Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.11.18 , 13:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 36
Reply | Print
Author Topic: Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни  (Read 42936 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7159


View Profile
« Reply #80 on: 15.11.16 , 16:11 »
Share Reply with quote

А почему именно Киев - Чаплино, а не Киев - Федоровка?
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2023


View Profile
« Reply #81 on: 15.11.16 , 16:11 »
Share Reply with quote

Общее расстояние Киев - Чаплино - Мариуполь на 84 км короче, чем действующий вариант.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2555


View Profile
« Reply #82 on: 15.11.16 , 17:11 »
Share Reply with quote

Через Чаплино получается лишняя смена лока? Через Запорожье-Пологи могло бы быстрее получиться (если одним локом от Запорожья до Волновахи), но там грузовой трафик придется раком ставить.
Logged
jwan
Active user

Posts: 497


View Profile
« Reply #83 on: 17.11.16 , 14:11 »
Share Reply with quote

Открытие участка Камыш-Заря - Волноваха 9.11.2016 г.

https://www.youtube.com/watch?v=2jQsrgsWmk0
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #84 on: 18.11.16 , 05:11 »
Share Reply with quote

Потужний трафік на ділянці Запоріжжя - Пологи - це міф. Скільки раз там був, постійно серед дня вікна по 3-4, а то й 5 годин. І це в різні місяці(тобто не пов'язано з якимись гіпотетичними ковирялками). Зазвичай, вранці 2-3 пари вантажних і ввечері теж. На Чаплине і то більший трафік. Реальне "пляшкове горлечко" - це Пологи-Комиш-Зоря, і тим більше Комиш-Зоря - Волноваха.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4221


View Profile
« Reply #85 on: 18.11.16 , 07:11 »
Share Reply with quote

На Чаплине і то більший трафік. .

УЗ навіть перевела приміський Пологи-Чаплине у вантажо-пасажирські.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #86 on: 22.11.16 , 11:11 »
Share Reply with quote

Та це нічого не значить. Стоянки на проміжних зупинках не збільшились, значить, він не буде використовуватись реально для перевезення вантажу. (а напряму з Пологів в Чалине немає сенсу, т.як там і так дільничні і наскрізні ходять постійно).
Logged
Gornostaeff
Active user

Posts: 196


View Profile
« Reply #87 on: 22.11.16 , 12:11 »
Share Reply with quote

Пришел ответ на мой гневный запрос на сайте УЗ относительно смены графика 84/83 с более удобным прибытием в Киев. Ловите ответ: надежда есть..
Надеюсь, не зря я писал и Балчуну и Таруте, и не просто так говорят о новых вагонах, которые закупит УЗ.

Ваше звернення щодо змiни часу прибуття до Києва поїзду №
84/83 сполученням «Марiуполь – Київ - Марiуполь» розглянуте фахiвцями
служби пасажирських перевезень регiональної фiлiї «Донецька залiзниця».
           Повiдомляємо, що при опрацюваннi Вашого запитання сумiсно з
фахiвцями причетних залiзниць УЗ, розглядається варiант щодо можливостi
призначення вже у сiчнi 2017 року додаткового поїзда сполученням
«Марiуполь-Київ» прибуттям до Києва приблизно о 10.00 годинi ранку.
                Дякуємо Вам за небайдуже ставлення до роботи залiзничної
галузi та бажаємо в майбутньому приємних подорожей залiзницями України.
Logged
pabel
Active user

Posts: 3389


View Profile
« Reply #88 on: 22.11.16 , 12:11 »
Share Reply with quote

Та це нічого не значить. Стоянки на проміжних зупинках не збільшились, значить, він не буде використовуватись реально для перевезення вантажу. (а напряму з Пологів в Чалине немає сенсу, т.як там і так дільничні і наскрізні ходять постійно).
А хіба може переформуватися вантажо-пасажирський на проміжних станціях? Наскільки я знаю, це заборонено. Плюс, купа умовностей, аж до можливої кримінальної відповідальності тих, хто призначав цей потяг. Вантажопасажирський потяг призначається у разі наявності невеликого, але стійкого вантажопотоку на напрямі між початковим і кінцевим пунктом прямування складу. Перш ніж призначити цей потяг, керівництво стол разів подумає. За винятком того випадку, коли під вантажопасажирський "шифрують" від більш вищого начальства звичайний приміський потяг.
Logged
Ganzh
User

Posts: 96


View Profile
« Reply #89 on: 22.11.16 , 12:11 »
Share Reply with quote

А хіба може переформуватися вантажо-пасажирський на проміжних станціях?
Може.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.092 seconds with 20 queries.