Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.04.17 , 07:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 170
Reply | Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 176290 times)
XAN_
Active user

Posts: 1045


View Profile
« Reply #10 on: 06.10.16 , 10:10 »
Share Reply with quote

Почему всякие "отвественные представители" для своих встреч выбирают такие места: Юрмала, Ялта, Сочи. Нет, чтоб в Сороках собраться или Брянске, например...
С ночевкой в замаскированном месте?
И купанием в местных водоемах!
Logged
opex
Active user

Posts: 10786


View Profile
« Reply #11 on: 06.10.16 , 10:10 »
Share Reply with quote

А там нету условий! Проживание в комнатах отдыха вокзалов и харчевание в столовых депо не устроит.
Logged
Entony
Active user

Posts: 1553


View Profile
« Reply #12 on: 06.10.16 , 13:10 »
Share Reply with quote

Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» готує пасажирам додаткові та нові маршрути
З 15 вересня філія «УЗШК» розпочала підготовку рухомого складу до зимових пасажирських перевезень. На пасажирів чекають додаткові маршрути швидкісних поїздів, удосконалення логістики перевезень та нові маршрути. Нині швидкісними поїздами щоденно користується понад 11 тис. пасажирів.
Парк рухомого складу філії «УЗШК» до кінця жовтня поповниться двома швидкісними поїздами Skoda чеського виробництва, які їй передасть філія «Південна залізниця».
Після закінчення планових ремонтів електропоїздів виробництва «Hyundai Rotem» та Екр-1 «Тарпан» виробництва «Крюківський вагонобудівний завод» планується додатково призначити по одній парі швидкісних поїздів до Харкова та Львова. Також із введенням нового графіка руху поїздів на 2016/2017 рр. планується подовжити маршрут швидкісного поїзда № 747/748 Дарниця – Тернопіль до станції Львів для забезпечення швидкісного сполучення вінницького регіону зі Львовом.
Крім того, планується відновити курсування швидкісних поїздів до Кривого Рогу.

На сьогодні дев’яти електропоїздам із десяти виробництва «Hyundai Rotem» ремонт виконано в повному обсязі. Останньому електропоїзду ремонт буде проведено при досягненні ним міжремонтного пробігу. Також завершується ремонт другого електропоїзда ЕКр-1 (виробництва Крюківського заводу), який наприкінці жовтня заплановано ввести в експлуатацію.
За 9 місяців 2016 року перевезено 2,8 млн пасажирів, при цьому заповнюваність швидкісних поїздів склала понад 84%, а в вихідні, передсвяткові та святкові дні досягала 100%. Тільки влітку 2016 року швидкісними поїздами Інтерсіті+ та Інтерсіті перевезено більше 1 млн пасажирів, а в серпні 2016 року заповнюваність швидкісних поїздів сягнула 94% і подорожі швидкісними поїздами здійснили понад 398 тисяч пасажирів. Це рекордний показник з часів започаткування в Україні швидкісного залізничного сполучення. Цьогорічний літній період відзначився перевезенням десятимільйонного пасажира з моменту запровадження швидкісного руху в Україні.

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/436730/

Віктор ви були праві стосовно долі 747/748.
І невже збираються знову відновити "здохлий" 739/740 Київ - Кр. Ріг через Долинську.
« Last Edit: 06.10.16 , 13:10 by Entony » Logged
Andersen
Active user

Posts: 1588


View Profile
« Reply #13 on: 06.10.16 , 14:10 »
Share Reply with quote

Т.е. 4 пари ИС (+) Киев - Львов?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10501


View Profile
« Reply #14 on: 06.10.16 , 14:10 »
Share Reply with quote

Крім того, планується відновити курсування швидкісних поїздів до Кривого Рогу.
OMG. А как же перевод 71 на Кривой Рог?

Т.е. 4 пари ИС (+) Киев - Львов?
Одну потом отменят :)
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 297


View Profile
« Reply #15 on: 06.10.16 , 14:10 »
Share Reply with quote

Стосовно Кривого Рогу виникла така пропозиція. Херсонський інтерсіті все одно неминуче стоїть 20 хв по Долинській при зміні локомотиву, так? Тоді можна зробити двогрупний потяг Київ - Херсон/Кривий Ріг.
Зміна локомотиву і розчепка по Тимковому замість Долинської, херсонський під тепловозом зі зміною напрямку по з"єднувальній гілці Тимкове-Згода, криворізький під ЧС7 на Кривий Ріг...
Втрати часу: заїзд в Тимкове +10 хв, зчепка на зворотньому шляху +20хв до стоянки, виходить не критично. В такому варіанті пасажиропотоку вистачить на щоденне цілорічне курсування по обом напрямкам.
Також запасу часу вистачить, щоб продовжити графік до Нікополя.
Logged
sergius
Active user

Posts: 650


View Profile
« Reply #16 on: 06.10.16 , 14:10 »
Share Reply with quote

Ідея цікава. Але треба врахувати те, що:
 состав буде масою не 300-600 тон, а 900-1100;
 +15-25 хвилин на ділянці Київ-Долинська.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5038


View Profile
« Reply #17 on: 06.10.16 , 14:10 »
Share Reply with quote

Дело в том, что Криворожский трепанг итак не выдерживал норматив по скорости на несколько минут.
При смене лока по Тимково - прощай ИС+
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3235


View Profile
« Reply #18 on: 06.10.16 , 15:10 »
Share Reply with quote

Ідея страшна передусім для Херсона.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1657


View Profile
« Reply #19 on: 06.10.16 , 17:10 »
Share Reply with quote

]
Одну потом отменят :)
Это вряд ли, там все четыре вполне будут своего пакса находить.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 170
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.147 seconds with 20 queries.