Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.17 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 ... 269
Reply | Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 300123 times)
MVM
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #1670 on: 07.04.17 , 08:04 »
Share Reply with quote

А чого не можна пустити поїзд через Ужгород і  Сянки  Турка. Там що не живуть  люди ? Їм теж потрібет транспорт до Киева.  Туристів також хватає  
А звідки про це знати причетним? Ви написали 1 рядок. Напишіть 20 рядків, обгрунтуйте, будь ласка, чому саме туристам з Києва потрібно в Сянки та Турку.

Мысль не лишена нотки здравого смысла. Ныне существующими поездами многие, кто едет до Свалявы, Мукачево, далее автобусами-маршрутками разъезжаются по центрально-восточному Закарпатью. А Киев - Солотвино напрямую соединяет Берегово, Виноградов, Тячев, Хуст со столицей, т. е. острой необходимости заезда в Мукачево нет. А через Самбор-Сянки - связь с Киевом и западной Украины Перечина, В.-Березного, Турки. Отпадает необходимость аппендикса Батево - Чоп (развернуть как 601/602), прицепку можно "скинуть" в Ужгороде (есть где обслужить). Других поездов на той ветке мало, значит сделать график не составит особого труда.
Logged
VB
Active user

Posts: 2597


View Profile
« Reply #1671 on: 07.04.17 , 08:04 »
Share Reply with quote

Ну да. Мукачево как-бы с Перечином не сравнить....
При случившихся обстоятельствах логичнее было-бы как-раз ужгородский поезд через Сянки пропускать, а не катать Нарцис кругами. Заодно и заполняемость чопских прицепок возрастет. А ужгородский не пострадает, ибо (как тут писали) и так на него в Ужгороде билеты летом трудно взять.
Logged
Entony
Active user

Posts: 1680


View Profile
« Reply #1672 on: 07.04.17 , 10:04 »
Share Reply with quote

Якби не було але з травня в Ужгорода забирають один прямий поїзд до Києва через день. Додатковий 207/208 тепер будуть призначати кожних вихідних!
А з ділянкою Самбір - Сянки не потрібно "вигадувати велосипед з квадратними колесами" :)
Зробити один з поїздів Київ - Ужгород: день через Мукачево, інший день через Сянки. Так як є з поїздами 111/112-131/132 Харків - Львів (один день через Вінницю - Тернопіль, інший день через Коростень - Здолбунів).
Думаю поїзд 099/100 Київ - Ужгород підійде. Як правило, кожного року на період вікон саме 99/100 прокладали через Сянки - Самбір. Час відправлення і прибуття в Ужгород не сильно зміниться, якщо через день цей поїзд піде на Сянки.
« Last Edit: 07.04.17 , 10:04 by Entony » Logged
VB
Active user

Posts: 2597


View Profile
« Reply #1673 on: 07.04.17 , 10:04 »
Share Reply with quote

Чому не щоденно?
Logged
sean
Active user

Posts: 2624


View Profile
« Reply #1674 on: 07.04.17 , 10:04 »
Share Reply with quote

Додатковий 207/208 тепер будуть призначати кожних вихідних!
Це достовірна інфа чи припущення?

Час відправлення і прибуття в Ужгород не сильно зміниться, якщо через день цей поїзд піде на Сянки.
Няп, час в дорозі не змінювався, коли пускали через Сянки.
Logged
Entony
Active user

Posts: 1680


View Profile
« Reply #1675 on: 07.04.17 , 11:04 »
Share Reply with quote

Про 207/208 припущення. Почекаємо травня, а потім і літа.
Для початку потрібно проаналізувати пасажиропотік на ділянці Сянки - Ужгород до Києва. А так як з вагонами кожного року в УЗ все важче і важче, відповідно, для призначення 99/100 (день через Сянки, день через Мукачево) додаткових вагонів не потрібно шукати.
Ну і варто зважати, що Мукачево, Свалява, Воловець та Славське дають велику заповнюваність для всіх ужгородських поїздів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2877


View Profile
« Reply #1676 on: 07.04.17 , 12:04 »
Share Reply with quote

А чого не можна пустити поїзд через Ужгород і  Сянки  Турка. Там що не живуть  люди ? Їм теж потрібет транспорт до Киева.  Туристів також хватає  
А звідки про це знати причетним? Ви написали 1 рядок. Напишіть 20 рядків, обгрунтуйте, будь ласка, чому саме туристам з Києва потрібно в Сянки та Турку.

Мысль не лишена нотки здравого смысла. Ныне существующими поездами многие, кто едет до Свалявы, Мукачево, далее автобусами-маршрутками разъезжаются по центрально-восточному Закарпатью. А Киев - Солотвино напрямую соединяет Берегово, Виноградов, Тячев, Хуст со столицей, т. е. острой необходимости заезда в Мукачево нет. А через Самбор-Сянки - связь с Киевом и западной Украины Перечина, В.-Березного, Турки. Отпадает необходимость аппендикса Батево - Чоп (развернуть как 601/602), прицепку можно "скинуть" в Ужгороде (есть где обслужить). Других поездов на той ветке мало, значит сделать график не составит особого труда.

Звісно, думка не позбавлена здорового глузду.... але я чекав, щоб хтось інший написав про це... щоб не виглядало "черговою івановою фантазією". Нехай беруть або теперішню нитку 357-го (14:40 з Києва) або попередню (16:5х з Києва) і він вранці буде проходити ділянку Самбір-Ужгород. Крім прямого паспотоку, привабливим може бути також Київ-Поділля (замість тернопільської причіпки) та Поділля-Бойківщина-Ужгород. Раховоз - перенести на 20:хх з Києва з розміном по Рахову на 43/44.

За доцільності - можна й до Чопа витягнути.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2425


View Profile
« Reply #1677 on: 07.04.17 , 16:04 »
Share Reply with quote

А чого не можна пустити поїзд через Ужгород і  Сянки  Турка. Там що не живуть  люди ? Їм теж потрібет транспорт до Киева.  Туристів також хватає  

Из старого расписания: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=979.0

Там были тарифные остановки?

С уважением, Ульф
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 272


View Profile
« Reply #1678 on: 08.04.17 , 17:04 »
Share Reply with quote

З 12 квітня по 13 липня поїзд Інтерсіті+ № 734/733 Київ – Покровськ – Київ робитиме зупинку на станції Межова

З 12 квітня поїзду Інтерсіті+ № 734/733 Київ – Покровськ – Київ призначено зупинку на станції Межова. Поїзд курсуватиме із зупинкою на станції Межова до 13 липня. При цьому графік поїзда не змінюється.

При курсуванні з Києва поїзд №734 Київ – Покровськ зупинятиметься на станції Межова о 01:18-01:19.

У зворотному напрямку при курсуванні з Покровська поїзд № 733 Покровськ – Київ здійснюватиме зупинку на станції Межова о 05:05-05:06.         

Квитки доступні на порталі бронювання квитків http://booking.uz.gov.ua/  та в усіх залізничних касах.
Logged
Entony
Active user

Posts: 1680


View Profile
« Reply #1679 on: 10.04.17 , 10:04 »
Share Reply with quote

Новий швидкісний до Перемишля!

707 КИЇВ ― ПЕРЕМИШЛЬ з 11 по 14/04-17

КИЇВ     -    -    12:24
ЛЬВІВ    17:41    14 хв.   17:55
ПЕРЕМИШЛЬ    19:03    -    -


708 ПЕРЕМИШЛЬ ―  КИЇВ з 11 по 14/04-17

ПЕРЕМИШЛЬ    -    -    20:20
ЛЬВІВ    23:22    14 хв.   23:36
КИЇВ    05:23    -    


На великодні свята курсуватиме додатковий поїзд Інтерсіті+ Київ – Львів – Перемишль.

У зв’язку зі збільшенням попиту пасажирів на перевезення в період великодніх свят Укрзалізниця призначила додатковий поїзд Інтерсіті+ №707/708 Київ – Перемишль. Він курсуватиме складом швидкісного електропоїзда Hyundai Rotem із Києва та Перемишля 12, 13, 14, 17 та 18 квітня.
За словами голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцеха Балчуна, вже сьогодні залізничники спостерігають значний попит на подорожі поїздами Інтерсіті+ до Польщі, і не лише на свята. «Ми бачимо, що кількість охочих подорожувати залізницею до Європи зростає. Тим більше зараз, із перспективою безвізу до Європи. Тож ми вже активно працюємо над новими міжнародними напрямками для пасажирів», - зазначив Войцех Балчун.
Поїзд №707/708 Київ – Львів – Перемишль відправиться з Києва о 12:24 та прибуде до Перемишля о 19:03 (за польським часом) із зупинкою у Львові о 17:41/55.  
Зворотно з Перемишля поїзд відправиться о 20:20 (за польським часом) та прибуде на станцію Київ-Пасажирський о 05:23. Поїзд прослідує з зупинкою у Львові о 23:22/36.
Розклад руху розроблено з урахуванням можливості пересадки на станції Перемишль із поїзда №707 Київ – Перемишль на поїзд №33714/35170 Перемишль – Краків – Варшава – Гдиня, який відправиться з Перемишля о 21:48. Зворотно пасажири поїзда №8305 Слупськ – Познань – Вроцлав – Краків – Перемишль, що прибуває в Перемишль о 19:22, зможуть продовжити свою подорож поїздом №707/708 Перемишль – Київ.
У міжнародному сполученні вартість проїзду з Києва до Перемишля у вагонах І класу складає орієнтовно 597,83 грн, ІІ класу – 422,62 грн, зі Львова до Перемишля у вагонах І класу – 244,55 грн, ІІ класу – 178,49 грн. Вартість проїзду в гривнях залежить від курсу євро на день оформлення проїзного документа (зазначена вартість проїзду в гривнях розрахована по курсу 1 євро = 28,6734 грн станом на 10 квітня 2017 року).
Продаж квитків на поїзд Інтерсіті+ №707/708 Київ – Львів – Перемишль буде відкрито найближчим часом.
« Last Edit: 10.04.17 , 12:04 by Entony » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 ... 269
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.101 seconds with 20 queries.