Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.17 , 11:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      Общие впечатления о поездах (флуд)

Pages: [1] 2
Print
Author Topic: Общие впечатления о поездах (флуд)  (Read 1468 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3325


View Profile
« on: 09.10.16 , 00:10 »
Share

Бомж в люксе, вы просто рвете шаблоны барабойским мажорам.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1069


View Profile
« Reply #1 on: 09.10.16 , 00:10 »
Share

Бомж в люксе, вы просто рвете шаблоны барабойским мажорам.
Гм, что-то я со своим ютубчиком вне культурологического контекста вашего комментария... При чем тут мажоры из Теплодара (?)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3325


View Profile
« Reply #2 on: 09.10.16 , 01:10 »
Share

Есть определенный ВИП-контингент, который после вашего отчета будет "лочить" детским билетом на полмаршрута даже второе место в люксе.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1069


View Profile
« Reply #3 on: 09.10.16 , 01:10 »
Share

Есть определенный ВИП-контингент, который после вашего отчета будет "лочить" детским билетом на полмаршрута даже второе место в люксе.
Гм, ну флаг им в руки, как показывает статистика, обычно в люксе таки дургие командировочные, какие-нибудь ветераны или просто состоятельные люди ездят.
В общем, мне даже в плацке обычно везет на попутчиков...
Logged
opex
Active user

Posts: 11125


View Profile
« Reply #4 on: 09.10.16 , 10:10 »
Share

...в обмен на его иконку, а сам он вообще с Донбасса, и уже два года шатается по стране ищет место в монастырях, ...

Спасибо за информацию, барабойские мажоры включили в дорожный список наборы сатанистов, чтобы подобные не мешали :)
Logged
joy
Active user

Posts: 24278


View Profile
« Reply #5 on: 10.10.16 , 11:10 »
Share

Есть определенный ВИП-контингент, который после вашего отчета будет "лочить" детским билетом на полмаршрута даже второе место в люксе.
Ну я например и без всяких отчетов люблю лочить верхнюю боковушку над собой всего то до следующей станции маршрута point to point.
Logged
VB
Active user

Posts: 2628


View Profile
« Reply #6 on: 25.09.17 , 01:09 »
Share

Судячи з усього народ, в більшості своїй їхав в сторону Варшави, бо всі говорили саме про автобуси.
А який зв'язок Варшави та автобусів, що був зроблений такий висновок?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2155


View Profile
« Reply #7 on: 25.09.17 , 03:09 »
Share

Полагаю, автор отзыва употребил "Варшаву" как обобщенное обозначение Польши. Так иногда США и Россию в разговоре обозначают просто через "Вашингтон" и "Москву". 
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3257


View Profile
« Reply #8 on: 25.09.17 , 09:09 »
Share

Я там пропустив одне речення. Коли запитав у сусідів чому вони не використовують для поїздки до Польщі перемишльський ІС+, то вони відповіли: "Если бы мы ехали в Краков, то поехали бы этим поездом, а в Варшаву удобнее автобусом. И вообще ну их эти пересадки".
Я й сам не так давно працював в Польщі. Так от серед заробітчан чомусь багато людей, які вважають, що краще їхати прямим автобусом і "добу" стояти в черзі на кордоні ніж зробити 1-2 пересадки. Може вони бояться зайвий раз свої торби перетягувати з одного транспорту в інший?
Коротше кажучи, тому я зробив такий висновок, що більшість людей їдуть у Варшаву або десь північніше куди немає нормальної стиковки по Перемишлю  (або вона є, але люди про неї не знають).
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #9 on: 25.09.17 , 10:09 »
Share

Ну, якщо міський мешканець шукає тимчасового працевлаштування в Польщі - то звісно привабливіші перш за все Варшава, Ґданськ, а уже потім мабуть Познань і Вроцлав, а Краків попри його історичну і культурну значущість і те що він 2-ге місто Польщі за розміром - як місце роботи менш привабливий - він буде у кращому разі місці десь на 5-7 місці серед міст Польщі за можливістю дістати більше грошей за той самий обсяг роботи.

У Варшаву, Ґданськ, Познань - рейковим транспортом через Перемишль їздити довго і криво. При чому у Ґданськ - кривувато навіть якщо через Ягодин.

Те що у плацкартному вагоні більшість тих, кого цікавить виїзд за кордон виявились тими, кого Польща цікавить як місце тимчасового заробітку - а не грантожерами чи туристами - м'яко кажучи не повинно дивувати. В вагоні вищої категорії пропорція могла б бути і інакшою.

І звісно таким людям можливість по-швидкому доїхати у Краків - менш цікава, ніж автобуси на Варшаву-Ґданськ.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.114 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 09.10.16 , 22:10