Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.18 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      Общие впечатления о поездах (флуд)

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17
Print
Author Topic: Общие впечатления о поездах (флуд)  (Read 15373 times)
sergius
Active user

Posts: 2537


View Profile
« Reply #150 on: 31.10.18 , 23:10 »
Share

Я про це казав через пост вище та тут.

Але все-одно то неадекватно. Невже не можна було повставляти вагони з наскрізною нумерацією
Logged
sergius
Active user

Posts: 2537


View Profile
« Reply #151 on: 01.11.18 , 23:11 »
Share

Теза про 143/144
І це ж склад буде постійно обертатись з "голови" на "хвіст".
не підтвердилась. Сьогодні спеціально ще раз заскочив подивитись. Нумерація така сама (зі сходу). І вагони такі ж, що і позавчора (той самий склад).
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 682


View Profile
« Reply #152 on: 01.11.18 , 23:11 »
Share

Теза про 143/144
І це ж склад буде постійно обертатись з "голови" на "хвіст".
не підтвердилась. Сьогодні спеціально ще раз заскочив подивитись. Нумерація така сама (зі сходу). І вагони такі ж, що і позавчора (той самий склад).

3 купейні вагони?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2537


View Profile
« Reply #153 on: 01.11.18 , 23:11 »
Share

Теза про 143/144
І це ж склад буде постійно обертатись з "голови" на "хвіст".
не підтвердилась. Сьогодні спеціально ще раз заскочив подивитись. Нумерація така сама (зі сходу). І вагони такі ж, що і позавчора (той самий склад).

3 купейні вагони?
Були 3 чи 4. Вагони 30 і 32 такі ж крюки. Всього 13 і нумерація з пробілами.

upd:  только что узнал, состав вращается, но по приезду в Кременчуг меняют номера
« Last Edit: 01.11.18 , 23:11 by sergius » Logged
Entony
Active user

Posts: 2479


View Profile
« Reply #154 on: 02.11.18 , 11:11 »
Share

Хм... Вирішили змінювати таблички тепер у Кременчуці для 143/144. І якщо я правильно розумію, то виходить, що в Кременчуці буде три групи для формування поїзда.
« Last Edit: 02.11.18 , 11:11 by Entony » Logged
sergius
Active user

Posts: 2537


View Profile
« Reply #155 on: 03.11.18 , 23:11 »
Share

... виходить, що в Кременчуці буде три групи для формування поїзда.
Користуючись нагодою з'їздив туди. По прибуттю на кінцеву від'єднали 5 останніх вагонів, відтарабанили на 100 метрів і замінили 1. Потім назад приєднали. Змінили нумерацію. Також встигли провести прибирання та завантажити білизну з вугіллям. Ну і наостанок з вагонів 30 та 32 відкачали лайно. І це все за одну годину!
« Last Edit: 03.11.18 , 23:11 by sergius » Logged
sean
Active user

Posts: 3312


View Profile
« Reply #156 on: 04.11.18 , 13:11 »
Share

І це все за одну годину!
А груникам свого часу заледве ставало 17 годин, щоб обслужити 141 по львову 😂
Logged
sergius
Active user

Posts: 2537


View Profile
« Reply #157 on: 12.11.18 , 20:11 »
Share

По ст. им. Т. Шевченко перед отправлением 83 прибыл 739, который отправили перед 83-м. В итоге мы его догнали и перегнали по рзд Росава (задымился локомотив). Его опоздание составило ~15 минут после прибытия 83 в Киев.
Год назад видал подобную ситуацию близ станции Киев-Демеевский. Криворожский поезд «Интерсити» ехал под ЧС8, у которого дверь в задней секции была открыта. Не смотря на прохладную погоду. И оттуда валил дымок. Но состав не останавливался, а пошуровал дальше.

Как часто выдают ТЭП под поезда до Волновахи, в курсе?
« Last Edit: 12.11.18 , 21:11 by sergius » Logged
sean
Active user

Posts: 3312


View Profile
« Reply #158 on: 15.11.18 , 22:11 »
Share

Поезд 143/144 Кременчуг - Ворохта. Приехал под ЧС8. Нумерация с восточной стороны (с хвоста). Вагоны не особо старые, но большинство выглядят страшновато. Возмутило следующее:
1. Нумерация начинается с 1 и заканчивается 15. Но всего вагонов 12 или 13 (не пересчитывал). Идет как то так 1, 2, 4.....10, 12, 14, 15. Ну ладно, бывает.
2. В составе есть вагоны с номерами 30, 31 и 32, где 30 и 32 - синие крюки. И вставлены эти вагоны между номерами 7 и 9, посередине состава (!!!). На конечных и станциях с большими стоянками у людей будет время их отыскать. Но как быть в условных «яремчах», особенно когда перрон покрыт снегом? Представляю панику у паксов.

А які такі об'єктивні причини змушують робити таку абракадабру з номерами? Дивлюсь схему: 1-2-4-6-7-9-10-12-14-15-30і. Це ж гвіздець, тут ніяка логіка не відслідковується. Хіба рандомно хєрачать циферки перед рейсом.

І ще: з тими крутіннями складів де шукати завтра ввечері вагон 14 із заходу на київ? Я правильно розумію, шо ті апендицити 30-33 будуть всередині, тому 14 - передостанній в хвості?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2537


View Profile
« Reply #159 on: 15.11.18 , 23:11 »
Share

sean, по Києву він постійно так. В обидва боки.
Поезд 143/144 Кременчуг - Ворохта. Приехал под ЧС8. Нумерация с восточной стороны (с хвоста).
Різниця лише для ділянки Ромодан-Кременчук. Ну от дивіться, відправляється він з Києва на Кременчук з початком нумерації зі сходу. По дорозі змінює локомотив по Гребінці і шурує далі на заїжджаючи на станцію Ромодан (відповідно, не змінюючи напрям руху). А при русі з Кременчука на Ворохту склад заїжджає до Ромодану для заміни локомотива (відповідно, напрям руху змінюється). І щоб склад постійно не "обертався" нумерацією і вигадали зміну номерів по кінцевій.


А які такі об'єктивні причини змушують робити таку абракадабру з номерами? Дивлюсь схему: 1-2-4-6-7-9-10-12-14-15-30і.
Про вагони 30, 31 і 32? Валера вважає так
А в середину їх ставлять, щоб вони їхали до Ворохти, а не відчіплялись із хвоста разом з групою, яка курсує до Франківська. Хоча їх можна було б у голову чіпляти.

По послідовності: 1-7 (всього 5 вагонів) + 30-31-32 + 9-15 (всього 5 вагонів). Це актуально на час написання процитованого посту


Logged
Tags:
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.562 seconds with 21 queries.