Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.11.18 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Deutsche Bahn: загальні запитання

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Deutsche Bahn: загальні запитання  (Read 11212 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22007


View Profile
« Reply #40 on: 18.01.17 , 19:01 »
Share Reply with quote

Шпарпрайс - глобалпрайсоподібний тариф, тому резервація на ділянках, де вона є обов'язковою - автоматично входить у названу вартість. Тому на ділянки де резервація обов'язкова - вона входить в ціну шпарпрайса. В шпарпрайсі за резервацію окремо платити доводиться лише у випадку, якщо на цій ділянці вона є добровільною.

А взагалі резервацію на поїзд Берлін - Варшава для тих, хто її не одержує в подарунок, як от Ви при покупці шпара - коштує 4,5 євро, якщо брати у ДБ.

Тому Нойбрандербурґ - Варшава - Ви за ці 39 євро одержите квиток разом з необхідною резервацією на поїзд Берлін - Варшава і нічого більше платити не треба.
А от якби Ви їхали не на Варшаву, а наприклад на Братиславу (куди ходять EC без обов'язкової резервації місць) і так само були б місця по 39 євро - а Ви б раптом захотіли-б резервацію - з вас-би злупили б 43,50 - крім 39 євро за квиток взяли б плату ще 4,5 євро за резервацію.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2764


View Profile
« Reply #41 on: 18.01.17 , 20:01 »
Share Reply with quote

Шпарпрайс - глобалпрайсоподібний тариф, тому резервація на ділянках, де вона є обов'язковою - автоматично входить у названу вартість. Тому на ділянки де резервація обов'язкова - вона входить в ціну шпарпрайса. В шпарпрайсі за резервацію окремо платити доводиться лише у випадку, якщо на цій ділянці вона є добровільною.

А взагалі резервацію на поїзд Берлін - Варшава для тих, хто її не одержує в подарунок, як от Ви при покупці шпара - коштує 4,5 євро, якщо брати у ДБ.

Так же, если купить флекспрайс...

С уважением, Ульф
Logged
snookerok
Active user

Posts: 812


View Profile
« Reply #42 on: 18.01.17 , 20:01 »
Share Reply with quote

Дякую!
Logged
snookerok
Active user

Posts: 812


View Profile
« Reply #43 on: 31.01.17 , 01:01 »
Share Reply with quote

Земельні квитки у цьому куточку Німеччини "кульгаві", навіть у своїх автобусах і трамваях не діють (єдине місто де покривається міський транспорт, при чому обидвома цими квитками і мекленбурґ-померанським і шлезвіґ-гольштайнським - це Гамбурґ.
Маху, а підкажіть будь ласка, у Гамбурзі з мекленбурзьким квитком можна плавати на корабликах по Ельбі? Це вважається міським транспортом?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22007


View Profile
« Reply #44 on: 31.01.17 , 11:01 »
Share Reply with quote

ну от дивіться, я у Гамбурґу ніколи не бував. Але просто залажу на сайт HVV
http://www.hvv.de/fahrkarten/anschlussfahrten-uebergangstarife/laender-tickets/
і читаю

Die Länder-Tickets Schleswig-Holstein-Ticket, Niedersachsen-Ticket und das Mecklenburg-Vorpommern-Ticket berechtigen während ihrer Geltungszeit zu beliebig vielen Fahrten im Bereich Hamburg AB des HVV.

Sie gelten für alle HVV-Verkehrsmittel (U-,S-,A- und RB-/RE-Bahn, Bus und Fähre).

У Вас ще лишились якісь питання?
Logged
snookerok
Active user

Posts: 812


View Profile
« Reply #45 on: 31.01.17 , 13:01 »
Share Reply with quote

Питань більше ніяких)
Я просто завжди кидаюсь до англійської версії сайту і там цієї інформації схоже, що нема.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22007


View Profile
« Reply #46 on: 01.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

нажаль на пов'язаних з громадським транспортом сайтах трапляється, що переклад з місцевої мови на англійську - неповний. При чому саме матеріалів, що для пасажира важливі і актуальні.

Само по собі ще було б терпимо, але нажаль набагато гірше що у такому разі часто буває, що в анлійській версії неперекладені матеріали просто не показуються, ніби їх взагалі не існує (по-моєму це свинство, краще б уже сигналізувало б якимось чином, що загалом матеріал є, просто не встигли перекласти, але ж ні, придурки - тупо ховають).
Цим грішать навіть сайти деяких залізниць, зокрема DB, MAV і деяких інших.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1138


View Profile
« Reply #47 on: 07.10.17 , 18:10 »
Share Reply with quote

Пробую розібратись з  шпарами DB  і виникло декілька запитань.

1. Наприклад є нічні InterCity : IC 446 Берлін-Кьолн, IC 2021 Гамбург - Франкфурт-на-Майні,  IC 209 Гамбург-Базель та в окремі дати поїзди замість нього ( IC 271 Гамбург -Шур та IC 489 Фленсбург-Базель). Напевно ще якісь є.

Я так розумію, це скоріше засилка під інші рейси, я колись їхав таким з Дортмунда в Базель - він був майже порожні, пара чоловік у вагоні.

Дивлюсь шпари :

Берлін-Кьолн з використанням IC 446 -  квитки за 29.90 євро доступні навіть на цей вівторок, а на 4.12 мені взагалі показує ціну 19.90 євро.  При чому за 29.90 , використовуючи цей поїзд, виходить побудувати маршрути "від кордону до кордону" наприклад  Гьорліц-Аахен чи Гьорліц-Гамбург.

Якщо ж подивитись квитки Гамбург - Франкфурт-на-Майні, то на IC 2021  за 29.90 євро я знаходжу тільки на 30.10, а за 19.90  знаходить лише на ті дати, де "базельскі" поїзди їдуть іншим графіком - наприклад на  1 грудня чи 30 жовтня.

На основі цього я роблю висновок, що нічний IC 446 Берлін-Кьолн дуже непопулярний, він йде майже порожній, а IC 2021, не зважаючи на нічний графік все рівно користується популярністю ( я так думаю, за рахунок аеропортів Франфурта та Дюссельдорфу).  І відповідно, в першому можна буде без проблем знайти вільні відсіки і спати всю ніч лежачи, а в другому з цим будуть проблеми. Я прав чи ні?

2. Коли я пробую купити резервацію  -  мені пропонує варіант "Compartment", тобто там по ідеї є "купейні" сидячі місця 3 на 3. Де подивитись схему поїзда на сайті DB не знайшов, тільки на  vagonWEB.cz. Вона там відповідає дійсності?

3. Наскільки великі шанси, якщо купувати квиток в перший день продажу шпарів, ухопити варіант за 19.90 на далекі відстані?  Конкретно мене зараз цікавлять дати в районі початку січня (наприклад на маршрут Гьорліц-Дармштад). Глибина продажу зараз обмежена 9 грудня, я так розумію через зміну розкладу і відповідно "акційні" місця на ці дати ще ніхто фізично купити не встиг.

« Last Edit: 07.10.17 , 19:10 by interfan » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22007


View Profile
« Reply #48 on: 07.10.17 , 19:10 »
Share Reply with quote

Берлін-Кьолн з використанням IC 446 -  квитки за 29.90 євро доступні навіть на цей вівторок, а на 4.12 мені взагалі показує ціну 19.90 євро. При чому за 29.90 , використовуючи цей поїзд, виходить побудувати маршрути "від кордону до кордону" наприклад  Гьорліц-Аахен чи Гьорліц-Гамбург.

Якщо ж подивитись квитки Гамбург - Франкфурт-на-Майні, то на IC 2021  за 29.90 євро я знаходжу тільки на 30.10, а за 19.90  знаходить лише на ті дати, де "базельскі" поїзди їдуть іншим графіком - наприклад на  1 грудня чи 30 жовтня.

На основі цього я роблю висновок, що нічний IC 446 Берлін-Кьолн дуже непопулярний, він йде майже порожній, а IC 2021, не зважаючи на нічний графік все рівно користується популярністю ( я так думаю, за рахунок аеропортів Франфурта та Дюссельдорфу).  І відповідно, в першому можна буде без проблем знайти вільні відсіки і спати всю ніч лежачи, а в другому з цим будуть проблеми. Я прав чи ні?
якби це був той самий тариф - то можна було б на підставі тенденцій постійно мати нижчу ціну робити висновок, що поїзд малопопулярний.
Але 19,9 і 29,9 при такій великій відстані - це різні тарифи. Власне назву тарифа видно, коли ви натискаєте на ціну.
Якщо Ви подивитесь 29,9 - це звичайний шпарпрайс, а 19,9 - це Sparpreis Aktion (при чому тариф Spapreis на той-же поїзд становить як-раз очікувані 29,9)

Тобто на підставі різниці 19,9 vs 29,9 при такій великій довжині маршрута поїздки - різниця не через заповненість а суто тому, що один на один поїзд цей додатковий тимчасовий тариф Sparpreis Aktion поширюється, а на інший - ні.
Але бачимо що тут і по повсякчасному Sparpreis на IC2021 ціна 29,9 важче ловиться і на багато дат вона вже вища. Ось по різниці ціни в рамках одного і того-ж тарифа Spapreis, тобто 29,9 vs вищі ціни - таки справді можна зробити висновок що IC2021 має тенденції бути краще наповненим.

Quote
3. Наскільки великі шанси, якщо купувати квиток в перший день продажу шпарів, ухопити варіант за 19.90 на далекі відстані?
негарантовані.

Ті ціни, наявність котрих можна бути впевненим завжди, купуючи у перший день продажу - це 19,9 євро якщо сумарна відстань до 350 км і 29,9 якщо більша.

Ціна 19,9 євро на відстані понад 350 км - це або тимчасові атракціони небаченої щедрості, що бувають час в від часу. Не можна бути впевненим що такий атракціон буде на якусь дату у невизначено далекому майбутньому.
Або бувають також інші акції (тобто додатково до повсякденного шпарпрайса - ще інша спецпропозиція) де можлива ціна) 19,9 на відстань понад 350 км, але там можуть бути інакші умови (наприклад що це має бути безпересадкова поїздка на одному поїзді, або навіть якщо з пересадкою - то на якесь обмежений набір поїздів). Як раз цей Sparpreis Aktion - приклад такого тарифа. Як правило такі тарифи тимчасові.

Quote
 Конкретно мене зараз цікавлять дати в районі початку січня (наприклад на маршрут Гьорліц-Дармштад)
ну так якщо Вас від Герліца цікавить - то Sparpreis-Aktion Вам не поможе, потрібен звичайний повсякчасний Sparpreis, котрий дозволяє доточити маршрут приміськими, щоб ділянку Герліц - Дрезден впихнути в маршрут.
Quote
Глибина продажу зараз обмежена 9 грудня, я так розумію через зміну розкладу і відповідно "акційні" місця на ці дати ще ніхто фізично купити не встиг.
так
Logged
interfan
Active user

Posts: 1138


View Profile
« Reply #49 on: 07.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

Дякую. А можете порадити якісь англомовні ресурси про німецькі  залізниці, аби  не задавав дурні питання тут :)

Щодо Sparpreis-Aktion  дякую за роз'яснення, погуглив і знайшов ось це:
https://www.zugreiseblog.de/bahn-sparpreis-aktion-fuer-19-euro-durch-den-winter/ Якщо вірити перекладу гугл-тренслейту на англійську то там дійсно дозволені стиковки (тому мені наприклад і видавало квиток за 19 євро Берлін-Гамбург з пересадкою у Ганновері), але не дозволений міський транспорт та регіонали.

Переліку маршрутів на які він поширюється я так розумію у відкритому доступі нема?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.121 seconds with 20 queries.