Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.01.20 , 09:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 670437 times)
sean
Active user

Posts: 4254


View Profile
« Reply #1600 on: 31.03.17 , 15:03 »
Share

Так дійсно їздять. Не знаю, наскільки часто. Але в Солотвині був свідком як жіночка сідала на автобус до Рахова на київський потяг.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5646


View Profile
« Reply #1601 on: 31.03.17 , 17:03 »
Share

Что-то вообще слышно по поводу 251 Днепр - Одесса через Херсон-Николаев ? Когда будет и будет ли вообще.

Слишком рано, чтобы что-то было слышно.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8768


View Profile
« Reply #1602 on: 31.03.17 , 18:03 »
Share

Что-то вообще слышно по поводу 251 Днепр - Одесса через Херсон-Николаев ? Когда будет и будет ли вообще.

Слишком рано, чтобы что-то было слышно.
Почему слишком рано? В прошлом году первый рейс 251-го был 29 апреля. И было продано 100% мест еще до 10 апреля. Это не считая, что он ходил почти весь апрель вместо 63/64 из-за ремонтных работ.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4360


View Profile
« Reply #1603 on: 31.03.17 , 19:03 »
Share

Так дійсно їздять. Не знаю, наскільки часто. Але в Солотвині був свідком як жіночка сідала на автобус до Рахова на київський потяг.
... і давно. Солотвинські залізничні касири добре освоїли продаж квитків на Рахів - Київ.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1248


View Profile
« Reply #1604 on: 01.04.17 , 00:04 »
Share

Зустрічаємо новий поїзд!
Виходить, що склад від 013 Київ - Ужгород (той, що фірмовий ПЗЗ) тепер буде ходити до Солотвино. Чи можливо буде двогрупний поїзд?

213 КИЇВ ― СОЛОТВИНО з 3/05-17 по непарним

КИЕВ ПАСС    -    -    18:34
...
ЧОП    09:06    44 мин    09:50
БАТЕВО    10:14    2 мин    10:16
БЕРЕГОВО    10:45    2 мин    10:47
БОРЖАВА    10:58    2 мин    11:00
ВИНОГРАД З    11:29    2 мин    11:31
КОРОЛЕВО    11:45    3 мин    11:48
ХУСТ    12:10    2 мин    12:12
ТЯЧЕВО    12:45    2 мин    12:47
ТЕРЕСВА    13:03    2 мин    13:05
СОЛОТВИН1    13:42    -    -


И кому он нужен будет? 8 в Мукачеве, 13:42 в Солотвино. Вышел в Мукачеве и транспортом до Солотвино.

Гіпотетичний витягнутий 43/44 до Рахова ходив би так: Київ (18:50) - Рахів (10:30)... і автобусом 1 год до Солотвина = 11:30..12:00 в Солотвині.
але "на кожен товар - свій покупець". Щоправда, Солотвинські води отруєні сміттєвим фільтратом (стихійне звалище сміття у проваллях).
На додачу по понеділках для пасажирів з ділянки Батьово - Королеве буде швидше пересісти в Батьовому на експресний 6592, ніж виписувати ці кругалі через Чоп.
Logged
evgeni75
User

Posts: 101


View Profile
« Reply #1605 on: 01.04.17 , 07:04 »
Share

А почему не пустить 213 по маршруту 601 через Самбор, Сянки? На этом направлении он будет более востребован, плюс сократится время в пути.
Logged
Kot_Alex
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #1606 on: 01.04.17 , 13:04 »
Share

А Умань совсем умерла для пассажирских поездов или можно на что-то надеяться?
Logged
VB
Active user

Posts: 4153


View Profile
« Reply #1607 on: 01.04.17 , 13:04 »
Share

Некому слово замолвить....
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22837


View Profile
« Reply #1608 on: 01.04.17 , 14:04 »
Share

А я думаю обділеность Умані ПДСами має серед іншого також інакші пояснення

Штука у тому, що лінія Умань - Христинівка - іде на пн-зх, а всі ПДС, що останні 20 років бували з Умані - везли в усі інші сторони світу крім північного-засходу.
ПДС з Умані бував на Одесу, бував на Харків, бував на Дніпро-Ясинувату. Всі вони неминуче мали аж надто кривий маршрут з "гострим кутом" як мініму по Христинівці, що м'яко кажучи не сприяло їх життєздатності.

Я от припускаю, що ПДС з Умані кудись на захід чи північ потенційно могли-б мати вищу живучість, але такого поїзда ніхто не пробував запускати. В
 теперішній ситуації це не дуже просто уявити - бо при недостатній кількості рухомого складу більшу увагу приділяють маршрутам що уже існують (або нещодавно існували), крім того ті показники заповнюваності, що зараз вважаються задовільними - досягти на абсолютно нерозкатаному маршруті - проблематичніше.
« Last Edit: 01.04.17 , 15:04 by Maxy » Logged
VB
Active user

Posts: 4153


View Profile
« Reply #1609 on: 01.04.17 , 16:04 »
Share

Ніякий це не кривий маршрут для ПДС. Як з Херсону/Миколаєва на захід через Кривбас, - то це нормально? Чи на Чернівці з Одеси через Львів? Пояснення наразі те, яке я озвучив, - нема кому слово замовити. Накатаний стабільний пасажиропотік з центру та заходу Черкащини, Побужжя, сходу Вінниччини до вказаних Харкова, Дніпра та Одеси прибили штучно політикою бездарності аналізу пасажиропотоку. А також у свій час і згаданий з північного заходу київський та Жмеринка - Черкаси.
  Умань для УЗ, - золота жила на перевезеннях з Києва чи то через Цвіткове, чи то через Погребище. Навіть якби брати до уваги саму Умань, - порахуйте нелегальні відправлення з Умані від Вічного вогню  та зупинки біля АС до столиці. Від Вічного вогню раз в годину 15 раз за добу. Візьмемо 20 пасажирів, хоча можливі варіанти й 24, й 22.... Буває 18, але це рідкість. Множимо на 20, маємо 300 пасажирів. Від АС раз в 15-45 хвилин, в середньому візьмемо хай 40, тому що міжпік більший. Ще маємо 24 відправлення і 480 пасажирів. Всього 780 пасажирів. Легальні рахуємо? Транзитні? А ще є такі, коли до Софіївки люди їдуть на орендованих автобусах, бо хочеться комфорту в дорозі.... Навіть якби 400 пасажирів за добу забрати в автоперевізників, прорідивши їх вдвічі - УЗ такого не треба? А ще є райцентри, де також є пасажири, подивіться рейси з Ватутіного лише... Про Одесу, - абсолютно аналогічно, лише масштаби менші.
 Про кривизну говорити не варто. Не дивлячись на крутіння в Цвітковому та Шевченка, малій відносно швидкості вечірній дизель на Черкаси перенаселений починаючи від Багачевого навіть вже в будній день. Раніше це була лише неділя. Ранковий стабільно також не жаліється на заселеність. Це при тому, що автобус швидше та частіше. Але залізничним транспортом дешевше. Саме з цього потрібно виходити в теперішній час.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!