Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.05.17 , 06:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 ... 184
Reply | Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 198605 times)
VB
Active user

Posts: 2338


View Profile
« Reply #1640 on: 03.04.17 , 00:04 »
Share Reply with quote

Якщо дивитись на ТРА, то, дійсно, - проблем там начебто немає. Лише те, що мається на увазі третьою колією є насправді четвертою. Ну й обвідна колія є сьомою головною. Вона є наразі закритою офіційно.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 301


View Profile
« Reply #1641 on: 03.04.17 , 00:04 »
Share Reply with quote

Щодо радіостанцій, то це дійсно якась дурня. Якби були такі проблеми, то, напевно, не робилося б жодних причіпок/відчіпок з пасажирськими поїздами.

Дурня, але, на жаль, вона існує. Аналогічна проблема була по Ромодану: там теж, здавалося б, достатньо вчепити тепловоз в хвіст потяга і тягнути кременчуцьку групу. Але особисто бачив, як у хвіст спочатку в"їжджає чмуха, відтягує кременчуцьку групу на кілька метрів назад, далі від"їжджає, і замість неї приїжджає і вчіпляється ТЕП150. Яка логіка таких дій - мені не зрозуміло, може знавці матчастини розкажуть(чому не можна одразу осадити магістральний тепловоз у хвіст потяга?)
Logged
jbond989
Active user

Posts: 614


View Profile
« Reply #1642 on: 03.04.17 , 07:04 »
Share Reply with quote

А я бачив, як по тому ж Ромодану в хвіст заїжджала чмуха в сцепці із ТЕПом. Вони причіплялись і відтягували кременчуцьку групу на кілька метрів. Після цього чмуха відчіплялась і їхала собі геть, а ТЕП перевіряв гальма і їхав на Кременчук.
Питав у машиніста ТЕПа, навіщо так складно робити. Він сказав щось типу: ми не маємо права робити маневри.
Logged
VB
Active user

Posts: 2338


View Profile
« Reply #1643 on: 03.04.17 , 09:04 »
Share Reply with quote

Це вони понапридумували, аби всім була робота.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 762


View Profile
« Reply #1644 on: 03.04.17 , 12:04 »
Share Reply with quote

По Львову магістральний локомотив постійно робить маневри з вагонами-лабораторіями і з автомобілевозами. Лабораторії - це таке, не завжди їздять. А автомобілевоз з 42 поїздом приїжджає в голові з Дніпра, його відтягує той локомотив, що вів поїзд зі Жмеринки, далі чіпляється постійнострумовий електровоз. В зворотньому напрямку все аналогічно. Якби в цю систему ще завязати ЧМуху, то знадобилося б не  2, а 3 колії для маневрів, присвячених одному поїзду, та час по Львову теж був би більшим.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 301


View Profile
« Reply #1645 on: 03.04.17 , 12:04 »
Share Reply with quote

А я бачив, як по тому ж Ромодану в хвіст заїжджала чмуха в сцепці із ТЕПом. Вони причіплялись і відтягували кременчуцьку групу на кілька метрів.

А навіщо її, власне, взагалі відтягувати?..
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1613


View Profile
« Reply #1646 on: 03.04.17 , 12:04 »
Share Reply with quote

Отличный вопрос
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2537


View Profile
« Reply #1647 on: 03.04.17 , 13:04 »
Share Reply with quote

Отличный вопрос
Аналогично (без ТЕП) оттягивали прицепку в Коломые. Там это обосновывали освобождением путей, оборудованых платформой (для приема других поездов).
« Last Edit: 03.04.17 , 18:04 by Iwan » Logged
Кондрат
User

Posts: 95


View Profile
« Reply #1648 on: 03.04.17 , 17:04 »
Share Reply with quote

Інструкція з руху поїздів:
14.3.10 В усіх випадках перед відправленням поїзда з колії, на якій залишаються вагони, між составом поїзда та цими вагонами повинен бути зроблений розрив відстанню не менше 5 м. Вагони, що залишаються на місці, повинні бути надійно закріплені з урахуванням запобігання їх виходу.
Порядок виконання цих операцій встановлюється у технічно-розпорядчому акті  станції.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2537


View Profile
« Reply #1649 on: 03.04.17 , 18:04 »
Share Reply with quote

Розчепити, закріпити і від'їхати на цих 5 м можна без маневрового, чи обов'язково маневровим витягувати? За умови, що пасажирів не випускатимуть/впускатимуть цих 3 хвилини (в розкладі прибуття буде зазначено на 3 хв пізніше реального прибуття).
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 ... 184
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.104 seconds with 20 queries.