Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.17 , 08:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 ... 271
Reply | Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 303280 times)
VB
Active user

Posts: 2599


View Profile
« Reply #1620 on: 01.04.17 , 21:04 »
Share Reply with quote

  Умань для УЗ, - золота жила на перевезеннях з Києва чи то через Цвіткове, чи то через Погребище. Навіть якби брати до уваги саму Умань, - порахуйте нелегальні відправлення з Умані від Вічного вогню  та зупинки біля АС до столиці. Від Вічного вогню раз в годину 15 раз за добу. Візьмемо 20 пасажирів, хоча можливі варіанти й 24, й 22.... Буває 18, але це рідкість. Множимо на 20, маємо 300 пасажирів. Від АС раз в 15-45 хвилин, в середньому візьмемо хай 40, тому що міжпік більший. Ще маємо 24 відправлення і 480 пасажирів. Всього 780 пасажирів. Легальні рахуємо? Транзитні? А ще є такі, коли до Софіївки люди їдуть на орендованих автобусах, бо хочеться комфорту в дорозі.... Навіть якби 400 пасажирів за добу забрати в автоперевізників, прорідивши їх вдвічі - УЗ такого не треба?
А чи зможе УЗ конкурувати без збитків на напрямку Київ - Умань?
От скільки часу їхати з Умані до Києва легальним/нелегальним автотранспортом?
І що може запропонувати залізниця? З дешевого тільки щось нічне історичним маршрутом, але чи буде стабільний попит на це "нічне"? Ну може лише на вихідні у "Софіївський" сезон.
З більш дорогого "швидкого денного" -  буде значно довше ніж автоторанспортом, але проблема навіть не в цьому, а в тому, що автобус кожні півгодини, а поїзд буде 1-2 пара на добу. Тому, це буде приречений повітровоз.
Єдиний, на мою точку зору, прийнятний варіант для обох сторін - ув"язувати ранковий приміський Умань - Черкаси з 83 по ст. Цвіткове.
Зворотно - аналогічно з подовженням 6301 до Умані, як це було у 2009 році. 
Я вам навів приклад. Дизель Умань - Черкаси двічі на добу вдвоє довше чим автобус. І дизель ще за більш ніж сто км до кінцевої забитий. Тому що дешевше. Приречений повітровоз, - це позиція УЗ, яку гарно підтримуєте, навіть не заглиблюючись в деталі проблеми.
Logged
VB
Active user

Posts: 2599


View Profile
« Reply #1621 on: 01.04.17 , 21:04 »
Share Reply with quote

На Закарпатті є зараз 2 локомотивних депо:
ТЧ-11 Королево, має М62 і ЧМЕ3, обслуговує точно поїзд Львів - Солотвино на дільниці від Чопа до Солотвина, більше їх маршрутів не знаю.
ТЧ-9 Мукачево, яке 6 років тому приєднало до себе ТЧ-10 Чоп і зараз має 2М62, ВЛ-10, 11 і ЧМЕ3, все це має мукачівську приписку.
Щодо Батьовської обвідної, не впевнений, але, думаю, що така мала би бути.
  А Ви впевнені в тому, що зміна приписки дорівнює зміні дислокації? Дизельок обрійпсевдосуперпупер також приписаний до Тернополя....
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5732


View Profile
« Reply #1622 on: 01.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote

Приречений повітровоз, - це позиція УЗ, яку гарно підтримуєте, навіть не заглиблюючись в деталі проблеми.
Добре, скільки коштує проїзд на автобусі, і скільки буде коштувати квитрк у якийсь там 700-й потяг кружним шляхом?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 944


View Profile
« Reply #1623 on: 01.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote

На Закарпатті є зараз 2 локомотивних депо:
ТЧ-11 Королево, має М62 і ЧМЕ3, обслуговує точно поїзд Львів - Солотвино на дільниці від Чопа до Солотвина, більше їх маршрутів не знаю.
ТЧ-9 Мукачево, яке 6 років тому приєднало до себе ТЧ-10 Чоп і зараз має 2М62, ВЛ-10, 11 і ЧМЕ3, все це має мукачівську приписку.
Щодо Батьовської обвідної, не впевнений, але, думаю, що така мала би бути.
 А Ви впевнені в тому, що зміна приписки дорівнює зміні дислокації? Дизельок обрійпсевдосуперпупер також приписаний до Тернополя....
Звичайно. Локомотиви, як і раніше, обслуговуються в тих самих чопських і мукачівських цехах і їздять на тих же маршрутах. Тільки все це тепер спільне, бо Мукачівське депо, по суті, стало головним, а Чопське - оборотним.
« Last Edit: 01.04.17 , 22:04 by Doobey » Logged
Alex_The_Scorpio
User

Posts: 56


View Profile
« Reply #1624 on: 01.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote

Что-то вообще слышно по поводу 251 Днепр - Одесса через Херсон-Николаев ? Когда будет и будет ли вообще.

Слишком рано, чтобы что-то было слышно.
Почему слишком рано? В прошлом году первый рейс 251-го был 29 апреля. И было продано 100% мест еще до 10 апреля. Это не считая, что он ходил почти весь апрель вместо 63/64 из-за ремонтных работ.

Вот именно потому его и назначали рано. Сейчас там таких ремонтных работ не проводится, чтоб отменять 63/64.
В служебке значится с конца мая до конца августа ежедневно и далее до 17 (по-моему) сентября через день.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5732


View Profile
« Reply #1625 on: 01.04.17 , 23:04 »
Share Reply with quote

В прошлом году 63/64 не ходил лишь до 20 апреля.

А вот 251/252 в прошлом году запустили с 29 апреля, параллельно с 63/64.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 671


View Profile
« Reply #1626 on: 01.04.17 , 23:04 »
Share Reply with quote

чи є технічна можливість завертати состав на Солотвино перед Батьово?
Гугл-карти показують об'їзд Батьово зі сторони Мункача.
З"їзд є, але якщо глянути стріт в"ю на автомобільному мосту через цю колію, можна побачити, що вона заросла травою і кущами.
Logged
VB
Active user

Posts: 2599


View Profile
« Reply #1627 on: 02.04.17 , 10:04 »
Share Reply with quote

Приречений повітровоз, - це позиція УЗ, яку гарно підтримуєте, навіть не заглиблюючись в деталі проблеми.
Добре, скільки коштує проїзд на автобусі, і скільки буде коштувати квитрк у якийсь там 700-й потяг кружним шляхом?
Перше, - при чому тут 700-й потяг, коли нема ніяких альтернатив? Спочатку робиться потяг регіональний, а вже потім 700-й. Чи Ви сповідуєте релігію першокласного Обрію? Ото Вам з Дніпра до Скадовська 700-ті тарифи хай будуть. 
Друге, можете й самі бус.ком глянути, - проїзд на автобусі від 130 грн до Умані. До Маньківки теж 130, Тального 140, Катеринополя 180, Ватутіного 165, Звенигородки 160, Шполи 130. Дві дзеркальні пари потягів з Києва до Умані матимуть своїх пасажирів. Свого часу це вже навіть і без вас було прораховано ОДЗ та обіцяно Кирпою під час візиту в Христинівку. Другий вагон 2-го кл в регіональний 712-й Д1 (той, що без столиків) робився під Київ, але Кирпи не стало, й Пд-Зах під надуманими приводами того, що спершу ниток не було, потім не можна було бригаді відпочинок організувати, а потім взагалі дроти щоб не смалили тупо не дали його запустити.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10749


View Profile
« Reply #1628 on: 02.04.17 , 11:04 »
Share Reply with quote

- не розумію, чому не можуть по Батьово міняти напрямок та (електровоз-тепловоз-електровоз), чомусь потрібно в Чоп тягти потяг електровозом(з київського напряму) щоб в Чопі моміняти електровоз на тепловоз і потім через Батьово знову їхати, не розумію логіку(да. рзумники скажуть те що ТЧ тепловозів в Чопі, але ж ще ТЧ Королево є), чому затратні кошти йдуть на ділянку Батьово-Чоп-Батьво не зрозіміло.
Наявність ТЧ тут взагалі ні до чого. Чоп потрібен для того щоб відчепити частину вагонів, наскільки я в курсі це буде двогрупний потяг Солотвино/Ужгород (або без Ужгорода, але частину вагонів будуть залишати в Чопі).
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1065


View Profile
« Reply #1629 on: 02.04.17 , 12:04 »
Share Reply with quote

- не розумію, чому не можуть по Батьово міняти напрямок та (електровоз-тепловоз-електровоз), чомусь потрібно в Чоп тягти потяг електровозом(з київського напряму) щоб в Чопі моміняти електровоз на тепловоз і потім через Батьово знову їхати, не розумію логіку(да. рзумники скажуть те що ТЧ тепловозів в Чопі, але ж ще ТЧ Королево є), чому затратні кошти йдуть на ділянку Батьово-Чоп-Батьво не зрозіміло.
Наявність ТЧ тут взагалі ні до чого. Чоп потрібен для того щоб відчепити частину вагонів, наскільки я в курсі це буде двогрупний потяг Солотвино/Ужгород (або без Ужгорода, але частину вагонів будуть залишати в Чопі).
А що заважаэ відчипляти в Батьово чи Мукачево?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 ... 271
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.158 seconds with 20 queries.