Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.03.19 , 11:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни

Pages: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47]
Reply | Print
Author Topic: Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни  (Read 57708 times)
sergius
Active user

Posts: 3123


View Profile
« Reply #460 on: 14.03.19 , 12:03 »
Share Reply with quote

offtop
Коли проводили капітальний ремонт парної колії між Калинівкою і Вінницею, то після планування тракторами ще розстилали якесь полотно з рулонів - щось типу гідробар'єра.
А тут вказана трохи інша послідовність.
З Вінниці до Києва можна буде доїхати за півтори години

За півтори години до столиці з Вінниці та за п’ять годин з Києва до Львова. За такий час, як обіцяють залізничники, можна буде подолати далеку дорогу потягом. Все через те, що готується до Євро-2012 і Південно-Західна залізниця.

Активними темпами замінують старі рейки та шпали вінницькі залізничники. Вже зробили зразковою ділянку від Вінниці Вантажної до Калинівки. На залізничному шляху „Вінниця Вантажна - Сосонка” - одна суцільна рейка, яка тягнеться вісім кілометрів. А під нею унікальне полотно - експериментальне. Нову технологію підготовки земельного полотна випробувати доручили вінничанам. Якщо довгі рейки, без стиків, зварені в одну суцільну, прокладають в нашій країні вже кілька років поспіль, то так готують піддон до нього вперше. У цьому вінницькі залізничники - першопрохідці.

- В процесі модернізації ми використали нову технологію, розроблену нашими фахівцями, - каже начальник Вінницької дистанції колії Південно-Західної залізниці Олександр Онищук. – Перш ніж покласти шпали, вибиралася земля на глибину 80-120 сантиметрів. Далі ґрунт трамбувався віброкотками. На нього стелився геотекстиль. Потім зверху – шар гранітно-піщаної суміші. Знову втрамбовувався. Далі – ще раз геотекстиль. Зверху ця подушка засипалася щебенем і на неї клали шпали та рейки.

На інших ділянках вінницької дистанції колії проводилася звичайна модернізація. А по експериментальному полотну з 27 жовтня вже ходять потяги і електрички з більшою швидкістю. Випробовують ділянку на швидкості під сто кілометрів на годину, коли після звичайної модернізації швидкість не більше 60 кілометрів.(...)

http://vn.20minut.ua/news/10186764
Logged
bond
Active user

Posts: 1538


View Profile
« Reply #461 on: 14.03.19 , 13:03 »
Share Reply with quote

Ага, я за 7 років і забув, що сам перепощував цю новину:) Значить полотно стелили взагалі двічі...
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2106


View Profile
« Reply #462 on: 14.03.19 , 15:03 »
Share Reply with quote

Так а результат де? 1,5 години Київ - Вінниця де?
Logged
bond
Active user

Posts: 1538


View Profile
« Reply #463 on: 14.03.19 , 19:03 »
Share Reply with quote

Це було навіть не 7, а 8,5 років тому - після того плани змінились, і основним швидкісним маршрутом у напрямку Київ - Львів став північний хід. По цій же причині не дотягнули дріт до Новоград - Волинського, зупинившись у Житомирі.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7547


View Profile
« Reply #464 on: 16.03.19 , 09:03 »
Share Reply with quote

Судячи з опису, якщо вибирали та трамбували грунт - лікували місце з "хворим" земполотном. А взагалі нині вкладання геотекстилю під пісчану баластну подушку на верхню основу трапеції земполотна - це для недопущення водонасичення самого земполотна, якщо останнє було відсипане з водопоглинаючого грунту. Зараз це розповсюджена практика. Раніше такого не робили.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3123


View Profile
« Reply #465 on: 17.03.19 , 13:03 »
Share Reply with quote

Ну-ну
Quote
Бахмацьке пасажирське депо відремонтує для нового поїзда Київ—Маріуполь три вагони

13 березня із цехів вагонного депо Бахмач філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» відправлено до Запоріжжя після капітально-відновлювального ремонту два пасажирські вагони. Вони працюватимуть у складі швидкісного поїзда Київ—Маріуполь, впровадження у графік руху якого заплановано на 30 березня. Депо для цього поїзда має відремонтувати три вагони. Третій залишить територію виробничого підрозділу наприкінці цього тижня.

Медіацентр "Магістраль"
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!