Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
29.11.20 , 22:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      Общие впечатления о поездах (флуд)

Pages: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 53
Print
Author Topic: Общие впечатления о поездах (флуд)  (Read 100278 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5653


View Profile
« Reply #370 on: 13.10.19 , 03:10 »
Share

Кто-то ездил в этом году раховозом или видит его воочию? Вагон 10П как и все плацкарты в составе?
Status idem. А вообще ж еще 606-й раховоз в пирамиде Маслоу есть, если вам подешевле нужно, по сравнению с ним 357 вполне себе респектабелен.
« Last Edit: 13.10.19 , 03:10 by Emblaze » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 956


View Profile
« Reply #371 on: 13.10.19 , 07:10 »
Share

Там клопы в люксе, в плацкарте я бы опасался малярии, чумы и непорочного зачатия:)
И чем прикажите тогда добираться? Пешком?
Logged
sean
Active user

Posts: 5230


View Profile
« Reply #372 on: 13.10.19 , 11:10 »
Share

Послугами уз бажано взагалі не користуватись. Лише за виняткових умов.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 956


View Profile
« Reply #373 on: 13.10.19 , 15:10 »
Share

В моем случае выходит они эти умовы возникают постоянно, потому как больше 3ч ехать автобусом не могу. А это условно доехать из дому до Глухова, Гремяча, Чернигова.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 714


View Profile
« Reply #374 on: 13.10.19 , 18:10 »
Share

Может после той истории с клопами 357-й подмарафетили?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5653


View Profile
« Reply #375 on: 15.10.19 , 01:10 »
Share

Там клопы в люксе, в плацкарте я бы опасался малярии, чумы и непорочного зачатия:)
И чем прикажите тогда добираться? Пешком?
Можно и пешком, по примеру Ивана Ракитича.

Logged
VSK
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #376 on: 24.10.19 , 10:10 »
Share

https://www.facebook.com/groups/crtiu/permalink/2520630724642903/
Для України дуже небезпечна технологія, враховуючи, що в наших графістів ніколи не заходять нитки.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #377 on: 25.10.19 , 12:10 »
Share

Залізомен дивує!

Logged
VSK
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #378 on: 23.11.19 , 17:11 »
Share

Сьогодні спостерігав посадку по Червонограду на 142 Львів-Бахмут десь під 100 пасажирів. 70%- бабульки з Кравчучками до Іванич в плацкартну групу. Причина-приміський поїзд Ковель-Червоноград-Ковель вже другий місяць курсує черезденно, і аналогічна картина тут повторюється черездень. Найімовірніше причина-дифіцит дизель поїздів в Здолбунівського депо.

Вже майже 3 місяці уз відміняє приміський поїзд Львів-Сокаль-Львів по пятницям ВВЕЧЕРІ зі Львова та зранку до Львова по суботам. Крім того там ще купа відмін по днях тижня, в тому числі ранкові Ходорів Львів в понеділок та вівторок, що говорить про дифіцит дизель поїзда в Тернопільського депо.

З приводу відміни вечірнього пятничного рейсу на Сокаль десь на тижнях зустрінуся зі  заступником губернатора, але навіть якщо уз і відновить його курсування по пятницям, то відмінять якийсь вечірній пятничный дизель на Стоянів або Ходорів. Тобто буде переливання з пустого в порожнє.

Тож, як бачимо по ЛЗ дифіцит робочих дизелів як мінімум 3 одиниці. Причому така ситуація не тільки у нас. Думаю, що форумчани вже чули на просторах fb  про відміну рейсу Христинівка-Козятин. І один з варіантів причини відміни  цього потяга навіть не плачевний стан інфраструктури, а дифіцит дизеля, так як в Миколаєві один дизель горів, і відповідно цей переведуть в Миколаїв.

Так як нова влада, як бачимо не спішить щось робити для покращення приміського сполучення, пропоную з форумчанами якось зкоорденуватися і зробити петицію або написати лист до президента/прем'єра з підписами максимальної кількості людей  або можливо хтось знає ще якісь методи впливу і вимагати або закупки вживаних дизелів з Прибалтики, або обіцяний Омеляном, коли він відмовлявся від закупки дизелів DB масовий капітальний ремонт узшних дизелів. Прохання до форумчан-проявити активність в обговоренні і обговорити реальні варіанти вирішення цієї ситуації
Logged
VB
Active user

Posts: 4360


View Profile
« Reply #379 on: 23.11.19 , 17:11 »
Share

Ну те, що з Христинівки Д1 забрали до Миколаєва через те, що там спалили дизель (теж христинівського, до речі), - говорять майже прямо.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 53
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!