Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.07.20 , 04:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 [223] 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 725360 times)
Sir Dem
Active user

Posts: 1292


View Profile
« Reply #2220 on: 26.07.17 , 09:07 »
Share

А чому все ж вінницький хвіст відпав? Завжди вважав, що проект успішний і ділянка Вінниця - Київ дає максимальну наповнюваність з хорошою змінністю по Києву.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1660


View Profile
« Reply #2221 on: 26.07.17 , 10:07 »
Share

Хто знає, який попит був на причепні вагони Дніпро - Ужгород?
Думаю, що причепні вагони Дніпро - Ужгород треба зробити регулярними (хоча б по днях тижня, або через день).
Я думаю, що це буде користуватися попитом, особливо після того, як більшість людей дізнається про ці вагони на Закарпаття.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4594


View Profile
« Reply #2222 on: 26.07.17 , 10:07 »
Share

В Краматорске в 1 ночи поезд не нужен
Так подобным образом люди ездят в Покровск. Правда, часть из них транзитом. И мало, но ездят.

Можно еще завернуть после Полтавы на Лозовую или Кременчуг. Но тогда использование двухсистемного пс будет не рациональным.
« Last Edit: 26.07.17 , 10:07 by sergius » Logged
sean
Active user

Posts: 4761


View Profile
« Reply #2223 on: 26.07.17 , 10:07 »
Share

А чому все ж вінницький хвіст відпав? Завжди вважав, що проект успішний і ділянка Вінниця - Київ дає максимальну наповнюваність з хорошою змінністю по Києву.
Геть незрозуміло. От не вірю я, що на Вінницю він не заповнювався. Вінниці скільки не дай потягів, усе вигребуть.
А такий розрекламований проект був з великим шумом...
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 384


View Profile
« Reply #2224 on: 26.07.17 , 11:07 »
Share

Не беруся говорити про ту Шкоду нічого "статистичного", але я вже і возив нею групу від Гребінки до Вінниці, і хотів скористатися через пару тижнів від Вінниці до Гребінки, а тут такий облом.
Logged
bond
Active user

Posts: 1647


View Profile
« Reply #2225 on: 26.07.17 , 11:07 »
Share

Швидше за все у Києві не вистачає швидкісних електропоїздів для запуску другого швидкісного на Перемишль, тому Шкоди переводять на обслуговування у Київ для виконання і інших рейсів харківського напрямку, от і залишають Вінницю з носом:(
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9280


View Profile
« Reply #2226 on: 26.07.17 , 11:07 »
Share

Їздив якось цією Шкодою від Фастова до Києва. Від Фастова до Києва заселеність вагону 2 класу була десь 50-60%, після Києва у напрямку Харкова візуально біля 100%, або взагалі 100%. Причому десь 80% сіло саме по Києву.

Але тут скоріш за все проблема не в заселеності поїзда, а у тому, що, як я розумію, його хотять передати з Харкова до Дарниці.
Logged
sanyok_ua
Active user

Posts: 254


View Profile
« Reply #2227 on: 26.07.17 , 12:07 »
Share

Хто знає, який попит був на причепні вагони Дніпро - Ужгород?
Думаю, що причепні вагони Дніпро - Ужгород треба зробити регулярними (хоча б по днях тижня, або через день).
Я думаю, що це буде користуватися попитом, особливо після того, як більшість людей дізнається про ці вагони на Закарпаття.

мне кажется, очень сложно как-то помочь сообщению Днепр-Закарпатье даже при наличии спроса, так как дефицит мест на Днепр-Львов настолько велик, что ближайшее единичное место "в лоб" доступно на 12 августа, а от Фёдоровки, последней станции, откуда доступна продажа заранее на основное ядро поезда Мариуполь-Львов, только на сегодняшний рейс продано 153 билета (сравнивая места на сегментах Мариуполь-Фёдоровка и Мариуполь-Запорожье), так что добавленные единичные вагоны будут сразу разобраны в сообщении Днепр-Львов, а за Львов вагон повезёт воздух (хотя формально да, билеты будут до условного Стрыя)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9280


View Profile
« Reply #2228 on: 26.07.17 , 12:07 »
Share

Полностью соглашусь.
Также стоит добавить, что физически цеплять можно лишь либо к 69/70, либо к 85/86. При этом с обеих поездов не к чему со Львова прицеплять до Ужгорода, ближайший только 601, поэтому проще пересесть на 829 и приехать в Ужгород уже вечером.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #2229 on: 26.07.17 , 13:07 »
Share

На завтра есть 9П из Бердянска.

Уже 8П, но это все в дорогой ВБС Бердянск - Минск.

Похоже, что дешевое место уже продали. Сейчас на 2 августа есть ешевые места на 608 - и только дешевые.

С уважением, Ульф
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 [223] 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!