Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.18 , 22:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни

Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Reply | Print
Author Topic: Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни  (Read 40177 times)
Utopist
Active user

Posts: 2415


View Profile
« Reply #220 on: 06.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

А влезут ли все?
И сейчас грузовые составы на Бердянск следуют через Чаплино - Пологи или Фёдоровку (Мелитополь) - Токмак.
Если добавить двухпутных вставок - то влезет явно больше, чем сейчас.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2208


View Profile
« Reply #221 on: 06.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

Ну так предполагается, что достраивать будут не только до Полог, но и после.
На одном соседнем форуме эта тема также поднималась. Так один причастный работник УЗ утверждал, что до Полог было 8 восемь вставок, а после - 4.
Их же все и могут восстановить, если не построить второй путь
Logged
sergius
Active user

Posts: 2208


View Profile
« Reply #222 on: 22.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Давление нарастает!

Quote

"Потяг на Маріуполь": чому історія одного поїзда важлива для всієї країни"

Одного разу потягом Маріуполь-Київ їхав літній чоловік. Громадянин Великої Британії, індієць, дуже інтелігентний, ввічливий. Він їхав на боковому місці біля туалету. Цей пан виглядав як прибулець з іншої планети: абсолютно дивний та чужий у цьому поїзді, наче він потрапив сюди випадково. Він не говорив українською. А провідник не говорив англійською. Завдяки одному з пасажирів, який виступив перекладачем, усі дізналися, що чоловікові була потрібна звичайна розетка. Ні, не зарядити телефон. Підключити інгалятор, без якого він міг померти уві сні. Розетки, звісно, не знайшлося. Місця у вагоні іншого класу, де розетка була, також.

"Як взагалі цей чолов’яга потрапив до плацкарту, якщо у нього такі особливі потреби?", – запитає хтось із прискіпливих. Дуже просто – він, меценат, благодійник (…)

Кожен із нас може пригадати якусь подібну історію з власного життя. Можливо, не настільки драматичну, але наповнену переживаннями. (…)

Якщо йдеться про пасажирів поїзда Маріуполь-Київ №104 або №84, незручності та переживання можна множити на два. Для того, щоб дістатися столиці жителям Маріуполя треба витратити в одному випадку 17 годин, а в іншому – 18 годин 45 хвилин. Час відправлення та прибуття поїзда такий, що витрачається додатковий день. Прибути в Київ о 13:15 – це втратити продуктивний день. А що вже казати про тих, кому до Маріуполя треба ще дістатися автобусами або автомобілем. Наприклад, наші військовослужбовці, отримавши відпустку, втрачають купу часу саме на дорогу, а не на спілкування з родинами. А якщо бійці їдуть додому не в Київ, а, наприклад, у центральну Україну, одним поїздом не обходиться. А час, витрачений на дорогу, включається в час відпустки. У Маріуполі немає аеропорту, з Донеччини та Приазов’я немає альтернативної дороги.

Найважливіша реінтеграція – їздити один до одного, а не законопроект, який то ухвалюють, то провалюють. Саме тому ми разом з експертами Віктором Гарвоною (співзасновник Громадського контролю залізниці) та Олександром Рудомановим (журналіст, блогер lb.ua) розпочали проект "Потяг на Маріуполь". Мета проекту – скоротити час подорожі між Маріуполем та Києвом до 13 годин 30 хвилин в одному випадку, та до 15 годин 30 хвилин – в іншому. У першому випадку ціна квитка стане такою, як купе з Києва до Одеси. У другому – ціна не зміниться. Це технічно можливо, головне – політична воля керівництва "Укрзалізниці" та міністра інфраструктури. У першому випадку доведеться трохи змінити маршрут. У другому – придбати 20 нових вагонів і виділити два локомотива з депо.

*****************************

Маріуполь-Київ – не єдиний маршрут, який вимагає перегляду. Але в нашій діяльності з налагодження комунікацій між різними регіонами та покращенні інфраструктури проект "Потяг на Маріуполь" – це перший крок".

Наша команда хоче запустити #ПотягНаМаріуполь до весни. І це цілком реально.
Допомогти може кожен. Поширюйте інформацію про проект "Потяг на Маріуполь", пишіть онлайн-звернення до "Укрзалізниці", шукайте детальну інформацію на нашому сайті.
Нас мають почути!


=> https://www.pravda.com.ua/columns/2018/01/22/7169137/

И ссылка на сам сайт проекта ▶️ http://mariupol-train.com/

Стоит подметить:
1. Вагоны в составах 124-84 продолжают заменять. Недавно видел по Конотопу один из четырех. Так только 3 вагона осталось с родной пропиской. Все остальные с кодом "033". Так что в скором времени цена может вырасти и на остальные составы.
2. Если в предложении под выделенным "У другому – придбати 20 нових вагонів і виділити два локомотива з депо.". понимать лок. на честные 140 км/ч, то тогда график может быть еще быстрее.
В 2014 году Хундай Донецк - Киев преодолевал участок Лозовая - Киев за 4:49 имея три остановки. В тоже время, согласно расписания "вместохундайных" составов, ЧС8 с десятком вагонов мог проехать этот же трек за 5:12 (для двух рейсов). Но расписание было записано немного с ошибками. Было бы кстати, если кто то проверил.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #223 on: 22.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Ух ты, думал это детище Ефимова, в крайнем случае П-хи, а тут всё серьезно :)
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1013


View Profile
« Reply #224 on: 22.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Найшвидший маршрут до Маріуполя через Чаплине - Пологи - Комиш Зорю. Ми ще 2 роки тому пропонували туди перевести 84 або 104. Але на ділянці Пологи - Комиш Зоря графісти не можуть виділити жодної нитки, мотивуючи це тим, що доведеться пожертвувати 4-ма нитками грузових.
Мабуть, це може статися тільки після чергового "дружнього" візиту до гендиректора УЗ чергової групи народних депутатів.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4095


View Profile
« Reply #225 on: 22.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Я думаю,  що до проекту можуть примазатись пару нардепів задля піару. 
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2415


View Profile
« Reply #226 on: 23.01.18 , 15:01 »
Share Reply with quote

Так между Пологами и Камыш-Зарей планируют в 2018-м построить 2 разъезда. И тогда что-то еще туда впихнуть будет легче. Итак надо радоваться, что уже нет ограничения "максимум 2 пассажирских поезда" на Мариуполь.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2208


View Profile
« Reply #227 on: 01.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

(До-)педалировали

Quote
Поезд «Мариуполь-Киев» будет ездить по новому маршруту

Весной «Укрзалізниця» презентует новый маршрут поезда «Мариуполь-Киев»
Активисты Мариуполя обратились к руководству ЧАО «Укрзалізниця» изменить график движения поездов, идущих на Киев. Из приморского города в столицу курсируют два поезда 83\84 «Мариуполь-Киев» и 103\104 «Мариуполь-Киев». Они оба в пути из-за невозможности ехать через Донецк проводят больше 17 часов, что вызывает недовольства у пассажиров.

Мариупольчане сами составили новый график движения поезда. Они предлагают, чтоб состав останавливался всего на семи станциях, и тогда поезд из Мариуполя в Киев доезжал бы за 15 часов.

Описав все это в обращении к «Укрзалізнице», активисты надеются, что их услышат в ведомстве. Недавно активисты получили ответ от замначальника департамента пассажироперевозок ПАТ ««Укрзалізниця» Александр Красноштан. Он заявил, что уже ведется работа над новым графиком и изменённым маршрутом поезда – в пути он будет лишь на полтора часа ниже. Презентуют расписание весной.
=> https://zi.dn.ua/news/poezd-mariupol-kiev-budet-ezdit-po-novomu-marshrutu_41579/

А вот какой именно будут двигать наверняка уже знает причастный.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3828


View Profile
« Reply #228 on: 01.02.18 , 19:02 »
Share Reply with quote

На весну на полтора часа ускорят "Азов" 83/84, а с нового графика 103/104 пустят через Чаплино.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2208


View Profile
« Reply #229 on: 01.02.18 , 19:02 »
Share Reply with quote

...ускорят "Азов" 83/84...
Оу. Уже известно каким образом? Измена маршрута или отмена остановок.
up: таки маршрут
« Last Edit: 01.02.18 , 20:02 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 21 queries.