Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.04.17 , 22:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 26
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 16422 times)
jbond989
Active user

Posts: 611


View Profile
« on: 11.11.16 , 15:11 »
Share Reply with quote

Викладаю для обговорення відповіді УЗ на подані пропозиції

Південно-Західна залізниця
1.   Опис проблеми
Відсутність під’їзду залізничним транспортом від станції Терещенська до Новгород-Сіверського та Семенівки для пасажирів поїздів 778 Київ – Шостка, 816 Фастів – Шостка та 814 Фастів – Зернове та у зворотньому напрямку на поїзди 784 Шостка – Київ, 813 Зернове – Фастів.
Пропозиції щодо вирішення
Призначити приміські поїзди Терещенська – Семенівка – Терещенська узгоджені по станції Терещенська з вказаними вище поїздами.
Відповідь:
Згідно проведено аналізу за січень місяць 2015 року  на приміський поїзд №6705 сполученням Терещенська – Семенівка продано 84 платних квитка на суму 617 грн. та оформлено 252 безкоштовних квитка. Середня населеність 7% .
  На  приміський поїзд №6702 сполученням Семенівка - Терещенська  за січень 2015 року продано  149 квитків на суму 1052 грн., та оформлено 484 безкоштовних квитка. Середня населеність  15%. 
  В зв’язку з низькою населеністю вказаних приміських поїздів, для зменшення експлуатаційних витрат та переведенням станції Семенівка на денний режим роботи відмінено приміські поїзди №6705 сполученням Терещенська – Семенівка по  понеділкам, п’ятницям, суботам, неділям, №6702 сполученням Семенівка – Терещенська по понеділкам, вівторкам суботам, неділям.

2.   Опис проблеми
В графіку руху приміського поїзда 6027 Київ – Миронівка по станції Боярка щоденно закладена зупинка 20 хв для пропуску поїздів 6089 Київ – Житомир (періодичність курсування – крім сб, нд) та 13 Київ – Ужгород (щоденно).
Пропозиції щодо вирішення
Розробити новий графік курсування поїзда 6027 Київ – Миронівка з мінімально необхідною зупинкою по тих днях, коли поїзда 6089 Київ – Житомир в ходу немає.
Відповідь:
Приміському поїзду сполученням  №6027 Київ-Миронівка існує можливість відправити зі ст. Київ-пасажирський на 8 хвилин пізніше (18.26) по суботам та неділям та зменшити стоянку по ст. Боярка, але на кінцеву станцію Фастів поїзд буде прибувати у той же час, що і в діючому графіку.

3.   Опис проблеми
Відправлення регіонального поїзда 887 Коростень – Вінниця о 8:20 не узгоджене по станції Коростень з прибуттям поїзда 741 Дарниця – Трускавець о 8:16 і у випадку запізнення останнього не чекає його.
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Коростень поїзд 887 з поїздом 741 так, щоб поїзд 887 відправлявся не раніше, ніж через 5 хвилин після прибуття поїзда 741.
Відповідь:
При розробці графіку руху на 2016/2017р.р. час відправлення регіонального поїзда №887 сполученням Коростень – Вінниця буде встановлено о 8 год. 21 хв. (час на пересадку по станції Коростень з поїзда Інтерсіті+ №741 Дарниця – Трускавець становитиме 5 хвилин)

4.   Опис проблеми
Відсутність можливості пересадки по станції Житомир з регіонального поїзда 875 Коростень – Житомир, який прибуває о 18:05, на прискорений приміський поїзд 6092 Житомир – Київ, який відправляється о 17:55.
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Житомир відправлення прискореного приміського поїзда 6092 Житомир – Київ з прибуттям регіонального поїзда 875 Коростень – Житомир.
Відповідь:
При розробці графіку руху на 2016/2017р.р. час відправлення прискореного приміського поїзда №6092 сполученням Житомир - Київ буде встановлено о 18 год. 25 хв. (час на пересадку по станції Житомир з регіонального поїзда №875 сполученням Коростень – Житомир буде становитиме 20 хвилин)

5.   Опис проблеми
Відсутність можливості пересадки по станції Козятин-1 на приміський поїзд 6292 Козятин – Жашкiв відправленням о 9:41 з приміських поїздів Київ – Козятин: перший поїзд 6003 Київ – Козятин прибуває о 10:07.
Пропозиції щодо вирішення
а) Встановити курсування поїзда 6001 у сполученні Київ – Козятин, а 6003 у сполученні Київ – Фастів та узгодити по станції Козятин-1 відправлення поїзда 6292 Козятин – Жашкiв з прибуттям поїзда 6001 Київ – Козятин.
б) Встановити курсування поїзда 6081 у сполученні Київ – Козятин, а 6007 у сполученні Київ – Фастів.
Відповідь:
а) Згідно графіку руху на 2015/2016р.р приміський поїзд №6001 був сполученням Київ-Козятин з часом відправлення 6год.04хв. через велику кількість скарг пасажирів міста Києва та пасажирів м.Фастова, що після завершення нічної робочої зміни не мали змоги дістатися місць проживання. В зв’язку з чим було змінено курсування поїзда на №6003 Київ –Козятин на 6год. 25хв.
б) Приміський поїзд №6007 забезпечує вивіз пасажирів нічних змін зі столиці України робочий день яких закінчується о 8год., що здійснюють поїздку до станції Козятин з часом відправлення зі ст.Київ 8год.47хв. Зміна поїзда №6081 до ст.Козятин  (що курсує в прискореному режимі та не здійснює зупинок на проміжних посадочних платформах) не забезпечить в повній мірі вивіз пасажирів в зв’язку з відправленням поїзда зі ст.Київ 8год.15хв, що в свою чергу викличе виникнення скарг та соціальної напруги серед пасажирів, які відправляються від ст.Київ-Пасажирський та проміжних посадочних платформ. 

6.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Жмеринка з приміського поїзда 6305 Козятин – Жмеринка  (прибуття о 14:45) на приміський поїзд 6315 Жмеринка – Вапнярка (відправлення о 13:47).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Жмеринка відправлення приміського поїзда 6315 Жмеринка – Вапнярка з прибуттям приміського поїзда 6305 Козятин – Жмеринка.
Відповідь:
Неможливо узгодити з причини порушення підв’язки поїздів, а саме електропоїзд №6305 неможливо відправити пізніше так, як він підв’язаний під електропоїзд №6359 сполученням Жмеринка – Гречани, відправленням 17-46 зі станції Жмерикна, електропоїзд №6315/6316 ( прибуття в Жмеринку о 17 год. 16 хв ) підв’язаний під №6310 (відправлення зі Жмеринки на Козятин о 17 год. 24 хв.)
Logged
jbond989
Active user

Posts: 611


View Profile
« Reply #1 on: 11.11.16 , 15:11 »
Share Reply with quote

Придніпровська залізниця
1.   Опис проблеми
Вкрай незадовільне приміське сполучення на лінії Павлоград – Красноармійськ: курсує лише одна нічна пара приміських у сполученні 6151/6156 Дніпропетровськ - Слов’янка і лише по п’ятницях та неділях та робітничий поїзд 8801/8802 Синельникове-1 – роз’їзд 5 (якого немає у розкладі), та й він не має нормальних стиковок по Синельникове-1 через ранній час відправлення та не зупиняється на проміжних платформах на лінії Павлоград – Красноармійськ. Проїзд у якому можливий лише за оформленням квитка у касі, які є лише у Синельникове та Павлограді.
Пропозиції щодо вирішення
а)   Перевести робітничий поїзд 8801/8802 у розряд грузопасажирських 900-х номерів з вказуванням його у розкладі на станціях та офіційному сайті Придніпровської залізниці. Для скорочення експлуатаційних витрат за потреби включати до складу поїзда вантажні вагони.
б)   Організувати оформлення проїзних документів провідником вагону пасажирам (окрім пасажирів, які здійснюють посадку по станціях Синельникове-1 та Павлоград-1 де працюють приміські каси).
в)   Змінити розклад руху поїзда таким чином, щоб відправлення було зі ст. Синельникове-1 о 7.00 (замість 6.00). Це дозволить по ст. Синельникове-1 робити пересадку з поїздів 86 Львів – Новоолексіївка (прибуття о 6.14), 72 Київ – Запоріжжя (прибуття о 6.24) та з приміського поїзда 6284 Дніпропетровськ – Лозова (прибуття о 6.52). Відправлення у зворотному напрямку можна також перенести на більш пізній час.
г)   Додати зупинки по усім зупиночним пунктам між станціями Павлоград-1 та Красноармійськ.
д)   Подовжити маршрут поїзда до станції Красноармійськ з відпочинком поїздної бригади у Красноармійському локомотивному депо, або зробити загальну підв’язку локомотиву по Красноармійську з вантажними поїздами.
е)   Задля скорочення експлуатаціїйних витрат склад (зараз це 1 ЦМВ ЛВЧД-1) від цього поїзда по п’ятницях та передсвіткових днях чіпляти до поїзда 71 Запоріжжя – Київ до Дніпропетровська, а по понеділках зворотно з поїздом 72 з Дніпропетровська до Синельникове. Тривала стоянка поїзда 71/72 у обидва напрями це дозволить зробити без зміни графіка руху.
Відповідь:
Для перевезення  працівників залізниці (робітників колії, контактної мережи та ін. до місця роботи та зворотно в вагонах з локомотивною тягою)  під час виконання посадових обов’язків згідно телеграфної вказівки   від 02.09.2015 № Н/35а з 7.09.2015 призначено службовий поїзд № 8801/8802 сполученням Синельникове 1 – Роз’їзд 5 км  - Синельникове 1, щоденно, крім святкових та вихідних днів.
Змінити розклад руху зазначеного поїзда неможливо через те, що він вивозить робочі зміни до та з роботи, а саме:
№ 8802 Синельникове 1 – Роз’їзд 5 км, відправленням зі станції Синельникове 1 о 6-00, прибуттям Роз’їзд 5 км о 9-06;
№ 8801  Роз’їзд 5 км – Синельникове 1, відправленням  Роз’їзд 5 км о 15-30, прибуттям на станцію Синельникове 1 о 18-51.
Враховуючи той факт, що поїзд перевозить працівників залізниці з та до роботи має місце вантаження/вивантаження інвентарю, необхідного для роботи, що приводить до збільшення часу знаходження поїзда в русі. При переведенні поїзда в категорію вантажно-пасажирських (900) він не зможе дотримуватись графіка руху, що призведе до численних скарг пасажирів, які будуть вимушені очікувати поїзд невизначений час.
Продовжити курсування поїзда до станції Красноармійськ на цей час технічно неможливе:
- згідно із наявної інформації на теперішній час по станції Красноармійськ відсутні вільні колії для забезпечення відстою зазначеного поїзда;
-  дільниця роз’їзд 5 км – Красноармійськ вантажонапружена, має дуже інтенсивний рух вантажних поїздів.
На цей час згідно телеграфної вказівки від 30.11.2015   №   НЗ-1-18/113    на зазначений поїзд здійснюється продаж проїзних документів та забезпечується перевезення пасажирів за пред’явленням проїзних документів з 07.12.2015р.
Згідно з проведеним аналізом пасажиропотоку на дільниці Синельникове-1 – Павлоград-1 – Роз’їзд 5 км  не оформлено через касу ні одного проїзного документа.
Крім того, з 11.12.2016 пасажирський поїзд № 72/71 Запоріжжя-1 – Київ буде курсувати зміненим маршрутом курсування без заходу на станції Снельникокве-1 та Дніпропетровськ.

2.   Опис проблеми
Ускладнене транспортне сполучення між обласним центром Дніпро та населеними пунктами Покровського та Межівського району Дніпропетровської області, а також західної частини Донецької області через те, що пересадка по станції Чаплине можлива лише з двох приміських поїздів Дніпропетровськ – Чаплине, які відправляються з Дніпра у першій половині дня.
Пропозиція щодо вирішення
На даний час ТО електропоїздів Ясинуватського моторвагонного депо, які обслуговують приміські перевезення на маршруті Чаплине – Авдіївка проводиться у Дніпропетровському моторвагонному депо. На ст. Дніпропетровськ та зворотно на ст. Чаплине електропоїзди потрапляють засилочними рейсами без пасажирів.
Пропонуємо ці засилочні рейси зробити звичайними приміськими (навіть якщо вони будуть не щоденними, а наприклад 2-3 дні на тиждень).
Задля цього треба внести наступні зміни у графік руху приміських поїздів Авдіївка – Чаплине:
а)    Приміський поїзд 6159 Авдіївка - Чаплине (20.10 - 22.55) встановити у сполученні Авдіївка –Красноармійськ з ночівлею бригади по Красноармійську.
б)   Призначити приміський поїзд 6153 Красноармійськ - Дніпропетрвськ з відправленням з Красноармійска приблизно о 6.00 та прибуттям о Дніпропетровськ о 9.30 з зупинками на ділянці Красноармійськ – Чаплине з усіма зупниками, далі лише з зупинкою по з.п. Васильківка, Синельникове-2 та Нижньодніпровськ.
в)   Призначити приміський поїзд 6154 Дніпропетровськ – Красноармійськ з відправленням з Дніпропетровська приблизно о 17.50 та прибуттям до Красноармійська о 21.30. Зупинки – аналогічно приміському поїзду 6153 Красноармійськ – Дніпропетровськ.
г)   Приміський поїзд 6158 Чаплине – Авдіївка (3.20 - 6.01) встановити у сполученні Красноармійськ– Авдіївка.
Склад - електропоїзд ЕР2Т Ясинуватського моторвагонного депо. 
Відповідь
Для можливості виконання ремонту електропоїздів Донецької залізниці у Дніпропетровському моторвагонному депо призначені засилочні поїзди, які курсують по окремих днях тижня та в незручний для пасажирів нічний час:
- поїзд № 7901 Чаплине – Дніпропетровськ, щонеділі та щопонеділка, відправленням зі станції Чаплине о 20-00, прибуттям на станцію Дніпропетровськ о 21-57; (через 9 хвилин зі станції Чаплине відправляється приміський поїзд № 6135/6133 Чаплине – Синельникове-1 – Дніпропетровськ)
- поїзд № 7902 Дніпропетровськ – Чаплине, щовівторка та щосереди, відправленням зі станції Дніпропетровськ о 2-47, прибуттям на станцію Чаплине о 4-46. (у цей нічний час буде дуже мало бажаючих виїхати з міста Дніпропетровськ).
 Призначення засилочних поїздів у приміському сполучення значно збільшить час знаходження поїздів у русі і призведе до коригування графіка руху існуючих приміських поїздів.
Щодо перекладу руху приміських поїздів сполученням Авдіївка – Чаплине питання буде додатково опрацьовано, але необхідно враховувати той факт що склади електропоїздів дільниці експлуатації Славянськ вимушено тимчасово  засилається поїздами в моторвагонне депо  Дніпропетровськ і як правило у нічний час.

3.   Опис проблеми
Відсутня можливість виїхати приміськими поїздами з Чаплиного, а значить і з Дніпра, в Красноармійськ в проміжку між 15.12 (е/п 6156) і 03.20 (е/п 6158). В понеділок та вівторок цей проміжок часу ще більший, бо електрички не щоденні.
Інтерсіті+ відправленням в 00.48 для більшості пасажирів не підходить через високу вартість квитка і люди мають цілу ніч сидіти на вокзалі в Чаплине.
Пропозиція щодо вирішення
Продовжити маршрут курсування поїзда 6126 Дніпропетровськ – Чаплине (17.30-20.48) до Красноармійська з відпочинком бригади по Красноармійську. Назад відправляти вранці. Якщо вдалося одну дніпропетровську електричку продовжити до Межової (до речі, дуже популярну зараз), то це значить, що придніпровський склад їздить по території донецької філії – не проблема, і це питання вирішити можна.
Відповідь:
На даний час дістатися зі станції Дніпропетровськ до станції Красноармійськ можливо  приміськими поїздами здійснивши пересадку по станції Чаплине:
№ 6110 Дніпропетровськ – Чаплине, відправленням зі станції Дніпропетровськ о 8-40, прибуттям на станції Чаплине об 11-23, де зробити пересадку на приміський поїзд № 6152 Чаплине – Авдіївка, відправленням зі станції Чаплине об 11-54, прибуттям на станцію Красноармійськ о 13-37 (щоденно);
№ 6140 Дніпропетровськ – Чаплине, відправленням зі станції Дніпропетровськ об 11-03, прибуттям на станцію Чаплине о 14-21, де зробити пересадку на приміський поїзд № 6156 Чаплине – Авдіївка, відправленням зі станції Чаплине о 15-12, прибуттям на станцію Красноармійськ о 16-59 (крім понеділка та вівторка).
Зворотно:
№ 6151 Авдіївка – Чаплине, відправленням зі станції Красноармійськ о 7-27, прибуттям на станцію Чаплине о 9-03 ( крім понеділка та вівторка), де зробити пересадку на приміський поїзд № 6141 Чаплине – Дніпропетровськ, відправленням зі станції Чаплине о 9-14, прибуттям на станцію Дніпропетровськ о 12-03;
№ 6155 Авдіївка – Чаплине, відправленням зі станції Красноармійськ о 9-49, прибуттям на станцію Чаплине об 11-25, де зробити пересадку на приміський поїзд № 6121 Чаплине – Дніпропетровськ, відправленням зі станції Чаплине о 13-40, прибуттям на станцію Дніпропетровськ о 16-33 (крім понеділка та вівторка);
№ 6157 Авдіївка – Чаплине, відправленням зі станції Красноармійськ о 18-22, прибуттям на станцію Чаплине о 19-55, де зробити пересадку на приміський поїзд № 6135/6133 Чаплине – Синельникове 1 – Дніпропетровськ, відправленням зі станції Чаплине о 20-09, прибуттям на станцію Дніпропетровськ о 23-23 (щоденно).
Крім того на зазначеній дільниці курсує, щоденно крім середи,  регіональний поїзд підвищеного комфорту:
№ 826 Дніпропетровськ – Красноармійськ, відправленням зі станції Дніпропетровськ о 9-15, прибуттям на станцію Красноармійськ о12-45;
№ 825 Красноармійськ – Дніпропетровськ, відправленням зі станції Красноармійськ о 14-32, прибуттям на станцію Дніпропетровськ о 17-20.
Звертаю Вашу увагу, що у цьому сполученні також щоденно курсує пасажирський поїзд «Інтерсіті+» № 734/733 сполученням Київ – Красноармійськ.
Щодо продовження маршруту курсування приміського поїзда № 6126 Дніпропетровськ – Чаплине до станції Красноармійськ:
Поїзд № 6126 Дніпропетровськ – Чаплине, відправлення о 17-30, прибуття на станцію Чаплине о 20-48, при продовженні курсування орієнтовний час прибуття на станцію Красноармійськ о 1-00 ночі та зворотно відправленням о 1-30 прибуттям на станцію Чаплине орієнтовно о 5-00 де не встигає на приміський поїзд № 6103 Чаплине – Дніпропетровськ, відправленням о 3-26 (прибуття на ст. Дніпропетровськ о 7-24). Ці поїзди призначені для виїзду/підвозу робочих змін, тож зміна графіку руху призведе до невдоволення великої кількості пасажирів, які користуються зазначеними поїздами.
   При цьому, такий графік оберту приміських поїздів потребує задіяння додаткового складу електропоїзда. На даний час на Придніпровській залізниці відсутній вільний рухомий склад. Також требу врахувати, що при такому графіку руху буде порушено режим роботи локомотивної бригади.
Згідно з проведеним аналізом пасажиропотік пасажирів, які роблять пересадку по станції Чаплине не перевищує 20-30 чоловік і це з урахуванням пасажирів пільгової категорії. При відправленні приміського поїзда зі станції Красноармійськ орієнтовно о 1-30 ночі поїзд не буде користуватись попитом пасажирів.
На підставі вищевикладеного, враховуючи наявний пасажиропотік,  продовження маршруту існуючих поїздів економічно невигідно і недоцільно, а при наявному парку рухомого складу і технічно неможливо.

4.   Опис проблеми
На ділянці Кривий Ріг – Запоріжжя-1 курсують окремим поїздом 2 причіпних вагони Кривий Ріг – Одеса до поїзда 318/317 Запоріжжя – Одеса.
Пропозиція щодо вирішення
а) Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6489 Запорiжжя-2 – Нікополь від станції Запоріжжя-1 з метою забезпечення пересадки з поїзда 318 Одеса – Запоріжжя.
б) Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6496 Нікополь – Запорiжжя-2 до станції Запоріжжя-1 та забезпечити узгоджену пересадку по станції Запоріжжя-1 на поїзд 318 Запоріжжя – Одеса.
Відповідь:
Приміські поїзді курсують в обороті по станції Запоріжжя-2
№ 6489 Запоріжжя-2 – Нікополь, відправленням зі станції Запоріжжя-2 о 7-18, прибуттям на станцію Нікополь о 9-30;
№ 6496 Нікополь – Запоріжжя-2, відправленням зі станції Нікополь о 17-10, прибуттям на станцію Запоріжжя-2 о 19-34.
В ранковий час на дільниці Запоріжжя-1 – Запоріжжя-2 відсутня пропускна спроможність, немає вільних колій.    При заведенні поїзда у вечірній час до ст.Запоріжжя-1 немає можливості  відстою, охорони складу  та можливості виїхати у ранковий час (коли їде найбільший потік пасажирів).
На цей час продовження до ст. Запоріжжя-1технічно неможливе.

 
5.   Опис проблеми
Відсутність прямого і швидкого сполучення ділянки Авдіїївка – Красноармійськ з Дніпром.
Пропозиція щодо вирішення
Продовжити маршрут курсування поїзда 825/826 Дніпропетровськ – Красноармійськ до станції Авдіївка.
Відповідь:
По станції Красноармійськ забезпечена пересадка пасажирів з поїзда № 825 Дніпропетровськ – Красноармійськ, прибуттям о 12-45 на приміський поїзд № 6152 Чаплине – Авідіївка, відправленням зі станції Красноармійськ о 13-39.          Зворотній виїзд – пункт 3.

6.   Опис проблеми
Відсутність сполучення ділянки Авдіїївка – Синельникове з Харковом.
Пропозиція щодо вирішення
а) Узгодити по станції Синельникове-1 відправлення приміського поїзда 6140 Дніпропетровськ – Чаплине (12:45) з прибуттям регіонального поїзда 819 Харків – Запоріжжя (12:54), зберігши узгодженість по станції Чаплине з приміським поїздом 6156 Чаплине – Авдіївка.
б) Зробити заїзд на станцію Синельникове-1 та узгодити прибуття приміського поїзда 6141 Чаплине – Днiпропетровськ (10:49) з відправленням регіонального поїзда 820 Запоріжжя – Харків (10:22), зберігши узгодженість по станції Чаплине з приміським поїздом 6151 Авдiївка – Чаплине.
Відповідь:
Приміський поїзд № 6140 Дніпропетровськ – Чаплине по станції Синельникове 12-22 12-45, прибуттям на станцію Чаплине о 14-21 де забезпечена пересадка на № 6156 Чаплине – Авдіївка, відправленням о 15-12. Відправлення пізніше зі станції Дніпропетровськ технічно неможливе (слідують слідом 4 пасажирські поїзди), тож треба робити велику зупинку по станції Синельникове-1 десь приблизно 50 хвилин, а це економічно та технічно недоцільно. Крім того, буде мало часу на пересадку на п. № 6156.
Приміський поїзд № 6141 Чаплине – Дніпропетровськ відправити раніше зі станції Чаплине (9-14) неможливо, тому що забезпечена пересадка з поїзда № 6151  Авдіївка – Чаплине (прибуття о 9-03). Крім того по станції Синельникове-1 о 10-22 забезпечена пересадка:
 з регіонального поїзда № 825 Дніпропетровськ – Красноармійськ (10-10 10-30) на поїзд № 822 Запоріжжя-1 – Харків;
з регіонального поїзда № 822 Запоріжжя-1 – Харків на регіональний поїзд № 825 Дніпропетровськ – Красноармійськ.

7.   Опис проблеми
Відсутність приміського сполучення на ділянці Савро – Красний Шахтар.
Недостатня кількість приміських поїздів на ділянці Кривий Ріг-Головний – Кривий Ріг-Сортувальний.
Пропозиція щодо вирішення
Перевести в приміські поїзди з продажем приміських проїзних докуменів поїзди:
901/902 П'ятихатки – Красний Шахтар
903/904 П'ятихатки – Красний Шахтар
961/962 П'ятихатки – Терни
963/964 П'ятихатки – Терни
965/966 Кривий Ріг-Головний – Кривий Ріг-Сортувальний
967/968 Кривий Ріг-Головний – Кривий Ріг-Сортувальний
Відповідь:
Зазначені  поїзди зорієнтовані на перевезення працівників підприємств гірничо-збагачувального комплексу в т.ч. і залізничників.

8. Опис проблеми
Низький рівень комфорту на приміському маршруті Дніпропетровськ – Генічеськ довжиною 343 км з часом в дорозі 5 год. Незадовільний санітарний стан приміських електропоїздів Дніпропетровського моторвагонного депо.
Пропозиція щодо вирішення
Замість примісього поїзда 6701/6702/6703/6704 Дніпропетровськ – Таврійськ – Генічеськ призначити цілорічний регіональний поїзд (або регіональний експрес) 817/818 Дніпропетровьск – Генічеськ складом електропоїзда ЕР2Т-7244 "Придніпров"я" з вагонами 2-го та 3-го класу, згідно розкладу руху поїзда 817/818 від 30.10.16р.
Це значно підвищить якість обслуговування та комфортність пасажирів, а також дозволить вивільнити один електропоїзд, який задіяний у приміському сполученні, що у свою чергу сприятиме більш якісній підготовці приміських електропоїздів у рейс через зміну схеми підв’язок електросекцій по ст. Дніпропетровськ.
Відповідь:
Згідно з проведеним аналізом пасажиропотоку зазначені поїзди користуються підвищеним попитом у літній період часу та по окремих днях тижня. Для забезпечення перевезення пасажирів у літній період часу і буде призначатись регіональний поїзд № 818/817  Дніпропетровськ – Генічеськ.

9. Опис проблеми
Некорректно в розкладі заведені маршрути окремих приміських поїздів, через що зменшується їх заселеність:
Приміські поїзди 6108 Дніпропетрвоськ – Синельникове-1 та 6111 Синельникове-1 – Запоріжжя-1, а також відповідно 6135 Чаплине – Синельникове-1 та 6133 Синельникове-1 – Дніпропетровськ обслуговуються одним складом зі стоянкою по станції Синельникове-1 між рейсами 28 та 15 хвилин відповідно.
Пропозиція щодо вирішення
а) Об’єднати приміські поїзди 6108 Дніпропетровськ – Синельникове-1 та 6111 Синельникове-1 – Запоріжжя-1 у один рейс Дніпропетровськ - Запоріжжя-1
б) Об’єднати приміські поїзди 6135 Чаплине – Синельникове-1 та 6133 Синельникове-1 –Дніпропетровськ у один рейс Чаплине – Дніпропетровськ.
Відповідь:
На даний час розглядається питання з введенням нового графіка руху об’єднання зазначених поїздів.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 611


View Profile
« Reply #2 on: 11.11.16 , 16:11 »
Share Reply with quote

Південна залізниця

1.   Опис проблеми
Відсутність можливості виїхати з Полтави-Південної в кременчуцькому напрямку вранці (особливо це актуально у вихідні дні). В даний час в ранкові години з Полтави-Південної в кременчуцькому напрямку є лише один приміський поїзд 6533 з часом відправлення в 9:00. Поїзд 6531 Полтави-Південна – Кременчук незручний для пасажирів, оскільки він відправляється в 3:51, коли громадський транспорт в Полтаві не працює. Як наслідок, електропоїзд 6533 Полтава-Південна – Кременчук вщент переповнений.
Пропозиції щодо вирішення
Відновити курсування приміського поїзда Полтава-Південна – Ліщинівка з часом відправлення близько 7 години ранку, який курсував до червня 2014 року.
Відповідь: 
У зв’язку із недостатнім пасажиропотоком з червня місяця 2014 року був відмінений приміський поїзд п.№6801/6802 Полтава Півд. – Ліщинівка – Полтава Півд. відправленням із Полтави о 6.20 та по звороту відправленням із Ліщинівки о 8.50. Населеність поїзда складала при відправленні із Полтави до 30%, при відправленні із Ліщинівки до 10%. Поїзд курсував по вихідним і святковим дням та обслуговувався складом дизель-поїзда із 6-ти вагонів. На сьогодні враховуючи відсутність вільного моторвагонного рухомого складу (електропоїздів змінного струму) та електрифікацію дільниці Полтава – Кременчук відновлення курсування приміського поїзда №6801/6802 Полтава Півд. – Ліщинівка – Полтава Півд. недоцільно.
Крім того у зв’язку із недостатнім пасажиропотоком з листопада місяця 2011 року був відмінений приміський поїзд п.№6803/6804 Полтава Півд. – М.Перещепино – Полтава Півд. відправленням із Полтави о 15.00 та по звороту відправленням із М.Перещепино о 16.30.

2.   Опис проблеми
Відсутність приміського сполучення в денний час з Полтави в кременчуцькому напрямку. Так, між 9:00 (п.6533 Полтава- Південна – Кременчук) та 15:43 (п.6535 Полтава-Південна – Кременчук) майже 7 годин відсутньє приміське сполучення.
Як результат, переповнена ранкова електричка – нею користуються як працівники підприємств Полтави, які їдуть з нічних змін з Полтави в приміські населенні пункти, так і дачники, грибники, і мешканці приміських сіл, які їдуть до Полтави на ринок чи в інших справах. При цьому проїзд приміським поїздом – це практично єдиний спосіб дістатись з Полтави до багатьох населених пунктів (наприклад, Безручки, Головач, Писарівка, Пристанційне, Собківка). Автобуси до цих населених пунктів не їздять або взагалі, або обслуговування автобусами здійснюється незадовільно.
Також, відповідно, немає можливості дістатись приміськими поїздами з приміських населених пунктів до  ст. Полтава-Південна в денний час. Дизель-поїзд 6532 Крюків-на-Дніпрі – Полтава-Південна прибуває до Полтави о 12:23, а наступний 6534 прибуває до Полтави о 18:37.
Пропозиції щодо вирішення
а) Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6879 Кобеляки – Кременчук від станції Полтава-Південна орієнтовним відправленням о 12:30.
б) Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6880 Кременчук – Кобеляки до станції Полтава-Південна орінтовним прибуттям о 16:25.
Відповідь:
Подовження маршруту слідування приміських поїздів №6880/6879 Кременчук – Кобеляки – Кременчук відправленням із Кременчука о 12.14 та по звороту відправленням із Кобеляк о 14.49 до станції Полтава-Південна на сьогодні в зв’язку з відсутністю вільного моторвагонного рухомого складу дані поїзда обслуговуються складом із вагонів ЦМО та поїзними бригадами ВЧ-4 Кременчук, та локомотивом і локомотивними бригадами ТЧ-6 Кременчук. При умові подовження маршруту слідування до станції Полтава-Південна необхідно додатково задіяти 1 склад поїзда, але в зв’язку з відсутністю на залізниці вільного рухомого складу, подовження маршруту слідування вищенаведених приміських поїздів технічно неможливо. Крім того обслуговування приміських поїздів складами із вагонів ЦМО та локомотива є економічно необґрунтованими.

3.   Опис проблеми
Непропорційні інтервали між приміськими поїздами на дільниці Харків-Пас. – Мерефа: декілька разів на день інтервал між електричками півтори, дві години або навіть більше, а потім пачкою ідуть два поїзди на Красноград та Лозову/Ліхачове. В зворотньому напрямку те ж саме.
Пропозиції щодо вирішення
Рознести в часі поїзди красноградського та лозівського напрямків, зробивши інтервал принаймні 30-40 хвилин.
Відповідь:
Стосовно розкладу руху приміських поїздів на дільниці Харків – Мерефа повідомляємо, що графік руху приміських поїздів розробляється на основі даних про пасажиропотік населення, раціональність використання рухомого складу на конкретних дільницях, та в першу чергу орієнтований на підвіз та вивіз населення в ранковий та вечірній час до (з) міста Харків. В зв’язку з чим графік руху приміських поїздів на даній дільниці в ранкові та вечірні часи більш інтенсивний у порівнянні з денним часом . Крім того станція Мерефа є вузловою, з якої слідують приміські поїзда в напрямку Лозової, Краснограда, Зміїва. Дільниця же Мерефа – Красноград є одноколійною, що в свою чергу потребує особливі умови пропуску поїздів. Враховуючи наявний моторвагонний рухомий склад, діючий графік руху приміських поїздів на дільниці Харків – Мерефа є оптимальним.

4.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Красноград з приміського поїзда 6683 Харків – Красноград (прибуття о 7:07) на приміський поїзд 6573 Лозова – Полтава (відправлення о 7:06).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Красноград відправлення приміського поїзда 6573 Лозова – Полтава з прибуттям приміського поїзда 6683 Харків – Красноград.
Відповідь:
Стосовно узгодження приміських поїздів по ст. Красноград то при переході України на зимовий час з 30.10.2016 року розклад руху поїзда № 6573 Красноград – Полтава Південна буде змінено по відправленню зі   ст. Красноград на 07 год. 15 хв. ( замість 07 год. 06 хв.). Прибуття поїзда      № 6683 Харків Пасажирський – Красноград на ст. Красноград залишиться без змін - 07 год. 07 хв.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 611


View Profile
« Reply #3 on: 11.11.16 , 16:11 »
Share Reply with quote

Одеська залізниця

1.   Опис проблеми
Відсутність пересадки з приміського поїзда 6411 Помічна (01:20) – Одеса-Головна (07:08) на Білгород-Дністровський напрямок, тому що поїзд 6302 Одеса-Головна – Білгород-Дністровський відправляється о 06:50, а пересадка між цими поїздами по станції Одеса-Поїзна не є гарантованою по часу.
Пропозиції щодо вирішення
Змінити відправлення поїзда 6411 так, щоб він прибував на кінцеву станцію раніше та був узгодженим з поїздом 6302 по станції Одеса-Головна.
Відповідь:
Поїзд 6302 сполученням Одеса-Б-Дністровський призначається на період літних перевезень. У період літних перевезень состав поїзда 6302 задіяний ще при курсуванні 2-х пар поїздів.

2.   Опис проблеми
Приміський поїзд 6332 Одеса-Сортувальна – Колосівка віправленням в 03:00 курсує «засилкою» без продажу квитків, хоча існує пасажиропотік в нічний час у цьому напрямку.
Пропозиції щодо вирішення
Встановити курсування приміського поїзда 6332 від станції Одеса-Головна з продажем квитків.
Відповідь:
У зв’язку з відсутністю контингенту провідників та  закритими квитковими касами курсування поїзда 6332 з пасажирами не можливо.

3.   Опис проблеми
Незадовільне сполучення на ділянці Балта – Любашівка – Врадіївка – Первомайськ (пригород не підв’язаний з Одеси, а взимку пасажирський потяг курсує один раз на чотири дні).
Неможливість зручного добирання з Одеси до ділянки Веселий Кут – Котовськ після 8 вечора.
Пропозиції щодо вирішення
а) Продовжити потяг 6208 Одеса-Головна – Мигаєве (або 6206 Одеса-Головна – Роздільна-1) до станції Первомайськ.
б) Продовжити потяг 6272 Одеса-Головна – Балта до станції Первомайськ.
Відповідь:
Поїзд № 6206 відправленням з Одеси в 19.20, прибуває в 20.52 в Роздільну-Сортувальну та відправляється №6201 в 5.36 прибуваючи в Одесу в 7.12 При продовжені маршруту до станції Первомайськ-на-Бузі прибуття на станцію буде в 2.00. Таке пізнє  прибуття не буде задовільне для пасажирів. О крім цього відправлення зворотно зі станції Первомайськ повинно бути у 23.00 щоб виїхати на розклад приміського поїзда №6201.Такий розклад потребує додаткового состава, та створює великий перевідпочинок  локомотивних бригад та провідників по станції Первомайськ що не є доцільним. Теж саме стосується приміського поїзду №6208-6203.
Відстань від Одеси до станції Первомайськ складає 258,1 км що значно перевищує приміську зону.

4.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Вапнярка з приміських поїздів 6258 Одеса – Вапнярка (прибуття о 18:00) та 6254 Одеса – Вапнярка (прибуття о 19:09) на поїзд до станції Жмеринка.
Пропозиції щодо вирішення
а) Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6258 Одеса – Вапнярка до станції Рахни та угодити з відправленням приміського поїзда 6318 Рахни – Жмеринка відправленням о 18:57.
б) Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6318 Рахни – Жмеринка від станції Вапнярка та узгодити його відправлення з прибуттям поїзда 6254 Одеса – Вапнярка.
Відповідь : 
По станції Рахни згідно техніко-розпорядчого акту станції для забезпечення безпечної посадки висадки пасажирів заборонено одночасно приймати два приміських чи пасажирських поїзди з зупинкою.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 611


View Profile
« Reply #4 on: 11.11.16 , 16:11 »
Share Reply with quote

Львівська залізниця

1.   Опис проблеми
Неможливість зручного добирання зі Львова до Хирова, Добромиля, Нижанкович. Грузо-пасажирський поїзд 965 Самбір – Нижанковичі відправляється о 7.40, тоді як 1-ий електропоїзд зі Львова прибуває до Самбора о 8.47.
Пропозиції щодо вирішення
Змістити графік грузо-пасажирського потягу 965 Самбір – Нижанковичі на 1 годину 10 хвилин. У випадку вирішення проблеми відправлення з Самбора буде відбуватись о 8.50, а прибуття до Нижанкович буде о 11.05. У зворотньому напрямку жодних змін не потрібно, адже навіть у випадку переносу відправлення з Самбора простій по станції Нижанковичі буде становити 3 години 45 хвилин.
Відповідь:
Зазначеним поїздом користуються учні Нижанковицького професійного ліцею, зміни графіку руху вказаного поїзда викличе незадоволення та спричинить незручності, які надходили попередньо.

2.   Опис проблеми
Відсутня можливість добирання залізничним транспортом до станції Рівне з приміського поїзда 6096 Львів (18:13) – Здолбунів (22:30).
Пропозиції щодо вирішення
Продовжити маршрут курсування поїзда 6096 Львів – Здолбунів до ст. Рівне.
Відповідь:
Пропозиція доопрацьовується так як при  продовженні маршруту курсування до ст. Рівне режим роботи локомотивних та поїзних бригад буде перевищувати 12 годин, що є порушенням вимог наказу 40-Ц.

3.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Сянки з приміського поїзда 6023 Львів – Сянки (прибуття о 17:02) на приміський поїзд 6565 Сянки – Мукачеве (відправлення о 16:37).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Сянки відправлення приміського поїзда 6565 Сянки – Мукачеве з прибуттям приміського поїзда 6023 Львів – Сянки.
Відповідь:
Зміна графіку руху вказаних поїздів: відправити поїзд 6565 Сянки – Мукачево зі ст. Сянки після прибуття поїзда 6023 Львів – Сянки  на ст. Сянки (орієнтовно в 17 год. 05 хв.) є можливою. Однак ці зміни спричинять прибуття вказаного поїзда до Мукачево після 20.00 (орієнтовно 20.05-20.07), це в свою чергу приведе до масових нарікань, позаяк ним доїзжають до місць роботи працююче населення регіону, в тому числі і залізничники.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 298


View Profile
« Reply #5 on: 11.11.16 , 16:11 »
Share Reply with quote

Не дуже обнадійливо... Більшість відповідей по схемі:
"Ми не можемо змінити розклад щоб зробити його зручним для групи пасажирів А, т.як він стане незручним для групи пасажирів Б". При цьому кількісне співвідношення цих груп абсолютно не враховується.
Так можна на будь-яку пропозицію відписатись, нескінченний пінг-понг. Наприклад, розклад приміського Івано-Франківськ - Рахів відправленням з Франківська о 3 ночі неможливо нікуди зсунути т.як він прибуває в Рахів о 8.10, відповідно, є якась група людей, яка ним доїжджає на роботу з Квасів чи Білина, звідси висновок: змінити графік потяга неможливо, він до кінця історії повинен відправлятись з Франківська о 3 ночі.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 211


View Profile
« Reply #6 on: 11.11.16 , 20:11 »
Share Reply with quote

Quote
Відповідь:
Згідно проведено аналізу за січень місяць 2015 року  на приміський поїзд №6705 сполученням Терещенська – Семенівка продано 84 платних квитка на суму 617 грн. та оформлено 252 безкоштовних квитка. Середня населеність 7% .
Тоже самое ответили мне еще в мае этого года. все мои обращения (кроме одного, в котором просил рассмотреть организацию камеры хранения по ст.Измаил) получили отказ.
Logged
RVR
Active user

Posts: 818


View Profile
« Reply #7 on: 11.11.16 , 20:11 »
Share Reply with quote

При розробці графіку руху на 2016/2017р.р. час відправлення регіонального поїзда №887 сполученням Коростень – Вінниця буде встановлено о 8 год. 21 хв. (час на пересадку по станції Коростень з поїзда Інтерсіті+ №741 Дарниця – Трускавець становитиме 5 хвилин)
8:20 так и оставили. А прибытие 741 в Коростень сделали на минуту позже - в 8:17.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5048


View Profile
« Reply #8 on: 11.11.16 , 20:11 »
Share Reply with quote

А меня больше всего добила, аргументация отказа провоза пассажиров в поездах Пятихатки - Терны и Пятихатки - Красный Шахтер.
Logged
Orest1999
User

Posts: 26


View Profile
« Reply #9 on: 11.11.16 , 21:11 »
Share Reply with quote

Коротше кажучи, бажання щось змінювати як не було, так і нема. Ну а ,,відмазки" у людей, посадові обов*язки  яких полягають в основному в тому, щоб вигадувати різноманітні ,,відмазки" на будь-яку тему знайдуться.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 26
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.147 seconds with 20 queries.