Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.17 , 20:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 34
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 28588 times)
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #140 on: 30.03.17 , 21:03 »
Share Reply with quote

Іване, ну а навіщо ще новий рейс Івано-Франківськ - Коломия об 19.30, якщо є щоденний 608-й, який Ви все одне потрібен в"язатися по Коломиї з новим приміським Коломия - Заліщики? Там навіть є загальний вагон за копійки. 
1. як варіант для парності обороту
2. 608 не стає на кожному стовпі
3. 608 можна якось пришвидшити
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5565


View Profile
« Reply #141 on: 30.03.17 , 22:03 »
Share Reply with quote

1. як варіант для парності обороту
2. 608 не стає на кожному стовпі
3. 608 можна якось пришвидшити
1. Для парності обороту його доцільніше запустити у інший час, коли діра між Івано-Франківськом та Коломиєю.
Або, якщо вдастся розжалувати ДПКр у 3 клас, то, можливо, проїзд у 702 між Коломиєю та Івано-Франківськом буде відносно доступним за ціною і ця пара не знадобиться взагалі.
2. Ну з кожного стовпа то й не буде багато бажаючих у Заліщики ввечері, а на більш-менш затребуваних станціях він має зупинки.
3. Я сумніваюсь, що це можна зробити на одноколійці, до того ж у 608 зхрещення по Коршову, тому там прискорення буде десь не більше 5 хвилин, а воно не варте призначення окремого поїзда.   
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #142 on: 31.03.17 , 15:03 »
Share Reply with quote

1. Цей фрагмент побажань ІФ - Коломия (опційний), на ньому ніхто не наполягає, якщо по Коломиї буде узгоджена пересадка із 702 та 608.
2. Тут на варіант із змінністю пасажирів... хоча багато пільговиків з таким темпом прямують із Коломиї (ранок) через Заліщики (обід) на Тернопіль (вечір). Це на любителя.
3. Ні, то ні. Опція ж.
Logged
smugastuj
Active user

Posts: 299


View Profile
« Reply #143 on: 01.04.17 , 00:04 »
Share Reply with quote

Проблема
По вінницькому напрямку відразу три проблеми:
1. Регіональний поїзд №827 сполученням Київ-Жмеринка має низьку населеність (окрім пікових дат). В той же час, вагони, у яких дозволяється проїзд по приміських квитках, часто їдуть переповненими від Вінниці до Жмеринки, зважаючи що поїзд іде у вечірню годину пік, коли маятникові мігранти жмеринського напрямку повертаються з роботи у Вінниці. У цей час, із прослідуванням Вінниці близько 18.00 повинна їхати повносоставна 6000-на чисто приміська електричка, з усіма зупинками по Сосонкам, Веселкам і т. п.
2. Вінничани вимушені масово купувати місця на поїзди далекого сполучення (зокрема Київ-Рахів та експрес Київ-К. Подільський), відбираючи тим самим місця у пасажирів, що їдуть далі.
3. Електропоїзд №6309 сполученням Козятин-Жмеринка має досить низьку заселеність, оскільки йде у не найбільш затребуваний час по приміському пасажиропотоку.

Пропозиції щодо вирішення
Для забезпечення вивезення маятникових мігрантів жмеринського напрямку з Вінниці близько 18.00 повинна їхати повносоставна 6000-на чисто приміська електричка, з усіма зупинками по Сосонкам, Веселкам і т. п. Отже, треба розміняти розклади руху електропоїзда №6309 та регіонального поїзда №827. Зробити прибуття електропоїзда №6309 до Вінниці близько 18.00-18.05.
Переглянути час відправлення регіонального поїзда №827 з Києва, зробити його відправлення з Києва близько 16.30. Таким чином буде забезпечена хороша його населеність у будь-який день тижня. Вінничани більше не будуть так масово вигрібати місця на раховоз і подільський експрес, оскільки в їхньому розпорядженні буде повносоставна регіоналка. Для задоволення приміського пасажиропотоку з прослідуванням Вінниці після 20.00 достатньо дозволити проїзд у 2-4 вагонах (у залежності від дня тижня) у р.п. №827 за приміським тарифом від Козятина до Жмеринки. Для вивезення пасажирів з присадибних ділянок запровадити для р.п. №827 пропонованим графіком сезонні (до 15 жовтня) зупинки Сальницький, Сосонка та Десенка. Веселку, Стадницю і Черепашинці можна без зупинок цілий рік.

А який состав Ви пропонуєте пускати під оборот приміського поїзда 6319 Жмеринка - Вапнярка (21:47 - 23:23)? Зараз цей рейс виконується составом з-під поізда 6309 Козятин - Жмеринка. При цьому майже половина пасажирів їдуть в цьому електропоїзді з Вінниці далі Жмеринки.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1130


View Profile
« Reply #144 on: 01.04.17 , 01:04 »
Share Reply with quote

А який состав Ви пропонуєте пускати під оборот приміського поїзда 6319 Жмеринка - Вапнярка (21:47 - 23:23)? Зараз цей рейс виконується составом з-під поізда 6309 Козятин - Жмеринка. При цьому майже половина пасажирів їдуть в цьому електропоїзді з Вінниці далі Жмеринки.
Багато варіантів. Якщо великий перестій составу 6309 по Жмеринці буде проблемою, то ще два варіанти: з-під 6322 Гречани-Жмеринка чи з-під 6318 Рахни-Жмеринка. Хоча останній, як на мене, було б краще подати під 6310 і зробити прямим рейсом Рахни-Козятин. 6309 з Козятина в такому разі подати під 6361 на Гречани.
« Last Edit: 01.04.17 , 01:04 by K-91 » Logged
K-91
Active user

Posts: 1130


View Profile
« Reply #145 on: 04.04.17 , 14:04 »
Share Reply with quote

Ідея в тому, щоб мегазбиткові приміські поїзди, які рано чи пізно помруть своєю смертю, перевести в регіональні чи пасажирські тим же рухомим складом. Можливо зі зміною (продовженням) маршруту їх курсуавання. Наприклад, як це пропонували з приміським ІФ - Рахів: продовжити до Львова, залишивши один вагон за приміським тарифом на ділянці ІФ - Рахів.
Таким мегазбитковим поїздом є 6169 Помічна-Голованівськ у вигляді одного ЦМВ під чмухою. Його слід замінити на нічний плацкартний вагон з постіллю до Кропивницького чи Знам'янки. Звичайно просто так один вагон до Кропивницького навіть під електровозом від Помічної або Підгородньої не дадуть, але враховуючи те, що Віктор Гарвона ставить перед пасдепом питання про те, щоб один з потягів далекого сполучення зі сходу на Львів йшов через Кропивницький-Помічну-Первомайськ, було б дуже бажано, щоб цей поїзд зі Львова прибував до Кропивницького близько 6 години ранку, мав 15-хвилинну зупинку у Підгородній або Помічній і заодно брав із собою причіпний вагон Знам'янка/Кропивницький-Голованівськ. Треба, щоб з Голованівська такий вагон відправлявся пізно ввечері, а назад прибував рано вранці. Узгодивши його, звичайно, з вузькоколійним на Гайворон в обидва боки. Таким чином можна урятувати лінію Помічна-Голованівськ від повного припинення сполучення. Попитом такий плацкартний вагон користуватиметься (це мені казали мешканці Гайворона) за умови вранішнього прибуття до Кропивницького і вечірнього відправлення назад, збитки будуть набагато менші ніж від курсування одновагонного приміського поїзда, який зараз возить повітря, і суспільна користь набагато більша.
« Last Edit: 04.04.17 , 14:04 by K-91 » Logged
VB
Active user

Posts: 2557


View Profile
« Reply #146 on: 04.04.17 , 15:04 »
Share Reply with quote

Ніхто так (пізно вечером та рано-вранці) не зробить, тому що там все зав'язане на залізничній роботі, під'їзду,  передачі кореспонденції, доставці інструменту та все таке інше...
Logged
EKS
Active user

Posts: 331


View Profile
« Reply #147 on: 05.04.17 , 12:04 »
Share Reply with quote

А який состав Ви пропонуєте пускати під оборот приміського поїзда 6319 Жмеринка - Вапнярка (21:47 - 23:23)? Зараз цей рейс виконується составом з-під поізда 6309 Козятин - Жмеринка. При цьому майже половина пасажирів їдуть в цьому електропоїзді з Вінниці далі Жмеринки.
Багато варіантів. Якщо великий перестій составу 6309 по Жмеринці буде проблемою, то ще два варіанти: з-під 6322 Гречани-Жмеринка чи з-під 6318 Рахни-Жмеринка. Хоча останній, як на мене, було б краще подати під 6310 і зробити прямим рейсом Рахни-Козятин. 6309 з Козятина в такому разі подати під 6361 на Гречани.



Немає варіантів. 6322 іде під 6310 на Козятин відправленням з Жмеринки 20.25, а 6318 відправляють на Гречани 20.32. Единий варіант зробити відправлення 6309 раніше з Козятина, бо він від 6306 прибутямм в Козятин 16.20.
Верогідніше за все, це зроблено спеціально для більшого заселення 827го...
А взагалі, таке можна було б зробити. Бо, як на мене, 6319 на Вапнярку відправляється запіздно...
« Last Edit: 05.04.17 , 12:04 by EKS » Logged
EKS
Active user

Posts: 331


View Profile
« Reply #148 on: 05.04.17 , 12:04 »
Share Reply with quote

Ніхто так (пізно вечером та рано-вранці) не зробить, тому що там все зав'язане на залізничній роботі, під'їзду,  передачі кореспонденції, доставці інструменту та все таке інше...

Так воно і є..
Logged
EKS
Active user

Posts: 331


View Profile
« Reply #149 on: 05.04.17 , 12:04 »
Share Reply with quote

Ідея в тому, щоб мегазбиткові приміські поїзди, які рано чи пізно помруть своєю смертю, перевести в регіональні чи пасажирські тим же рухомим складом. Можливо зі зміною (продовженням) маршруту їх курсуавання. Наприклад, як це пропонували з приміським ІФ - Рахів: продовжити до Львова, залишивши один вагон за приміським тарифом на ділянці ІФ - Рахів.
Таким мегазбитковим поїздом є 6169 Помічна-Голованівськ у вигляді одного ЦМВ під чмухою. Його слід замінити на нічний плацкартний вагон з постіллю до Кропивницького чи Знам'янки. Звичайно просто так один вагон до Кропивницького навіть під електровозом від Помічної або Підгородньої не дадуть, але враховуючи те, що Віктор Гарвона ставить перед пасдепом питання про те, щоб один з потягів далекого сполучення зі сходу на Львів йшов через Кропивницький-Помічну-Первомайськ, було б дуже бажано, щоб цей поїзд зі Львова прибував до Кропивницького близько 6 години ранку, мав 15-хвилинну зупинку у Підгородній або Помічній і заодно брав із собою причіпний вагон Знам'янка/Кропивницький-Голованівськ. Треба, щоб з Голованівська такий вагон відправлявся пізно ввечері, а назад прибував рано вранці. Узгодивши його, звичайно, з вузькоколійним на Гайворон в обидва боки. Таким чином можна урятувати лінію Помічна-Голованівськ від повного припинення сполучення. Попитом такий плацкартний вагон користуватиметься (це мені казали мешканці Гайворона) за умови вранішнього прибуття до Кропивницького і вечірнього відправлення назад, збитки будуть набагато менші ніж від курсування одновагонного приміського поїзда, який зараз возить повітря, і суспільна користь набагато більша.


Дуже добра пропозиція... Взагалі дивно, що на Голованівськ взагалі щось пасажирське курсує..
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 34
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.142 seconds with 20 queries.