Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.18 , 06:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 520664 times)
sergius
Active user

Posts: 2348


View Profile
« Reply #30 on: 06.10.16 , 23:10 »
Share

Для охоплення півночі, можна продовжити до Рокуватої, але не через Шмакове-Вечірній Кут, де через обмеження швидкості над шахтами потяг повзе 21 км 40 хвилин, а через Кривий Ріг-Сортувальний - Саксагань! Такий шлях довше(36км), але швидкості там набагато більші, за рахунок чого можна буде скоротити час доїзду до 25-30 хв, а також обійтись без зміни напрямку по Кр-Головному при слідуванні з Тимкового.
Чому через Тимкове? Через П'ятихатки до Рокуватої швидше буде. До неї і швидкості адекватні (80-100 км/год, якщо нічого не змінилось)
« Last Edit: 06.10.16 , 23:10 by sergius » Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #31 on: 06.10.16 , 23:10 »
Share

Ну все одно ж треба на Кр-Гол їхати. Через П"ятихатки ближче до Рокуватої, але далі до Головного. Від Знам"янки до Кривого Рогу-Головного через Тимкове 149 км, а до Рокуватої через П"ятихатки бл. 145 км. Тобто, те саме.
Але профіль через Тимкове легший(суцільний вододіл, без спусків у долини, окрім Інгульця вже в Кривому Розі), значно менше кривих. І головне, якщо їхати через П"ятихатки, то з Рокуватої на Головний без зміни напрямку можна тільки через Шмакове, з мурашиною швидкістю. А з Головного на Рокувату можна в обхід, але швидше і без зміни напрямку через Сортувальний і Саксагань.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2348


View Profile
« Reply #32 on: 06.10.16 , 23:10 »
Share

Так, дійсно.
Але чомусь 60 км (по Букінгу) з Тимково до Кр-гол ІС+ долав 58/56 хвилин. Можливо там стан колії не зовсім добротний.

Зміна кабіни - так, мінус. Але яка з станцій більш вагоміша? На скільки мені відомо, то на 75/76 люди сідають в більшості по Рокуватій, т.я. вона є більш близькою до великих масивів (з пояснень місцевих жителів). Можливо і саме тому...
Студентів і інших прихильників економ-класу значно більше приваблює 76-й, який має практично ідеальний графік(і це друга причина) і проходить через Рокувату.
(не забуваймо про знижки для студентів у другому класі)
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #33 on: 07.10.16 , 11:10 »
Share

Кривий Ріг-Головний більш вагома. Грубо кажучи, на Рокувату ближче їздити жителям Тернівського і Покровського(кол. Жовтневий) районів, усім іншим(а їх ще 5) - на Довгинцеве.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4191


View Profile
« Reply #34 on: 07.10.16 , 15:10 »
Share

Коли декілька разів їздив на 119/120, то основна посадка/висадка була саме по Рокуватій.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #35 on: 08.10.16 , 15:10 »
Share

Шоколадним оком чую, що у них єсть мисльониші зробити Шкодою той рейс на Львів, який вони хотіли зробити продовженим від Дарниця – Тернопіль (тобто ранковий з Києва, протипотоковий). Той самий сраченосний "Боїнг", навколо якого опозиція на форумі влаштовувала дикі танці з бубном.

Шоколадне око не підвело, і я отримав підтвердження того, що 747/748 буде курсувати на Львів складом "Шкоди". Значить це була "чуйка", яка мене ніколи не підводить.

Вангую, опозиція буде в а*уї. Теоретично можна кричати "перемога", вони ж хотіли їздити красівим новим составом з розеточками і щоб тєлєжка з печеньками їздила. Все це буде на рівні, а от сама поїздочка...

Вивільнений лохокрюк здійснить чергову спробу "відкопати стюардесу" на Кривий Ріг. На цей раз зі зверненням до мера, щоб організував під ІС нічні маршрутки.

Для Кропивницького поскребуть по засіках ВЧ-1 і щось там сформують.

А от склад "Лтави" на дзеркальний ІС на Херсон наразі не піде. Я прошу колег, які в курсі цієї ситуації, до появи телеграм/графіка утриматись від обговорення цього на форумі.

Всі інші ніштяки, про які ми домовлялись з Департаментом, будуть з грудня 2016. Як мінімум мова йде про три нові Нічні Експреси, прискорення й видовження двох нині діючих, зміни маршрутів для 51/52, 71/72, вагінчики Харків – Луцьк і безліч іншого вкусного і цікавого.

Такі міста як Івано-Франківськ та Кривий Ріг стануть дуже перенасиченими поїздами, по факту там буде обслуговуватись удвічі більше составів, аніж зараз. Причому Франківськ, окрім надмірної пропозиції місць на Київ (бо нічого зі старого не піде під скасування!), отримає цілорічне сполучення з Півднем (херове, правда) та Придніпровкою (НЕ).

І якщо раніше з форумчан лише я та Іван могли показати пальцем і сказати "Дивись, моя електричка" чи "Дивись, ось мій поїзд", то з грудня 2016 деякі наші колеги теж зможуть вважати себе хрещеним батьком поїзда, на призначення якого потратили часточку власного життя.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4191


View Profile
« Reply #36 on: 08.10.16 , 15:10 »
Share

Quote
Причому Франківськ, окрім надмірної пропозиції місць на Київ (бо нічого зі старого не піде під скасування!), отримає цілорічне сполучення з Півднем (херове, правда) та Придніпровкою (НЕ)

Новини однозначно хороші! Дякую!
Вікторе, НЕ з Придніпровки в ІФ таки буде через Київ?
Бо колись Ви писали, що УЗ хоче щоб всі НЕ ходили через столицю. Чи з тих часів "політика партії" змінилась?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2348


View Profile
« Reply #37 on: 08.10.16 , 16:10 »
Share

Такі міста як Івано-Франківськ та Кривий Ріг стануть дуже перенасиченими поїздами, по факту там буде обслуговуватись удвічі більше составів, аніж зараз.
Цікаво почути те, як нарішали питання з пропускною здатністю ділянки Львів-Ходорів-Франківськ. Чи не переведуть якийсь поїзд через Стрий-Калуш.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #38 on: 08.10.16 , 16:10 »
Share

Вивільнений лохокрюк здійснить чергову спробу "відкопати стюардесу" на Кривий Ріг. На цей раз зі зверненням до мера, щоб організував під ІС нічні маршрутки.

Навіть якщо щось і організують, то точно не до Зарічного і тим більше не до Тернів. Північ залишиться непокритою. Потрібен за"їзд на Рокувату. Якщо маршрут через Тимкове, то найкращий варіант буде, імхо, через Сортувальний - Пічугіне -Саксагань. Чи є реальним від УЗ добитись цього зараз? Маю контакти із одним громадським діячем з Кривого Рогу(щоправда, їх організація займається переважно міським транспортом), потяг на Рокувату їм буде цікавий, можна долучити громадськість.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7081


View Profile
« Reply #39 on: 08.10.16 , 17:10 »
Share

Якщо це буде лохокрюк, то прощавай ІС+з-за зміни лока по ст. Тимкове. Тоді однозначно ІС. Може тоді дійсно краще все-таки або тягнути до Рогатої, або заводити його через П'ятихатки-Стикові та Рогату
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.115 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 07.10.16 , 22:10