Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.17 , 10:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 39
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 35877 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3240


View Profile
« Reply #10 on: 11.11.16 , 22:11 »
Share Reply with quote

Интересно как они высчитали, что по Чаплино с днепровской на авдеевскую электричку пересаживаются всего 20-30 человек?
Ведь не все, кто едет из Днепра  берут "единый" билет на весь маршрут (многие даже не знают о такой возможности), а берут до Чаплино. Потом они пересаживаются в авдеевскую електричку не обилетившись  в Чаплино. И билет покупают уже в электричке. А авдеевские разъездные кассиры билеты выписывают от руки - там вообще непонятно как учитываются эти бумажки. Пенсионерам они очень часто ничего не выписывают.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5772


View Profile
« Reply #11 on: 11.11.16 , 23:11 »
Share Reply with quote

Интересно как они высчитали, что по Чаплино с днепровской на авдеевскую электричку пересаживаются всего 20-30 человек?
Ведь не все, кто едет из Днепра  берут "единый" билет на весь маршрут (многие даже не знают о такой возможности), а берут до Чаплино. Потом они пересаживаются в авдеевскую електричку не обилетившись  в Чаплино. И билет покупают уже в электричке. А авдеевские разъездные кассиры билеты выписывают от руки - там вообще непонятно как учитываются эти бумажки. Пенсионерам они очень часто ничего не выписывают.
Думаю что считают пассажиров с едиными билетами и тех, кто купил билет в кассе ст. Чаплино в промежуток между прибытием пригорода из Днепра и отправлением на Авдеевку.
Тех, кто обилечивается в вагоне, естественно не учитывают, да их не могут учесть технически, так как поезд формирования другой дороги.

Но в этом есть и вина пассажиров, так как пассажир севший в вагон без билета на станции, где работает билетная касса, уже является безбилетным. Ровно как и пенсионер без посадочного.
Logged
www3
Active user

Posts: 260


View Profile
« Reply #12 on: 12.11.16 , 10:11 »
Share Reply with quote

Одеська залізниця


По станції Рахни згідно техніко-розпорядчого акту станції для забезпечення безпечної посадки висадки пасажирів заборонено одночасно приймати два приміських чи пасажирських поїзди з зупинкою.


Я думал что эта конченая "бумажка" имеет отношение к ОдЗ, а оно оказывается наверняка имеет отношение ко временам царя Гороха! Что же в этом акте такого что не дает возможность обеспечить безопасность пассажиров????

Вот из Википедии:
"Технічно-розпорядчий акт станції повинен встановлювати порядок використання технічних засобів станції, регламентувати безпечне і безперешкодне приймання, відправлення і проходження поїздів через станцію, а також безпеку виконання маневрової роботи на станції. Технічно-розпорядчий акт станції складається начальником станції у повній відповідності з вимогами Правил технічної експлуатації залізниць України, Інструкції з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України, Інструкції з сигналізації на залізницях України, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 8 липня 1995 року № 259, Інструкції з складання технічно-розпорядчих актів станцій, затвердженої наказом Укрзалізниці від 30 квітня 1996 року № 91/Ц.

Відповідно до вимог Інструкції зі складання технічно-розпорядчих актів станції до технічно-розпорядчого акта розробляються додатки, а також інші документи, необхідність розробки яких визначається начальником станції залежно від конкретних умов роботи."

Неужели начальники станций на участке от Жмеринки до Одесы только и определяют возможность одновременного прибытия двух пасажирских поездов на станциию с посадкой пассажиров?
« Last Edit: 12.11.16 , 10:11 by www3 » Logged
bond
Active user

Posts: 1458


View Profile
« Reply #13 on: 12.11.16 , 14:11 »
Share Reply with quote

За Рахни не в курсі, а от в Бердичеві забрронено одночасно приймати два пасажирських поїзди або приймати вантажний на першу колію при наявному пасажирському на другій по причині того, що друга колія має посадочну платформу ліворуч в напрямку руху і вона надзвичайно вузька - тобто вийшовши з поїзда на другій колії є загроза потрапити під поїзд на першій. Можливо, в Рахнах подібна ситуація?
Logged
K-91
Active user

Posts: 1155


View Profile
« Reply #14 on: 12.11.16 , 14:11 »
Share Reply with quote

У Рахнах електричка в напрямку Вапнярки приймається на бічну колію з платформою. Головна колія, по якій ідуть поїзди в напрямку Вапнярки без платформи. Так само як у Сосонці в напрямку Вінниці.
« Last Edit: 12.11.16 , 14:11 by K-91 » Logged
Alex_I
Active user

Posts: 767


View Profile
« Reply #15 on: 12.11.16 , 14:11 »
Share Reply with quote

Тогда они сами себе противоречат. Как пример, ст. Калининдорф Одесской жд. Здесь происходит скрещение пригородного Херсон - Апостолово и ПДС 375 Харьков - Херсон. На главном пути вообще отсутствует платформа, хотя туда ежедневно прибывает 375й и билеты от и до Калининдорфа на 375й продают.

http://railwayz.info/photolines/photo/69602
http://railwayz.info/photolines/photo/69605
http://railwayz.info/photolines/photo/69617
« Last Edit: 12.11.16 , 14:11 by Alex_I » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5772


View Profile
« Reply #16 on: 12.11.16 , 19:11 »
Share Reply with quote

На ОдЖД таких станций куча.
Брилевка например. Где тоже иногда практикуют графиковое скрещение с остановкой двух пассажирских.
Но это все до первой травмы....
Поэтому если по Рахнам платформа одна, то это действительно делать нельзя.
Logged
RVR
Active user

Posts: 850


View Profile
« Reply #17 on: 12.11.16 , 19:11 »
Share Reply with quote

Что это за пассажирские скрещиваются по Брилёвке?
Там только пригородные и скрещиваний сейчас вроде нету.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5772


View Profile
« Reply #18 on: 12.11.16 , 19:11 »
Share Reply with quote

Сейчас нет. А вот в 2013/2014 было скрещение 6572 с 869.

А сейчас аналогичное скрещение пригородных по Раденскому и Антоновке, где тоже по одной платформе.
Logged
sasha_kor
User

Posts: 42


View Profile
« Reply #19 on: 15.11.16 , 09:11 »
Share Reply with quote

Стосовно відповіді по приміських поїздах Південної залізниці. Перше, що я можу сказати - це те, що приміський поїзд Полтава-Ліщинівка "вбили" навмисне. Раніше цей поїзд вирушав з Полтави-Південної о 6.40. Я пам'ятаю 2009 рік, осінь, грибний сезон, поїзд о 6.40 вщент переповнений, люди стоять в проходах вагонів, в тамбурах і на східцях біля дверей. Так, в зимовий період можливо і був він не заповнений цей поїзд, але на сезон з 1 квітня по 1 листопада він необхідний.
В 2012 році в останню неділю травня при введенні графіка 2012/13 року час відправлення цього поїзда перенесли з 6,40 на 7.20. Це був найкращий рік для грибників, дачників і пляжників, мешканців приміських сіл. На 7.20 до Південного вокзалу Полтави можна дістатись з будь-якого району Полтави. Я дуже часто їздив в 2012/2013 році з Полтави в Писарівку поїздом о 7.20. ЖОДНОГО РАЗУ НЕ БАЧИВ ПОЇЗД ПОРОЖНІМ ЧИ НАПІВПОРОЖНІМ!!!!!!!! Навіть взимку!!!!! Тому що 7.20 - це оптимальний час відправлення приміського поїзда Полтава-Ліщинівка. І населеність його була не 30%, а мінімум 60%.
В останню неділю травня 2013 року час відправлення поїзда перенесли з 7.20 на 6.20. При цьому Полтава 6,20-Ліщинівка 7,52, зворотно Ліщинівка 8,50-Полтава 10,18. Тобто, 58 хвилин поїзд стояв в Ліщинівці. Відразу після такого перенесення часу відправлення багато людей, які користувались цим поїздом, зробили висновок, що мета перенесення-скасувати поїзд, так як о 6.20 цим поїздом користувалось помітно менше пасажирів. На 6.20 можна дістатись до Південного вокзалу не з усіх куточків Полтави, да і час відправлення поїзда був надто ранній. Тому звичайно, пасажирів стало менше. І в червні 2014 року поїзд відмінено. Якби час відправлення поїзда був о 7.20, населеність його була б значно більшою. ТОму моя пропозиція і полягала в тому, ЩОБ ПОВЕРНУТИ ГРАФІК 2012/2013 РОКІВ для вказаного поїзда, а саме: Полтава 7,20 Ліщинівка 8,50 зворотно Ліщинівка 9,06 Полтава близько 10,35. І ввести цей поїзд як сезонний на період з 1 квітня по 1 листопада.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 39
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 20 queries.