Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.11.18 , 13:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      Общие впечатления о поездах (флуд)

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]
Print
Author Topic: Общие впечатления о поездах (флуд)  (Read 15027 times)
sergius
Active user

Posts: 2510


View Profile
« Reply #150 on: 31.10.18 , 23:10 »
Share

Я про це казав через пост вище та тут.

Але все-одно то неадекватно. Невже не можна було повставляти вагони з наскрізною нумерацією
Logged
sergius
Active user

Posts: 2510


View Profile
« Reply #151 on: 01.11.18 , 23:11 »
Share

Теза про 143/144
І це ж склад буде постійно обертатись з "голови" на "хвіст".
не підтвердилась. Сьогодні спеціально ще раз заскочив подивитись. Нумерація така сама (зі сходу). І вагони такі ж, що і позавчора (той самий склад).
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 667


View Profile
« Reply #152 on: 01.11.18 , 23:11 »
Share

Теза про 143/144
І це ж склад буде постійно обертатись з "голови" на "хвіст".
не підтвердилась. Сьогодні спеціально ще раз заскочив подивитись. Нумерація така сама (зі сходу). І вагони такі ж, що і позавчора (той самий склад).

3 купейні вагони?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2510


View Profile
« Reply #153 on: 01.11.18 , 23:11 »
Share

Теза про 143/144
І це ж склад буде постійно обертатись з "голови" на "хвіст".
не підтвердилась. Сьогодні спеціально ще раз заскочив подивитись. Нумерація така сама (зі сходу). І вагони такі ж, що і позавчора (той самий склад).

3 купейні вагони?
Були 3 чи 4. Вагони 30 і 32 такі ж крюки. Всього 13 і нумерація з пробілами.

upd:  только что узнал, состав вращается, но по приезду в Кременчуг меняют номера
« Last Edit: 01.11.18 , 23:11 by sergius » Logged
Entony
Active user

Posts: 2447


View Profile
« Reply #154 on: 02.11.18 , 11:11 »
Share

Хм... Вирішили змінювати таблички тепер у Кременчуці для 143/144. І якщо я правильно розумію, то виходить, що в Кременчуці буде три групи для формування поїзда.
« Last Edit: 02.11.18 , 11:11 by Entony » Logged
sergius
Active user

Posts: 2510


View Profile
« Reply #155 on: 03.11.18 , 23:11 »
Share

... виходить, що в Кременчуці буде три групи для формування поїзда.
Користуючись нагодою з'їздив туди. По прибуттю на кінцеву від'єднали 5 останніх вагонів, відтарабанили на 100 метрів і замінили 1. Потім назад приєднали. Змінили нумерацію. Також встигли провести прибирання та завантажити білизну з вугіллям. Ну і наостанок з вагонів 30 та 32 відкачали лайно. І це все за одну годину!
« Last Edit: 03.11.18 , 23:11 by sergius » Logged
sean
Active user

Posts: 3303


View Profile
« Reply #156 on: 04.11.18 , 13:11 »
Share

І це все за одну годину!
А груникам свого часу заледве ставало 17 годин, щоб обслужити 141 по львову 😂
Logged
sergius
Active user

Posts: 2510


View Profile
« Reply #157 on: 12.11.18 , 20:11 »
Share

По ст. им. Т. Шевченко перед отправлением 83 прибыл 739, который отправили перед 83-м. В итоге мы его догнали и перегнали по рзд Росава (задымился локомотив). Его опоздание составило ~15 минут после прибытия 83 в Киев.
Год назад видал подобную ситуацию близ станции Киев-Демеевский. Криворожский поезд «Интерсити» ехал под ЧС8, у которого дверь в задней секции была открыта. Не смотря на прохладную погоду. И оттуда валил дымок. Но состав не останавливался, а пошуровал дальше.

Как часто выдают ТЭП под поезда до Волновахи, в курсе?
« Last Edit: 12.11.18 , 21:11 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.117 seconds with 21 queries.