Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.05.18 , 00:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни

Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34]
Reply | Print
Author Topic: Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни  (Read 32082 times)
jwan
Active user

Posts: 475


View Profile
« Reply #330 on: 08.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

Придніпровські залізничники у короткі строки провели посилений середній ремонт колії на перегоні Пологи – Гусарка, актуальність якого була продиктована питаннями безпеки руху. Зокрема вже повністю відновлено посадкові платформи на 292-му та 293-му кілометрах перегону, які були частково демонтовані на час роботи великогабаритної колійної техніки.

У квітні – на початку травня працівники колійного господарства регіональної філії «Придніпровська залізниця» за допомогою машини РМ-80 оновили щебеневий баласт на 950-метровій ділянці перегону Пологи – Гусарка, щоб усунути забруднення щебеневого баласту та небезпечні розлади колії.

У зону ремонтно-колійних робіт потрапили дві пасажирські посадкові платформи – на 292-му та 293-му кілометрах перегону. Для того, щоб на перегоні могла працювати великогабаритна колійна техніка, залізничникам довелося частково демонтували по 13 із 18 залізобетонних плит кожної з посадкових платформах. Решту плит (загальною довжиною 30 метрів) було збережено, щоб на час ремонту не відміняти зупинку на платформах приміського поїзда № 6856 сполученням Пологи – Комиш-Зоря, яким користуються місцеві мешканці. Сьомого травня ремонтно-колійні роботи на перегоні Пологи – Гусарка було завершено. Також були повністю відновлені та впорядковані обидві пасажирські посадкові платформи.

Нагадаємо, що деякі сайти розповсюджували недостовірну інформацію про повну відсутність платформ на зазначеному перегоні. Закликаємо ЗМІ користуватися офіційною та достовірною інформацією і не створювати псевдосенсацій.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1746


View Profile
« Reply #331 on: 08.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote


Нагадаємо, що деякі сайти розповсюджували недостовірну інформацію про повну відсутність платформ на зазначеному перегоні. Закликаємо ЗМІ користуватися офіційною та достовірною інформацією і не створювати псевдосенсацій.
Ой, да прям таки. Только в деяких ЗМІ сделана фотография посадки вне (отодвинутой) платформы.
Logged
jwan
Active user

Posts: 475


View Profile
« Reply #332 on: 15.05.18 , 18:05 »
Share Reply with quote

Поезда из Киева в Мариуполь к концу года должны ходить за 12 часов - Омелян

Министр инфраструктуры Владимир Омелян на сегодняшней встрече с и.о. главы правления "Укрзализныци" (УЗ) Евгением Кравцовым высказался за то, чтобы ускорить движение поездов между Киевом и Мариуполем. Об этом сообщили в Мининфраструктуры.

"Один поезд из Киева на Мариуполь идет более 16 часов, второй - более 18. "Укрзализныця" должна обратить на это внимание и сократить это время до 12 часов до конца этого года", - заявил министр.

Омелян также поблагодарил Кравцова за то, что количество поездов на мариупольском направлении выросло по сравнению с прошлым годом.

"Я благодарен УЗ за то, что, несмотря на объективные сложности, за последний год удалось увеличить количество поездов на мариупольском направлении с 12 до 24 пар в сутки. Надеюсь, до конца года мы будем иметь 26 пар поездов в сутки. Расширено как пассажирское, так и грузовое сообщение", - сказал министр.

Кравцов в свою очередь отметил, что в улучшение железнодорожного Мариуполя с другими регионами Украины компания планирует инвестировать в этом году 100 млн гривен.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2295


View Profile
« Reply #333 on: 16.05.18 , 09:05 »
Share Reply with quote

Нереально. Киев - Запорожье за 8 часов получится (по темпу дневного ИС+ трансформера), но от Запорожья до Мариуполя за 4 часа вообще никак. Очередное сотрясание воздуха.
Logged
jwan
Active user

Posts: 475


View Profile
« Reply #334 on: 23.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

У січні-квітні 2018 року відповідно до плану реконструкції об’єктів залізничної інфраструктури на ділянці Пологи – Комиш Зоря на стиковій станції було укладено дві приймально-відправні колії протяжністю майже 1,8 км і сім стрілочних переводів, а також переукладено одну під’їзну колію. На місці відновлення роз’їзду 327-й кілометр перегону Магедове – Комиш-Зоря залізничники уклали в квітні одну приймально-відправну колію, 2 стрілочні переводи та один скидальний вістряк.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.132 seconds with 21 queries.