Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.07.18 , 07:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 [294] 295 296 297 298 299 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 482117 times)
Doobey
Active user

Posts: 1393


View Profile
« Reply #2930 on: 03.11.17 , 17:11 »
Share

Вполне. В Красном до поезда Ковель-Тернополь ничего никогда не меняли, а потом начали.
В Самборі лок все життя об'їжджає Кобзаря.
Більшість (можливо, тепер навіть всі) поїздів, які курсують між Львовом та Шепетівкою із заходом в Здолбунів-Рівненський (Пасажирський) зараз саме так забезпечуються тягою: локомотив приїхав до Здолбунова, обігнався і повів далі поїзд з можливою (не завжди) зміною машиністів. Тут питання чисто технічне, бо ЧС-и (які приписані до Києва) витримують трошки краще графік за ВЛ-и (які приписані до Львова чи Козятина), що курсують в складі пасажирських поїздів на дільниці Здолбунів - Львів.
Logged
VB
Active user

Posts: 3115


View Profile
« Reply #2931 on: 03.11.17 , 17:11 »
Share

Як один троль половину активних учасників нагнув...
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1393


View Profile
« Reply #2932 on: 03.11.17 , 18:11 »
Share

Як один троль половину активних учасників нагнув...
Це типу камінь в моє болото?
Якщо ні то, будьте добрі, пишіть по суті. У всякому разі, форум підтримує функцію приватного спілкування. Залюбки прочитаю Ваші повідомлення та дам відповідь.
Logged
VB
Active user

Posts: 3115


View Profile
« Reply #2933 on: 03.11.17 , 19:11 »
Share

Не кричіть. Який троль з Вас? Але раз запитали, то констатую, що Ви таки входите в число тих, які кинулись дядькові розказувати якою рукою здоровкатись треба. Андрій прямо сказав, а Діма завуалював так, що не всі й зрозуміли. Зацінив.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1393


View Profile
« Reply #2934 on: 03.11.17 , 19:11 »
Share

Не кричіть. Який троль з Вас? Але раз запитали, то констатую, що Ви таки входите в число тих, які кинулись дядькові розказувати якою рукою здоровкатись треба. Андрій прямо сказав, а Діма завуалював так, що не всі й зрозуміли. Зацінив.

Може оффтопно, може в образу комусь, але. Як на мене, то цей псевдодіалог з Вами зводиться до таких " насичених нах..." розмов, які останніми роками мені доводиться дуже часто чути:
- Ай, малий, ти не розумієш.
- То поясніть, будь ласка.
- Та хулі тобі пояснювати, якщо ти не розумієш.
І якщо б я не працював на благо УЗ, то б дивувався. А так - щодня маю можливість насолоджуватися такими конструктивними діалогами. І не лише з колегами. І я вже досяг такого віку, коли ці розмови мене не дратують, а веселять:)
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 702


View Profile
« Reply #2935 on: 03.11.17 , 19:11 »
Share

Як один троль половину активних учасників нагнув...
Це типу камінь в моє болото?
Якщо ні то, будьте добрі, пишіть по суті. У всякому разі, форум підтримує функцію приватного спілкування. Залюбки прочитаю Ваші повідомлення та дам відповідь.

- ні, він явно говорив про Andreyka199701, я так зрозумів.
- не зрозумілі питання, багато незрозумілих питань, так "троллів" навіть боти відшуковують, хоча може хлопчина в бій "рвонув" не знаючи броду, нехай поперше тоді інші цікаві теми почитає(я про
Andreyka199701).
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 702


View Profile
« Reply #2936 on: 03.11.17 , 20:11 »
Share

- хлопаки, от дивлюсь що НЄ переводять в перші числа(не 115/116, а вже 15/16, 129/130 вже буде 29/30), то це Харків-Ужгород знову свій старий номер займе 13/14 замість 113/114, хоча за мої поїздки на потязі Харків-Ужгород він був і 213, і 113, і 13...
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 267


View Profile
« Reply #2937 on: 03.11.17 , 20:11 »
Share

- хлопаки, от дивлюсь що НЄ переводять в перші числа(не 115/116, а вже 15/16, 129/130 вже буде 29/30), то це Харків-Ужгород знову свій старий номер займе 13/14 замість 113/114, хоча за мої поїздки на потязі Харків-Ужгород він був і 213, і 113, і 13...
Так і я це помітив... Справді була б тому логіка, якщо таку номерацію зробили: НЕ 1 - 99, НШ 100 - 199, НП 400 - 499 додатково призначені 200 - 299, регіональні експреси 700 - 799... Думаю, що нумерації всім би поїздам вистачило і ще й на майбутнє!  Ну це так до слова (думки вслух).
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 702


View Profile
« Reply #2938 on: 03.11.17 , 20:11 »
Share

Аналіз заселеності перших рейсів поїзда 127/128 Харків - Ковель...
Валерій, не публікуй тут ці цифри, бо зараз почнуть кричати не те що про прямий паспотік, а, взагалі, про населеність на ковельському кінці, мовляв, навіщо тягати до Ковеля... обріжемо по Рівному чи Здолбунову... чи завернемо на Львів )))
А коли серйозно, то як побачити висадку та посадку, коли ти маєш доступ до вільних місць? Наприклад, висяде 100 пасажирів, а сяде 99, то ти бачитимеш так наче висів 1 пасажир. Тобто, ти побачиш тільки баланс/"сальдо" між посадкою та висадкою (приріст/зменшення)... але для населеності - ці дані цілком придатні. Може якось переіменуй ту колонку на "баланс пасажирів" чи ще якось, але не посадка/висадка.

справедливо, в певній мірі - а то виходить, що на ділянці Харків - Полтава їздять виключно в купе)

- а можливо в той день, в той час зламалася маршрутка типу "Зеленого Слона" перед відправленям, і паксам того автобуса купили білети до Полтави швидко
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6791


View Profile
« Reply #2939 on: 03.11.17 , 21:11 »
Share

справедливо, в певній мірі - а то виходить, що на ділянці Харків - Полтава їздять виключно в купе)
Тут нічого дивного немає. Просто Полтава від Харкова досить близько, і у таких випадках подорож наперед рідко хто планує, тому коли пасажири кинулися купувати квитки до Полтави - плацкарту в наявності вже не було.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 [294] 295 296 297 298 299 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.118 seconds with 20 queries.