Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.04.18 , 02:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Deutsche Bahn: загальні запитання

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Deutsche Bahn: загальні запитання  (Read 8724 times)
interfan
Active user

Posts: 1058


View Profile
« Reply #60 on: 04.01.18 , 07:01 »
Share Reply with quote

В результаті - спочатку в інфоцентрі Нюрнберга якийсь молодий хлопець просто вбив в DB Navigator мій маршрут і став виписувати найближчу стиковку до пункту призначення (а він у мене аж в Даніі). Прийшлось його зупинити та пояснити, що мене все влаштовує, окрім одного поізду. Потім він став мені втирати що я сам винен (!), бо квиток я купував в жовтні, а новий графік поіздів тільки з грудня! В результаті виявилось, що допомогти мені він нічим не може і відправив в касу.
Перед походом в касу, в автоматі я роздрукував розклад NJ в якості альтернатив, і відразу показав його касирші. Вона в ситуацію вникла, поставила штамп "Zugbindung aufgehoben" і попросила докупити за 4 євро з людини резервацію на NJ.

Щоправда, цей вагон виявився не OEBB-ною сидячкою "купейного" типу, а SBB-ною "відкритого" типу. Доречі,  інфоцентр у Франкфурті на вокзалі в 12 ночі ще працював.

Але тепер виникло ще одне запитання)
Мій квиток повністю виглядає так :

Oberhaid  to Helsingoer :
<1080>(03.01.2018)NV*WÜ-Hbf 22:57 ICE520/(04.01.2018)F-Hbf 0:55 ICE990/HH-Alto*(05.01.2018)NV*HL 14:06 EC35*Puttgarden(MS)<1186>

Як виявилось, по прибуттю в Копенгаген EC35 всі точки видачи Copenhagen Card будуть зачинені, окрім як в аеропорту. 

В документі з назвою  "Besondere Internationale Beförderungsbedingungen der Deutschen Bahn AG für Reisen mit Fahrkarten ohne (integrierte) Reservierung (SCIC-NRT)" на 2017 рік я нагуглив : "In DB rules Fahrkarten nach/von KØBENHAVN AREA gelten nach/von allen Bahnhöfen des Kopenhagener Stadtgebietes (Raum der Verkehrsgesellschaft København; siehe Anlage „Bahnhöfe, die KØBENHAVN AREA zugeordnet sind“). Die Fahrkarten gelten jedoch nur in Zügen, die Benutzung von Bussen und Untergrundbahnen ist nicht möglich."

Наскільки я зрозумів, це дає мені право поіхати по моєму квитку до Helsingoer  в аеропорт за карткою поіздом. Аби уточнити чи діє це ж правило в 2018 році написав в DB та DSB однакового листа.

В результаті німці сказали що все ок, і я можу іхати, а данці - що вже ні і я мушу купувати квиток до аеропорту :) Кому вірити?



Logged
Ulf
Active user

Posts: 2687


View Profile
« Reply #61 on: 04.01.18 , 12:01 »
Share Reply with quote

Мій квиток повністю виглядає так :

Oberhaid  to Helsingoer :
<1080>(03.01.2018)NV*WÜ-Hbf 22:57 ICE520/(04.01.2018)F-Hbf 0:55 ICE990/HH-Alto*(05.01.2018)NV*HL 14:06 EC35*Puttgarden(MS)<1186>

Як виявилось, по прибуттю в Копенгаген EC35 всі точки видачи Copenhagen Card будуть зачинені, окрім як в аеропорту. 

В документі з назвою  "Besondere Internationale Beförderungsbedingungen der Deutschen Bahn AG für Reisen mit Fahrkarten ohne (integrierte) Reservierung (SCIC-NRT)" на 2017 рік я нагуглив : "In DB rules Fahrkarten nach/von KØBENHAVN AREA gelten nach/von allen Bahnhöfen des Kopenhagener Stadtgebietes (Raum der Verkehrsgesellschaft København; siehe Anlage „Bahnhöfe, die KØBENHAVN AREA zugeordnet sind“). Die Fahrkarten gelten jedoch nur in Zügen, die Benutzung von Bussen und Untergrundbahnen ist nicht möglich."

Наскільки я зрозумів, це дає мені право поіхати по моєму квитку до Helsingoer

Это касается билетов до/от KØBENHAVN AREA, не касается билетов ч-з Копенгаген.
Аэропрт и так не входит. См. 1.1.3 https://www.bahn.de/m/view/mdb/bahnintern/agb/international_2017/mdb_264981_internationale_befoerderungsbedingungen_der_db_ag_-_stand_18_12_2017.pdf

С уважением, Ульф
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2687


View Profile
« Reply #62 on: 04.01.18 , 16:01 »
Share Reply with quote

Перед походом в касу, в автоматі я роздрукував розклад NJ в якості альтернатив, і відразу показав його касирші. Вона в ситуацію вникла, поставила штамп "Zugbindung aufgehoben" і попросила докупити за 4 євро з людини резервацію на NJ.

Щоправда, цей вагон виявився не OEBB-ною сидячкою "купейного" типу, а SBB-ною "відкритого" типу.

Наверное 307 вагон. http://www.grahnert.de/fernbahn/reihung/r181-400.pdf

С уважением, Ульф
« Last Edit: 04.01.18 , 20:01 by Ulf » Logged
interfan
Active user

Posts: 1058


View Profile
« Reply #63 on: 04.01.18 , 22:01 »
Share Reply with quote

Дякую Ulf! Я тепер зрозумів свою помилку - думав що  KØBENHAVN AREA це столичний регіон (Region Hovedstaden) і полінувався почитати таблицю з конкретним переліком станцій. А вагон був 307, все правильно!
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3804


View Profile
« Reply #64 on: 12.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

Питання до знавців DB.
B DB Navigator,  при пошуку поїздів між будь-якими містами, після натиснення  кнопки Tо offer selection видає список доступних квитків/спецпропозицій за цим маршрутом.  Це всі можливі варіанти?  Чи якщо там десь на маршруті діють квитки транспортних спілок,  то DB цього не покаже і для економії їх треба "вручну"  підбирати і комбінувати?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21520


View Profile
« Reply #65 on: 13.02.18 , 16:02 »
Share Reply with quote

ДБ навігатор - погана програма щоб шукатий найнижчу вартість проїзду по Німеччині. Повна можливість - лише з сайту ДБ, при чому якщо дивитесь з телефона - перемкніть у версію для настольних комп'ютерів, бо деякі можливості, котрі дуже корисні для вичавлювання з сайта ДБ найнижчої ціни - з версії сайта для мобільних пристроїв прибрали.

І навіть у сайті для настольних ПК -  автоматичні варіанти пошуку ніколи не показують всі можливі варіанти по ціні.

Загалом у цих автоматичних німецьких пошуків така логіка - автори цих систем видають результат виходячи з припущення, що пасажир за жодних обставин за жодну знижку нізащо не погодиться гаяти свій час там, де його можна не гаяти.

Тобто грубо кажчи варіант проїзду з більшою кількістю пересадкок з більш раннім часом виїзду і більш пізнім часом приїзду у ситуації коли можливо стартувати пізніше і прийти на фініш раніше - взагалі не розглядається. Навіть якщо різниця в хвилини.

Тобто якщо є варіант з виїздом наприклад 9:01 і прибуттям в 18:01 і без пересадок по 157,5 євро - і інший варіант виїхати о 9:00 і приїхати в 18:02 по 29 євро - той алгортим, за котрим працюють всі автоматичні німецькі пошуки -  другий варіант взагалі не розглядатиме. Цей варіат буде відкинутий що до того часу, як алгоритм дійде до розгляду цін (тобто в таблицю варіантів він принципово не потрапить). При чому наприклад якщо через 2 години є аналогічний варіант (2-годинний такт - дуже типовий для багатьох ділянок ДБ) 11:00 - 20:02 по 39 євро так само з однією пересадкою, а наприклад аналога першого варіанта 11:01-20:01 просто не існує - то варіант 11:00 - 20:02 покажеться і його ціна 39 - піде в таблицю.

Тобто грубо ці автоматичні німецькі шукалки мали б сенс винятково для уявного пасажира, що згоден зміщувати час старту, але якщо вже якийсь час старту обрав - то їде неодмінно найкращим варіантом з цим часом старту. М'яко кажучи - дещо не той набір пріорітетів, що насправді має той пасажир, що шукає нижчу ціну.

Тому в більшості випадків найкращі варіанти можна знати лише вручну

ДБ ніколи не запропонує сама автоматично розбивок. Ні з транспортними спілками, ні без них. Тому дешевше з розбивками може їздити лише той, хто знає де розбивати.
Для цього треба добре знати географію Німеччини (де в якої федеральної землі межа), умови земельних квитків (іноді межі дії квитка не цілком збігаються з межами федеральних земель), добре орієнтуватись у приблизних відстанях між містами - наприклад дуже корисно знати, коли шукаєш між містами - чи там відстань ~350 км, чи істотно менша, чи трохи або істотно більша.
З квитками транспортних спілок взагалі все складно.
По-перше не на всі спілки сайт ДБ уміє продавати квитки і навіть просто рахувати тариф. Можна побачити багато прикладів коли сайт ДБ на коротку поїздку по Німеччині не може показати ціну - це саме той випадок. Або ціну пише, але вона неактивна, купити не можна, при чому така недоробка - це не в якихось далеких селах, це Бранденбурґ (тобто область навколо Берліна). Спробуйте наприклад зробити запит Франкфурт на Одері - Бранденбург на Хафелі, побачите як це виглядає.
Автомат ДБ - той уміє квиток спілки продати, але винятково тільки на ті спілки, в володіннях котрих він стоїть, а на інші спілки - показують ціну і продають ті автомати ДБ - що там стоять.

По-друге задумка тарифа деяких транспортних спілок полягає у тому, що квиток, іноді будь-який, іноді - лише проїзний на день - можна купити винятково у зоні початку дії. При трапляється, коли спілка сама тихенько порушує цю умову - тобто їм хочеться бути прогресивними мати продаж квитків через інтернет, але одночасно лінь переосмислити тариф (бо недоступність проїзного в стартовій зоні дуже часто є зовсім не примхою авторів правил, засадничою умовою задумки тарифа, без цієї умови тариф треба було б інакшим конструювати). Тому вони самі на своєму сайті вже тихенько продають проїзні і дозволють зону початку дії просто обрати при покупкці, але одночасно але дозволу ДБ на таке порушення умов своїх правил звісно ж не дають, і бідолашна ДБ мусить як дурепа - відмовляти пасажирам.

По-третє - іноді навіть вдається дістати квиток транспортої спілки знаходячись поза її межами, але не завжди це рятує. Деякі квитки деяких транспортних спілок треба компостувати, а компостер - не у поїзді, а на платформі. Німеччина - не Італія. Це у Італії завжди можна написати на місці де має відбитки компостера кульковою ручкою дату і час і це завжди сходить з рук, навіть якщо компостер не поламаний. У Німеччині такий фокус не пройде, контроль не зарахує такий квиток чинним, якщо компостери справді не поламані, а вони в Німеччині, зарази, не хочуть так часто ламатись, як у Італії. Тобто їдучи у поїзді - розбивку, де на 2-гу частину поїздки такий квиток - звичайні пасажири зробити не можуть бо їм нічим закомпостувати квиток транспортої спілки, а незакомпостований - не чинний. Аборигени - ті деколи примудряються за таких обставин таки розбивити в таких місцях, бо знають коло яких дверей треба зайняти стратегічну позицію перед приходом поїзда на станцію де розбивка, щоб двері після зупинки поїзда опинились найближче до компостера і я бачив дідуся, що за 30-секундну стоянку по Вайхінгену над Енцем - успішно збігав до компостера і назад. А ті хто так не уміє, якщо все ж хочуть розбивати - мусять пропускати поїзд і їхати наступним. В деяких місцях - наступного поїзда буває що чекати менше 15 хвилин, тоді можна і розбити, а в деяких - 2 години, тоді краще не треба.


Тепер переходимо конкретно до Вашого приклада. Який має бути Ваш хід думки.

Відстань > 300 км, тому той шпарпрайс, що звичайний і діє в усі дні року (назвемо його "ванільним") - буде мінімум 19,9 євро на таку відстань, але нажаль ми бачимо що на потрібну Вам дату ціна по "ванільному" 29,9 мінімум. Ціна 24,9 - пропонується винятково на прямі поїзди (у "ванільному" шпарпрайсі - байдуже, прямий поїзд чи комбінація), тобто це тимчасовий атракціон, там і написано що це додаткова акція в вона суто на прямі поїзди.
Можна перебрати всі перегони по дорозі - і впевнитись що поїзд достатньо заповнений, що будь-яка ділянка в маршруті, коли решта маршрута приміськими - і ціна по "ванільному" шпарпрайсу мінімум 29,9. А з тимчасовим атракціоном - не пограєшся, він тупо на прямий пошук.
Отже - подальші пошуки можна припинити, по рейках - нижчої ціни уже не буде.
З тарифними спілками нічого гарного не вийде, відстань надто велика.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3804


View Profile
« Reply #66 on: 13.02.18 , 17:02 »
Share Reply with quote

Маху,  дякую за роз'яснення.
Маршрут на скріншоті брав просто для прикладу,  тобто перші міста, які спали на думку. 
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3112


View Profile
« Reply #67 on: 13.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

Чи якщо там десь на маршруті діють квитки транспортних спілок,  то DB цього не покаже і для економії їх треба "вручну"  підбирати і комбінувати?
Такое вполне может быть, если DB об этом не знает.
К примеру - в данный момент сайт DB не в курсе, что на автобусы из аэропорта Карлсруэ/Баден-Баден действует земельный билет, и при прокладке маршрута из этой точки он показывает лишь частичную стоимость маршрута, начиная от вокзалов Раштатта/Баден-Бадена.
Logged
opex
Active user

Posts: 11434


View Profile
« Reply #68 on: 20.03.18 , 12:03 »
Share Reply with quote

Скажите, а где глянуть график ремонтов на дойчебане? До 23 марта на участке Мемминген-Мюнхен есть беспересадочное сообщение, после - пропадает. Да, скорей всего это ремонт, но есть ли где-то перечень этих ремонтов?
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2687


View Profile
« Reply #69 on: 20.03.18 , 18:03 »
Share Reply with quote

Скажите, а где глянуть график ремонтов на дойчебане? До 23 марта на участке Мемминген-Мюнхен есть беспересадочное сообщение, после - пропадает. Да, скорей всего это ремонт, но есть ли где-то перечень этих ремонтов?

https://bauinfos.deutschebahn.com/docs/bayern/971.pdf
https://bauinfos.deutschebahn.com/

С уважением, Ульф
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 21 queries.