Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.07.19 , 14:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни

Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50
Reply | Print
Author Topic: Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни  (Read 70478 times)
jwan
Active user

Posts: 650


View Profile
« Reply #470 on: 16.04.19 , 23:04 »
Share Reply with quote

прокладка второго пути. Благодарность Горностаеву К. за видео

https://www.youtube.com/watch?v=OMH5QdcGpw0&feature=youtu.be
Logged
jwan
Active user

Posts: 650


View Profile
« Reply #471 on: 17.04.19 , 15:04 »
Share Reply with quote

Пропускная способность участка к-Зар - Волн

Апрель
Дата   Пары поездов
1   19
2   19
3   15
4   24
5   15
6   21
7   18
8   27
9   26
10   23
11   25
12   21
13   26
14   24
15   23
16   24
Logged
sergius
Active user

Posts: 3374


View Profile
« Reply #472 on: 20.04.19 , 12:04 »
Share Reply with quote

Новая порция фоток от Бугайова. Начиная с пятнадцатой по счету - непосредственное строительство второго пути.

https://www.facebook.com/diskoham/posts/2182032191845905
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2921


View Profile
« Reply #473 on: 20.04.19 , 22:04 »
Share Reply with quote

хоть что-то в стране строится.
Logged
jwan
Active user

Posts: 650


View Profile
« Reply #474 on: 22.04.19 , 11:04 »
Share Reply with quote

Кстати, на участке Федоровка-Волноваха сейчас практически не используются 2ТЭ116.
Logged
Oleg85
newbee

Posts: 1


View Profile
« Reply #475 on: 29.04.19 , 19:04 »
Share Reply with quote

Кстати, на участке Федоровка-Волноваха сейчас практически не используются 2ТЭ116.

Интересно было бы увидеть график исполненного движения, как Вы делали раньше, когда на участке эксплуатировались только 2ТЭ116. Интересно увидеть как обращаются новые ТЭ33АС, интересен их ареал обитания, каково их реальное колличество на участках в сравнении с 116. Думаю это интересно не только мне? Сделайте такой график, если Вам не сложно!? Заранее благодарен!
« Last Edit: 29.04.19 , 19:04 by Oleg85 » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7999


View Profile
« Reply #476 on: 01.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

29 апреля ехал 133 на Николаев и нас пропускал по Высокополью грузовой состав, который вели два Эволюшена.
Logged
jwan
Active user

Posts: 650


View Profile
« Reply #477 on: 10.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

8.05 врезали стрелку на РЗД 393 км со стороны ст. Хлебодаровка, сегодня 10.05 врезают стрелку на РЗД 393 км в сторону ст. Зачатьевской
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 982


View Profile
« Reply #478 on: 10.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

29 апреля ехал 133 на Николаев и нас пропускал по Высокополью грузовой состав, который вели два Эволюшена.

Ну там грузаки парами 33х уже давненько водят, сейчас там 2-3 пары в сутки, а позавчера с Николаева в Днепр был первый рейс на длинном плече без смены бригады.

TE33AC-2013 и TE33AC-2007 с грузовым поездом у входного ст.Встречный
https://www.youtube.com/watch?v=5AQPN-Jar7I

TE33AC-2007 и TE33AC-2013 с грузовым поездом у входного ст.Апостолово
https://www.youtube.com/watch?v=Durmijdmg18
Logged
jwan
Active user

Posts: 650


View Profile
« Reply #479 on: 06.06.19 , 11:06 »
Share Reply with quote

06.06.2019
Стратегічна залізнична гілка Волноваха – Комиш-Зоря на Донеччині стане повністю двоколійною, – Євген Кравцов
Залізничники модернізують інфраструктуру на маріупольському напрямку. Ділянка Волноваха – Комиш-Зоря стане повністю двоколійною. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Ці фото – з модернізації стратегічної залізничної гілки Волноваха – Комиш-Зоря. Вона стане повністю двоколійною. На Донеччині триває найпотужніше будівництво нової колії за часів незалежної історії України», — повідомив керівник Укрзалізниці.

За його словами, роботи на дільниці тривали кілька років. Залізничники вже збудували 26,9 км колії, у планах – ще 7. «Маріупольський напрямок для залізниці – один із найнапруженіших. Наше завдання – аби безперебійно курсували пасажирські, приміські та вантажні поїзди. З цим справляємось», — зазначив Євген Кравцов.

Він також повідомив, що модернізація дозволила Укрзалізниці запустити в цьому році ще один пасажирський поїзд до Маріуполя, — він долає швидкість на 2 години швидше за інші.

За три роки модернізації інфраструктури на ділянці Волноваха – Комиш-Зоря відремонтовано 84,8 км колії та 54 стрілочні переводи, що дозволило значно збільшити пропускну спроможність дільниці з 20 пар поїздів у 2016 році до 30-ти у 2018 році, зокрема  вантажних поїздів – з 14 до 24 пар.

Наразі на ділянці Волноваха – Комиш-Зоря активно тривають ремонтно-колійні роботи, після завершення яких напрямок Волноваха – Комиш-Зоря буде повністю двоколійним. Зокрема, залізничники вже уклали понад 8 км нових колій на  перегоні Роз’їзд 393 км – Хлібодарівка та замінили 4 стрілочні переводи. Найближчим часом планується збудувати ще понад 7 км нової колії на напрямку Зачатівська – Роз’їзд  393 км та укласти один стрілочний перевід.

Окрім цього, з метою модернізації інфраструктури Донецької залізниці у 2019 році також передбачається виконати посилений капітальний ремонт 6,3 км непарної колії перегону Волноваха – Хлібодарівка. Паралельно здійснюються роботи з обладнання пристроїв освітлення переїздів, станцій та зупинних пунктів.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!