Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.05.18 , 06:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Deutsche Bahn: загальні запитання

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Deutsche Bahn: загальні запитання  (Read 9133 times)
snookerok
Active user

Posts: 769


View Profile
« on: 16.09.16 , 18:09 »
Share Reply with quote

Доброго дня, шановні форумчани!

Так склалося, що доведеться провести наступні півроку в Німеччині (конкретніше в Нойбранденбурзі). Без подорожей звісно ж ніяк, тому намагаюся розібратися в різних тарифах та квитках німецьких залізниць. Поки що доводилося користуватися тільки Brandenburg-Berlin-Ticket та Mecklenburg-Vorpommern-Ticket.

Прочитав http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=117037.0 і http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=117015.0. Розібрався що таке Schönes-Wochenende-Ticket та Quer-durchs-Land-Ticket, а також із земельними квитками.

Читаючи вищевказані теми виникли деякі запитання, буду вдячний, якщо зможете пояснити.

При проїзді на дуже малу відстань - як правило маршрут потрапляє в межі однієї транспортної спілки, і на поїзді Ви їдете не по залізничному тарифу, а по тарифу транспортної спілки, що зазвичай виходить істотно дешевший від залізничного.
1) Квиток по тарифу транспортної спілки можна купити у автоматі? Коли ми купували квиток з Нойбранденбурга до Засніца, ми просто вводили назву станції призначення, обирали якісь параметри, кількість осіб, і в кінці автомат сам пропонував Mecklenburg-Vorpommern-Ticket. Воно завжди так працює? Тобто якщо мені потрібно буде проїхати, наприклад із Ростока до Варнемюнде і назад, автомат запропонує квиток транспортної спілки (на сайті спілки VVW бачу ціну 2 євро)?

2) Наскільки я розумію зі схеми у цьому PDF: https://www.bahn.de/p/view/mdb/bahnintern/angebotsberatung/regio/laender-tickets/pdfs/mdb_224986_liniennetz_mv_juli_2016.pdf у Мекленбурзі-Передній Померанії є транспортні спілки VVW та GTW. Все, що зафарбовано оранжевим кольором не входить ні до якої транспортної спілки? Gebiet ohne Verbundtarife означає, що на цій території немає окремого тарифа чи я щось неправильно розумію? Тобто для поїздки, наприклад між Нойбранденбургом та Шверіном у дві сторони найоптимальнішим буде земельний квиток? Чи існує щось дешевше?

3) Не зовсім зрозумілим є рядок з PDF про Brandenburg-Berlin-Ticket (https://www.bahn.de/regional/view/mdb/bahnintern/angebotsberatung/regio/laender-tickets/pdfs/mdb_213523_geltungsbereich_brandenburg-berlin-ticket.pdf):
DB Fernverkehr      Gemäß den veröffentlichten Bedingungen des VBB (Verkehrsverbund BerlinBrandenburg)         ICE, IC, EC
Тобто є якась можливість їздити з цим земельним квитком у потягах категорій ICE, IC, EC?

4) Я правильно розумію, що зі Шлезвіг-Гольштейнським квитком я можу їздити також по цілому Мекленбурзі та Померанії (я німецькою не дуже розумію, але здається саме так написано у PDF)?

5) Якщо земельним квитком не вдається покрити поїздку, наприклад, для поїздки в сусідні землі до станцій, які вже не покриваються земельним квитком, доцільно брати Schönes-Wochenende-Ticket або Quer-durchs-Land-Ticket? Наприклад для маршрута Нойбранденбург - Дрезден та зворотньо сайт DB  вказує найменшу ціну 40 євро на вихідні дні, що відповідає квитку вихідного дня. Тобто якщо в один і той самий день їхати туди і назад то дешевше 40 євро для однієї особи вже не буває? На віддалені дати бачу ціни по 29 євро з використанням ІСЕ або ЕС. Наскільки я розумію це спецпропозиція? Якщо повертатися назад не в той самий день, а через 2-3 дні, то виходить туди-назад 29*2=58 євро. Чи буває на такі відстані ще щось дешевше?

6) При спробі купити квиток з використанням ICE, IC, EC пропонується також резервація за 4,5 євро, але наскільки я зрозумів необов"язкова. Можливий варіант коли у поїзді не буде вільного місця?

7) Чи можливо їздити із земельним або квитком вихідного дня у ICE, IC, EC, докупивши при цьому резервацію чи таке не практикується?

8) Чи включена у квиток вихідного дня можливість проїзду у міському громадському транспорті?

9) На сайті DB як я бачу можна купувати квитки без реєстрації, от тільки при цьому присутня фраза You cannot pay by direct debit. Тобто звичайною карткою заплатити не вдасться?

UPD: Якщо це має якесь значення, то мені менше 26 років і в мене тут є Studierendenausweis (типу студентський квиток). Вибачте, якщо деякі питання здаються дурнуватими, після декількох років користування виключно УЗ розібратися з DB непросто.
« Last Edit: 16.09.16 , 18:09 by snookerok » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11380


View Profile
« Reply #1 on: 16.09.16 , 18:09 »
Share Reply with quote

9) На сайті DB як я бачу можна купувати квитки без реєстрації, от тільки при цьому присутня фраза You cannot pay by direct debit. Тобто звичайною карткою заплатити не вдасться?
Можно оплатить только картой немецкого банка.
Logged
John
Active user

Posts: 799


View Profile
« Reply #2 on: 16.09.16 , 18:09 »
Share Reply with quote

А с регистрацией можно оплатить картой иностранного банка ?
Logged
opex
Active user

Posts: 11478


View Profile
« Reply #3 on: 16.09.16 , 19:09 »
Share Reply with quote

Да ну. Покупал на сайте дойчебана без регистраций и смс украинской картой.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 111


View Profile
« Reply #4 on: 16.09.16 , 22:09 »
Share Reply with quote

9/ "Direct debit" - пряме списання з рахунку в німецькому банку (без вводу паролів, пін і т п) - без реєстрації з вказаною німецькою адресою недоступне.
Простіше платити звичайною візою - реєстрація не обов'язкова.

6/ Так, резервування квитків в ІСЕ не обов'язкове, але  на деякі рейси місць може не бути й доведеться пару станцій стояти. Таке буває тільки в пікові дні, скажімо в п'ятницю пообіді на напрямку Берлін-Франкфурт. Якщо їхати самому, то резервацію можна спокійно не брати.

7/ Ні, резервація + земельний квиток не достатні для поїздки в ІСЕ (можете докладніше глянути в описі квитка на яких потягах він діє)
якщо хочете в одній поїздці використати й земельний квиток і ІСЕ, або скомбінувати нестандартним способом приміський/ІСЕ/ІС тариф на різних ділянках, то можете задати тип потяга окремо для кожного сегменту подорожі при пошуку на сайті.

Logged
azh
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #5 on: 16.09.16 , 22:09 »
Share Reply with quote

1) Я не впевнений, що автомат завжди пропонуватиме Вам земельний квиток, якщо він буде дешевший. Але Ви знатимете тариф на земельний квиток і завжди зможете самі зорієнтуватися, що Вам зручніше. Думаю, що тариф транспортної спілки пропонуватиме завжди, коли вбиратимете станції в межах цієї спілки. В автоматах є і англійська мова, так що можна вибрати її.

4) Наскільки я розумію, Ви прочитали правильно. Можливі також заїзди в Данію та Польщу на ділянках, вказаних у PDF:
https://www.bahn.de/regional/view/mdb/bahnintern/angebotsberatung/regio/laender-tickets/schleswig-holstein/mdb_220511_geltungsbereich_sh-ticket.pdf

5) Дешевші бувають автобуси -- Berlinilinienbus, Meinfernbus (Flixbus), Postbus, можливо ще якісь. Якщо брати наперед. Особливо, якщо їдете самі, а не в компанії з кимось. Ще рекомендую скористатись пошуковою машиною, яка об'єднує дані про різні автобусні компанії:
https://www.busliniensuche.de/

7) Загалом таке не практикується (принаймні в тих землях, де я їздив частіше), але вказаний Вами пункт 4 про Brandenburg-Berlin-Ticket я також не можу зрозуміти. Може, у цих землях якісь окремі правила. Я переконаний, що на форумі є люди, які пояснять.

8) У різних регіонах по-різному. Наприклад, у Саксонії в деяких частинах Sachsen-Ticket і квиток вихідного дня дозволяють користуватися міським (і приміським автобусним) транспортом, а у Дрездені -- ні. У Мюнхені можна користуватися і баварським квитком, і квитком вихідного дня для міського транспорту (зручно). А наприклад, у тій же Баварії, якщо їхати з Фюссена в замки короля Людвіґа (Нойшванштайн і Гоеншванґау), то на автобус Фюссен-Шванґау баварський квиток діє, а квиток вихідного дня -- ні. Думаю, що принаймні частково можна детальніше розвідати у PDFах про ці квитки, де йдеться про Geltungsbereich. А ще корисна штука -- на вокзалах у пунктах інформації лежать для пасажирів брошурки, зокрема і про земельні квитки, то в тих брошурках часто є карти, де ці деталі вказано.    

9) Не знаю, чи раціонально Вам буде купувати квитки на сайті карткою. По-перше, при наявності квитка, купленого через інтернет, якщо я не помиляюся, потрібно під час подорожі мати з собою картку, якою купували квиток. По-друге, там (у Німеччині) розгалужена мережа автоматів, де ціна така ж, як  в інтернеті. Здачу автомати видають.

Додаток. Якщо у Вас є студентська картка, то це може мати дуже істотне значення. Наприклад, студенти і аспіранти Кемнніцького технічного університету мають право зі своєю студентською карткою безкоштовно подорожувати залізницею (окрім EC, ICE, IC) та міським і приміським транспортом по всій Саксонії. Цілком можливо, що і у Вас буде щось подібне. Поцікавтесь у Вашому університеті у Studentenwerk або просто у знайомих студентів.
Logged
volotar
Active user

Posts: 438


View Profile
« Reply #6 on: 17.09.16 , 03:09 »
Share Reply with quote

Willkommen in Deutschland!

Відпишу і я кілька відповідей, заодно протестую безкоштовний WiFi в 2му класі ICE (це тут в новинку, але до кінця 2016 обіцяють запустити у всіх експресах). UPD: Вайфай не підвів, а от форум вкотре вирубився.

Отож поїхали:

3) Brandenburg-Berlin Ticket дає право проїзду деякими IC та ICE. Детальна інформація на сайті VBB: http://www.vbb.de/de/article/startseite/besonderheiten-bahn/fernverkehrszuege-zum-vbb-tarif/898.html

5) Іноді бувають Sparpreis Aktion по 19 євро (на далекі відстані). Зазвичай, це певні акції від DB, які обмежені в часі (і звісно в кількості). Але останнім часом ті акції іноді тривають по кілька місяців, і після закінчення однієї часто невдовзі починають наступну.
https://www.zugreiseblog.de/bahn-sparpreis-aktion-fuer-19-euro-durch-den-winter/

Інша можливість зекономити - це купити картку на знижку BahnCard 25. Зараз якраз є акція, можна купити за 19 євро картку тривалістю дії 3 місяці, і отримати ще одну картку задарма. Отож можете розділити вартість з кимось з друзів, або розпитатись, може хтось купував, чи збирається купувати.
Картка дає 25% знижки на Flex та Sparpreis. Також іноді власникам картки надається знижка на квитки транспортної спілки, як от в VBB на міжміські поїздки:
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Bahncard#Bahncard_in_Verkehrsverb.C3.BCnden_und_Verkehrsgemeinschaften
http://www.desiro.net/BC-Verbund.pdf

Тільки майте на увазі, що картка йде з підпискою і автоматично продовжується на рік часу (з виставленням вам відповідного рахунку). Тому цю підписку треба буде анулювати через сайт DB, не пізніше як за 6 тижнів до кінця дії картки. В принципі, нічого складного в тому немає, якщо знати, що і де вибирати. На наступні 3 місяці можете замовити нову.

7) Взагалі, з квитком на потяг нижчої категорії (напр. RE) можна їхати в потязі вищої (напр. IC/ICE), доплативши за підвищення категорії різницю в ціні. Не впевнений, що це розповсюджується на земельні та вікендові квитки. Точніше, майже впевнений, що не розповсюджується. Але можу покопатись в правилах/форумах, якщо бажаєте. Або, як варіант, можете самі написати DB в твітер/форум і запитатись - можна також англійською, якщо німецькою важко.

9) Без реєстрації ви не можете платити німецькою дебітною карткою (вона ж EC / Maestro). Visa чи MasterCard - можна. Але в чому проблема зареєструватись?
Logged
azh
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #7 on: 17.09.16 , 10:09 »
Share Reply with quote

Це тільки дуже частково про DB, але, мабуть, все ж до теми.

Оскільки Ви будете там досить тривалий час, для подорожей у межах певного регіону може бути корисним ще один варіант -- регіональні туристські картки. Для прикладу, про картку для області Рудних гір (Erzgebirge) на півдні Саксонії з дуже вигідними транспортними тарифами написано тут:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116000.0

Подібна картка (з іншими умовами, але подібною загальною логікою) діє в Тюрінгії -- Thüringen Card.

Цілком можливо, у Вашому регіоні (або в одному з тих, де Ви плануватимете подорожі) буде діяти якась картка подібного типу. Спробуйте дізнатися. Часто брошури про такі картки бувають в інформаційних центрах або ReiseZentrum на вокзалах. І ще одне: буває (принаймні, стосовно Erzgebirgscard -- точно), що інформація про картки в інтернеті далеко не повна, брошури дають значно більше потрібної інформації.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21627


View Profile
« Reply #8 on: 17.09.16 , 18:09 »
Share Reply with quote

Quote
Тобто якщо мені потрібно буде проїхати, наприклад із Ростока до Варнемюнде і назад, автомат запропонує квиток транспортної спілки (на сайті спілки VVW бачу ціну 2 євро)?
VVW у розділі сайту, де пишеться про місця продажу квитків - пише що можна у автоматах DB
https://www.verkehrsverbund-warnow.de/tarif-tickets/ticketkauf.html
Тому можна не сумніватись, що автомат DB потрібний квиток дасть.

Quote
Квиток по тарифу транспортної спілки можна купити у автоматі?
майже завжди.
Приблизно так само працює сайт DB, але є певні розбіжності в роботі сайта і автомата, автомат трохи більшу кількість випадків покриває.

У Німеччині хвилюватись, що автомат підсуне Вам дорожчий квиток по залізничному тарифу у той час як можна було б цю поїздку здійснити дешевше по тарифу спілки - не треба.
Штука в тому, що у Німеччині залізничний квиток на продукти класу С (S-bahn, регіональні і регіональні експреси) не видається, якщо маршрут, може бути покритий квитком транспортної спілки.
При чому автомат і сайт про це знають незалежно від того, уміють вони продавати той квиток транспортої спілки (котрим можна скористатись замість залізничного) чи ні.

Буває залізничний автомат не дає квиток навіть на маршрут суто поїздом, при чому особливо кумедно це виходить, якщо поїзд виконує DB-регіо, а не стороній оператор (виходить DBшний автомат на DBшний поїзд не дає квитка, хоч знає тариф).
Таке буває, якщо маршрут в межах спілки (тобто існує квиток транспортної спілки, що чинний на такий маршрут і сайт і автомат ДБ про це знають, тому залізничного квитка не дадуть) і в той-же час автомат квиток по тарифу спілки продати з якихось причин не може. У такому разі вони просто цей квиток не продають. У такому разі вважається що пасажир повинен знайти автомат (чи іншу точку продажу) транспортої спілки і купити квиток там.

Квитки багатьох спілок згідно до умов їх використання не повинні продаватись поза межами спілок. Частіше це стосується проїзних на день, але буває що і разових квитків теж (це вже дурня, я вважаю). Тому якщо десь поза межами дії тарифу транспортної спілки запросити залізничний квиток на проїзд в регіональному поїзді по маршруту в межах спілки - автомат щось там напише про те, що такий квиток не продається.

Сайт окрім цих випадків - не продає також у випадку,коли PDF-квиток з сайта ДБ не зможе бути перевірений контролем у місцевому транспорті. Адже досі існують транспорті спілки, де немає електронних PDF-квитків, або такі де електронні квитки є, але якісь дуже саморобні і дуже своєрідні, що сайт ДБ такі не уміє народити.

Тобто як бачите - в межах транспортої спілки вам їздити по дорожчому залізничному тарифу на регіональному поїзді - просто не дадуть.

А от у випадку, коли дві транспорті спілки безпосередньо межують і можна поїздку покрити двома дешевими квитками транспортних спілок - тут навпаки, вас схилятимуть заплатити за залізничним тарифом і не випендрюватись. Не лише не існує автоматичних засобів пошуку таких варіантів ні від ДБ ні сторонніх, так ще й подібне розбиття всіляко не вітається, хоч і не заборонено. Контроль нормально реагує, коли бачить у пасажира квитки на проїзд з розбивкою по двох транспортних спілках, але будь-яким чином допомагати знаходити таку стиковку - довідкова не буде.

Quote
обирали якісь параметри, кількість осіб, і в кінці автомат сам пропонував Mecklenburg-Vorpommern-Ticket. Воно завжди так працює?
майже
Тут автомат і сайт ДБ працюють однаково.
Загалом там передбачений алогритм що має автоматично запропонувати земельний квиток, якщо пасажир намагається купити дорожчий разовий квиток, що цілком в межах зони дії відповідного проїздного (земельного квитка, або  Schönes-Wochenende або Quer-durchs-Land). Але цей алгоритм не дуже досконалий, деякі особливості не знає.

З часом алогритм його вдосконалюють і я дивлюсь прямо зараз сайт DB автоматично пропонує земельний квиток там, де ще кілька років тому пропонував їхати по залізничному тарифу.
Але але прогалини досі є.

Крім того окрім звичайних земельних квитків - існують інші подібні квитки. Є з меншою зоною дії, але й нижчою ціною (їх різноманіття більш типове для південно-західної Німеччини) - назразок Südostbayern-Tickets, DuAl тощо. Є навпаки, розширені, з більшою зоною дії і вищою ціною, як Bayern-Böhmen і Bayern-Saxen ticket. З цими "нестандарнтими" квитками алгоритм справляється гірше - в окремих випадках сайт і автомат DB уміє їх запропонувати замість звичайного квитка, але частіше - ні. Тобто тут алгоритм уміє запропонувати проїзний замість дорожчого разового квитка не в 95% випадків (як з земельними), а у кращому разі у 40%.

Quote
2) Наскільки я розумію зі схеми у цьому PDF: https://www.bahn.de/p/view/mdb/bahnintern/angebotsberatung/regio/laender-tickets/pdfs/mdb_224986_liniennetz_mv_juli_2016.pdf у Мекленбурзі-Передній Померанії є транспортні спілки VVW та GTW.
правильна абревіатура GTV, але все-одно нею рідко користуються. Це не справжня транспорта спілка, про це трохи далі напишу. Тому і абревіатуру цю зазвичай не використовують.
Quote
Все, що зафарбовано оранжевим кольором не входить ні до якої транспортної спілки?
так. Вірніше там є ще спілка VWM (навколо Шверіна), але ця транспорта спілка поки-що не доросла навіть до унфікованого тарифа для незалізничного транспорта, тобто співпраця в межах спілки обмежуються лише координацією розкладів, про гроші домовлятись вони ще не дозріли. Тому з точки зору квитків - все-одно що цієї спілки не існувало-б.
Quote
Gebiet ohne Verbundtarife означає, що на цій території немає окремого тарифа чи я щось неправильно розумію? Тобто для поїздки, наприклад між Нойбранденбургом та Шверіном у дві сторони найоптимальнішим буде земельний квиток?
по залізниці - так.
Quote
Чи існує щось дешевше?
Ох.
Ну взагалі на цьому форумі під транспортною спілкою ми зазвичай розуміємо транспортну спілку в фінальній стадії її еволюції - транспортну спілку, що має тариф спілки, що інтегрований з залізницею. Саме такими є спілки навколо найважливіших міст Німеччини. І в найрозвинутіших регіонах Німеччини такі тарифні спілки межують одна з іншою без пропусків і можна заїхати на сотні кілометрів повністю в межах таких транспортих спілок. І те моє повідомлення котре ви читали - стосувалось подорожі по таких частинах Німеччини.

У той-же час десь в місцях з меншою щільністю населення, в гірських, в сільських або в істотно бідніших на сході - такого явища може і не бути. Натомість можуть зустрічатись транспортні спілки що ще не еволюціонували до спільного тарифа і до інтеграції з залізницею, і можуть бути навіть території без спілок.

Також може зустрічатись імітація тарифів транспортних спілок - коли для пасажирів, чиї поїздки відповідають найпопулярнішому сценарію - без утворення транспортної спілки впроваджують тариф, що працює приблизно так само, як працював-би тариф транспортної спілки для пасажирів з такими маршрутакми поїздок, якби транспортна спілка існувала і мала б тариф з інтеграцією з залізницею.

Ось той Gemeinschaftstarif Vorpommern (GTV), що намальований на тому посиланні, що ви навели як зелена транспортна спілка навколо Штральзунда - насправді є такою імітацією.

Ось як Німеччина виглядає в плані покриття спілками

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f3/Karte_der_Verkehrsverb%C3%BCnde_und_Tarifverb%C3%BCnde_in_Deutschland.png

У цьому сенсі - у Мекленбурґ-Померанії є одна справжня транспорта спілка, що еволюціонувала до тієї стадії, щоб бути нам цікавою - це VVW. Але вона маленька і не межує з жодною іншою спілкою, тому комбінувати тарифи спілок і далеко їздити, як це можливо в розвинутих частинах Німеччини (особливо добре працює на південному заході, де спілки дрібні, тому у них відносно дешеві проїзні) - тут не вийде.

Quote
Quote
Я правильно розумію, що зі Шлезвіг-Гольштейнським квитком я можу їздити також по цілому Мекленбурзі та Померанії (я німецькою не дуже розумію, але здається саме так написано у PDF)?
4) Наскільки я розумію, Ви прочитали правильно. Можливі також заїзди в Данію та Польщу на ділянках, вказаних у PDF:
https://www.bahn.de/regional/view/mdb/bahnintern/angebotsberatung/regio/laender-tickets/schleswig-holstein/mdb_220511_geltungsbereich_sh-ticket.pdf
тут сама теза "можу їздити" відносно Мекленбурга і Померанії може бути неправильно інтерпретованою.

Якщо мати на увазі те розуміння можливостей використання земельного квитка, що є звичним у Західній Німеччині чи у Берліні і Бранденбурдзі - щоб можна було не лише поїздами, а й трамваями, автобусами і метро по всій землі їздити, і по містах, і між містами і по селах, зокрема автобусами по селах, де немає залізниці - то у Шлезвіґ-Гольштайні і Мекленбург-Померанії так не вийде з жодним квитком.

Земельні квитки у цьому куточку Німеччини "кульгаві", навіть у своїх автобусах і трамваях не діють (єдине місто де покривається міський транспорт, при чому обидвома цими квитками і мекленбурґ-померанським і шлезвіґ-гольштайнським - це Гамбурґ.

Якщо говорити по проїзд регіональними поїздами у Мекленбурґ-Померанії - то Шлезвіґ-Гольшайнський квиток повністю покриває всі залізниці і нічим не гірше ніж "свій", мекленбург-померанський квиток. На автобуси і трамваї в Мекленбурґу-Померанії все-одно навіть свій мекленбурґ-померанський квиток теж не діє.

Є різниця в зоні дії в сусідніх землях і країнах, зокрема по мекленбурґ-померанському можна у Щецин їздити, а по шлезвіґ-гольштайнському - ні.


Quote
Якщо земельним квитком не вдається покрити поїздку, наприклад, для поїздки в сусідні землі до станцій, які вже не покриваються земельним квитком, доцільно брати Schönes-Wochenende-Ticket або Quer-durchs-Land-Ticket?
треба дивитись по обставинах.

Якщо звісно треба в протилежний куток Німеччини - то тут нікуди не подінешся, або Schönes-Wochenende-Ticket або Quer-durchs-Land-Ticket або спецпропозиція на ПДС або автобус.

Нойбранденбург знаходиться зоні дії земельних квитків не лише Мекленбурґ-Померанії і Шлезвіг-Гольштайну, туди також дострілює Берлін-Бранденбурдзький квиток, а також "нестандартний" проїзний Stadt-Land-Meer ticket (втім він Вам не пригодиться скоріш-за все)
 https://www.bahn.de/p/view/angebot/regio/regionale-tickets/berlin_brbg/stadt-land-meer-ticket.shtml

Крім того в південно-східній німеччині і прилеглих землях є така штука як Regio-120 ticket
https://www.bahn.de/micro/view/regio120-ticket/konditionen.shtml
(карта безтолково намальована, стрілочки на ній  даному разі вказують не просто напрямки, а місце до котрого цей тариф діє).

- коротше якщо маршрут поїздки не покривається дешевшими квитками, а залізничний тариф > 15 чи 20 євро - квиток продадуть за 15 євро (до 120 км) чи 20 євро (понад 120 км), якщо поїздка в межах зони дії цієї пропозиції.

Комібнуючи Regio120 з Берлін-Брандебурдзьким квитком можна далеко заїхати.

Quote
Наприклад для маршрута Нойбранденбург - Дрезден та зворотньо сайт DB  вказує найменшу ціну 40 євро на вихідні дні, що відповідає квитку вихідного дня. Тобто якщо в один і той самий день їхати туди і назад то дешевше 40 євро для однієї особи вже не буває? На віддалені дати бачу ціни по 29 євро з використанням ІСЕ або ЕС. Наскільки я розумію це спецпропозиція?
так.
Якщо йдеться про звичайний час (а не про короткочасні періоди підвищеної щедрості, коли купа спецпропозицій, що зазвичай коштують не менше 29 - продають по 19) - можна також мати на увазі, що до 300 (здається) кілометрів на IC/EC спецпропозиції по 19 євро бувають, а на ICE у внутрішньому сполученні - ні, лише від 29. Тому при поїздки на таку відстань - є сенс вишукувати спецпропозиції без ICE.
Нойбранденбурґ - Дрезден - відстань більша (346 км), тому спецпропозицій по 19 у звичайний час не буде.
Quote
Якщо повертатися назад не в той самий день, а через 2-3 дні, то виходить туди-назад 29*2=58 євро. Чи буває на такі відстані ще щось дешевше?
Конкретно у Дрезден - ще можна потрапити дешевше ніж за 40 євро без купівлі чогось завчасно, бо на півдні зона дії Берлін-Бранденбурдзького квитка підбирається досить близько до Дрездена.

З іншими напрямками так просто може не вийти.

Quote
7) Чи можливо їздити із земельним або квитком вихідного дня у ICE, IC, EC, докупивши при цьому резервацію чи таке не практикується?
ні. Різниця в ціні проїзду між ICE IC і регіональними полягає не у різній ціні резервації, а саме у різній вартості квитка. І земельний квиток - суто для регіональних поїздів.

Те що в окремих IC по недозавантажених ділянках дозволяють проїзд пасажирів з квитками на регіональні, зокрема і з земельними - це явище назразок того, як у нас в деяких ЕПКшках по зупинчатих ділянках дозволяють по приміському тарифу їздити.
Зазвичай у такому разі в розкладі на ту ділянку, де у даному IC дозволено проїзд по квитках на регіональні наведено фіктивний поїзд категорії RE (з графіком як у IC на даній ділянці), тому можна просто не знати про це явище, а просто вишукувати у розкладі поїзди лише підходящих категорій, а по факту виявиться, що це не окремий поїзд, а можливість проїзду в IC по квитках як для RE.

Quote
Quote
Чи включена у квиток вихідного дня можливість проїзду у міському громадському транспорті?
У різних регіонах по-різному.
так, але в розвинутих частинах німеччини, навколо великих міст і в агломераціях - завжди так.
У дуже сільських чи дуже гірських чи у бідниших частинах сходу Німеччини - трапляється, що ні.
Quote
Наприклад, у Саксонії в деяких частинах Sachsen-Ticket і квиток вихідного дня дозволяють користуватися міським (і приміським автобусним) транспортом, а у Дрездені -- ні.
це була відома проблема, але це неподобство нещодавно виправили і чинність саксонського квитка тепер поширюється на транспорт VVO, а отже і трамваї Дрездена.
Але з Schönes-Wochenende-Ticket та Quer-durchs-Land-Ticket все лишилось по-старому і їх дія у VVO обмежуються поїздами - тобто по дрездену можна їздити лише на S-bahnі, а на автобуси і трамваї Дрездена ці проїзні не діють.

Ну і як я Вам вже казав - у Мекленбурдзі-Померанії - жоден земельний квиток на свій міський транспорт не діє при чому ті-ж квитки діють на міський транспорт Гамбурґа

Quote
при наявності квитка, купленого через інтернет, якщо я не помиляюся, потрібно під час подорожі мати з собою картку, якою купували квиток.
вже разів з 10 мабуть писав на форумі. Не обов'язково ту саму картку. Можна і якусь іншу картку. Але якась картка мусить бути.

При купівлі квитка можна обрати засіб ідентифікації. Це може бути bahn-картка, ID-картка Німеччини і деяких країн ЄС (звичайні паспорти - на роль засоба ідентифікації не годяться), або інша платіжна картка Visa/EC-MC.
Можна використати як ту саму картку, котрою робиться оплата, так і іншу Visa/EC-MC.
Я завжди вводжу як засіб ідентифікації якусь непотрібну стару Visa/EC-MC без грошей. Це зручно, бо менша вірогідність її загубити між моментом придбання квитка і поїздкою, адже я не ношу її з собою у гаманці і не плачу нею.

Те, що багато хто здуру обирає ту саму картку і на роль засоба ідентифікації і на роль платіжного засоба і при цьому платять чужою карткою, а потім їх штрафують у поїзді - це справді так, але тут проблема в тому, що люди лінуються перекласти умови використання.
« Last Edit: 17.09.16 , 20:09 by Maxy » Logged
kop
Active user

Posts: 6039


View Profile
« Reply #9 on: 17.09.16 , 22:09 »
Share Reply with quote

к слову, под ID картами стран ЕС имеются в виду только внутренние паспорта граждан ЕС или ПМЖ тоже подходят?
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.104 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 17.09.16 , 01:09