Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.07.20 , 04:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 [225] 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 725363 times)
Riesgo
Active user

Posts: 2301


View Profile
« Reply #2240 on: 27.07.17 , 10:07 »
Share

Шкоди передали в Дарницю, тому що, так, буде потрібен рухомий склад при розширенні сітки руху поїздів УЗШК, але основна причина в тому, що в Харкові так і не змогли нормально забезпечити "технічну підтримку" обом Шкодам, тому вже тривалий час на Вінницю ходив мутант з вагонів з двох складів, а на Генічеськ перекинули вагони "Проміня" (а туди Шкода влітку аж проситься) і навіть не думали за призначення поїзда Харків - Кременчук - Шева - Київ складом Шкоди, як це було минулого року. Тому я сподіваюсь, в УЗШК дадуть раду Шкодам і вони будуть постійно обидві на ходу.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5515


View Profile
« Reply #2241 on: 27.07.17 , 11:07 »
Share

Якось я пропустив той факт, що Промінь перекинули на Генічеськ. А що за "чудо" тепер між Харковом і Дніпром їздить?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4594


View Profile
« Reply #2242 on: 27.07.17 , 11:07 »
Share

На відрізку Полтава-Куп'янськ чи Полтава-Кременчук не варто очікувати багато пасажирів через цінник Шкоди
Це варто якось аргументувати цифрами. Там же ж ціна також відмінна в залежності від розташування.
Наприклад, якщо брати 2ий клас (не біля стінок), то від Полтави до Кременчука (121 км) він був би дорожчий за плацкартні на 30 - 50% і дешевший на 10 - 30% за купейні. Порівняння по середі з подібною ділянкою Ромодан - Полтава-К (116 км).
Шкода і так досить часто під зав'язку їздить, куди її ще продовжувати? Основна маса пасажирів - це Полтава, Миргород і Лубни, хоча в напрямку з Києва багатенько і до Харкова їде, вечірній ІС+ не справляється сам.
............
Якщо колись відремонтують другу Шкоду, то можна буде пустити дзеркальну пару і думати над продовження за Харків чи ще кудись. Або, принаймні, Лубнам дати гарну ЕПК зранку на Київ й ввечері назад.
А може в такому випадку краще пускати системою до Полтави? Звісно, якщо таке можливо. По піковим дням.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9280


View Profile
« Reply #2243 on: 27.07.17 , 12:07 »
Share

Якось я пропустив той факт, що Промінь перекинули на Генічеськ. А що за "чудо" тепер між Харковом і Дніпром їздить?
795/796 ходить складом з 3 вагонів. Один вагон #3 - міжобластний на 68 місць (фірмовий), та два плацкартні вагони #2 та #4 (без ознак фірмовості).
Logged
vitaliy_lviv
Active user

Posts: 153


View Profile
« Reply #2244 on: 27.07.17 , 12:07 »
Share

Хто бачив останнім часо 765/766 на Херсон ?. Далі 5 максимум 6 вагонів ?  Невивіз з Києва шалений в цьому напрямку
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2301


View Profile
« Reply #2245 on: 27.07.17 , 12:07 »
Share

Ну на 766м по непарным числам летом сейчас можно уехать на Николаев/Херсон практически всегда, места есть в вагонах БЧ Минск - Херсон. Например, на ближайшее такое число суббота 29 июля в наличии 43 места.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 952


View Profile
« Reply #2246 on: 27.07.17 , 14:07 »
Share

- ніхто не знає, тендер на обслуговування Шкод вже був, чи ще ні?
Logged
www3
Active user

Posts: 1309


View Profile
« Reply #2247 on: 27.07.17 , 14:07 »
Share

У 234\134 на участке Харьков-Купянск-Лисичанск постоянно большое количество билетов ибо все выгребает как в старые добрые часы Харьков. Правда есть там 609\409 ну и + 2 пары пригородного ЦМВ + електрички из Лосево. Поэтому все что нужно - это подвязка 409 под киевский вечерний Ху (отправление из Харькова в 23.00 вместо 22.00) и зделать временную возможность успевать с Оберига на електричку с Лосево + пошаманить с дизелями на участке Купянск-Сватово-Рубежное. Тоесть слегка поработать над графиками и будет просто клас на любой кошелек. Прибытие в Лисичаснк\Рубежное нынешних 234\134 очень неудобное и из-за выкупа харьковчанами билетов зачастую проблематично. Облизываюсь все время на маршрут Обериг+тяга с Лосево до Чугуева\Граково + 234 (особено в пиковые даты) но из--за всего 10 минутного интервала пока это невозможно...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5613


View Profile
« Reply #2248 on: 27.07.17 , 19:07 »
Share

Тендер на обслуговування Шкод провели ще декілька місяців тому, і лише зараз спромоглися до передачі Шкод в Дарницю. Переможцем тендеру стало якесь мутне ТОВ. В назві ТОВ щось зв’язане з Хуйдай Вротем, і Україна. Саме ТОВ було створено за тиждень до тендеру. Ціна – десь 320 мільйонів за півроку, якщо не помиляюсь. З цих півроку декілька місяців вже про*бали, і не факт що до кінця 2017 за ці бабки піднімуть другу Шкоду.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 300


View Profile
« Reply #2249 on: 28.07.17 , 00:07 »
Share

Це варто якось аргументувати цифрами. Там же ж ціна також відмінна в залежності від розташування.
Наприклад, якщо брати 2ий клас (не біля стінок), то від Полтави до Кременчука (121 км) він був би дорожчий за плацкартні на 30 - 50% і дешевший на 10 - 30% за купейні. Порівняння по середі з подібною ділянкою Ромодан - Полтава-К (116 км).
На Полтава-Кременчук є маршрутки за 70-75 грн, тому Шкода за 110-130 грн. буде програвати, та й виграш в часі буде невеликий. Власне, вона там ходила якось (Київ-Харків ч/з Кременчук), то заповнюваність була дуже сумною.

А може в такому випадку краще пускати системою до Полтави? Звісно, якщо таке можливо. По піковим дням.
Не впевнений. Як мінімум вечірній ІС Харків-Київ проситься, і для розвозу з Харкова, і для приїзду з Полтави, Миргорода і Лубен в Київ під ніч. От чи буде заповнюватись гіпотетичний зворотній ранковий рейс - це питання.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 [225] 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!