Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 22:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 654997 times)
Doobey
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #2630 on: 14.09.17 , 13:09 »
Share


НЕ Івано-Франківськ - Костянтинівка буде з нових крюківців. Хочуть дати йому номер 1/2.
А чи реально зараз всім УЗшним поїздам присвоїти такі номери, щоб не повторювались? Ніби ж поїздів не так аж багато, номерів для всіх мало б вистачити. Щоб чітко знати, якому поїзду який номер присвоєний, а не так, як зараз 133 - це і Лисичанськ-Хмельницький, і Миколаїв-Франківвськ, з 91/92 така ж історія...
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22785


View Profile
« Reply #2631 on: 14.09.17 , 13:09 »
Share

По-друге - у нас нумерація спільна з бСРСР і поки цей стан речей лишається незмінним - це все-одно тризначний номер з літерою.
Питання чи можна було б уникнути повторів в межах України - все-одно можливо ставити навіть у такому разі, але є такі такі проблеми
Quote
Ніби ж поїздів не так аж багато,
небагато, але якщо врахувати всі додаткові, не тільки ті що виконують десятки рейсів на рік, а й ті що призначаються 1-2 раз на рік теж - то разом з ЕПК - набирається більше 400 пар.
 тобто якби не було поділу на діапазони - тризначної нумерації може і вистачало-б, але аж надто впритик.
Quote
номерів для всіх мало б вистачити.
може б і вистачило, але в нумерації є діапазони призначені для поїздів різних категорій, розміри цих діапазонів не цілком пропорційні кількості поїздів по категоріях, тому по деяких категоріях там тісно, а по деяких - навпаки, багато порожнього місця.

Регулярні НШ+НЕ - трохи не влазять в свій діапазон, а от для додаткових швидких - діапазон з запасом.
ІС, IC+, РЕ - гіпотетично влізли-б без повторів, хоча там повтони існують, але вони зумовлені бажанням давати "значущі" номери (щоб 2-га цифра корелювала з напрямком і щоб менші номери були у IC+, а найбільші - у РЕ).
Крім того кількість цих поїздів схоже надалі зростатиме і найближчими роками їм-би все-одно стало тісно в своєму діапазоні навіть якби їх не групували у піддіапазони.

Р - ще кілька років тому їх було більше 50 пар, але зараз в вже менше, бо частину перевели назад у приміські (як Трускавець-Львів наприклад), а на П-З - частину 8хх поскасосовували, частину замінили на 7хх. Але знову ж таки, зростання їх кількості у майбутньому, якщо доведеться рятувати приміські шляхом переведення у ЕПК - цілком можливий сценарій.

Пасажирських (не швидких) поїздів далекого сполучення - навпаки залишилось зовсім мало, в їх діапазонах - просто вітер гуляє.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1057


View Profile
« Reply #2632 on: 14.09.17 , 13:09 »
Share

Під "новим якісним сполученням для Дніпра і Запоріжжя"  мають на увазі ті трансформери, які вночі будуть стартувати з Києва, а вдень повертатись в режимі сидячки з Запоріжжя?
А, може, пустять щось цілорічне з Придніпровя до За/При-Карпаття. А то якась надмірна увага буде для сполучення Харкова з Заходом та дискримінація Дніпра в цьому плані.
Я повністю підтримую цей допис! Давайте щось через Шевченко - Дніпро пропускати, а не тільки Київ - Харків... Наприклад через Павлоград в сторону Донбасу взагалі на захід нічого не їздить!
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #2633 on: 14.09.17 , 14:09 »
Share

Під "новим якісним сполученням для Дніпра і Запоріжжя"  мають на увазі ті трансформери, які вночі будуть стартувати з Києва, а вдень повертатись в режимі сидячки з Запоріжжя?
А, може, пустять щось цілорічне з Придніпровя до За/При-Карпаття. А то якась надмірна увага буде для сполучення Харкова з Заходом та дискримінація Дніпра в цьому плані.
Тут все можна зробити набагато простіше. Просто 231/232 Дніпро - Івано-Франківськ зробити на осінньо-зимовий період, а 231/232 Генічеськ - Івано-Франківськ на літній через день як зараз (з чергуванням з 85/86), а не як було влітку, що обидва йшли в один день.
Склад для цього є - проблем бути не повинно.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #2634 on: 14.09.17 , 14:09 »
Share

Під "новим якісним сполученням для Дніпра і Запоріжжя"  мають на увазі ті трансформери, які вночі будуть стартувати з Києва, а вдень повертатись в режимі сидячки з Запоріжжя?
А, може, пустять щось цілорічне з Придніпровя до За/При-Карпаття. А то якась надмірна увага буде для сполучення Харкова з Заходом та дискримінація Дніпра в цьому плані.
Тут все можна зробити набагато простіше. Просто 231/232 Дніпро - Івано-Франківськ зробити на осінньо-зимовий період, а 231/232 Генічеськ - Івано-Франківськ на літній через день як зараз (з чергуванням з 85/86), а не як було влітку, що обидва йшли в один день.
Склад для цього є - проблем бути не повинно.
А пустити такий поїзд, щоб мешканці Запоріжжя, Дніпра та Кропивницького могли попити Свалявської водички теж було б ой як непогано.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5018


View Profile
« Reply #2635 on: 14.09.17 , 14:09 »
Share

Ужгород – Херсон теж проситься.

Дніпро – Франківськ на зиму – половинчасте рішення там, де має бути повноцінний щоденний Запоріжжя – Ворохта.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #2636 on: 14.09.17 , 14:09 »
Share

Елементарно: пустити нічний експрес з Франківська не в Костянтинівку, а в Покровськ. Таким чином, він проходитиме через Дніпро, що дасть йому хорошу заповнюваність. Покровськ є оптимальною точкою, з якої можна виїхати як на північну Донеччину, так і на південну. Такий собі компроміс між пуском потяга на Маріуполь і Костянтинівку. Але, схоже, що тут керуються логікою "зачепити обласний центр", яким є Краматорськ, через що і пускають на Костянтинівку.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #2637 on: 14.09.17 , 14:09 »
Share

Дніпро – Франківськ на зиму – половинчасте рішення там, де має бути повноцінний щоденний Запоріжжя – Ворохта.
Вікторе, НЕ Запор - Ворохта це перспектива, добра перспектива, не заперечую. Але Дніпро - Івано-Франківськ - це реально сьогодні. Плюс на свята багато людей їдуть саме до Львова, а не тільки на лижі.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 569


View Profile
« Reply #2638 on: 14.09.17 , 16:09 »
Share

А Генічеськ-Франківськ чиїми складами обслуговувався? Може б його можна було залишити на цілий рік як Запоріжжя-Франківськ?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5029


View Profile
« Reply #2639 on: 14.09.17 , 16:09 »
Share

А Генічеськ-Франківськ чиїми складами обслуговувався? Може б його можна було залишити на цілий рік як Запоріжжя-Франківськ?

ЛВЧД-1 Дніпро
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!