Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.06.18 , 07:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Львів - Чернігів - (Гомель)

Pages: [1] 2
Print
Author Topic: [Fantasy] Львів - Чернігів - (Гомель)  (Read 2664 times)
Volodymyr
User

Posts: 115


View Profile
« on: 04.09.16 , 18:09 »
Share

Проблема: Зараз через станцію Чернігів курсує кілька потягів в напрямку Південної України (Одеса, Херсон), але повністю відсутнє пряме сполучення з Західною Україною. Дістатись кудись західніше Вінниці можна лишень з пересадкою по Києву. Якщо у випадку Чернігова дістатись в Київ маршруткою - не проблема, то для сусіднього з півмільйонного Гомеля,   поїздка до Львова чи Карпат вже дуже складна.

Було б добре створити прямий потяг  Львів - Чернігів  або   Львів-Гомель

Потенційні пасажири:
- туристи до Львова "на вихідні"
- туристи в Карпати
- заробітчани (пересадка в Львові на автобуси в Польщу)
 Взагалі кажучи, потягів з Західної України що йдуть на схід від Києва дуже мало, і всі вони мають доволі хорошу заселеність  (112й, 114й, 115й, 235й).

Міста, що отримають пряме сполучення зі Львовом: Бровари (~80тис), Ніжин (~75тис), Чернігів (~290тис), Гомель (~500тис). А також помітне покращення сполучення Сумської області за рахунок можливості посадки по Ніжину.

Мінімальне рішення: Організувати хоча б якийсь потяг чи групу вагонів між Львовом і Черніговом так щоб не міняти графіків наявних потягів і не залучати додаткових вагонів.
Це може бути просте включення групи з 5-6 вагонів Львів-Чернігів до складу 143го потяга ІФ-Київ чи до будь-якого іншого потяга, який не є перевантаженим. Для початку такі вагони до Чернігова можна зробити через день. Єдина умова: адекватний час прибуття й відправлення в обох напрямках щоб можна було оцінити потребу та пасажиропотік.


Ідея на перспективу: Призначення потяга оптимізованого для сполучення Західної України з Черніговом і Гомелем.
 Тобто вечірнє відправлення зі Львова і прибуття в Чернігів десь о 7 ранку, а в Гомель десь о 10, назад - вечірнє відправлення з Гомеля, десь о 22й з Чернігова і ранішнє прибуття у Львів.
Можливо є зміст зробити двогрупний Львів- Київ-Ніжин - (1 Чернігів-Гомель)-  (2 Суми),  що дозволило б тоді забрати 235й (Ужгород-Харків) на швидший маршрут через Полтаву.


Примітки:
1) Зараз є потяги між Львовом і Ніжином: 235й Ужгород-Харків, що проходить Львів о 2:45 і 74й Львів-Москва, що відправляється зі Львова о 10:20, але жоден з них не підійде для адекватного зручного причіпного вагона.
2) Потяг Львів-Гомель можна пускати як по Вінницькій гілці, щоб захопити також Тернопіль та Хмельницький так і через Здолбунів (розраховуючи на пасажирів до Рвівного/Луцька, де є помітний % білорусів в населенні)
3) По часу у дорозі на перший погляд все виглядає доволі реалістично і потяг міг би бути зручним для коротких туристичних поїздок "на вихідні":
Львів(19:00)-Тернопіль(21:00)-Хм(23:00)-Вінниця(01:00)-Київ (04:30)-Чернігів(07:30)-Гомель(10:30)
4) Додаткові переваги потяга: (- розвантаження вокзалу Київ-пас від транзитних пасажирів з Чернігова; - покращення середньодобового пробігу вагонів й виручки з вагона)


Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8330


View Profile
« Reply #1 on: 04.09.16 , 19:09 »
Share

1. ВЧ Гомель(в частности) и БЧ (в общем) в курсе Ваших идей?
2. Почему Бровары? Что так мелко? Давайте еще Княжичи добавим. Крупный микрорайон Броваров в шаговой доступности, если Вы не знаете. Бобровицу. А Кобыжчи так вообще по населению почти как Бровары. ;)

Интересно, Вы знаете, что в 20ХХгг некоторые пассажирские поезда имели остановку по ст. Бобровица? Да, там еще попутно почта выгружалась/загружалась. Вот только пассажиров было аж 3-5 человек в месяц, и держали эту остановку в тарифных только ради почты.
Также как и в Буче - исключительно ради ЗАКа была еще и тарифная остановка. 2-в-1-м ;) Пассажиров - тоже прям толпы ;)
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2723


View Profile
« Reply #2 on: 04.09.16 , 19:09 »
Share

Большинство потенциальных пользователей поезда непритязательно к условиям поездки и предпочтет сэкономить, сев на шиннокопытных друзей, а межгос сделает остальное.
Logged
dmitro
Active user

Posts: 5277


View Profile
« Reply #3 on: 04.09.16 , 20:09 »
Share

Поезд Могилев--Львов справляется с вывозом белорусов в Западную Украину.
Плюс еще автобус Минск--Львов, автобус Брест--Львов и даже самолет Минск--Львов.

Я не думаю, что с Гомеля шальной поток во Львов. Кстати, вроде автобус Гомель--Трускавец есть.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11787


View Profile
« Reply #4 on: 04.09.16 , 20:09 »
Share

В сытые времена существовали ВБС Чернигов-Львов совместного обслуживания ЮЗ и ЛЬВ. Они ходили с одними и теми же поездами в обе стороны: Львов-Киев: 98/97, Киев-Чернигов 54/53. При этом нельзя сказать, что было очень много желающих ехать этими вагонами от Чернигова: в основном их заполняли пассажиры по Киеву, покупавшие билеты в сутки до отправления и хитрожопые пассажиры из Киева, которые покупали билет от Чернигова или Нежина и садились в эти вагоны в Киеве. В обратную сторону эти вагоны были удобны тем, что позволяли подольше поспать в вагоне, купив билет до Нежина, а выйти в Киеве в тот момент, когда эти вагоны уже прицепили к "Лыбеди". Особенно это было актуально в зимнее время. Короче, это была такая палочка-выручалочка: если нет мест из Киева во Львов (и наоборот), то можно купить билет на эти ВБСы. Сам пользовался такой схемой довольно много раз, и всего лишь единожды ехал ими по назначению (из Чернигова во Львов).
Собственно, пассажиров, которые садились/выходили в Нежине и Чернигове в купейном вагоне было от четверти до трети.
Logged
bond
Active user

Posts: 1493


View Profile
« Reply #5 on: 04.09.16 , 21:09 »
Share

І не тільки вагони: деякий час був навіть прямий поїзд Львів - Чернігів (через день), від Києва до Чернігова і зворотньо по одній нитці із Одеса -Чернігів (через день).
Logged
K-91
Active user

Posts: 1274


View Profile
« Reply #6 on: 04.09.16 , 21:09 »
Share

При всій моїй симпатії до ідеї, мушу визнати, що в існуючих умовах шанси на запуск самостійного потягу Львів-Чернігів близькі до нуля. У кращому разі зроблять ПГВ з розчепленням по Ніжину або Києву. А на обслуговування маршруту составом БЧ формування депо Гомель взагалі шанси відверто кажучи нульові без варіантів.
Шанси трішки на самотійний потяг зростуть тоді, коли хоча б трішки пом'якшиться режим відвідування чорнобильської зони, і тоді можна буде запустити Чернігів-Львів через Славутич, Овруч, Коростень, Новоград-Волинський. Але для реалізації такого варіанту треба вирішити купу проблем.
Проблема №1. Нікудишній стан колії у зоні відчуження. Подекуди колія розібрана взагалі. Отже, від Семиходів до Вільчі треба проводити глибокий капітальний ремонт колії, а подекуди відновлювати з нуля. Все можливо за умови наявності політичної волі вищого керівництва держави та їхнього бажання домовлятия з білорусами про транзит українського потяга через їхню територію, але найближчим часом сильно сумніваюся, що на це політична воля буде.
Проблема №2. Треба укладати міждержавну угоду з білорусами для проходу через Йолчу, що потягне за собою відносно дорогий транзитний тариф, такий як у "Буковини". Необхідна згода представників Білорусі на транзит поїзда. Чи захочуть люди їхати за таким тарифом з Чернігова (Славутича) до Львова, - не можу бути впевнений.
Проблема №3. Чи набереться пасажиропотік на таку кількість вагонів, яка виправдала використання енерговитратної машки якщо не від Чернігова (до Семиходів можна було б їхати під електровозом, зробивши там технічну зупинку для зміни локомотива), то хоча б від Семиходів до Коростеня?
Проблема №4, яка витікає з попередньої. Якщо пас. потік виявиться в кращому разі на 5-6 вагонів двічі на тиждень, то чи можна десь узяти вільну чмуху так щоб не їхати із Коростеня в Семиходи резервом?
Проблема №5. Де взяти вагони? У Львові з вагонами не густо, а в Чернігові ВЧД давно грохнули. Отже, треба придумувати якийсь спільний оборот з одним ПЗЗшним поїздом, для якого Львів також є кінцевою станцією.
Якщо будуть знайдені відповіді на ці питання, то хоча б трішки збільшити мізерні шанси на реалізацію цієї ідеї можна буде, якщо цей поїзд буде двогрупним із ПГВ Львів-Житомир, які повинні відчіплятися по Новограду-Волинському. Аби не марнувати дизпаливо просто так, ці вагони на Житомир повинні їхати у складі вантажопасажирського потяга 900-ї нумерації.
« Last Edit: 04.09.16 , 21:09 by K-91 » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8330


View Profile
« Reply #7 on: 04.09.16 , 21:09 »
Share

і тоді можна буде запустити Чернігів-Львів через Славутич, Овруч, Коростень
И на Хабаровск по пути завернуть.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #8 on: 04.09.16 , 22:09 »
Share

Можливо є зміст зробити двогрупний Львів- Київ-Ніжин - (1 Чернігів-Гомель)-  (2 Суми),  що дозволило б тоді забрати 235й (Ужгород-Харків) на швидший маршрут через Полтаву.
Не будет никакого двухгрупного поезда Чернигов-Сумы. С нового графика 113 станет Харьков-Ужгород и 235й не надо никуда переводить, в Сумах не будут раздувать депо, поэтому 235й будет в сообщении с Харьковом и им обслуживаться, в таком варианте вагоны в Чернигов непришей кобыле хвост. Вообще с логистической точки зрения идеальный вариант это стыковка какой-то электрички Чернигов -Нежин с 235, да с пересадкой, но идеи связать каждый город с каждым переоценены и провальны, от пересадок мы не уйдем никуда, надо к ним привыкать, и лучше короткая пересадка где только 1,5 часа в электричке, чем пересадки по середине пути.
Поэтому самое лучшее, что вы можете развить в вашей идее, это стыковка электрички по Нежину с 235 и увеличение частоты его курсирования, остальное забудьте, Гомель тем более.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 115


View Profile
« Reply #9 on: 04.09.16 , 23:09 »
Share

Так, якщо буде потяг до Ніжина зі зручним часом відправленням зі Львова, то потреби в прямому Львів-Чернігів не буде.

Я не зовсім зрозумів чому виникло зауваження типу "Звідки взяти вагони?" - на разі багато поїздів зі Львова/ІФ прибувають в Київ вранці і стоять до вечора. (навіть якщо вони в спільному обороті з чимось, це факту великої кількості вагонів в Києві протягом дня не відміняє)

Міждержавний тариф, як перешкода попиту на такий потяг це справді проблема, але це суто адміністративна проблема УЗ: захочуть переманити платоспроможнього пасажира з Гомеля, що їздить зараз на автобусах - поставлять конкурентну ціну, не захочуть - тоді й найкраща ідея не допоможе. 

ЛиС, я не залізничник і не знав ні про зупинку по ст. Бобровица ні про проблеми ВЧ Гомель. Але я приблизно орієнтуюсь який відсоток людей з Чернігівщини сідає на міжнародні автобуси на львівському автовокзалі (~2% від пасажиропотоку). Часи трохи змінились й в Польщу стали їздити більше людей з незахідних областей. Ваш жарт щодо Броварів може й доречний, але врахуйте, що помітний відсоток заробітчан з Галичини осіли в Києві, купивши/знявши квартиру саме в Броварах.

Я не наполягаю на необхідності названого потяга, просто хотів підняти тему зручного сполучення Львова і Гомеля/Чернігова.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.154 seconds with 22 queries.