Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.05.20 , 22:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 713373 times)
wappoltava
Active user

Posts: 942


View Profile
« Reply #1610 on: 01.04.17 , 16:04 »
Share

Зустрічаємо новий поїзд!
Виходить, що склад від 013 Київ - Ужгород (той, що фірмовий ПЗЗ) тепер буде ходити до Солотвино. Чи можливо буде двогрупний поїзд?

213 КИЇВ ― СОЛОТВИНО з 3/05-17 по непарним

КИЕВ ПАСС    -    -    18:34
...
ЧОП    09:06    44 мин    09:50
БАТЕВО    10:14    2 мин    10:16
БЕРЕГОВО    10:45    2 мин    10:47
БОРЖАВА    10:58    2 мин    11:00
ВИНОГРАД З    11:29    2 мин    11:31
КОРОЛЕВО    11:45    3 мин    11:48
ХУСТ    12:10    2 мин    12:12
ТЯЧЕВО    12:45    2 мин    12:47
ТЕРЕСВА    13:03    2 мин    13:05
СОЛОТВИН1    13:42    -    -


И кому он нужен будет? 8 в Мукачеве, 13:42 в Солотвино. Вышел в Мукачеве и транспортом до Солотвино.

Гіпотетичний витягнутий 43/44 до Рахова ходив би так: Київ (18:50) - Рахів (10:30)... і автобусом 1 год до Солотвина = 11:30..12:00 в Солотвині.
але "на кожен товар - свій покупець". Щоправда, Солотвинські води отруєні сміттєвим фільтратом (стихійне звалище сміття у проваллях).

- не розумію, чому не можуть по Батьово міняти напрямок та (електровоз-тепловоз-електровоз), чомусь потрібно в Чоп тягти потяг електровозом(з київського напряму) щоб в Чопі моміняти електровоз на тепловоз і потім через Батьово знову їхати, не розумію логіку(да. рзумники скажуть те що ТЧ тепловозів в Чопі, але ж ще ТЧ Королево є), чому затратні кошти йдуть на ділянку Батьово-Чоп-Батьво не зрозіміло.
Logged
VB
Active user

Posts: 4269


View Profile
« Reply #1611 on: 01.04.17 , 16:04 »
Share

А пасажири ж зайвий кілометраж компенсують))
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9187


View Profile
« Reply #1612 on: 01.04.17 , 16:04 »
Share

  Умань для УЗ, - золота жила на перевезеннях з Києва чи то через Цвіткове, чи то через Погребище. Навіть якби брати до уваги саму Умань, - порахуйте нелегальні відправлення з Умані від Вічного вогню  та зупинки біля АС до столиці. Від Вічного вогню раз в годину 15 раз за добу. Візьмемо 20 пасажирів, хоча можливі варіанти й 24, й 22.... Буває 18, але це рідкість. Множимо на 20, маємо 300 пасажирів. Від АС раз в 15-45 хвилин, в середньому візьмемо хай 40, тому що міжпік більший. Ще маємо 24 відправлення і 480 пасажирів. Всього 780 пасажирів. Легальні рахуємо? Транзитні? А ще є такі, коли до Софіївки люди їдуть на орендованих автобусах, бо хочеться комфорту в дорозі.... Навіть якби 400 пасажирів за добу забрати в автоперевізників, прорідивши їх вдвічі - УЗ такого не треба?
А чи зможе УЗ конкурувати без збитків на напрямку Київ - Умань?
От скільки часу їхати з Умані до Києва легальним/нелегальним автотранспортом?
І що може запропонувати залізниця? З дешевого тільки щось нічне історичним маршрутом, але чи буде стабільний попит на це "нічне"? Ну може лише на вихідні у "Софіївський" сезон.
З більш дорогого "швидкого денного" -  буде значно довше ніж автоторанспортом, але проблема навіть не в цьому, а в тому, що автобус кожні півгодини, а поїзд буде 1-2 пара на добу. Тому, це буде приречений повітровоз.
Єдиний, на мою точку зору, прийнятний варіант для обох сторін - ув"язувати ранковий приміський Умань - Черкаси з 83 по ст. Цвіткове.
Зворотно - аналогічно з подовженням 6301 до Умані, як це було у 2009 році. 
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1504


View Profile
« Reply #1613 on: 01.04.17 , 18:04 »
Share

-
« Last Edit: 01.04.17 , 18:04 by Doobey » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1504


View Profile
« Reply #1614 on: 01.04.17 , 18:04 »
Share

Зустрічаємо новий поїзд!
Виходить, що склад від 013 Київ - Ужгород (той, що фірмовий ПЗЗ) тепер буде ходити до Солотвино. Чи можливо буде двогрупний поїзд?

213 КИЇВ ― СОЛОТВИНО з 3/05-17 по непарним

КИЕВ ПАСС    -    -    18:34
...
ЧОП    09:06    44 мин    09:50
БАТЕВО    10:14    2 мин    10:16
БЕРЕГОВО    10:45    2 мин    10:47
БОРЖАВА    10:58    2 мин    11:00
ВИНОГРАД З    11:29    2 мин    11:31
КОРОЛЕВО    11:45    3 мин    11:48
ХУСТ    12:10    2 мин    12:12
ТЯЧЕВО    12:45    2 мин    12:47
ТЕРЕСВА    13:03    2 мин    13:05
СОЛОТВИН1    13:42    -    -


И кому он нужен будет? 8 в Мукачеве, 13:42 в Солотвино. Вышел в Мукачеве и транспортом до Солотвино.

Гіпотетичний витягнутий 43/44 до Рахова ходив би так: Київ (18:50) - Рахів (10:30)... і автобусом 1 год до Солотвина = 11:30..12:00 в Солотвині.
але "на кожен товар - свій покупець". Щоправда, Солотвинські води отруєні сміттєвим фільтратом (стихійне звалище сміття у проваллях).

- не розумію, чому не можуть по Батьово міняти напрямок та (електровоз-тепловоз-електровоз), чомусь потрібно в Чоп тягти потяг електровозом(з київського напряму) щоб в Чопі моміняти електровоз на тепловоз і потім через Батьово знову їхати, не розумію логіку(да. рзумники скажуть те що ТЧ тепловозів в Чопі, але ж ще ТЧ Королево є), чому затратні кошти йдуть на ділянку Батьово-Чоп-Батьво не зрозіміло.
Якщо вже й економити час, нехтуючи чопськими пасажирами, то тягу потрібно міняти в Мукачеві, бо там локомотивне депо. І тоді ще плюс 20 хвилин піде на зміну напрямку по Батьово. Але особисто я не прихильник такої ідеї. Міняти тягу в Батьово, щоб відсилати туди/звідти резервом локомотиви до/з депо, ніхто не буде.
« Last Edit: 01.04.17 , 18:04 by Doobey » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1504


View Profile
« Reply #1615 on: 01.04.17 , 18:04 »
Share

-
« Last Edit: 01.04.17 , 18:04 by Doobey » Logged
sergius
Active user

Posts: 4519


View Profile
« Reply #1616 on: 01.04.17 , 18:04 »
Share

(да. рзумники скажуть те що ТЧ тепловозів в Чопі, але ж ще ТЧ Королево є), чому затратні кошти йдуть на ділянку Батьово-Чоп-Батьво не зрозіміло.
"розумників" цікавить можливість змінювати локомотив за 3 хвилини.
Якщо вже й економити час, нехтуючи чопськими пасажирами, то тягу потрібно міняти в Мукачеві, бо там локомотивне депо..
Питання: це тепловози там приписані? Які ж у них тоді маршрути...і якщо вже було згадано про Мукачеве, то чи є технічна можливість завертати состав на Солотвино перед Батьово?
« Last Edit: 01.04.17 , 18:04 by sergius » Logged
sean
Active user

Posts: 4521


View Profile
« Reply #1617 on: 01.04.17 , 20:04 »
Share

чи є технічна можливість завертати состав на Солотвино перед Батьово?
Гугл-карти показують об'їзд Батьово зі сторони Мункача.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5400


View Profile
« Reply #1618 on: 01.04.17 , 20:04 »
Share

Накатаний стабільний пасажиропотік з центру та заходу Черкащини, Побужжя, сходу Вінниччини до вказаних Харкова, Дніпра та Одеси прибили штучно політикою бездарності аналізу пасажиропотоку.

Нещодавно спілкувався зі знайомою вчителькою. Так вона казала, що їм дуже не вистачає колишнього потягу Ясинувата-Умань, яким вони раніше по декілька разів на рік школярів на екскурсії в парк возили. Після його відміни, каже, один раз спробували орендованим автобусом повезти, але дорога така хрінова, що більш і не намагались так їздити
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1504


View Profile
« Reply #1619 on: 01.04.17 , 20:04 »
Share

На Закарпатті є зараз 2 локомотивних депо:
ТЧ-11 Королево, має М62 і ЧМЕ3, обслуговує точно поїзд Львів - Солотвино на дільниці від Чопа до Солотвина, більше їх маршрутів не знаю.
ТЧ-9 Мукачево, яке 6 років тому приєднало до себе ТЧ-10 Чоп і зараз має 2М62, ВЛ-10, 11 і ЧМЕ3, все це має мукачівську приписку.
Щодо Батьовської обвідної, не впевнений, але, думаю, що така мала би бути.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!