Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.08.17 , 11:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245
Reply | Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 268087 times)
Entony
Active user

Posts: 1654


View Profile
« Reply #2340 on: 04.08.17 , 16:08 »
Share Reply with quote

Дуже давно був в Моршині востаннє. Приміська електричка Львів - Моршин ходить всього один раз вдень не через то, що немає пасажирів, а через те, що немає достатньої кількості вільних складів приміських у Львівської залізниці.
Про маршрутки (а точніше великі автобуси) Львів - Моршин знаю, бо сам ними часто користуюсь, коли їду в Стрий, або ближче.
Logged
Zilberg1985
User

Posts: 55


View Profile
« Reply #2341 on: 04.08.17 , 17:08 »
Share Reply with quote

Вот скажите, ну что случится если он тихонько постоит во Львове?
та нічого не станеться.
А от чисто гіпотетично, якщо зробити такий графік: Київ 15:30 - Львів 20:30 - Мукачево 00:00, мукачево 05:00 - Львів 08:30 - Київ 13:30, хтось би поїхав ним, в Мукачеві таксі недороге. Якщо по Києву 2 години на оборот мало, можна машини обертати, наприклад, Мукачівську з Харківською чи Запорізькою. Це чисто гіпотеза.
8.5 годин сидячи. Вам людей не шкода?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 859


View Profile
« Reply #2342 on: 04.08.17 , 17:08 »
Share Reply with quote

Вот скажите, ну что случится если он тихонько постоит во Львове?
та нічого не станеться.
А от чисто гіпотетично, якщо зробити такий графік: Київ 15:30 - Львів 20:30 - Мукачево 00:00, мукачево 05:00 - Львів 08:30 - Київ 13:30, хтось би поїхав ним, в Мукачеві таксі недороге. Якщо по Києву 2 години на оборот мало, можна машини обертати, наприклад, Мукачівську з Харківською чи Запорізькою. Це чисто гіпотеза.
8.5 годин сидячи. Вам людей не шкода?
Їздив я якось з Будапешта до Цюриха сидячи. Якщо не помиляюся, годин 15 (давненько це було). І нічого, не вмер. Так само, як інші пасажири в моєму потязі. І це ще був овернайт, ми ввечері виїжджали і десь біля обіду прибували.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 97


View Profile
« Reply #2343 on: 04.08.17 , 19:08 »
Share Reply with quote

Вот скажите, ну что случится если он тихонько постоит во Львове?
Експлуатувати Хюндай всього 10-11годин на добу то трішки задорого для УЗ з її дефіцитом рухомого складу.
Чим менше потяг їздить кілометрів за день, тим більші витрати в розрахунку на 1км пробігу. Хюндай дістався УЗ не безкоштовно, а був придбаний в кредит. Відповідно кожен день володіння ним обходиться певну суму коштів навіть якщо потяг просто стоїть. Звісно є ще експлуатаційні витрати пропорційні пробігу і тому ганяти потяг порожняком теж не вигідно. Але, думаю, якби після Львова в нього була заповнюаність хоча б 30% , то це було б краще ніж простій.
От тільки ні Моршин, ні Мукачево, ні Трускавець не можуть так заповнити щоденний ІС+ на Київ.
Моршин (+Стрий +туристи) = 80 000 населення
Трускавець (+Дрогобич + туристи) = 100 000 населення
Мукачево (+Стрий+ туристи) = 150 000 населення
Пускати потяг далі Львова можливо є зміст по певних днях тижня (скажімо п'ятниця-субота-неділя). Можливо є зміст пускати по п'ятницях до Моршина, а по неділях - до Трускавця.
Про швидкі потяги до Мукачева, думаю, можна буде говорити всерйоз тільки в 2018му - коли накінець добудують Бескидський тунель.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5565


View Profile
« Reply #2344 on: 04.08.17 , 19:08 »
Share Reply with quote

Звісно є ще експлуатаційні витрати пропорційні пробігу і тому ганяти потяг порожняком теж не вигідно. Але, думаю, якби після Львова в нього була заповнюаність хоча б 30% , то це було б краще ніж простій.
Окрім експлуатаційних витрат, буде ще й значний приріст фонду зарплатні локомотивної та поїздної бригади, а так як це буде нічний час він буде значно більшим, ніж вдень при аналогічному часі роботи.
Плюс до того є ще амортизаційні витрати, які залежать від пробігу, а не від терміну експлуатації.
Тому, якщо немає достатнього пасажиропотоку (а його й не може бути з таким графіком у будь-якому випадку) то який сенс його ганяти тільки заради того, він не стояв?
Хай ночує у Львові - це буде найраціональніший варіант.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 97


View Profile
« Reply #2345 on: 04.08.17 , 21:08 »
Share Reply with quote

Моя ключова думка: Їхати до Моршина/Трускавця можна не щодня, а тільки в дні тижня з найвищим попитом (пт-сб-нд).
УЗ взагалі варто переймати досвід DB - німці доволі сильно міняють розклад потягів на сб/нд.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1970


View Profile
« Reply #2346 on: 04.08.17 , 21:08 »
Share Reply with quote

На праздники тоже надо.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5565


View Profile
« Reply #2347 on: 04.08.17 , 21:08 »
Share Reply with quote

Сегодня пятница и загрузка на участке Львов - Трускавец за час до отправления из Львова в 1 классе - 22,6%, во 2 классе - 8,8%.
Я думаю, что игра не стоит свеч, а с Моршином будет еще хуже.
Logged
VB
Active user

Posts: 2557


View Profile
« Reply #2348 on: 04.08.17 , 22:08 »
Share Reply with quote

А по 5-х та 7-х днях не можна його якось типу Трускавець - Одеса та навпаки ганяти з розміном по Одесі....
Logged
Doobey
Active user

Posts: 859


View Profile
« Reply #2349 on: 04.08.17 , 22:08 »
Share Reply with quote

А по 5-х та 7-х днях не можна його якось типу Трускавець - Одеса та навпаки ганяти з розміном по Одесі....
До речі, недавно десь писало, що УЗ має плани сполучити швидкісними поїздами Дніпро з Одесою, а також трикутник Одеса - Київ - Львів - Одеса.
А ще десь на початку літа (чи то раніше), коли ще про поїзд Львів - Бердянськ ніхто не говорив навіть, знайомий провідник казав, що в ЛВЧД-1 Львів були плани щодо поїзда Одеса - Трускавець з розміном складів по Одесі в обороті з 25/26.
Планів багато, не всім судилося збуватися.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.089 seconds with 20 queries.