Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.18 , 06:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни

Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36
Reply | Print
Author Topic: Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни  (Read 40060 times)
jwan
Active user

Posts: 490


View Profile
« Reply #330 on: 08.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

Придніпровські залізничники у короткі строки провели посилений середній ремонт колії на перегоні Пологи – Гусарка, актуальність якого була продиктована питаннями безпеки руху. Зокрема вже повністю відновлено посадкові платформи на 292-му та 293-му кілометрах перегону, які були частково демонтовані на час роботи великогабаритної колійної техніки.

У квітні – на початку травня працівники колійного господарства регіональної філії «Придніпровська залізниця» за допомогою машини РМ-80 оновили щебеневий баласт на 950-метровій ділянці перегону Пологи – Гусарка, щоб усунути забруднення щебеневого баласту та небезпечні розлади колії.

У зону ремонтно-колійних робіт потрапили дві пасажирські посадкові платформи – на 292-му та 293-му кілометрах перегону. Для того, щоб на перегоні могла працювати великогабаритна колійна техніка, залізничникам довелося частково демонтували по 13 із 18 залізобетонних плит кожної з посадкових платформах. Решту плит (загальною довжиною 30 метрів) було збережено, щоб на час ремонту не відміняти зупинку на платформах приміського поїзда № 6856 сполученням Пологи – Комиш-Зоря, яким користуються місцеві мешканці. Сьомого травня ремонтно-колійні роботи на перегоні Пологи – Гусарка було завершено. Також були повністю відновлені та впорядковані обидві пасажирські посадкові платформи.

Нагадаємо, що деякі сайти розповсюджували недостовірну інформацію про повну відсутність платформ на зазначеному перегоні. Закликаємо ЗМІ користуватися офіційною та достовірною інформацією і не створювати псевдосенсацій.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2194


View Profile
« Reply #331 on: 08.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote


Нагадаємо, що деякі сайти розповсюджували недостовірну інформацію про повну відсутність платформ на зазначеному перегоні. Закликаємо ЗМІ користуватися офіційною та достовірною інформацією і не створювати псевдосенсацій.
Ой, да прям таки. Только в деяких ЗМІ сделана фотография посадки вне (отодвинутой) платформы.
Logged
jwan
Active user

Posts: 490


View Profile
« Reply #332 on: 15.05.18 , 18:05 »
Share Reply with quote

Поезда из Киева в Мариуполь к концу года должны ходить за 12 часов - Омелян

Министр инфраструктуры Владимир Омелян на сегодняшней встрече с и.о. главы правления "Укрзализныци" (УЗ) Евгением Кравцовым высказался за то, чтобы ускорить движение поездов между Киевом и Мариуполем. Об этом сообщили в Мининфраструктуры.

"Один поезд из Киева на Мариуполь идет более 16 часов, второй - более 18. "Укрзализныця" должна обратить на это внимание и сократить это время до 12 часов до конца этого года", - заявил министр.

Омелян также поблагодарил Кравцова за то, что количество поездов на мариупольском направлении выросло по сравнению с прошлым годом.

"Я благодарен УЗ за то, что, несмотря на объективные сложности, за последний год удалось увеличить количество поездов на мариупольском направлении с 12 до 24 пар в сутки. Надеюсь, до конца года мы будем иметь 26 пар поездов в сутки. Расширено как пассажирское, так и грузовое сообщение", - сказал министр.

Кравцов в свою очередь отметил, что в улучшение железнодорожного Мариуполя с другими регионами Украины компания планирует инвестировать в этом году 100 млн гривен.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2407


View Profile
« Reply #333 on: 16.05.18 , 09:05 »
Share Reply with quote

Нереально. Киев - Запорожье за 8 часов получится (по темпу дневного ИС+ трансформера), но от Запорожья до Мариуполя за 4 часа вообще никак. Очередное сотрясание воздуха.
Logged
jwan
Active user

Posts: 490


View Profile
« Reply #334 on: 23.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

У січні-квітні 2018 року відповідно до плану реконструкції об’єктів залізничної інфраструктури на ділянці Пологи – Комиш Зоря на стиковій станції було укладено дві приймально-відправні колії протяжністю майже 1,8 км і сім стрілочних переводів, а також переукладено одну під’їзну колію. На місці відновлення роз’їзду 327-й кілометр перегону Магедове – Комиш-Зоря залізничники уклали в квітні одну приймально-відправну колію, 2 стрілочні переводи та один скидальний вістряк.
Logged
jwan
Active user

Posts: 490


View Profile
« Reply #335 on: 18.06.18 , 17:06 »
Share Reply with quote

участок Волноваха-Камыш Заря-Щебеночный

https://www.youtube.com/watch?v=Z8BtCId1bas&t=2580s
Logged
sergius
Active user

Posts: 2194


View Profile
« Reply #336 on: 18.06.18 , 21:06 »
Share Reply with quote

Спасибо за видос с "экзотических" мест! )).

В который раз вот смотришь на пейзажи и инфраструктуру с тих мест, и не вериться, что это может быть один из самых загруженных железнодорожных участков страны.

График, конечно же, менее жесткий, нежели у 83-103 (у которых остановок больше, а время хода - меньше). От Волновахи и почти до Розовки без остановок в пределах 50-70 км/ч. Перед остановкой чуть ускорились до 85, что позволило приехать на пару минут раньше. Зато до Камыш-Зари в основном 80-90 с внеплановой остановкой по блок-посту 346 км.

Иван, такой вопрос. А какую функцию сейчас выполняет Разъезд 376 км?
« Last Edit: 18.06.18 , 22:06 by sergius » Logged
wappoltava
Active user

Posts: 730


View Profile
« Reply #337 on: 19.06.18 , 06:06 »
Share Reply with quote

- я не залізничник, питання таке: - коли зустрічний потяг зі щебнем йде(там йому максималку таке як 45км/ч дають. да?), то чи повинен і наш потяг при зустрічі зменшувати швидкість?
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8625


View Profile
« Reply #338 on: 19.06.18 , 07:06 »
Share Reply with quote

(там йому максималку таке як 45км/ч дають. да?), то чи повинен і наш потяг при зустрічі зменшувати швидкість?
Ні. Ніхто таких обмеженнь не видає, швидкість звичайна для вантажного поїзда. І зустрічний теж швидкість не зменшує. Хіба що поммаш. присідає, або ховається в машинному відділенні, а машиніст про всяк випадок прикривається як може.
Logged
jwan
Active user

Posts: 490


View Profile
« Reply #339 on: 19.06.18 , 17:06 »
Share Reply with quote


Иван, такой вопрос. А какую функцию сейчас выполняет Разъезд 376 км?

Наверное роль Блок-поста
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.072 seconds with 20 queries.