Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.20 , 08:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 682203 times)
sergius
Active user

Posts: 4202


View Profile
« Reply #1350 on: 29.01.17 , 23:01 »
Share

НЯР те що 169/170 "Київський експрес" Львів - Київ їздив з максималкою 130 замість 120 - не пов'язано з похибкою швидкостеміра і на це був щоразу був спеціальний наказ з дозволом.
А я і не казав про наказ. Кажу взагалі. І швидкість 130 (125,127,129...) помічалась ледь не на будь-якому поїзді під ЧСом, що має жорсткий графік. Останній приклад - 749/750.
це хибна логіка. З ВЛ80 можна досягти ще більшої тягової озброєності в перерахунку на одиницю маси поїзда, але це нічого не дасть. Так і ЧС, він не може зі своїх мегаватів потужності віднесених на одиницю маси поїзда витиснути такі швидкості, як ЕКр чи Ху. Дуже спрощенге пояснення того, чому у нього це не вийшло б - полягає у тому, що у нього несприятливі числа передачі в редукторах для такого.
Тут мова йде про швидкість 100-120 км/год

« Last Edit: 30.01.17 , 00:01 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8916


View Profile
« Reply #1351 on: 29.01.17 , 23:01 »
Share

Лично мне вариант львовский 91/92 продлить до Днепра нравится.
Но тогда вопрос, заполнит ли Мелитополь, Запорожье, Павлоград и Лозовая ИС+? Я сомневаюсь, хотя возможно и заполнит.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22879


View Profile
« Reply #1352 on: 30.01.17 , 00:01 »
Share

це хибна логіка. З ВЛ80 можна досягти ще більшої тягової озброєності в перерахунку на одиницю маси поїзда, але це нічого не дасть. Так і ЧС, він не може зі своїх мегаватів потужності віднесених на одиницю маси поїзда витиснути такі швидкості, як ЕКр чи Ху. Дуже спрощенге пояснення того, чому у нього це не вийшло б - полягає у тому, що у нього несприятливі числа передачі в редукторах для такого.
Тут мова йде про швидкість 100-120 км/год
ох.
Я боюсь він і до 100-120 буде повільніше розганятись ніж Ху чи Екр, просто через особливості конструкції. ЧС8 свою потужність гарно реалізує з важчим поїздом. Він більше марафонець, а не спринтер.
Но тогда вопрос, заполнит ли Мелитополь, Запорожье, Павлоград и Лозовая ИС+? Я сомневаюсь, хотя возможно и заполнит.
так там Полтава на маршруті, думаю по ній буде змінюваність пасажирів краща ніж по станції імені Шевченка чи там Знам'янці, бо тут зупинка у самому обласному центрі, а не в ~40 км за містом.
« Last Edit: 30.01.17 , 00:01 by Maxy » Logged
sergius
Active user

Posts: 4202


View Profile
« Reply #1353 on: 30.01.17 , 00:01 »
Share

Маху
Ну так, хоч бери і роби драг-заїзд)).
А якщо серйозно, то неможливо точно визначити на чиєму боці буде перевага.
Я привів таку свою думку, т.я не зовсім правильно порівнювати різні состави по типу рухомого складу, що мають різну кількість вагонів, вагу...не враховується багато нюансів, в т.ч. названі.

 Хотілось би порівняти час руху різних составів на ділянці Київ-Дніпро (а також Київ-Чорноліська для п. 739/740), коли ЕЛЕКТРОпоїзд (Кінь/Ху) має мінімальну перевагу в часі руху перед экс-столичником окрім швидшого проходження станції зміни роду струму.
Другий приклад, з якого пішов аргумент про перевагу через можливість мати більшу фактичну швидкість - ділянка Козятин-Фастів. Для Тарпана там зробили час руху 54-56 хвилин, в той час як для поїзда лок. тяги 747/748 час руху складав 52 хвилини ( а також для ще декількох у 2014 році). І долалась ця ділянка за 52 хвилини тільки з досяганням швидкості 130, що не міг робити ЕКР.
Ось такі спостереження.
« Last Edit: 30.01.17 , 00:01 by sergius » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4350


View Profile
« Reply #1354 on: 30.01.17 , 02:01 »
Share

Лично мне вариант львовский 91/92 продлить до Днепра нравится.
Но тогда вопрос, заполнит ли Мелитополь, Запорожье, Павлоград и Лозовая ИС+? Я сомневаюсь, хотя возможно и заполнит.
Понятно, что приверженцы ночников в этих городах преобладают, но нужно же когда-то начинать. Ябыпустил.
Logged
Sath
Active user

Posts: 4449


View Profile
« Reply #1355 on: 30.01.17 , 08:01 »
Share

В тему или нет, свое ощущение. Часто езжу ночными поездами по направлениям Харьков-Киев-Львов, Харьков-Кременчуг-Одесса и Харьков-Запорожье. Реально скорые и экспрессные ночные поезда нормально воспринимаются только на первом из них. На втором и третьем - сперва нужна заняться состоянием профиля, рельс. А затем уже брать вагоны и локомотивы под 140-160 км/час. Проезд безостановочных станций - это вообще что-то редкостно некомфортное, порой ощущение, что вот -вот поезд сойдет с рельс. И это при езде во втором-третьем вагоне от локомотива, не в хвосте поезда. В Беларуси, кстати, такого ощущения не было, хотя пассажирский поезд местами шел оочень живо.
Logged
bond
Active user

Posts: 1620


View Profile
« Reply #1356 on: 30.01.17 , 09:01 »
Share

Маху
Ну так, хоч бери і роби драг-заїзд)).
А якщо серйозно, то неможливо точно визначити на чиєму боці буде перевага.
Я привів таку свою думку, т.я не зовсім правильно порівнювати різні состави по типу рухомого складу, що мають різну кількість вагонів, вагу...не враховується багато нюансів, в т.ч. названі.

 Хотілось би порівняти час руху різних составів на ділянці Київ-Дніпро (а також Київ-Чорноліська для п. 739/740), коли ЕЛЕКТРОпоїзд (Кінь/Ху) має мінімальну перевагу в часі руху перед экс-столичником окрім швидшого проходження станції зміни роду струму.
Другий приклад, з якого пішов аргумент про перевагу через можливість мати більшу фактичну швидкість - ділянка Козятин-Фастів. Для Тарпана там зробили час руху 54-56 хвилин, в той час як для поїзда лок. тяги 747/748 час руху складав 52 хвилини ( а також для ще декількох у 2014 році). І долалась ця ділянка за 52 хвилини тільки з досяганням швидкості 130, що не міг робити ЕКР.
Ось такі спостереження.
Графік 747/748 - це не графік для Тарпана. Той же самий 763/764 долає ділянку Київ - Вінниця значно швидше, хоча має графік для лококрюка.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4202


View Profile
« Reply #1357 on: 30.01.17 , 09:01 »
Share

bond, я казав про окремий фрагмент.
А загальний графік - так, розтягнутий. Той же 763/764 має більш жорсткий час руху на ділянці Вінниця-Київ, але теж не мінімально можливий. 747/748 при спізненнях долав цю ділянку взагалі за 2:08 (38 хвилин Вінниця-Козятин, 52 Козятин-Фастів, 38 Фастів-Київ).
« Last Edit: 30.01.17 , 13:01 by sergius » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2732


View Profile
« Reply #1358 on: 30.01.17 , 11:01 »
Share

Лично мне вариант львовский 91/92 продлить до Днепра нравится.
Но тогда вопрос, заполнит ли Мелитополь, Запорожье, Павлоград и Лозовая ИС+? Я сомневаюсь, хотя возможно и заполнит.
How about letting the passengers decide?
What if a Rotem train gets split in two halfs (with the purchase of 2 extra steering wagons)? A 9 car train becomes two. One 6 car and one 5 car train. The 6 car section travels to Zap-city through Dnipro. The other section service Zap-city through "the fast track" in 6:30.

The section split is semi-flexible and could even be 3+8 in the beginning.
The main point is that UZ might have to say goodby to the gigantomania of >500 passengers per train.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5221


View Profile
« Reply #1359 on: 30.01.17 , 14:01 »
Share

я б тоже обидился, если б мне подсунули купейные на дневную поездку вместо IC+. Тем более время в пути будет дольше.
А что если 731/732 обрубить по Днепру (как он изначально ходил)? Все равно большая часть  пассажиров этого ИС+ - днепровские.
А отдельный ИС+ запустить до Мелитополя через Полтаву-Лозовую
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!