Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.06.19 , 12:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      Общие впечатления о поездах (флуд)

Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29]
Print
Author Topic: Общие впечатления о поездах (флуд)  (Read 30080 times)
sergius
Active user

Posts: 3297


View Profile
« Reply #280 on: 14.06.19 , 18:06 »
Share

30544 Крюк
30387 без генераторный от 3000В
30080 Крюк
......
Реально ли запитывать "без генераторный" вагон от двух "генераторных" (два генератора на три вагона)? Чтобы и на кондиционер хватало.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7902


View Profile
« Reply #281 on: 14.06.19 , 19:06 »
Share

Там от электровоза еле хватает напруги.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3297


View Profile
« Reply #282 on: 14.06.19 , 20:06 »
Share

Так речь идет о передаче электроэнергии из соседних вагонов, а не из электровоза. Хватит ли мощности двух подвагонных генераторов (которые в вагонах квсз) на три вагона.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22468


View Profile
« Reply #283 on: 14.06.19 , 21:06 »
Share

зачекайте, якщо у вагона інтерфейс, який приймає 3 кВ напруги від електровоза - що взагалі там можна було б передати з інших вагонів? навіть якби потужності б вистачало.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1547


View Profile
« Reply #284 on: 14.06.19 , 21:06 »
Share

Підвагонний генератор виробляє 120 вольт. Для передачі цієї напруги в магістраль 3000В потрібен перетворювач напруги.
Таким ніхто заморочуватись не буде.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3297


View Profile
« Reply #285 on: 14.06.19 , 21:06 »
Share

Взагалі-то 110 вольт.
Для передачі цієї напруги в магістраль 3000В потрібен перетворювач напруги..
В АКБ напруга менше.

І дане питання адресувалось до Миколи.
« Last Edit: 14.06.19 , 21:06 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 3297


View Profile
« Reply #286 on: 14.06.19 , 21:06 »
Share

У документації про вагони КВБЗ (61-779) вказувалось, що вони можуть за необхідності передавати електроенергію з вагона на вагон (ЯМНЗП, 110 вольт) через спеціальні розетки, що знаходяться в тамбурах. Бачив їх безпосередньо. І здається, що такі ж розетки є і у старих КВРах. Тому і виникло оте питання до Миколи.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 977


View Profile
« Reply #287 on: Today at 00:54 »
Share

https://www.instagram.com/p/ByudnznIM0p/?igshid=1nzb731oh0xya груники перехопили естафету в кременчука)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!