Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.07.20 , 04:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 725362 times)
sergius
Active user

Posts: 4594


View Profile
« Reply #2130 on: 10.07.17 , 21:07 »
Share

???
Я описував причини сповільнення.
А заїзд до Жмеринки в обидва боки.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9280


View Profile
« Reply #2131 on: 10.07.17 , 21:07 »
Share

Якщо там пасажиропотік у обидві сторони приблизно однаковий у трансформерах немає сенсу.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4594


View Profile
« Reply #2132 on: 10.07.17 , 21:07 »
Share

Геніальний висновок))).
up: З Кам"янця частину потоку відбирає 117/118

Під Ваші вимоги також може підпадати 767/768
« Last Edit: 10.07.17 , 21:07 by sergius » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5613


View Profile
« Reply #2133 on: 10.07.17 , 21:07 »
Share

Куди подінуть 19-вагонний состав від 13-го? Під паркан, чи, може, розділять надвоє і зроблять якийсь cowboy-train Ужгород - Буковина чи Ужгород - Волинь?

Не раз його оглядав, у половини вагонів термін експлуатації завершується 2017-2018 роком, рідко які до 2021-2022 року.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9280


View Profile
« Reply #2134 on: 10.07.17 , 22:07 »
Share

Геніальний висновок))).
up: З Кам"янця частину потоку відбирає 117/118

Під Ваші вимоги також може підпадати 767/768
А що не так?
Єдиний плюс трансформеру у тому, що він може перевезти у сидячому положенні 60 пасажирів, проте 40 у спальному.
Далі одні мінуси.
І якщо на це немає потреби - навіщо там цей трансформер потрібний?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4594


View Profile
« Reply #2135 on: 10.07.17 , 22:07 »
Share

Там промах в конструкції. Про нього вказував Riesgo.

В нашому випадку трансформер це компроміс між нічними сидячками та використанням нічний составів у денних рейсах РЕ/ІС.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9280


View Profile
« Reply #2136 on: 10.07.17 , 22:07 »
Share

В нашому випадку трансформер це компроміс між нічними сидячками та використанням нічний составів у денних рейсах РЕ/ІС.
А що при рівному пасажиропотокові заважає використовувати звичайні спальні вагони? 
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #2137 on: 10.07.17 , 22:07 »
Share

Куди подінуть 19-вагонний состав від 13-го? Під паркан, чи, може, розділять надвоє і зроблять якийсь cowboy-train Ужгород - Буковина чи Ужгород - Волинь?

Не раз його оглядав, у половини вагонів термін експлуатації завершується 2017-2018 роком, рідко які до 2021-2022 року.
Такими темпами ужгородське депо стане ще гіршим за франківську дільницю. Ті мають 2 состави 44-го і ще пару приміських, а тут лише одна "сотка" лишиться. Так і прикрити можуть:(
Logged
sergius
Active user

Posts: 4594


View Profile
« Reply #2138 on: 10.07.17 , 22:07 »
Share

В нашому випадку трансформер це компроміс між нічними сидячками та використанням нічний составів у денних рейсах РЕ/ІС.
А що при рівному пасажиропотокові заважає використовувати звичайні спальні вагони? 
Нічого. Але від цього намагатимуться відійти. Сподіваюсь, знаєте чому.

Зараз мова йде про те, куди пристроїти цей склад.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4980


View Profile
« Reply #2139 on: 10.07.17 , 23:07 »
Share

А что мешает продлить срок эксплуатации вагінов? ;) Это же распространенная практика.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!