Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.17 , 00:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      airlines, buses, ferries etc.

        міжміські автобуси у Франції

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: міжміські автобуси у Франції  (Read 1609 times)
W_777
Active user

Posts: 175


View Profile
« on: 03.10.16 , 10:10 »
Share Reply with quote

Добрый день.
А есть ли во Франции недорогие автобусные перевозчики? Ну вот как в Польше - PolskiBus.
Может сайт или название подскажете?
Спасибо.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21278


View Profile
« Reply #1 on: 03.10.16 , 11:10 »
Share Reply with quote

До нещодавнього часу - не існувало, бо протягом десятиріч у Франції закон забороняв існування регулярного автобусного сполучення між містами, між котрими є залізничне сполучення.
Міжміські автобуси існували між парами міст, між котрими їхати по залізниці ну дуже вже криво - наприклад із Кана (Caen) у Гавр - автобуси завжди були. І вздовж Середземного моря -  теж завжди були автобуси, не знаю як вони цей закон обходили. Але ці автобуси Лазурного берега - вони повільні, короткомаршрутні, напівприміські, ними їхати довше ніж TERами, наприклад з Німа в Арль 40 хвилин такий автобус їде (а електричка - 27 хвилин).
Ну і ще були автобуси там, де SNCF їх пускає замість поїзда, це ясно, на них квиток як на поїзд купується.
На міжнародні маршрути ця заборона ніколи не поширювалась.

Кілька років тому цей закон скасували, міжміські автобуси тільки почали з'являтись, але штука у тому що головний перевізник - OUIBUS - але це маріонетка SNCF. Ціни істотно нижчі ніж у SNCF - бувають, але не всюди і не обов'язково. І все-таки повільно воно, порівнюючи з поїздом
« Last Edit: 03.10.16 , 11:10 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21278


View Profile
« Reply #2 on: 03.10.16 , 11:10 »
Share Reply with quote

знову-ж таки, та-ж SNCF має інших маріонеток, що прикидаються незалежними залізничними перевізниками, хоча насправді це ті-ж TGV, на котрі просто цінова політика не відповідає SNCFівській, тому SNCF продає на них місця через "віртуальних" перевізників.
Це iDTGV, OuiGo, IZY

Якщо поїзди iDTGV, OuiGo, IZY підходять - це краще, ніж автобуси, бо швидкість TGVшна. Навіть з використанням OuiGo виходить швидше, попри те, що його навмисне зіпсували "реєстрацією", там перед посадку влаштовують гру в аеропорт - тобто платформу, з котрої цей OuiGo вирушить огороджують і пускають по одному з вимірюванням багажу, треба приходити за пів-години до відходу "на реєстрацію". Ця дурнувата гра в аеропорт з кражідкою у пасажирів пів-години часу - це так навмисно, бо OuiGo задуманий як конкурент лоукостів, у той час як переманювання пасажирів з поїздів SNCF - є небажаною.
Тому той недолік, що є у авіації - тобто те що треба завчасно в аеропорт приїздити - у OuiGo штучно відтворюють, бо у лоукостів все-одно такий самий недолік є,, щоб може схилити когось купити дорожчий квиток на звичайний TGV, щоб не брати участь у дурнуватій грі в аеропорт.

Між Марселем і Ніццею і далі до італійського кордону - недорогий поїзд - це Thello (це незалежний від SNCF перевізник, але афілійований з Треніталією), купувати на них квиток - на сайті Thello, або на сайті Треніталії.
« Last Edit: 03.10.16 , 11:10 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21278


View Profile
« Reply #3 on: 03.10.16 , 11:10 »
Share Reply with quote

ще один дешевий спосіб їздити дешевше ніж тариф SNCF по залізниці - це TERи у Ланґедок-Русійоні.
Поїзди - звичайні TERи SNCF, а квиток купувати не у залізниці (де звичайний залізничний тариф), а на окремому сайті, квитки з котрого субсидіюються місцевою владою Лангедок-Русійона
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116695.msg409734;topicseen#msg409734


TERом по цих напрямках їздити -  це теж швидше ніж автобус.

Це дозволяє проїхати наприклад Авіньйона до Іспанського кордону за 2 євро.

Я минулої осені в такий спосіб - сумарно кілометрів 300 в тих краях накатав, їздив 3 дні, витратив сумарно 3 євро. Задоволений як слон.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3447


View Profile
« Reply #4 on: 03.10.16 , 15:10 »
Share Reply with quote

FlixBus же теж наче Францією їздить?

P.S.: А TERи який рухомий склад собою являють?
Logged
rst
User

Posts: 32


View Profile
« Reply #5 on: 03.10.16 , 16:10 »
Share Reply with quote

Весной ездил по Франции Мегабюсом за 1 евро билет (+0,5 резервация). В Италии Мегабус поглощён Фликсбусом, и уже билетов по 1 евро нет. Но за 5 евро в августе покупал, ездил в сентябре.
Во Франции видел нескольких междугородних автоперевозчиков, среди них есть и лукостеры, но подороже мегабюса. busradar.com показывает. Местные же толпой идут на Ouibus, привыкли к монополисту SNCF.
Logged
rst
User

Posts: 32


View Profile
« Reply #6 on: 03.10.16 , 16:10 »
Share Reply with quote

Quote
ще були автобуси там, де SNCF їх пускає замість поїзда, це ясно, на них квиток як на поїзд купується
Вони й зараз їздять, коли трафік нижчий. Виходить дуже повільно, бо доводиться плутати, аби таки заїздити до вокзалів та до зупинок на платформах по маршруту.
« Last Edit: 03.10.16 , 17:10 by rst » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21278


View Profile
« Reply #7 on: 03.10.16 , 17:10 »
Share Reply with quote

P.S.: А TERи який рухомий склад собою являють?
Попри те, що TER розшифровується як Transport express régional - де-факто вони не завжди експресні, тому з назви TER на практиці можна дізнатись лише те, що це регіональний поїзд і все. Може бути дуже швидкий, буває і повільний.

Тобто у Парижі де існує розділення на RER (близькоприміські маршрути з глибоким вводом в десь в межах Парижа і дуже частими зупинками) і TER - TERи - це завжди більш далекі маршрути, з напівекспресною ділянкою щонайменше там, де ходить TER. Тому ті TERи, що зустрічаються Парижі - завжди екрспресні і свою назву виправдовують.
 
Однак в інших місцях Франції - RERів немає, тому всі регіональні поїзди поза передмістями Парижа - вважаються TERами. Не лише ті, що пропускають зупинки (що логічно), але навіть найповільніші з зупинками по усіх платформах - всі TERи.

На електрифікованих лініях в ролі TER часто використовується альстомівська електричка на 160 км/г (але часто швидкість 160 не досягається). В Ланґедок-Русійоні - також.
Якщо набрати слово TER в Google і перемкнути на картинки - то більшість картинок покажуть те, що Вас цікавить.
« Last Edit: 03.10.16 , 17:10 by Maxy » Logged
volotar
Active user

Posts: 376


View Profile
« Reply #8 on: 04.10.16 , 01:10 »
Share Reply with quote

Весной ездил по Франции Мегабюсом за 1 евро билет (+0,5 резервация). В Италии Мегабус поглощён Фликсбусом, и уже билетов по 1 евро нет. Но за 5 евро в августе покупал, ездил в сентябре.
Flixbus викупив бізнес MegaBus по цілій Європі (окрім внутрішньобританських перевезень).
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21278


View Profile
« Reply #9 on: 08.07.17 , 19:07 »
Share Reply with quote

сьогодні виявив що сайт ouibus не приймає жодну з моїх карток.
Власне інші учасники форума уже на це скаржились, наприклад ось
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=26763.msg354676#msg354676

Трохи погравшись - знайшов вихід - сайт trainline.eu (важливо, trainline.com - не годиться) - агенція, що продала цей квиток без додаткової комісії (вони афілійовані з SNCF, думаю свою комісію вони дістали безпосередньо від перевізника) і прийняла мою картку.
При чому email-підтвердження прийшов уже від ouibus, у той же час в ньому написано що продано при посередництві busbud (послугами котрого я не користувався).
Logged
Tags: france 
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.149 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 04.10.16 , 23:10