Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 22:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 655001 times)
Ulf
Active user

Posts: 3422


View Profile
« Reply #2700 on: 24.09.17 , 14:09 »
Share

Вадим4151, пишите Ваши предложения в УЗ, и делитесь тут ответами. Здесь просто форум.

Подфорум "Пропозиції щодо графіку руху поїздів" почему-та пустеет.

С уважением, Ульф
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #2701 on: 24.09.17 , 21:09 »
Share

227/228 Киев-Бердянск снова назначен с 22 сентября по 14 октября через день.
Жмеринское депо выклянчило себе еще немножко работы.
Вроде как эти рейсы будет обслуживать ВЧ-1 Киев.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2702 on: 25.09.17 , 08:09 »
Share

Ще трохи новин та конкретики про нові поїзда з Костянтинівки до Івано-Франківська та з Лисичанська до Ужгорода. Інтерв'ю Красноштана.
...
Сергій Стуканов: Який же буде графік потягів? Чи будуть вони нічні, чи Інтерсіті?
Олександр Красноштан: Потяг Івано-Франківськ-Костянтинівка буде нічним, їхати він буде 20-21 годину. Графік складений так, щоб прибувати в першій половині дня, адже так зручно для пасажирів, щоб мати цілий день для своїх справ. Відправлення буде відбуватися близько до вечора.
Якщо ви глянете на мапу, то побачите, що цей потяг долає фактично всю Україну, і ми враховували графік руху так, щоб основні пасажироутворюючі центри — Львів, Київ, Харків були на шляху в зручний час, а не серед ночі.
...
Чи може мені хтось витлумачити, як можна отримати сукупність таких параметрів: прибувати в першій половині дня + Відправлення буде відбуватися близько до вечора + їхати він буде 20-21 годину + доба має 24 години.
При прямування 20..21год ми маємо зсув прибуття стосовно відправлення на -3..-4год (на добовій шкалі). Отже, вирушаючи "ближче до вечора" прибуття буде на -3...-4год "раніше", що практично несумісне із "першою половиною дня"... хіба ця перша половина дня закінчується близько 14:00, а відправлення - близько 15:00..18:00. Але ж як тоді за цих умов "так зручно для пасажирів, щоб мати цілий день для своїх справ"? Цілий день - то 3..4 години?
Можливо, мова тільки про зручність в ІФ, де буде провадитись екіпірування поїзда, з відповідним розширенням часу перебування, та звуженням часу перебування в Костянтинівці до 2 годин. Тоді треба про це явно говорити: зручне ранкове прибуття до ІФ та зручний вечірній виїзд, що зручно для залагодження пасажирами своїх справ у ІФ.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #2703 on: 25.09.17 , 10:09 »
Share

Чи може мені хтось витлумачити, як можна отримати сукупність таких параметрів: прибувати в першій половині дня + Відправлення буде відбуватися близько до вечора + їхати він буде 20-21 годину + доба має 24 години.
При прямування 20..21год ми маємо зсув прибуття стосовно відправлення на -3..-4год (на добовій шкалі).
А що тут тлумачити)). Лозовий винайшов машину часу, як було для трансформерів на Франківськ.
1. Прискорять до темпа 749/750 на ділянці Харків - Львів - Харків з прибуттям до Харкова до 9:00. Часу повинно вистачити для поїздки до Костянтинівки через Ізюм - Лиман з годинним перестоєм на зворотній рейс
2. Пустять до Костянтинівки через Лозову. Час руху на ділянці Харків - Лозова - Костянтинівка повинен бути в межах 3:05 - 3:10. Якщо існуючий розклад не змінюватимуть, то часу на оборот буде впритик. Ну, в крайньому випадку розженуть до 140, щоб виграти ще хвилин 10 - 15.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2704 on: 25.09.17 , 10:09 »
Share

1. Прискорять до темпа 749/750 на ділянці Харків - Львів - Харків з прибуттям до Харкова до 9:00. Часу повинно вистачити для поїздки до Костянтинівки через Ізюм - Лиман з годинним перестоєм на зворотній рейс
Це хіба не створить аномальної конкуренції наявному 115/116  на ділянці ІФ - Харків з урахуванням того, що прибуття 116 до Харкова змістять на більш ранній час (до 8:00)? Чи зарегулюють до Харкова?

п.м. Якщо через Харків, то нормальним буде через день Харків-Ворохта та ІФ-Костянтинівка з обслугою у Харкові та ІФ відповідно. В ідеалі - однією ниткою на ділянці ІФ - Київ - Харків.
« Last Edit: 25.09.17 , 10:09 by Iwan » Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #2705 on: 25.09.17 , 10:09 »
Share

Щось трохи заплутано. Напевне, мали на увазі 113/114, який також буде щоденним? - Нічого не можу сказати.
Звичайно, якщо 113/114 і 115/116-1/2 будуть курсувати  щоденно, то буде занад-то багато для ділянки Львів - Харків. Як на мене, то могло б бути декілька варіантів
- Пускати 113 разом з 115 двогрупним складом 14 вагонів (7 + 7). Все-одно зараз на Ужгород рідко коли їздить більше 8 вагонів. Та і на тепловозній ділянці Львів - Франківськ - Ворохта можна постаратися прокласти його трохи активніше.
- Відхилити маршрут 113/114 на Кременчук - Полтаву (час руху Київ - Харків близько 8 годин) чи Суми (час руху Київ - Харків в межах 6.5 - 7 годин). Хоч це трохи утопічно, але це дасть можливість і в часі розвести 113 з 115, і більше міст охопити.
п.м. Якщо через Харків, то нормальним буде через день Харків-Ворохта та ІФ-Костянтинівка з обслугою у Харкові та ІФ відповідно. В ідеалі - однією ниткою на ділянці ІФ - Київ - Харків.
Та так наче і планувалося. Це вже десь згадувалося
« Last Edit: 25.09.17 , 10:09 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2706 on: 25.09.17 , 10:09 »
Share

В попередньому дописі (див.: п.м.) встиг дописати припущення про щоденне використання спільної частини нитки наявного 115/116. Це матиме наслідком розмежування ниток 115/116 та 113/114 про яке Ви згадуєте (без деталізації маршруту, взагалі).
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #2707 on: 25.09.17 , 10:09 »
Share

Щось нічого не зрозумів.
Припущення вірне. Про це вказувалося Валерієм
НЕ Івано-Франківськ - Костянтинівка буде через Дніпро чи через Полтаву?
Від Івано-Франківська до Харкова однією ниткою з НЕ 115/116 Харків - Ворохта.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2708 on: 25.09.17 , 11:09 »
Share

Щось нічого не зрозумів.
Припущення вірне. Про це вказувалося Валерієм
НЕ Івано-Франківськ - Костянтинівка буде через Дніпро чи через Полтаву?
Від Івано-Франківська до Харкова однією ниткою з НЕ 115/116 Харків - Ворохта.
Ок, то я пропустив цей допис Валерія. Тоді все Ок. Немає причин для хвилювань. Це найкращий варіант із можливих: щоденно один графік; через день - видовження маршруту до Ворохти та Костянтинівки. А зручний час (увесь день), то малось на увазі ІФ та Харків (а не Костянтинівка).
Logged
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #2709 on: 25.09.17 , 11:09 »
Share

Підсумовуючи можна зробити всисновок, що з нового графіку буде дві швидкі нитки Харків - Львів - Харків. Через день ходитимуть 115/116 до Ворохти, в інший день ходитиме ІФ - Костянтинівка. Тоді для 113/114 Харків - Ужгород залишається через день одна вільна швидка нитка. Цікаво, що на неї прокладуть і куди?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!