Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 17:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      Общие впечатления о поездах (флуд)

Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40
Print
Author Topic: Общие впечатления о поездах (флуд)  (Read 45788 times)
Tr_Temp
Active user

Posts: 268


View Profile
« Reply #340 on: 08.09.19 , 12:09 »
Share

Панове, а що за вагони у поїзда 140 Кам'янець-Подільський - Київ? Дуже страшні? Бо я трохи протупив і не купив вчасно квитки. Можливо доведеться їхати в плацкарті цього 140-го.
Logged
Г-дзе
Co-moderators
Active user

Posts: 4848


View Profile
« Reply #341 on: 08.09.19 , 13:09 »
Share

Там состав в обороте с 75/76 Киев-Кривой Рог. По меркам УЗ, неплохо.
За сутки обычно вываливается несколько вагонов.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3914


View Profile
« Reply #342 on: 08.09.19 , 13:09 »
Share

Вполне добротен. Плацки в основном простые. Из купейников ≈половина с КВР разных годов.

Пример набора вагонов.


Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 243


View Profile
« Reply #343 on: 12.09.19 , 21:09 »
Share

На указанную дату - 15 июля 2019 года в этом составе два вагона люкс - вагон №6 и вагон №8. Оба продаются как "некондиция", ну в смысле без кондиционирования. А оборудованы ли вагоны кондиционерами и , если да, то в рабочем ли они состоянии, не знаю. Видимо УЗ страхуется, и на претензии пассажиров о неработающем кондюке у них и ответ заготовлен : "Бачили очі, що купували - тепер їжте, хоч повилазьте". А если он там работать будет - вряд ли кто пожалуется, если только проводник не решит всех заморозить.
Вот-вот. Конструкционно, НЯЗ, не выпускались вагоны-люксы без кондиционирования ни Аммендорфом, даже в  конце 60-х - начале 70-х, ни позже КВСЗ или ТВЗ.
А насчет черновицких вагонов - в прошлом году тоже ехали в купе 135, так все купейные вагоны были с отметкой "без кондиционирования". По факту и наш, и половину других купейных вагонов были с кондиционерами и они были в рабочем состоянии (в нашем точно работал).

Так же само я 31 августа ехал 81-м поездом в Новоалексеевку, в билете была отметка "без кондиционирования", а кондиционер в вагоне был и работал.

И наоборот, может быть без такой отметки - то есть, сабж должен быть, а на деле - нет.

Так є.
У всіх НЕ (де вони є), 19/20, 105/106, 53/54 (останній звіт Riesgo це доводить), 11/12, 49/50, 211/212, ВБС Дніпро - Пітер. Може десь ще є.

Также в 106/105 Днепропетровск - Москва плацкартные вагоны с кондиционерами, также наблюдал в мариупольском составе 96-го.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 861


View Profile
« Reply #344 on: 13.09.19 , 10:09 »
Share

В конце ноября планирую посетить Ворохту хочу взять плацкарт, по времени подходит 357 и 150. Подскажите в каком поезде плацкарт получше будет?
Logged
sean
Active user

Posts: 4110


View Profile
« Reply #345 on: 13.09.19 , 11:09 »
Share

Тільки 357, там хороші київські червоноплюші. 150 - нечуваний сарай, якщо Ви не в курсі.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 861


View Profile
« Reply #346 on: 13.09.19 , 22:09 »
Share

Собственно так и думал, ездил экс Ворхта-Киев тот что потом вытянули до Кременчуга как раз в плацкартный группе, так хороших, во всяком случае снаружи вагонов в нем не видел.
Logged
sean
Active user

Posts: 4110


View Profile
« Reply #347 on: 14.09.19 , 09:09 »
Share

Якщо Ви їздили ще не витягнутим до Креміня, то був львівський склад на історичному маршруті «Галичини» Львів-Київ, що з часом переріс у Станислав-, а потім Ворохта-Київ. І там були нормальні вагони, за якими львів'яни завжди гарно дивились.

Ворохта-Кременчук створили саме під кременчужат в червні 2018 р. і саме тоді вони черезденно поділили відрізок Ворохта-Київ з львів'янами. Вже в грудні 2018 р. львів'ян перекинули на Бахмут, а їхню Ворохту віддали 72-му.

Їхати тим 143, що виконується складами 72, можна і треба. Там нормальні старенькі плацки, але запоріжчани добренько доглядають за ними і у них завжди чисто.

Їхати 149, що обслуговується кременчужатами, непотрібно, якщо обставини критично не вимагають протилежного. Той смердючий сарай можна порівняти з давно убієнним харківським 349, якщо Ви такий пам'ятаєте. В тому потяз в чистому виглядіі хорошого немає взагалі нічого. В 21 столітті таке їздити не може, особливо взимку. На жаль, їздить, допоки то вигідно пану Олександру. Ще й з нахабно вліпленою фірмою на таке відверте гівно.

Ну а вже 357 - то геть інша, трохи сучасніша історія УЗ. І аж надто сучасна у порівнянні із 149.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3914


View Profile
« Reply #348 on: 14.09.19 , 11:09 »
Share

Сегодня ИС780 поехал в составности 6 сидячек крюков + 2 купе. "Эконом класс" забрали?
Logged
VSK
Active user

Posts: 650


View Profile
« Reply #349 on: 14.09.19 , 12:09 »
Share

'' дируновий'' поїзд Київ - Коростень-Київ досить непогано розібрали. На зараз від Коростеня до Києва вільно 350 місць з 1000. Тобто поїзд везе 750 пасажирів.

Цікаво, це драники згенерувати такий паспотік чи там є ще певний відсоток пасажирів які користуються ним через відсутність альтернативи?

Якщо Коростень може генерувати такий паспотік-чи не варто лишити його на цілорічно курсування по суботам та неділям і подовжити до Новгорода
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!