Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.07.20 , 04:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 725350 times)
Владимир Д
Active user

Posts: 11701


View Profile
« Reply #2120 on: 10.07.17 , 16:07 »
Share

А что-то я в системе не вижу это чудо на сегодня?

216 ОДЕСА ― ДНІПРО на 10/07-2017

Одеса-Головна      15:24
Роздільна-1   16:24   16:26
Затишшя   17:16   17:18
Подільськ   18:06   18:21
Балта   18:47   18:49
Жеребкове   19:13   19:15
Любашівка   19:40   19:42
Врадіївка   20:02   20:04
Первомайськ На Бузі   20:31   20:33
Підгородна   20:50   20:52
Бандурка   21:05   21:07
Помічна   21:44   21:49
Новоукраїнка   22:08   22:10
Плетений Ташлик   22:30   22:32
Кропивницький   23:10   23:30
Чорнолісська   00:08   00:10
Знам'янка-Пас.   00:27   01:12
П'ятихатки   03:18   03:20
Верхівцеве   03:54   03:56
Кам'янське-Пас.   04:28   04:30
Дніпро-Головний   05:05   
Logged
Entony
Active user

Posts: 4171


View Profile
« Reply #2121 on: 10.07.17 , 17:07 »
Share

216 має інший розклад. Цією ниткою передумали пускати поїзд.
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11701


View Profile
« Reply #2122 on: 10.07.17 , 17:07 »
Share

да я и вижу, что эта нитка 270 поезда, но сегодня она свободна и поезда нет, есть завтра 216 поезд ниткой 272 поезда до Знаменки, далее разработанным. А на Одессу ниткой детского 291 Константиновка-Одесса.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #2123 on: 10.07.17 , 19:07 »
Share

Які маршрути для нового трансформера можна запропонувати замість Покровська?
Запустить на Каменец по маршруту 769. Состав с 769 перебросить на 767 (РЭ на Луцк). Крюковцы с 767 на какой-нибудь новый маршрут (на Херсон, например).
Коли вже так, то тернопільську причіпку можна катати сумісно із 769/770, теж трансформерами (якщо 357 змістять із Києва на 20:хх). Жмеринку в разі доцільності можна прибрати, щоб прибуття до Києва було більш раніше.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5613


View Profile
« Reply #2124 on: 10.07.17 , 20:07 »
Share

З нового графіка планується щоденний поїзд Київ - Солотвино через станції Вінниця - Хмельницький - Львів - Сянки - Ужгород - Чоп - Батьово з групою вагонів Київ - Чоп двома складами ВЧ-1 Київ-Пас. При цьому 13/14 буде відмінено, 99/100 переведено на хід через Бердичів - Шепетівку, а 129/130 буде через день від Києва до Львова без зупинок. Також 601/602 Львів - Солотвино попадає під відміну.
Який графік для Київ - Солотвино ви запропонуєте?

–   —   18:20  Київ           10:35   —   —
..........................................................
21:10  05  21:15  Вінниця  07:40  05  07:45
..........................................................
02:30  25  02:55  Львів      02:10  20  02:30
..........................................................
06:20  03  06:23  Сянки      22:52  03  22:55
..........................................................
08:33  10  08:43  Ужгород   20:20  10  20:30
09:05  25  09:30  Чоп          19:20  35  19:55
..........................................................
10:25  05  10:30  Берегово  18:20  05  18:25
..........................................................
13:25  —   —      Солотвино   —    —   15:25

Тобто по Києву відправлення/прибуття сильно не міняти, воно оптимальне. Під цигановоз підлаштуватись все одно не вийде, це ще на перших фастівських полюційних зустрічах обговорили. Зсунути все на мінус годину, як би привабливо це не виглядало, не вийде технічно: там трафік дуже суттєвий, ця година укуйкається вже до Вінниці і вийдемо на те саме.
« Last Edit: 10.07.17 , 20:07 by Віктор Гарвона » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9280


View Profile
« Reply #2125 on: 10.07.17 , 20:07 »
Share

Ну трансформери багато де можна застосувати.
Але, я вважаю, що трансформери можуть себе виправдати у тому випадку, коли вдень треба перевезти більшу кількість пасажирів, ніж уночі, проте з високою швидкістю. Причому, ми тут усі розуміємо, що трансформер  у сидячому положенні все-таки буде поступатися комфортом звичайному сидячому вагону через тісноту купе.

Тобто, трансформери мають потенціал на досить довгому маршрут із високою маршрутною швидкістю, там трансформери виправдовують себе. Тобто, де є обмеження по масі, та  склад не можна включити 18 вагонів.

Стосовно Кам"янця - Подільського - там щось швидше 139/140 у нічному варіанті буде не дуже зручним через коротку відстань, тобто час у дорозі близько 6-6,5 годин замалий для нормального нічного відпочинку. Там краще денний прискорений сидячий поїзд + повільний нічний.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2301


View Profile
« Reply #2126 on: 10.07.17 , 20:07 »
Share

Трансформеры особеннно на 6 рыл реально неудобны. Нужно было не жлобиться и делать 9 купе (а не 10) в вагоне с базой 26,5 метра, как это реализовано в новом СВ (серии 788Б?), ходящем в составе поезда 51/52. Или как на ТВЗ строили для Невского экспресса вагоны 2 класса, где тоже 6 человек в купе и 8 отсеков, распределенные на длину 9 обычных отсеков. Эти сантиметры многое решают. Про эргономику самих сидений/полок я вообще молчу.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #2127 on: 10.07.17 , 20:07 »
Share

З нового графіка планується щоденний поїзд Київ - Солотвино через станції Вінниця - Хмельницький - Львів - Сянки - Ужгород - Чоп - Батьово з групою вагонів Київ - Чоп двома складами ВЧ-1 Київ-Пас. При цьому 13/14 буде відмінено, 99/100 переведено на хід через Бердичів - Шепетівку, а 129/130 буде через день від Києва до Львова без зупинок. Також 601/602 Львів - Солотвино попадає під відміну.
Який графік для Київ - Солотвино ви запропонуєте?

–   —   18:20  Київ           10:35   —   —
..........................................................
21:10  05  21:15  Вінниця  07:40  05  07:45
..........................................................
02:30  25  02:55  Львів      02:10  20  02:30
..........................................................
06:20  03  06:23  Сянки      22:52  03  22:55
..........................................................
08:33  10  08:43  Ужгород   20:20  10  20:30
09:05  25  09:30  Чоп          19:20  35  19:55
..........................................................
10:25  05  10:30  Берегово  18:20  05  18:25
..........................................................
13:25  —   —      Солотвино   —    —   15:25

Тобто по Києву відправлення/прибуття сильно не міняти, воно оптимальне. Під цигановоз підлаштуватись все одно не вийде, це ще на перших фастівських полюційних зустрічах обговорили. Зсунути все на мінус годину, як би привабливо це не виглядало, не вийде технічно: там трафік дуже суттєвий, ця година укуйкається вже до Вінниці і вийдемо на те саме.
Щось подібне я вчора пропонував в 1 з варіантів, тільки не прораховував детально:

2. Київ 17:50 - Львів 04 - Чоп 09 - Солотвино 14
   Солотвино 15 - Чоп 20 - Львів 01 - Київ 11   Цифри дуже приблизні.
Куди тоді подінуть ужгородський состав 13-го?
Відміна 601 - це буде серйозною втратою для Західної України:(
І все-таки, лишаються відкритими питання щодо відміни 601 і 13. Чи не кине УЗ якусь "кістку" пасажирам взамін 601?
Куди подінуть 19-вагонний состав від 13-го? Під паркан, чи, може, розділять надвоє і зроблять якийсь cowboy-train Ужгород - Буковина чи Ужгород - Волинь?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4594


View Profile
« Reply #2128 on: 10.07.17 , 21:07 »
Share

Жмеринку в разі доцільності можна прибрати, щоб прибуття до Києва було більш раніше.
Тоді треба вирішити питання з 757 на Могилів-Подільський
Стосовно Кам"янця - Подільського - там щось швидше 139/140 у нічному варіанті буде не дуже зручним через коротку відстань, тобто час у дорозі близько 6-6,5 годин замалий для нормального нічного відпочинку. Там краще денний прискорений сидячий поїзд + повільний нічний.
Зараз він їде 7.5-8 годин. Приїзд до Києва о 8:28
Так що доречно.
Причини: заїзд в Жмеринку і погіршення стану колії ( сподіваюсь, що тиичасове) за словами місцевих причетних.
« Last Edit: 10.07.17 , 21:07 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9280


View Profile
« Reply #2129 on: 10.07.17 , 21:07 »
Share

Зараз він їде 7.5-8 годин. Приїзд до Києва о 8:28
Так що доречно.
Причини: заїзд в Жмеринку і погіршення стану колії ( сподіваюсь, що тиичасове) за словами місцевих причетних.
А там що суттєво різний пасажиропотік? Тобто у напрямк Кам"янця - Подільського він суттєво більше, ніж назад у бік Києва?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!