Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.08.20 , 11:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 732700 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9433


View Profile
« Reply #1630 on: 02.04.17 , 12:04 »
Share

VB, як я розумію, то троллінг та перекручуваня постів опонентів Ваш фірмовий стиль спілкування.
Ну то таке.
По суті те що дві зеркальні пари дешевого регіонала десь за 50-70 грн. по повному маршруту будуть затребувані я навіть не сумніваюся і ніколи це не піддавав сумніву, але при цьому це противорічить Вашому твердженню:
 Умань для УЗ, - золота жила на перевезеннях з Києва чи то через Цвіткове, чи то через Погребище.
Ви дійсно вважаєте, що при вартості проїзду навіть 70-80 грн. за 352 км на дизельній тязі можна озолотитись?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11428


View Profile
« Reply #1631 on: 02.04.17 , 13:04 »
Share

А що заважаэ відчипляти в Батьово чи Мукачево?
Мабуть те що станції не пристосовані до таких операцій, в т.ч. відсутній необхідний персонал (в Мукачево так точно). Обидві станції мають лише по три колії для пасажирських потягів, дві з яких головні, а це значить що на період маневрів (а це як мінімум пів години) головні колії (при руху з Київа здається це можно якось обійти, але зворотно як мінімум парна колія блокується) будуть заблоковані для пропуску інших потягів.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1537


View Profile
« Reply #1632 on: 02.04.17 , 14:04 »
Share

А що заважаэ відчипляти в Батьово чи Мукачево?
Мабуть те що станції не пристосовані до таких операцій, в т.ч. відсутній необхідний персонал (в Мукачево так точно). Обидві станції мають лише по три колії для пасажирських потягів, дві з яких головні, а це значить що на період маневрів (а це як мінімум пів години) головні колії (при руху з Київа здається це можно якось обійти, але зворотно як мінімум парна колія блокується) будуть заблоковані для пропуску інших потягів.
Як це в Мукачеві відсутній персонал?! Є складачі, є машиністи з тепловозами, що ще потрібно? Так, непарних колій в пасажирському парку лише 2, зате парних значно більше, там постійно можна побачити різні службово-технічні вагони (лабораторії, будівельних бригад, мостостанції тощо), які прибувають до Мукачева в складі пасажирських поїздів, причому не  вибиваючи нічого з графіку.
Так що, відчепити ПГВ чи поміняти там тягу точно проблем нема, ПГВ до Чопа їде собі далі з тим електровозом, що приїхали зі Львова, на відчіпку багато часу не треба, до Солотвинської групи після цього підігнати тепловоз. Та й обслужити ПГВ як в пункті обороту теж, напевно, можна, адже був поїзд Харків - Мукачево та різні допи.
Плюс до всього, в Мукачеві всі 3 пасажирські колії, які з перонами, не спеціалізовані, тобто поїзди до них прибувають/відправляються в обох напрямках і навіть якщо маневри будуть довго тривати, їх запросто можна робити на 3 і І коліях, ІІ при цьому буде завжди вільна і по ній спокійно проходитимуть поїзди в будь-якому напрямку (рівно так само, як і вся система автоблокування від Львова до Мукачева, там немає чіткого поняття, що парний поїзд повинен їхати по парній колії, яка вільна, туди й пропускають, бо світлофори в обох напрямках є по 2 коліях і на швидкість та графік руху це ніяк не впливає).
 За Батьово точно не знаю, але там теж повинні бути складачі (сортувальна станція, все-таки) і за умови, що там би чекав тепловоз, який би тягнув ПГВ до Солотвина, електровоз, який приведе поїзд зі Львова, спокійно може вести далі ПГВ на Чоп чи Ужгород.
Короче кажучи, все можна зробити. Але особисто моя думка така: щоб ці скорочення загального часу в дорозі не відбилися негативно на Чопських пасажирах.
« Last Edit: 02.04.17 , 14:04 by Doobey » Logged
wappoltava
Active user

Posts: 966


View Profile
« Reply #1633 on: 02.04.17 , 15:04 »
Share

- памятаю, що колись(коли ще 13/14 був Харків-Ужгород), їхав Солотвино-Львів, то тягу міняли по Батьово(але то був період Кірпи, і все це якось вигляда на даний час дивно), багато зарікать наприклад і зараз бачу що дизель-потяги РПЧ-2 ПЗ "кіптять" дріт, але ж після "кіптяви" дроту потяги на дизелі кілометрів по 500 бігають, тому що так стоїть РПЧ, а оце Батьово-Чоп-Батьово я не розумію зовсім, навіщо тепловоз "коптить" ділянку Батьово-Чол-Батьво???
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1537


View Profile
« Reply #1634 on: 02.04.17 , 15:04 »
Share

- памятаю, що колись(коли ще 13/14 був Харків-Ужгород), їхав Солотвино-Львів, то тягу міняли по Батьово(але то був період Кірпи, і все це якось вигляда на даний час дивно), багато зарікать наприклад і зараз бачу що дизель-потяги РПЧ-2 ПЗ "кіптять" дріт, але ж після "кіптяви" дроту потяги на дизелі кілометрів по 500 бігають, тому що так стоїть РПЧ, а оце Батьово-Чоп-Батьово я не розумію зовсім, навіщо тепловоз "коптить" ділянку Батьово-Чол-Батьво???
Тоді треба якихось мудрих дядьків запитати, чи за умови 2-групного поїзда Київ - Солотвино/Чоп(Ужгород) можна зробити так, щоб по Батьово тепловоз забирав/приводив ПГВ до/від Солотвина, а Чопська ПГВ їхала собі спокійно до/з Чопа з львівським електровозом. Ніби ж діло нехитре: поїзд прибув до Батьова, тепловоз з хвоста потягнув ПГВ на Солотвино, а електровоз з "головною" ПГВ поїхав далі на Чоп. Маневрів ніяких, затримки в часі мінімальні, але... Треба взнати, які там є "але" і чи взагалі реально таке організувати.
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 620


View Profile
« Reply #1635 on: 02.04.17 , 15:04 »
Share

А чего ж тогда поездной локомотив в свое время не забирал с хвоста группу вагонов Киев - Кировоград по ст. Знаменка?)
Logged
VB
Active user

Posts: 4291


View Profile
« Reply #1636 on: 02.04.17 , 16:04 »
Share

VB, як я розумію, то троллінг та перекручуваня постів опонентів Ваш фірмовий стиль спілкування.
Ну то таке.
По суті те що дві зеркальні пари дешевого регіонала десь за 50-70 грн. по повному маршруту будуть затребувані я навіть не сумніваюся і ніколи це не піддавав сумніву, але при цьому це противорічить Вашому твердженню:
 Умань для УЗ, - золота жила на перевезеннях з Києва чи то через Цвіткове, чи то через Погребище.
Ви дійсно вважаєте, що при вартості проїзду навіть 70-80 грн. за 352 км на дизельній тязі можна озолотитись?

Де я перекрутив щось у Ваших постах? Це Ви, ніколи не розберете, в питання не вникаєте, чули дзвін й зразу "Нет! Не так!" з будь-якого приводу. "Приречений воздуховоз!" Це ми знаємо, знайомий стиль, проходили.
  Я писав за 700-ті? Ні, вигадка Ваша. не моя вина в тому, що на УЗ інші виміри й реальності. Це як з тим автодором, які плачуть про збитки, але коли до діла, то воно виявляється що втричі дешевше можна ремонтувати й квадрат 130 гривень коштує всього.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4460


View Profile
« Reply #1637 on: 02.04.17 , 16:04 »
Share

...Ніби ж діло нехитре: поїзд прибув до Батьова, тепловоз з хвоста потягнув ПГВ на Солотвино, а електровоз з "головною" ПГВ поїхав далі на Чоп. Маневрів ніяких, затримки в часі мінімальні, але... Треба взнати, які там є "але" і чи взагалі реально таке організувати.
А у зворотному напрямку як? Повинні з'їхатись "хвостами". Щось подібне я фантазував по Яремчому/Делятину... але тоді сказали, що локомотивна радіостанція не підтримує зв'язок на "маневрових" каналах/діапазонах.Якась дурня з цим технологічним архаїзмом.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1537


View Profile
« Reply #1638 on: 02.04.17 , 17:04 »
Share

...Ніби ж діло нехитре: поїзд прибув до Батьова, тепловоз з хвоста потягнув ПГВ на Солотвино, а електровоз з "головною" ПГВ поїхав далі на Чоп. Маневрів ніяких, затримки в часі мінімальні, але... Треба взнати, які там є "але" і чи взагалі реально таке організувати.
А у зворотному напрямку як? Повинні з'їхатись "хвостами". Щось подібне я фантазував по Яремчому/Делятину... але тоді сказали, що локомотивна радіостанція не підтримує зв'язок на "маневрових" каналах/діапазонах.Якась дурня з цим технологічним архаїзмом.
У зворотньому напрямку: чопська ПГВ з електровозом прибуває на 3 колію в Батьово, далі на 1-шу солотвинська ПГВ з тепловозом, тепловоз виїжджає по стрілках за колію і осаджує солотвинську групу на 3 колію в хвіст до чопської групи, далі електровоз тягне повний поїзд з 3 колії на Київ.
Щодо радіостанцій, то це дійсно якась дурня. Якби були такі проблеми, то, напевно, не робилося б жодних причіпок/відчіпок з пасажирськими поїздами.
« Last Edit: 02.04.17 , 17:04 by Doobey » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1537


View Profile
« Reply #1639 on: 02.04.17 , 17:04 »
Share

-
« Last Edit: 02.04.17 , 17:04 by Doobey » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!