Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.04.17 , 22:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 16427 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10513


View Profile
« Reply #130 on: 25.03.17 , 14:03 »
Share Reply with quote

Пассажиропоток между Днепром и Харьковом есть. Это подтверждает и количество автобусов между этими городами, а также то, что часть пассажиров используют московский поезд для этих поездок.
Нету там пассажиропотока, сам себя частенько тешу мыслью, что есть, но по факту нет его, это вывод из практики.
Та куча автобусов везет в среднем 10% прямых пассажиров, остальное это трамвай Харьков-Красноград-Перещепино, Днепр-Перещепино, трафик между сёл тяготеющих к границе областей. Московский поезд тоже много не везет.

Просто железной дороге не удается переманить всех пассажиров к себе, как это часто бывает.
В текущих условиях это и не получится, автобусы ходят чаще и сопоставимо по времени.
Единственный раз когда могло бы получится, это когда запустили шкоду за 3 часа в пути, но ей сделали дебильное отправление из Харькова и по факту она возила не более 20 пассажиров, даже в субботу утром, обратно конечно показатель был по лучше, но, надо учесть что у нее было Синельниково-2 и не было остановки в Павлограде.
Поэтому, предположу, что железная дорога выиграет только если будет что-то со времени в пути 3-3:30, остановки Лозовая, Павлоград, С2, НД. Из Днепра в 7, из Харькова в 18. Любые другие попытки наладить "отношения" между этими городами - провальны (вариант электрификации Красноград-Новомосковск не рассматриваю).

p.s. не понял, почему этим вопросом стали задаваться в этой теме?
Logged
art-trans
User

Posts: 9


View Profile
« Reply #131 on: 25.03.17 , 22:03 »
Share Reply with quote

Трохи із свого болота.

1. Ніжинський вузол.
1.1. Ув'язка 6924 Північна - Ніжин на 6309 Ніжин - Чернігів, звісно, дуже добре. Це не 7 хвилин як було [20:55 - 21:02] (а з улюбленим диспетчерським запізненням - і того менше), а вже цілих 27 хвилин (20:55 - 21:22). І навіть дуже добре, що на 6309 тепер встигають не тільки пакси із 817-ї Ворожби, але й повертається літня пересадка із "Джек-Пот'у" 777 Шостка - Київ (21:03/21:05). Однак є одне величезне але, яке залізниця на всі 100% не узгодила із тим же Черніговом: прибуття на кінцеву у електропоїзда № 6309 Ніжин - Чернігів відбувається о 23:02, коли вже а ні двох трішки реінкарнованих тролейбусних маршрутів не буде (№ 1 і № 3), а ні навіть таких улюблених корупціонерами шруток - хоча б тих же топових № 12, № 20 та № 37. А це вже, любі мої читачі, зводить всі старання туди, куди загалом успішно йде з кожною зміною весь розклад на УЗ (не будемо тицяти пальцем, всі там колись да бували). Адже навіть я - такий прихильник рейкового транспорту, не надто захочу пішки (нащастя живу за 10 хвилин від вокзалу) йти вночі з електрички (як і їхати нею у такий час доби без забезпеченої охорони та у порожніх шести, або ж як пощастить навіть восьми вагонах).

1.2. 6307 Ніжин - Чернігів шість днів на тиждень знову грітиме атмосферу по станції Бориса Олійника десять хвилин без жодної на те потреби, і лише в неділю таки дочекається зустрічний рИгіАнальний 882 Славутич - Фастів (за який взагалі мова не йдеться - спасибі, що живий, як то кажуть). Нічого не заважає розробити два варіанти розкладу - таке робилось всі роки і нічого - жили собі без ускладнень. А тепер от бачте розлінилися вже настільки, що на порожній одноколійці невзмозі дати раду з двома електричками. Це вже той випадок, коли рука мимовіль тягнеться набрати "#ЦеЗрада" або ж щось у цьому дусі. Та й про зхрещення на Вересочі із зустрічною 6308 теж я б дуже посперечався. Стільки років розминалися за 2-3 хвилини, а тепер гульні стільки, що на кОнці швидше можна впоратися (як то я на фейсбуці репостив).

1.3. Дислайк за таку діру між 6916 Київ-Волинський - Ніжин та 6307 Ніжин - Чернігів по станції Ніжин. Без чотирьох хвилин - година пересадки. І кому то треба, скажіть на милість? Як плакатися, що залізниця вся у збитках - так не встигається стрічка новин на сайті УЗ та філій оновлюватися соплями з цього приводу. А як зробити зручність для платного пасажира (а такий Є!) і тим самим хоча б якось зменшити ту саму збитковість - так тут руки із дупи, вибачте за мою французьку. Так діла не робляться.

2. Чернігівський "вузол".
2.1. 6851 Чернігів - Неданчичі - (Йолча) на 11 хвилин раніше о 4:52, зрозуміло, що зроблена так виключно через те, що криві руки із передостаннього речення пункту 1.3 цього повідомлення, не змогли залишити "комфортним" неданчичам на Київ поточний розклад - це я розумію: потрібно розвести якось на станції Жукотки дві електрички, але комфортну чіпати вже не можна, та й паскудну 6851-6852 треба ж знищити - цілий состав у Чернігова без діла тільки заради цієї підв'язки байдики б'є. Якщо встигали вранішні розвозки ледве-ледве на 5:03, то тепер точно ніхто не поїде на тому кориті раніше п'ятої ранку (бо дістатися станції ж нічим в такий час, окрім ніг і таксі). Красавці, що ще сказати. Відчувається кріпкий дух Кривопішина. Мефодійович, невже Ви?)
2.2. Вже згадані "неданчичі" № 844, зрушені на десять хвилин раніше, дуже потішать прихильників халяви - студентів у понеділок - тим, що їм треба буде їхати до станції не громадським транспортом, а топати ніжками. Бо тролейбуси в Чернігові такі старенькі, що на аварійці доїхати на 10 хвилин раніше не справляться. Але то нічого, у Фастова все одно трамваї сипляться, трохи повітря повозимо і теж відмінимо за блаком рухомого складу та скаргами одного пасажира, який фентезійним чином добився ЕР9М-383 відправити на деповський КР (як то було висвітлено у медіа). Маразм не інакше (це я про КР і скаргу).
2.3. Ці ж "неданчичі", тільки у зворотному напрямку (№ 845). Стояли собі майже двадцять хвилин в Ніжині і чекали на два московських ВБСи. Тепер годинник зійшов по фазі, але замість прискорення на можливі хвилин 15 (добре - хоча б десять) залізниця радісно розтягнула хід електричці на цей же час. Думаєте це сир Хохланд? Ні, синку, це фантастика! І класти на нормативи щодо регіонального тощо... головне, що якось воно все склеїлось абияк.

Все інше лайно - стабільно без суттєвих змін. Десять хвилин у вхідного світлофора на перегоні Київ-Пас. - Київ-Товарний маринувати підв'язку 6080-6904 - це улюблена справа кільцевих диспетчерів. А ні тобі вантажний вранці не втулити, а ні міську нормально кинути. Все чотко. (підкину залізничникам ідею - паралізуйте вранці Київ-Пас. втуливши по обвідній на ранжирці вантажний сквозняк з Коростеня на Конотоп - і маневрам зась, і сонні пакси на станції послухають повзунів хвилин з десять, поки воно повзтиме 25 перехресними стрілками в обох горловинах).



p.s.: а у Фінляндії з 1 березня легалізували одностатеві шлюби, і дозволили таким парам всиновлення дітей. Може в Україні теж час це легалізувати? Бо судячи зі стану речей у розкладах і графіках на УЗ - це саме те, чого деякі залізничники добиваються. Суттєвих змін воно не принесе, але принаймні будемо точно знати, хто є хто (якщо ви мене розумієте).
« Last Edit: 25.03.17 , 22:03 by art-trans » Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 945


View Profile
« Reply #132 on: 27.03.17 , 23:03 »
Share Reply with quote

1.1. ... прибуття на кінцеву у електропоїзда № 6309 Ніжин - Чернігів відбувається о 23:02, коли вже а ні двох трішки реінкарнованих тролейбусних маршрутів не буде (№ 1 і № 3), а ні навіть таких улюблених корупціонерами шруток - хоча б тих же топових № 12, № 20 та № 37.
[off] ЧТУ все знало наперед, розклади скоригували і вже в нд поїхали під новий розклад поїздів. Відправлення Тр 1 і 3 від вокзалу в проміжку 23:05-23:10, Тр 5 від пл. Перемоги 23:10, Тр 7 по Малясова і Тр 6 по обох вузлах пересадки теж ок. Зрада відсутня.
А 20 на вокзалі теж у цей час помічений. [/off]
З 845 звичайно маразм повний.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 611


View Profile
« Reply #133 on: 29.03.17 , 20:03 »
Share Reply with quote

Хто знає, наскільки добре заповнюються дизелі Коломия — Івано-Франківськ ?
https://rasp.yandex.ua/search/suburban/?fromName=%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%8F&fromId=s9617567&toName=%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE-%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA&toId=s9617737&when=%D0%BD%D0%B0+%D0%B2%D1%81%D1%96+%D0%B4%D0%BD%D1%96

Івано-Франківськ — Коломия ?
https://rasp.yandex.ua/search/suburban/?fromName=%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%8F&fromId=s9617567&toName=%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE-%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA&toId=s9617737&when=%D0%BD%D0%B0+%D0%B2%D1%81%D1%96+%D0%B4%D0%BD%D1%96

Чи треба щось із чимось узгоджувати по Коломиї ?
https://rasp.yandex.ua/station/9617567?type=suburban&direction=all&span=g17

по Франківську ?
https://rasp.yandex.ua/station/9617737?type=suburban&direction=all&span=g17
Logged
birys5
User

Posts: 93


View Profile
« Reply #134 on: 29.03.17 , 20:03 »
Share Reply with quote

5-вагонів ДДПЛ в смятку..майже завжди..пасажиропотік там досить великий.Посунути ранковий дизель з ІФ до Коломиї.Щоб люди встигали з 43,і менше було чекати в коломиї на Коломия-Рахів
« Last Edit: 30.03.17 , 12:03 by birys5 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2482


View Profile
« Reply #135 on: 30.03.17 , 14:03 »
Share Reply with quote


Logged
Iwan
Active user

Posts: 2482


View Profile
« Reply #136 on: 30.03.17 , 14:03 »
Share Reply with quote



Звісно, можна щось пришвидшити... але з кривомозковими причетними це вимагає тривалого часу. Я не буду здивований, коли вже 3-класний ДПКр2 почне курсувати зі Львова на Заліщики через день.
В іншому листі зазначено, що населеність 675/676 була 50%.



Куди пропали пасажири? 676 по Коломиї завше брали штурмом... і в один прекрасний момент - "все пропало". Бо провідники дорікали пасажирам "навіщо Ви берете квитки у касі? В мене ж дешевше... без ПДВ.".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2482


View Profile
« Reply #137 on: 30.03.17 , 15:03 »
Share Reply with quote

... і менше було чекати в коломиї на Коломия-Рахів
... або пересунути Коломия - Рахів з 08:16 на 07:50, як було в дораховозний період (16 років тому). Хтось писав, що бабцям потрібно якнайраніше повернутатися в села - доїти корів. Жодних перепон аж до Рахова - немає. В Рахові не ставатиме на заваді відправленню 358, бо прибуватиме завчасно.
Logged
birys5
User

Posts: 93


View Profile
« Reply #138 on: 30.03.17 , 21:03 »
Share Reply with quote

... і менше було чекати в коломиї на Коломия-Рахів
... або пересунути Коломия - Рахів з 08:16 на 07:50, як було в дораховозний період (16 років тому). Хтось писав, що бабцям потрібно якнайраніше повернутатися в села - доїти корів. Жодних перепон аж до Рахова - немає. В Рахові не ставатиме на заваді відправленню 358, бо прибуватиме завчасно.
Або так,дуже не погано)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5048


View Profile
« Reply #139 on: 30.03.17 , 21:03 »
Share Reply with quote

Іване, ну а навіщо ще новий рейс Івано-Франківськ - Коломия об 19.30, якщо є щоденний 608-й, який Ви все одне потрібен в"язатися по Коломиї з новим приміським Коломия - Заліщики? Там навіть є загальний вагон за копійки. 
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.147 seconds with 20 queries.