Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.11.17 , 03:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... 300
Reply | Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 361008 times)
Emblaze
Active user

Posts: 2264


View Profile
« Reply #1770 on: 21.05.17 , 17:05 »
Share Reply with quote

Возможно, размыло? В Карпатах снова дожди начались.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1172


View Profile
« Reply #1771 on: 21.05.17 , 17:05 »
Share Reply with quote

Только запустили поезд Киев - Солотвино, как потребовался ремонт какого-то моста, продолжительностью пять месяцев!

Да, было дело. Когда мы ездили на 601/602, то на многих местах этого участка (в т.ч. и мостах) состав ехал очень медленно, 5-10 км/ч.
Имхо, на бумаге с этим местом у них было все в порядке, но как только запустили 213/214 с его относительно жестким графиком, то этот баг начал проявлять себя. Просматривается аналогия с участком Яремче - Рахов
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1005


View Profile
« Reply #1772 on: 21.05.17 , 19:05 »
Share Reply with quote

Только запустили поезд Киев - Солотвино, как потребовался ремонт какого-то моста, продолжительностью пять месяцев!
Да, было дело. Когда мы ездили на 601/602, то на многих местах этого участка (в т.ч. и мостах) состав ехал очень медленно, 5-10 км/ч.
Имхо, на бумаге с этим местом у них было все в порядке, но как только запустили 213/214 с его относительно жестким графиком, то этот баг начал проявлять себя. Просматривается аналогия с участком Яремче - Рахов
Якщо я не помиляюсь, інформація про скорочення 213/214 з 22.05 до Тячева з'явилася ще до запуску поїзда.
Logged
Banderilliero
User

Posts: 115


View Profile
« Reply #1773 on: 21.05.17 , 21:05 »
Share Reply with quote

цікаво було б почути відповідь єкспертів:
- чи тримають графік ЧС2 КРП що передали з Південної залізниці(Харкова) на Львівській залізниці?
- хоча по деяким коментам(в де яких місцях) я зрозумів що електровози на Львів передали "вбиті", а на ті що були не "вбиті" встановили "вбиті" запчастини, і тому ми мабуть до Бескида вони не доїдуть?

Чи є на Льв. зал. постійнострумові ділянки з дозволеною швидкістю 140-160, де ЧС2 можуть бути використані по максимуму? Здається, що ні, але можу помилятись.
Мені здається, що навіть повністю справний ЧС2 не зможе виїхати на Бескид 10-ма і більше вагонами. Не дарма ж у Воловці (Лавочному) до деяких потягів чіпляють додатковий ВЛ10(11м).
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1021


View Profile
« Reply #1774 on: 21.05.17 , 21:05 »
Share Reply with quote


Чи є на Льв. зал. постійнострумові ділянки з дозволеною швидкістю 140-160, де ЧС2 можуть бути використані по максимуму? Здається, що ні, але можу помилятись.


Постійнострумові максимум до 120. Зміннострумова до 160 - це Львів - Здолбунів.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1172


View Profile
« Reply #1775 on: 21.05.17 , 21:05 »
Share Reply with quote

Так вже декілька разів (раніше) писалось. Додатковий ВЛ чіпляють не із-за того, що один не може витягнути состав.
Logged
VB
Active user

Posts: 2694


View Profile
« Reply #1776 on: 21.05.17 , 23:05 »
Share Reply with quote

Только запустили поезд Киев - Солотвино, как потребовался ремонт какого-то моста, продолжительностью пять месяцев!
Да, было дело. Когда мы ездили на 601/602, то на многих местах этого участка (в т.ч. и мостах) состав ехал очень медленно, 5-10 км/ч.
Имхо, на бумаге с этим местом у них было все в порядке, но как только запустили 213/214 с его относительно жестким графиком, то этот баг начал проявлять себя. Просматривается аналогия с участком Яремче - Рахов
Якщо я не помиляюсь, інформація про скорочення 213/214 з 22.05 до Тячева з'явилася ще до запуску поїзда.
Якраз гроші виділили їм. Планувались ремонти так-сяк, буде капітальний. Там ще й епопея з Великим Бичковим не закінчена. 70% промисловості Рахівщини зосереджена у Великому Бичкові, зараз в умовах адмінреформи 30 тисяч населення хоче назад свою залізницю....
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10917


View Profile
« Reply #1777 on: 21.05.17 , 23:05 »
Share Reply with quote

у Великому Бичкові, зараз в умовах адмінреформи 30 тисяч населення хоче назад свою залізницю....
Там вроде остатки путей за Солотвино еще есть, а насыпь не тронута до самого поселка точно. При желании так сказать, но за чей счет банкет? :)
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1819


View Profile
« Reply #1778 on: 22.05.17 , 00:05 »
Share Reply with quote

Там вроде остатки путей за Солотвино еще есть. Сам видел.
Plus a bridge across to the Romanian side plus a renewal of the 21 km Rakhiv - Valea Viseului and voila - Ukraine is re-integrated with itself.

С уважением, Johannes
« Last Edit: 22.05.17 , 00:05 by Andersen » Logged
VB
Active user

Posts: 2694


View Profile
« Reply #1779 on: 22.05.17 , 00:05 »
Share Reply with quote

у Великому Бичкові, зараз в умовах адмінреформи 30 тисяч населення хоче назад свою залізницю....
Там вроде остатки путей за Солотвино еще есть, а насыпь не тронута до самого поселка точно. При желании так сказать, но за чей счет банкет? :)
Хочуть щоб це зробила держава. Але не проти й коштів міжнародних. Наразі стоїть питання вартості, бо сама УЗ вже забрехалась у своїх відповідях на депутатські звернення. Один чиновник пише 120 млн, а інший 180...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... 300
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.105 seconds with 20 queries.