Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 23:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 655015 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5029


View Profile
« Reply #2860 on: 24.10.17 , 23:10 »
Share

У зв’язку з ремонтними роботами на дільниці Дніпро – Запоріжжя-1, 30 жовтня, 1 та 3 листопада швидкісний поїзд № 731/732 сполученням Київ – Запоріжжя – Київ курсуватиме обмеженим маршрутом, а саме до/з Дніпра. Час відправлення та прибуття поїзда в пункти призначення не змінюється.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #2861 on: 24.10.17 , 23:10 »
Share

Предложенным графиком с окучиванием Волочиска, Деражни и Калиновок путь Львов – Киев займет восемь часов. Шкода – не Хундай, чтоб столько там сидеть.

Я в соцсетях столкнулся с тем, как во Львов ездят на 715, потому что нету мест на прямой, а потом проклинают все на свете.

В теории все звучит красиво – сменяемость по Виннице, тетрисы, хуетрисы и все такое. На практике же места выжрут прямые пассажиры, потому что ехать как-то надо, плюс народ у нас такой, что не все до конца догоняют, каким поездом и какой компоновкой салона им придется ехать. Точнее не все, мало кто может это делать. А потом вопли, стоны и проклятия.
Я взагалі вважаю, що він буде заповнюватись тільки починаючи з Хмельницького у напрямку Києва. А у Тернополі наче був якийсь унікальний станок, на якому обточували колеса у Шкоди завжди. Може саме тому маршрут дотягнули до Тернополя?
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2255


View Profile
« Reply #2862 on: 24.10.17 , 23:10 »
Share

Щоб за пару нічних годин простою підточувати колесики?:)
« Last Edit: 25.10.17 , 00:10 by Riesgo » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1301


View Profile
« Reply #2863 on: 25.10.17 , 00:10 »
Share

Я взагалі вважаю, що він буде заповнюватись тільки починаючи з Хмельницького у напрямку Києва. А у Тернополі наче був якийсь унікальний станок, на якому обточували колеса у Шкоди завжди. Може саме тому маршрут дотягнули до Тернополя?
Він буде заповнюватись (звісно, не на 100% — крюкобройлер теж масово вивантажувався у Вінниці і далі йшов напівпорожнім) як мінімум починаючи з Волочиська. Для "агломерації" над Збручем — це якісний прорив. Для Хмеля — наступний крок у розвитку, а для Тернополя — вихід на позицію Хмеля в минулі роки. В цілому — нарешті правильнй підхід до регіональних пасажирів. Хіба що для студентів не дуже зручно, а от програмісти можуть і встигнути на роботу на 11:)))
Logged
sean
Active user

Posts: 4112


View Profile
« Reply #2864 on: 25.10.17 , 12:10 »
Share

Саме так. Волочиськ уже шумить від призначеного сабжу. Щиро вірю у хороший показник заповнюваності і безмірно дивуюсь форумним скептикам потяга.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2865 on: 25.10.17 , 13:10 »
Share

Саме так. Волочиськ уже шумить від призначеного сабжу. Щиро вірю у хороший показник заповнюваності і безмірно дивуюсь форумним скептикам потяга.
Ба більше, це повинно сприяти розвантаженню ПДСів (від коротких пасажирів). Головне аби ціна в сидячку була не дорожче від ціни в ПЛ.
Logged
sean
Active user

Posts: 4112


View Profile
« Reply #2866 on: 25.10.17 , 13:10 »
Share

Плацкою Галичини ліпше не їздити. По суті: боковушка Шкоди коштує як плацка Галичини, салон - на 19% дорожче н/ф купе.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2867 on: 25.10.17 , 14:10 »
Share

Не розумію, чому довкола комфорту двоповерхової Шкоди стільки розмов... в наших євросусідів це повсякденна/звична річ. Потрібно звикати до комфорту, а точніше до його буденного статусу. Інша річ, що в України немає на цей буденний комфорт грошей... є по кілька одиниць несумісних між собою моделей з яких важко зліпити цікаві для УЗ та привабливі для пасажирів обіги... вже як є, так є.
Щодо ціноутворення: "лежачки" повинні бути дорожчі від "сидячок", бо інакше буде купа невдоволених від сидячок, а сам процес міграції на сидячки розтягнеться на десятиліття (хіба лежачки всі здохнуть раніше).
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11413


View Profile
« Reply #2868 on: 25.10.17 , 14:10 »
Share

Не розумію, чому довкола комфорту двоповерхової Шкоди стільки розмов... в наших євросусідів це повсякденна/звична річ.
У наших соседей шкоды не ездят по 6-7 часов в пути, поэтому они не напрягаются сидя с таким комфортом час-два.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #2869 on: 25.10.17 , 14:10 »
Share

Не розумію, чому довкола комфорту двоповерхової Шкоди стільки розмов... в наших євросусідів це повсякденна/звична річ.
У наших соседей шкоды не ездят по 6-7 часов в пути, поэтому они не напрягаются сидя с таким комфортом час-два.
Я вже не хотів про це писати... бо в них, дійсно, такі Шкоди (за нашою класифікацією) їздять на приміських маршрутах.
Тут я трохи згадував про це: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115598.msg395885#msg395885
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!