Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.01.20 , 10:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 671341 times)
XAN_
Active user

Posts: 1114


View Profile
« Reply #1340 on: 29.01.17 , 20:01 »
Share

По-своему странно,что место в тяжелом вагоне на 40 человек стоит дешевле места в легком вагоне на 80...
Logged
sergius
Active user

Posts: 4099


View Profile
« Reply #1341 on: 29.01.17 , 21:01 »
Share

А у нас есть локомотивы, которые выдержат график IC+ с 15 ЦМВ?
Иначе выходит, что предполагается, что люди должны воспринимать замену 5,5 часового поезда на 7-часовой как прогресс...
У Славутича с составом в 22 вагона (1250 тонн) было 6:40, а тут 15 (не всегда).
У Столичника с сегодняшним набором остановок остановок было - 5:54.
В данном случае будет что то среднее.
Logged
bond
Active user

Posts: 1596


View Profile
« Reply #1342 on: 29.01.17 , 21:01 »
Share

Список направлений на данный момент не утвержден, однако рассматривается возможность запуска двух маршрутов — «Одесса – Днепр» и «Одесса – Львов».
Вот и вероятный ответ на то, куда пристроят планируемые к приобретению 2 из четырех крюковских состава.
Для Одесса – Львов даже "вырисовывается" предварительное время хода - более 8 часов 30 минут (см. графики 763/764 и 747/748 на участках Одесса - Жмеринка и Жмеринка-под. - Львов, соответственно)
Обидві нитки Київ - Одеса та 747/748 складені під лококрюк, при бажанні і там і там можна значно скоротити час у дорозі у випадку використання на даних маршрутах виключно моторвагонного рухомого складу .
« Last Edit: 29.01.17 , 21:01 by bond » Logged
sergius
Active user

Posts: 4099


View Profile
« Reply #1343 on: 29.01.17 , 21:01 »
Share

Обидві нитки Київ - Одеса та 747/748 складені під лококрюк...
Прискорити вийде хіба що на ділянці Красне-Львів...на 2-3 хвилини.
На іншій частині маршруту, що має обмеження 100-120 км/год, навіть навпаки.
« Last Edit: 29.01.17 , 21:01 by sergius » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22847


View Profile
« Reply #1344 on: 29.01.17 , 21:01 »
Share

А у нас есть локомотивы, которые выдержат график IC+ с 15 ЦМВ?
Иначе выходит, что предполагается, что люди должны воспринимать замену 5,5 часового поезда на 7-часовой как прогресс...
У Славутича с составом в 22 вагона (1250 тонн) было 6:40, а тут 15 (не всегда).
У Столичника с сегодняшним набором остановок остановок было - 5:54.
у СЕ ніколи не бувало такого набора зупинок, а саме П'ятихатки-Пас - ніколи не бувала у СЕ, вперше з'явилась коли там пішов Ху.
5:54 (при чому це лише в якийсь один бік, а в найгіршому з варіантів було 5:59) - це зупинки ім. Тараса Шевченка, Знам'янка-Пас, Олександрія, П'ятихатки-Стик (техн) і Дніпродзержинськ.
Тобто на зупинку у П'ятихатках-Пас треба ще ~5 хвилин накинути
Але максимальна довжина СЕ була 12 вагонів
« Last Edit: 29.01.17 , 21:01 by Maxy » Logged
sergius
Active user

Posts: 4099


View Profile
« Reply #1345 on: 29.01.17 , 21:01 »
Share

П'ятихатки-Пас - ніколи не бувала у СЕ, вперше з'явилась коли там пішов Ху.
Так, дійсно, випустив з уваги
5:54 (при чому це лише в якийсь один бік, а в найгіршому з варіантів було 5:59) - це зупинки ім. Тараса Шевченка, Знам'янка-Пас, Олександрія, П'ятихатки-Стик (техн) і Дніпродзержинськ.
Найгірший був перед заміною на Ротем. Але, ІМХО, то зробили спеціально для більшого контрасту. Потрібно знайти розклад 2012 року саме під Столичник.
Бо маю тільки на рік раніше.


Але максимальна довжина СЕ була як я пригадую - лише 12 вагонів.
По служебці - 10, але то напевно був состав у 2014 році. Там і час руху був більший - 6:11
« Last Edit: 29.01.17 , 21:01 by sergius » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22847


View Profile
« Reply #1346 on: 29.01.17 , 21:01 »
Share

значить у 167/168 у у якомусь напрямків було 5:59
Logged
bond
Active user

Posts: 1596


View Profile
« Reply #1347 on: 29.01.17 , 23:01 »
Share

Обидві нитки Київ - Одеса та 747/748 складені під лококрюк...
Прискорити вийде хіба що на ділянці Красне-Львів...на 2-3 хвилини.
На іншій частині маршруту, що має обмеження 100-120 км/год, навіть навпаки.
Як це навпаки? Тарпан та Хью мають значно кращу динаміку, ніж поїзд під локомотивом - це дасть виграш на ділянках з обмеженням 100-120, також на кількох ділянках можуть підняти швидкості до 140 - наприклад Калинівка - Сосонка - Вінниця Вантажна та Гнівань - Браїлів. Від Жмеринки до Одеси можна прискорити на 15-20 хвилин - це з власних спостережень від поїздки Тарпаном під час ковирялок.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4099


View Profile
« Reply #1348 on: 29.01.17 , 23:01 »
Share

Як це навпаки?
Дуже просто: у ЧСів більша похибка швидкостеміра (м.б. і не тільки), що у свою чергу дозволяє мати більшу фактичну швидксть на 8% (замість 120 км/год - 130), в той час як у Коня/Ху вона менша. За рахунок цієї різниці може бути вийграш
Тарпан та Хью мають значно кращу динаміку, ніж поїзд під локомотивом - це дасть виграш на ділянках з обмеженням 100-120
А я вважаю навпаки: у ЕКРа 4 МВт на 9 вагонів, а у ЧС8 - 7.2 на 5.
також на кількох ділянках можуть підняти швидкості до 140 - наприклад Калинівка - Сосонка - Вінниця Вантажна та Гнівань - Браїлів. Від Жмеринки до Одеси можна прискорити на 15-20 хвилин - це з власних спостережень від поїздки Тарпаном під час ковирялок.
Зара йде мова про ділянку Одеса-Львів
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22847


View Profile
« Reply #1349 on: 29.01.17 , 23:01 »
Share

НЯР те що 169/170 "Київський експрес" Львів - Київ їздив з максималкою 130 замість 120 - не пов'язано з похибкою швидкостеміра і на це був щоразу був спеціальний наказ з дозволом.
Quote
у ЕКРа 4 МВт на 9 вагонів, а у ЧС8 - 7.2 на 5.
це хибна логіка. З ВЛ80 можна досягти ще більшої тягової озброєності в перерахунку на одиницю маси поїзда, але це нічого не дасть. Так і ЧС, він не може зі своїх мегаватів потужності віднесених на одиницю маси поїзда витиснути такі швидкості, як ЕКр чи Ху. Дуже спрощенге пояснення того, чому у нього це не вийшло б - полягає у тому, що у нього несприятливі числа передачі в редукторах для такого.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!