Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.08.17 , 11:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 244 245
Reply | Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 268089 times)
Banderilliero
User

Posts: 106


View Profile
« Reply #2350 on: 04.08.17 , 22:08 »
Share Reply with quote

УЗ взагалі варто переймати досвід DB - німці доволі сильно міняють розклад потягів на сб/нд.

Якщо говорити за напрямок Київ-Львів, що пікове навантаження приходиться на вечір п'ятниці до Львова і вечір неділі до Києва.
У ці дні можна сміливо ставити 4-5 пар ІС+, але незрозуміло як ефективно задіяти ці потяги в суботу.
Logged
sergius
Active user

Posts: 887


View Profile
« Reply #2351 on: 04.08.17 , 22:08 »
Share Reply with quote

УЗ взагалі варто переймати досвід DB - німці доволі сильно міняють розклад потягів на сб/нд.
Так уз вже практикує таке. Закрема по Житомирській області з регіональними д.-п..
Logged
yambor
Active user

Posts: 1695


View Profile
« Reply #2352 on: 04.08.17 , 23:08 »
Share Reply with quote

Сегодня пятница и загрузка на участке Львов - Трускавец за час до отправления из Львова в 1 классе - 22,6%, во 2 классе - 8,8%.
Я думаю, что игра не стоит свеч, а с Моршином будет еще хуже.
Тут ще потрібно зауважити, що потенціальні пасажири до Дрогобича чи Трускавця не змогли взяти квитки на іс+ бо їх розібрали до Львова завчасно. Тому ці проценти не відображають реальну картину і тільки підтверджують це адже перший клас розібраний на 22 проценти тому що він довше в продажу був. Цифри показують що потік на іс+ до Львова в 12 раз більший ніж до Трускавця. Тому по хорошому потрібно по пікових днях два хюндаї по сме, один з яких поїде далі Львова, імхо.

Дещо схожа картина була років 7 тому коли ух вирішила запровадити пристані вагони до Сокиряни з тоді 623 потягом. Але вони возили повітря в основному далі КП бо не було обмеження і всі місця вижирав КП. Але потік був, просто місця не доставались Сокиряни і Кельменцям бо це був єдиний потяг до КП який ще і північ ХМ області разом з Хмільником обслуговував і місць за тиждень не було.
« Last Edit: 04.08.17 , 23:08 by yambor » Logged
Kaban
Active user

Posts: 2133


View Profile
« Reply #2353 on: 04.08.17 , 23:08 »
Share Reply with quote

Експлуатувати Хюндай всього 10-11годин на добу то трішки задорого для УЗ з її дефіцитом рухомого складу.

Як на мене, то я б з тих двох складів зробив би 3 пари ІС+ Київ - Львів:
(Дарниця) Київ - Львів 7:00 - 12:00
Київ - Львів 12:00 - 17:15
Київ - Львів 18:15 - 23:15

Львів - Київ 6:30 - 11:30
Львів - Київ 12:30 - 17:45
Львів - Київ 17:45 - 23:00 (Дарниця)

По Львову узгоджені поїзди на Пшемисль, ІФ, Мукачево.
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 507


View Profile
« Reply #2354 on: 05.08.17 , 00:08 »
Share Reply with quote

Якби були квитки з можливістю пересадки (чи інші механізми, що дозволяють прив'язати наступний квиток до попереднього), то причетні могли б бачити хто на що пересідає і зважали б на такі речі. Поки цього немає, вони не бачать кореляції між посуненням графіка на пізніше та зменшенням трафіку на Дніпро. Єдине, що можуть побачити кореляцію між посуненням і зменшення попиту на цей же рейс.

Є набагато ефективніша технологія з використанням масивів big data - відслідковуються проходження сім-карт мобільних операторів через певні базові станції. Таким чином транспортну аналітику збирають в розвиненому світі вже біля 10-15 років.

Я особисто мав справу з мобільними операторами, вони готові співпрацювати, якщо УЗ чи УЗШК мало б бажання.
Logged
VB
Active user

Posts: 2557


View Profile
« Reply #2355 on: 05.08.17 , 09:08 »
Share Reply with quote

Сегодня пятница и загрузка на участке Львов - Трускавец за час до отправления из Львова в 1 классе - 22,6%, во 2 классе - 8,8%.
Я думаю, что игра не стоит свеч, а с Моршином будет еще хуже.
Тут ще потрібно зауважити, що потенціальні пасажири до Дрогобича чи Трускавця не змогли взяти квитки на іс+ бо їх розібрали до Львова завчасно. Тому ці проценти не відображають реальну картину і тільки підтверджують це адже перший клас розібраний на 22 проценти тому що він довше в продажу був. Цифри показують що потік на іс+ до Львова в 12 раз більший ніж до Трускавця. Тому по хорошому потрібно по пікових днях два хюндаї по сме, один з яких поїде далі Львова, імхо.

Дещо схожа картина була років 7 тому коли ух вирішила запровадити пристані вагони до Сокиряни з тоді 623 потягом. Але вони возили повітря в основному далі КП бо не було обмеження і всі місця вижирав КП. Але потік був, просто місця не доставались Сокиряни і Кельменцям бо це був єдиний потяг до КП який ще і північ ХМ області разом з Хмільником обслуговував і місць за тиждень не було.
Більш того, в цей потяг було певне обмеження до Хмельницького. І коли місць не було вже, то на Київ-пасі самі касири пробивали Скібневе, в тому числі й у сокирянські вагони. Яка через це була мегапопулярною станцією. І чи то в Магістралі, чи то в Робочому слові була стаття від Південно-Західної з аналізомом потоку, в якій причетний стверджував, що Скібневе, які Хмільник, є туристичним центром, в який на вікенд кияни їдуть відпочивати.
 До речі, сокирянські вагони запровадили не просто так, з любові до пасажирів. До Сокирян курсував вагон СТ. Одиночно він по їх інструкціях їхати не міг, лише в складі потягу. Їздив з номером перегону на ремонт, але якийсь ревізор не захотів, мабуть, брати гріх на душу, й написав припис. От і було запроваджено потяг під номером 900-якийсь-там. Спочатку він складався з одного вагону СТ, але цей потяг дуже псував касову статистику пасажирникам зі своїм нулем. Тому потім вже запровадили пасажирські вагони, як порятунок. Спочатку Новодністровськ був дуже задоволений, але після того, як Скібневе стало туристичним центром, і на Сокиряни та з них місця стали дефіцитом, - плюнули й почали їздити через Жмеринку, куди катались буси. Та й прямих автобусів до Києва побільшало.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3153


View Profile
« Reply #2356 on: 05.08.17 , 15:08 »
Share Reply with quote

Олександр Красноштан в коментах на ФБ пообіцяв, що скоро проблема з невивозом пасажирів у сполученні Дніпра з Києвом і Львовом буде вирішена:
Quote
Працюємо над цим і вже дуже скоро анонсуємо ряд рішень по даному напрямку.
Цікаво, що вони придумають?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 859


View Profile
« Reply #2357 on: 05.08.17 , 15:08 »
Share Reply with quote

Олександр Красноштан в коментах на ФБ пообіцяв, що скоро проблема з невивозом пасажирів у сполученні Дніпра з Києвом і Львовом буде вирішена:
Quote
Працюємо над цим і вже дуже скоро анонсуємо ряд рішень по даному напрямку.
Цікаво, що вони придумають?
Може, нічний експрес з Запоріжжя/Дніпра до При/Закарпаття через Київ та Львів.
Logged
sergius
Active user

Posts: 887


View Profile
« Reply #2358 on: 05.08.17 , 16:08 »
Share Reply with quote

Олександр Красноштан в коментах на ФБ пообіцяв, що скоро проблема з невивозом пасажирів у сполученні Дніпра з Києвом і Львовом буде вирішена:
Quote
Працюємо над цим і вже дуже скоро анонсуємо ряд рішень по даному напрямку.
Цікаво, що вони придумають?
Може, нічний експрес з Запоріжжя/Дніпра до При/Закарпаття через Київ та Львів.
Так писали ж.
.
Трансформери підуть на Київ - Запоріжжя графіком, дзеркальним до 736.

А вагони для 123/124 поповнили склад 91/92 Львів - Київ. Також один був помічений у 187/188.
« Last Edit: 05.08.17 , 16:08 by sergius » Logged
Doobey
Active user

Posts: 859


View Profile
« Reply #2359 on: 05.08.17 , 17:08 »
Share Reply with quote

Олександр Красноштан в коментах на ФБ пообіцяв, що скоро проблема з невивозом пасажирів у сполученні Дніпра з Києвом і Львовом буде вирішена:
Quote
Працюємо над цим і вже дуже скоро анонсуємо ряд рішень по даному напрямку.
Цікаво, що вони придумають?
Може, нічний експрес з Запоріжжя/Дніпра до При/Закарпаття через Київ та Львів.
Так писали ж.
.
Трансформери підуть на Київ - Запоріжжя графіком, дзеркальним до 736.

А вагони для 123/124 поповнили склад 91/92 Львів - Київ. Також один був помічений у 187/188.
Та, може, плани помінялися і в єдиній Пасажирській компанії нашкребли хороших вагончиків для НЕ. Як на мене, це був би безпрограшний варіант, якби такий поїзд їхав з Дніпра до Львова через Київ годин 12 вночі.
« Last Edit: 05.08.17 , 18:08 by Doobey » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 244 245
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.152 seconds with 20 queries.