Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 23:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 655012 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #2830 on: 23.10.17 , 16:10 »
Share

То Ви порівняли. Запор-Дніпро цілу ніч повинні їхати хундаєм, а тут відправлення уже майже вранці.
Ну не знаю. Для мене підриватися о 3 ночі - це ще і близько не ранок.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #2831 on: 23.10.17 , 16:10 »
Share

Але тоді потрібен окремий лок для МП чи його будуть відміняти? Бо як почнеться ота катавасія з заїздом до Жмеринки в дні курсування вагонів МП / без заїзду до Жмеринки, то така фігня непотрібна Тернополю точно.
...
Окрім ідеї Iwan-a...
Я засилав причетним ідею щодо "об'єднання в одне провадженя" Київ-Тернопіль та Київ-КП.
...проглядається ще декілька.
1. Відміна ПЕ 769 як такого. Переведеня 139/140 на щоденне курсування. Окреме курсування 757 (велики мінус - додаткова тривала стоянка у 20 хвилин)
2. Переведення групування 769-757 до Козятина і зміна маршруту через Старокон. Далі можна розглянути раціональність курсування 139 (велики мінус - додаткова тривала стоянка у 20 хвилин).
« Last Edit: 23.10.17 , 20:10 by sergius » Logged
yambor
Active user

Posts: 1750


View Profile
« Reply #2832 on: 23.10.17 , 16:10 »
Share

КП не настільки далеко від Києва щоб всіх заставляти спати в поїзді. Тим більше, що 769 аж ніяк відсутністю пасажирів не страждає, навіть нічний на Київ (хоча тут це із за самої дешевої вартості проїзду).
139/140 потрібно робити щоденним, але не замість 769, а з продовженням до Чернівців і далі, щоб не стояли вагони без діла з 6 до 21.
Заміна 7 сидячих вагонів на 14 лежачих, ще й з екстра 200 км під тепловозом дуже далеко від будь якої економічної доцільності.
« Last Edit: 23.10.17 , 16:10 by yambor » Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #2833 on: 23.10.17 , 17:10 »
Share

Ежедневно, кроме понедельников - умиляет эта фраза.  Это уже не ежедневно, а по 2,3,4,5,6,7 дням недели
Logged
Тьомич
User

Posts: 22


View Profile
« Reply #2834 on: 23.10.17 , 18:10 »
Share

Хтось там переживав, що по станції Сосонка ЕПК 828 Жмеринка - Київ має аж 18 хвилин стоянку. Тепер будуть знати для чого ця стоянка була зроблена :)
Залишилось дочекатись обіцяного 37/38 - 737/738 Київ - Запоріжжя через якого з 24/08-2017 було зроблено цілу купу утчонень і змін розкладів інших поїздів.
До речі, ціни на квитки досить не дорогі на 747/748. Маю на увазі ціни 747/748 стоствно всяких Хюндаїв/Тарпанів та інших щвидкісних на цих ділянках.
По-ходу скоро причіпкам Київ - Тернопіль до 357/358 кирдик буде.
я і зараз переживаю, оскільки досі не розумію якого чорта 18 хвилин стояти раком серед поля, якщо для 828 Жмеринка-Київ, така стоянка була б ідеальною у Вінниці. Або уже в Калинівці розмінятись з цим тернопільським неподобством.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #2835 on: 23.10.17 , 18:10 »
Share

Поясніть будь-ласка, як це
Заміна 7 сидячих вагонів на 14 лежачих, ще й з екстра 200 км під тепловозом дуже далеко від будь якої економічної доцільності.
корелює з цим
139/140 потрібно робити щоденним, але не замість 769, а з продовженням до Чернівців і далі, щоб не стояли вагони без діла з 6 до 21.
?
Ну тоді запуск двох паралеьних нічних потягів на ділянці Гречани - К.П. - Чернівці з різницею в часі 2 години - МЕГА-нераціонально
upd: двох потягів з сполученням Київ - Чернівці

Можливо, враховуючи поступове списання вагонів у Чернівцях, варто вивчити питання додавання вагонів від 139/140 до 117/118? Щоб було так: 14-16 Київ - Чернівці + 8 Київ - К.П. маршрутом через Вінницю. І замість перестою по К.-П. (4 ранку -- 23 вечора) катати їх кудись типу К.П. - Тернопіль/Львів, чи щось таке.

Для ділянки Київ - Хмільник -Хмель (або -Гречани - К.П.) пускати окремий денний склад 5-7 С2 + 2-3 Пл
« Last Edit: 23.10.17 , 18:10 by sergius » Logged
yambor
Active user

Posts: 1750


View Profile
« Reply #2836 on: 23.10.17 , 18:10 »
Share

Поясніть будь-ласка, як це
Заміна 7 сидячих вагонів на 14 лежачих, ще й з екстра 200 км під тепловозом дуже далеко від будь якої економічної доцільності.
корелює з цим
139/140 потрібно робити щоденним, але не замість 769, а з продовженням до Чернівців і далі, щоб не стояли вагони без діла з 6 до 21.
?
769 пасажирів возить під електротягою в 2 рази коротшим складом і перевезення тих самих пасажирів в рази більш дорогою тягою в менш містких вагонах це відносний збиток.
При продовженні 139 до Чернівців ми отримуємо додаткових пасажирів до Чернівців/Коломиї/, які теж їздять під тепловозом не меншу кількість км. Якщо в курсування через день - то ще й тим же рухомим складом. Щоденне курсування продовженого 139/140 буде виправдане при наявності великою кількості пасажирів яким потрібно їхати далі КП. Єдине що тут мабуть пропаде всяка доцільність курсування через Хмільник. А Хмільник можна забезпечити продовженням якогось поїзда з Києва, як збираються зробити по вихідних з листопада.
Logged
Тьомич
User

Posts: 22


View Profile
« Reply #2837 on: 23.10.17 , 19:10 »
Share

Мда...Отправление из Тернополя просто "сказка".
Тернопіль не Київ і не Дніпро. Там більш важливий час прибуття в Київ а не час відправлення.
Все одно більшість пасажирів громадським транспортом на нього їхати не будуть.

Правильно прокинутись о 3 якщо не о 2:30, трястись 6 годин сидячи і бути в Києві як вата, але ж о 10. Ви правильно вважаєте, що час прибуття в Київ є визначальним, оскільки, багато хто їде на день (вирішити справи і назад). Виграшу від шкоди - 0. Тому пасажир піде ввечері на Кобзаря і о 7:30, випивши чашку кави, піде вирішувати справи.
А щодо ПЕ, то можна було б залишити його до Могилева-Подільського крім понеділка і середи. Для Козятина, Калинівки, Вінниці і Жмеринки це було б довгоочікуване повернення вечірнього ЕПК.

Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #2838 on: 23.10.17 , 19:10 »
Share

769 пасажирів возить під електротягою в 2 рази коротшим складом і перевезення тих самих пасажирів в рази більш дорогою тягою в менш містких вагонах це відносний збиток.
...
Ви все правильно кажете на даний момент. Але ж не враховуєте появу 747/748 місткістю 636 осіб. Так, він їде з Тернополя. Але ж склад ПЕ 7 вагонів=> 6*C2 (68)+ПЛ(54) = 462. Та і маршрут їхній буде дублюватися. Тому загалом це буде виглядати, як нераціональне використання р.с.. Виправданням може бути хіба те, що там будуть їздити смердючі бабки з місцевого базару, а не в Шкоді.


...
При продовженні 139 до Чернівців ми отримуємо додаткових пасажирів до Чернівців/Коломиї/, які теж їздять під тепловозом не меншу кількість км.
А чому б просто не збільшити склад 117/118? К.-П. наче приймав поїзда і більше 16 вагонів...колись.
Єдине що тут мабуть пропаде всяка доцільність курсування через Хмільник. А Хмільник можна забезпечити продовженням якогось поїзда з Києва, як збираються зробити по вихідних з листопада.
Двічі на тиждень замість "через день". А раніше, ще в період курсування 755/756, мова велась про щоденне і дзеркальне.
« Last Edit: 23.10.17 , 19:10 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #2839 on: 23.10.17 , 19:10 »
Share

Щодо цієї цитати
КП не настільки далеко від Києва щоб всіх заставляти спати в поїзді.
Трохи прикро, але ПЕ з часом почав втрачати свій статус денного експреса (саме експреса - можливість доїхати швидше за інші).
На даний момент, 769 їде до Кам'янця 7:24, а нічний 117/118 - 7:22. І це при тому, що починали у 2007 з 6:27, виходили до цієї цифри наприкінці 2014 року, а через три роки накинули годину. І це, як з'ясувалося, не пов'язано з "економією соляри". Але ж планувалося скоротити час до 6 годин. Текст публікації тих років

1.
Укрзалізниця запустит несколько ускоренных дневных поездов

Корреспондент.net
02 Марта 2007, 14:07

В 2007 году Юго-Западная железная дорога намерена запустить ускоренные дневные поезда из Киева в Каменец-Подольский Хмельницкой области и в Могилев-Подольский на Виннитчине.

"Политика Укрзалізниці и ЮЗЖД - уйти от ночных поездов, потому что ночной поезд - это расходы и это была еще советская ментальность, когда необходимо было покрывать "лежачими" так называемыми плацкартными или купейными местами большую территорию", - рассказал журналистам начальник дороги Алексей Кривопишин.

На сегодня меняется подход и стоит задача перейти на дневные поезда. "Мы выбрали направление по ЮЗЖД, и переводим такие поезда, как Каменец-Подольский и Могилев-Подольский, из ночных в дневные", - сказал он.

Поскольку время пребывания в пути на дневном поезде более 5,5 часа вносит дискомфорт, то в виду ввода ускоренного движения необходимо будет провести реконструкцию путевого хозяйства, "чтобы можно было доехать максимум за 6 часов до этих двух пунктов". Он также сообщил, что в летний график эти направления еще не будут введены, "но в течение года планируем эту работу провести".

Алексей Кривопишин напомнил, что по ЮЗЖД на сегодня из Киева дневные поезда отправляются в Харьков, Днепропетровск, Хмельницкий, Львов. В 2007 г. уже запущен дневной электропоезд повышенной комфортности в Луцк. По его словам, планируется уйти от ночного поезда на этом направлении, и в Луцк будет запущен второй поезд повышенной комфортности.

"Таким образом, уход от ночных поездов будет проводиться по всем областным центрам, которые находятся на ЮЗЖД", - подытожил железнодорожник.

(...)



2
Газета Магістраль, сторінка 4
Цитата
Quote
Страница 1
Уже с раннего утра 13 июля на станции Каменец-Подольский собрался народ, гремел оркестр, рвались в небо воздушные шары. Открывали движение фирменного ускоренного поезда № 177/178 Киев—Каменец-Подольский. Было чему порадоваться: теперь с помо- щью железной дороги из Каменца до сто- лицы можно добраться за то же время, что и автомобилем. Время движения «Подільського експреса» обещают сократить до 6 ч. Сейчас же он следует 6 ч 28 мин. Из Киева (ежедневно, кроме вторника) новый поезд отправляется в 16.45 и прибывает на конечную станцию Каменец-Подольский в 23.13. На торжестве по поводу пуска «Подільського експреса» в Каменец-Подольском выступил начальник Юго-Западной железнойдороги Алексей Кривопишин. Он рассказал о том, какая работа было проделана железнодорожниками. Особое внимание начальник магистрали уделил ударному труду путейцев, которые отремонтировали почти 50 км пути и уложили 30 новых стрелочных переводов. Это позволило серьезно увеличить скорость движения.

Страница 2
Сотрудники Юго-Западной, проведя дополнительные исследования, пришли к выводу, что сообщение между Каменцем и Киевом можно ускорить еще на полчаса. И сейчас перед путейцами поставлена именно такая задача.

Джерело: http://www.magistral-uz.com.ua/file/178.pdf
« Last Edit: 23.10.17 , 19:10 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!