi
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.147 seconds with 20 queries.