Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
31.03.20 , 23:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 ... 300
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение)  (Read 695583 times)
bond
Active user

Posts: 1631


View Profile
« Reply #2160 on: 12.07.17 , 09:07 »
Share

С 21/08 продажа на поезда Южной Бессарабии прикрыта. Кто знает, надолго и почему?
Закрыто много направлений. Причина - прокладка трансформера на ЗП и второго ИС+ на Перемышль.
Це обіцяний поїзд через Вінницю, чи також через Коростень?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #2161 on: 12.07.17 , 09:07 »
Share

Доречі ще ніхто наче не згадував, але безпересадкові вагони Івано-Франківськ - Москва у ходу лише до 31.07.17 р. з Івано-Франківська та до 01.08.17р. з Москви.
Безпереадкові вагони Чернівці - Москва залишаються у ходу після 01.08.17р. Причому, судячи з усього тепер буде ще й купейний вагон Чернівці - Москва, окрім плацкартного.
Це природно хоча б з технологічних міркувань: тепер ІФ-Мск рухається із Львів-Чернівці в обидва боки, тож навіщо зайві маневрові роботи по ІФ, якщо прокатати 2-3 вагони (навіть порожніх) до Чернівців обійдеться дешевше, ніж виконання маневрових робіт по ІФ. Тобто, замість (8+1)+3 вагони буде 8+3 без маневрів по ІФ. Це також скоротить час руху між Львовом та Чернівцями щонайменше на 25 хв. Прибуття на 30хв раніше до Львова дозволить організувати пересадку на ранковий ІС до Києва. В Чернівці зможе прибувати в 22:40.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1986


View Profile
« Reply #2162 on: 12.07.17 , 10:07 »
Share

С 21/08 продажа на поезда Южной Бессарабии прикрыта. Кто знает, надолго и почему?
Закрыто много направлений. Причина - прокладка трансформера на ЗП и второго ИС+ на Перемышль.
Це обіцяний поїзд через Вінницю, чи також через Коростень?
Через Вінницю - Хмельницький - Тернопіль
Logged
гостььь
Guest
« Reply #2163 on: 12.07.17 , 11:07 »
Share

С 21/08 продажа на поезда Южной Бессарабии прикрыта. Кто знает, надолго и почему?
Закрыто много направлений. Причина - прокладка трансформера на ЗП и второго ИС+ на Перемышль.
Це обіцяний поїзд через Вінницю, чи також через Коростень?
Через Вінницю - Хмельницький - Тернопіль
А вже більш-менш відомо розклад?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5469


View Profile
« Reply #2164 on: 12.07.17 , 11:07 »
Share

Ну зачем трогать 43 и 143?
Народ доволен садится вечером в Киеве и в 5:44 переласить в бусик и в 8 уже кататься в Буковеле.
Улучить ситуацию нужно исключельно продливаием 43 до Ворохты. Народ будет уже спать до Татарива. Но зачем у украсть время у горах у народа более поздним прибитием? Это же вредительство. Мы за улучение или что?!

Поезд круглогодичный, график должен быть подстроен под разные категории пассажиров. Имеющееся прибытие во Франковск – ублюдочное. Фразу про "довольный народ в пять утра куда-то переласить" считаю троллингом.

Quote
И зачем 43 ехать 8 часов Киев - Львов? Когда можно за 6:30?

У вас когда-то и элеки каждые 15 минут тактом херачили, и что это имеет общего с действительностью?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1498


View Profile
« Reply #2165 on: 12.07.17 , 12:07 »
Share

Так що там зі 43-ім? Від Шепетівки до Львова будуть зупинки? А то якщо відмінять 13-ий, 43-ій буде без зупинок, лишиться до столиці нам лише 99-ий, на який ще треба буде зуміти виловити квиток:(
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 191


View Profile
« Reply #2166 on: 12.07.17 , 12:07 »
Share

Ще коли і 143й і 43й ходили тільки до Франківська, то завжди в першими закінчувалися квитки на 143й, він хоч і повільніший, а прибував набагато зручніше. (А от внапрямку Києва першими розходились квитки на 43й). В ІФ області дуже значна частка пасажирів - жителі не самого Франківська, а околишніх районів та міст (там накладається багато факторів: і специфіка заробітчан з сіл, і віносно мале населення ІФ порівняно з областю, і відсутність потягів на Київ через Калуш-Долину). От для всіх не-франківчан, яких за-звичай в потязі більше половини, прибуття в 5:44 зовсім не зручне, бо адекватний рух транспорту до інших міст починається десь з 7ї ранку, і люди просто змушені більше години просто чекати на вокзалі.
Те, що прибуття й відправлення 43го потрібно перенести хоча б на годину пізніше видно навіть з того, що залізниці доводиться закриваити продає на 143 з/до ІФ, а пасажири все одно купують квитки до Надвірної й виходять по ІФ.
Не треба думати, що пасажиропотік на Прикарпаття це переважно туристи й фокусувати все на Ворохту й гори. Я доволі часто їжджу до ІФ і завжди в потязі більшість становили саме жителі області, а туристів навіть в гірськолижний сезон було менше третини.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9035


View Profile
« Reply #2167 on: 12.07.17 , 12:07 »
Share

Ну так хай 767/768 повітровозу добавлять зупинок від Здолбунова до Козлятина, якщо він до цього під відміну не потрапить.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1498


View Profile
« Reply #2168 on: 12.07.17 , 13:07 »
Share

Ну так хай 767/768 повітровозу добавлять зупинок від Здолбунова до Козлятина, якщо він до цього під відміну не потрапить.
А яким чином він допоможе мешканцям дільниці Здолбунів - Красне?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9035


View Profile
« Reply #2169 on: 12.07.17 , 13:07 »
Share

Як варіант розвантажить той же 99
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 ... 300
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!