Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.07.18 , 05:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 47
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 73641 times)
sasha_kor
User

Posts: 42


View Profile
« Reply #20 on: 15.11.16 , 10:11 »
Share

Я не розумію також, чому у відповіді вказано, що використовувати вагони ЦМО і локомотив економічно необгрунтовано для Полтави (обласного центру), але для райцентру-переростка Кременчука такі вагони використовуються в складі поїзда Кременчук-Кобеляки. Чому Південна залізниця "прибила" денні поїзди, але залишила нічні. Чому не рахується, яка населеність поїзда Полтава-Кременчук о 3.51 при виїзді з Полтави? Зазвичай, крім літнього періоду, 1-2%.
По-перше, на поїзд Полтава-Кременчук о 3.51 дістатись нічим - громадський транспорт в Полтаві в цей час не працює. По-друге, якщо у літній період ним ще іноді користуються, то в решту часу він вирушає з Полтави порожнім. Хто поїде ним з Полтави вночі???? Може, краще перенести час відправлення його з 3.51 на 7 ранку? Тоді поїзд буде населеним.
Якщо цей поїзд потрібний для райцентру-переростка Кременчука, то навіщо його пускати з Полтави, на мій погляд краще його відправляти з Кобеляк, так як о 4.50 ранку вирушає електричка Кобеляки-Полтава. В приблизно цей же час можна було б відправляти поїзд з Кобеляк на Кременчук. З Полтави на Кременчук о 3.51 їздять одиниці і то не кожен день. Кому потрібно їхати до Кременчука о 3.51? Чим ці люди доберуться до Південного вокзалу Полтави? Якщо використовувати таксі, то вигода від проїзду приміським поїздом в порівнянні з варістю проїзду в автобусі буде нівельована значними затратами пасажира за послугу таксі. Ось тут і треба шукати корінь збитків залізниці, а не у відміні зручного поїзда у ранковий час та денний час.
Також виникає питання доцільності курсування пізньовечірнього приміського поїзда Кременчук-Полтава до Полтави. Час відправлення з Кременчука - 20,21, прибуття до Полтави-23.19. Так, Цей поїзд потрібен для вивозу змінних працівників з Кременчука. Але навіщо його гнати до Полтави? Якщо до Кобеляк поїзд населений, то від Кобеляк до Полтави поїзд зупиняється лише по станціях, і не зупиняється на зупиночних платформах. Наскільки доцільно тоді пускати поїзд до Полтави? Поїзд є, але сісти в нього на зупиночних платформах не можна. Поїзд зупиняється в Ліщинівці, далі в Н.Санжарах, далі в М.Перещепині, потім в Головачі, чомусь залишені Терешки, і о 23.19 прибуття на кінцеву Полтава-Південна. До 2011 року цей поїзд зупинявся на кожній зупинці, потім зупинки на платформах були відмінені. За моїми спостереженнями, цей поїзд завжди на Полтаву їде порожнім. Небагато бажаючих на цей приміський по станціям. Тому може краще зробити йому маршрут Кременчук-Кобеляки 20,21-21.56, зворотно Кобеляки 5,38-Кременчук 7,23. Тобто, так як графік в 2014 році зробили для вечірнього поїзда Полтава-Кременчук, було Полтава-21,20 Кременчук 00,53, стало Полтава-Кобеляки 21,20-23,13. Так і зворотно, було Кременчук 3,23-Полтава 6,54, стало Кобеляки 4,50-Полтава 6,54. Вказані зміни в русі поїздів дозволять зменшити експлуатаційні витрати через недопущення пробігу поїздів порожніми. А замість поїзда о 3.51 краще для полтавців ввести в графік поїзд з часом відправлення близько 7.00-7.20 (не 6.20, як зробили в 2013 році).
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 1959


View Profile
« Reply #21 on: 15.11.16 , 13:11 »
Share

Последние пару лет летом частенько пользовался электропоездами на линии Лозовая - Красноград - Полтава-Южная (176 км). Причины: из-за отмены 335/336, нужно было добираться к родственникам в Полтавскую обл + катался на велике по области, садился в элеки на станциях Орелька, Сахновщина, а Красноград для меня так вообще хаб раз 5-6 в году:) Могу сказать, что там 5 пар электропоездов занадто будет, 4 хватит в самый раз, можно их грамотно распределить, чтобы были удобные стыковки, сейчас таковые в основном в наличии, даже неочевидные может быть: есть люди, которые подъезжают последней электричкой с Полтавы с пл. Орчик, ст.Ланная в Красноград, чтобы сесть на 125-й в Киев. Так вот, освободившейся электричкой можно запросто закрыть недостающие потребности линии Полтава-Южная - Кременчуг (119 км), тут и расстояние поменьше, и населенность вдоль линии больше.  Хотя я думаю, подвижной состав и так есть.
« Last Edit: 15.11.16 , 13:11 by Riesgo » Logged
sasha_kor
User

Posts: 42


View Profile
« Reply #22 on: 15.11.16 , 14:11 »
Share

Ну я считаю, что не стОит одну линию перекрывать за счет другой. Раньше было на кременчугском направлении 7 пар поездов. Из них были поезда выходного дня, сезонные поезда и ежедневные. Нужно просто оптимизировать графики движения поездов. Зачем гнать поезд в 3.51 из Полтавы, если его населенность 1-2% максимум. Почему нельзя его перенести на 7 утра, так чтобы им ездили люди. Я не знаю, кому в Полтаве нужен поезд в 3.51. Ну разве что пару рыбаков в мае-июле им проедут. И все. Я не представляю, кому нужно в такую рань куда-то ехать, да еще и на такси добираться на вокзал. Подвижной состав есть. Это однозначно. Куда дели те составы после отмены Полтава-Лещиновка в 2014 году и Полтава-М.Перещепина в 2011 году? Почему    для райцентра-переростка Кременчуга экономически обоснованно пускать локомотив и вагоны на пригород до Кобеляк, а с областного центра Полтавы  необоснованно?????
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #23 on: 15.11.16 , 14:11 »
Share

Зачем гнать поезд в 3.51 из Полтавы, если его населенность 1-2% максимум. Почему нельзя его перенести на 7 утра, так чтобы им ездили люди.
Наверное потому, что он привозит людей в Кременчуг к началу рабочего дня, в этом его цель, не надо рассматривать его как поезд "из Полтавы", это поезд "в Кременчуг"
Logged
sasha_kor
User

Posts: 42


View Profile
« Reply #24 on: 15.11.16 , 14:11 »
Share

logist, я с Вами согласен, что скорее всего это поезд в Кременчуг. Но... Раз Южная железная дорога поднимает вопрос малонаселенности поезда Полтава-Лещиновка в 6.20 (хотя такое время отправления ему ввели для того, чтобы людям было к нему не добраться и его "грохнуть"), то я поднял вопрос малонаселенности поезда в 3.51.... И предложение-не гнать его с Полтавы в 3.51, а отправлять его с Кобеляк, по тому же принципу, что и на Полтаву утром - раньше в 3.23 ходил поезд с Кременчуга, осенью 2014 его оптимизировали и отправляют в 4.50 с Кобеляк. Сомневаюсь, что кто-то из Полтавы, н,Санжар или Малой Перещепины ездит каждый день на работу в Кременчуг этим поездом.
Мое предложение было таким-вечерний вместо 20,21 Кременчуг 23,19 Полтава установить 20.21 Кременчуг 21,56 Кобеляки, дальше утром с Кобеляк 5,39 Кременчуг 7.23. 95% пассажиров с Кременчуга выходят до Кобеляк, дальше поезд идет пустым, и почти без остановок. Смысл его гнать пустым, тратить ДТ. Ведь с Кременчуга до Полтавы практически никто не ездит в 20.21.
Аналогия - до октября 2014 года был поезд Полтава 21,20-Кременчуг 00,53. Кременчуг 03,23-Полтава 06,50. Затем руководство ЮЖД наконец-то поняло, что вагоны в Кременчуг приходят пустыми, да и в 3 ночи никто с Кременчуга особо не ездит, и обрезали маршрут поезда до Кобеляк. Стало 21,20 Полтава - 23,13 Кобеляки. В Кобеляках этот поезд отстаивается до 4.50 и едет на Полтаву, везя пассажиров на работу. И сейчас вместо ночного поезда в 3.23, как раньше ходил поезд с Кременчуга на Полтаву, с Кременчуга до Кобеляк ходят как дневной так и вечерний поезда, один из них из 2-3 вагонов и локомотив.
Logged
sasha_kor
User

Posts: 42


View Profile
« Reply #25 on: 15.11.16 , 14:11 »
Share

Мое предложение состоит в том, чтобы график движения на кременчугском направлении выглядел примерно так:
1-й поезд в Кременчуг идет с Кобеляк действующим графиком, так как именно из Кобеляк, козельщины и дальше люди едут на работу в Кременчуг - с Санжар, Полтавы и Перещепины не ездят, это сильно накладно как по деньгам, так и по времени.
Дальше вернуть график 2012-13 года Полтава 7,20-Лещиновка 8,50. Можно даже в режиме "Маршрутного такси", то есть тариф пригородный, но платят все. Обратно Лещиновка  9,06 Полтава 10,35. Период курсирования - 1 апреля-1 ноября.
Следующий поезд действующим графиком Полтава 9,00-Кременчуг 12,30 обратно Кременчуг 15,22 Полтава 18,37.
Дальше Полтава 12,30-Кобеляки 14,20 Обратно Кобеляки 14,40 Полтава 16,30. Увязка с поездом Кобеляки-Кременчуг (по подобию Огульцы-Харьков и Огульцы-Полтава). Этот поезд тоже можно сделать "платным" по пригородному тарифу.
Дальше действующий Полтава 15,43 Кременчуг 19,25 обратно Кременчуг 20,21 Кобеляки 21,56, дальше его гнать смысла нет-без остановок при отсутствии пасс. потока.
Дальше действующий Полтава 18,08 Кобеляки 19,59 обратно Кобеляки 20,25 Полтава 22,15. Золотой график с оптимальным временем отправления для работающих до 17.00-17.15-17.30.
И последний поезд Полтава 21.20-Кобеляки 23.13, обратно 4,50 Кобеляки-6,50 Полтава (действующим).
Таким образом, из Полтавы было бы 6 пар поездов, 5 из них ежедневных, 1 сезонный. И не было бы "окна" в отправлении с 9 до 15.43 и прибьытия в Полтаву с 12.23 до 18.37.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #26 on: 15.11.16 , 16:11 »
Share

Не дуже обнадійливо... Більшість відповідей по схемі:
"Ми не можемо змінити розклад щоб зробити його зручним для групи пасажирів А, т.як він стане незручним для групи пасажирів Б". При цьому кількісне співвідношення цих груп абсолютно не враховується.
Так можна на будь-яку пропозицію відписатись, нескінченний пінг-понг. Наприклад, розклад приміського Івано-Франківськ - Рахів відправленням з Франківська о 3 ночі неможливо нікуди зсунути т.як він прибуває в Рахів о 8.10, відповідно, є якась група людей, яка ним доїжджає на роботу з Квасів чи Білина, звідси висновок: змінити графік потяга неможливо, він до кінця історії повинен відправлятись з Франківська о 3 ночі.
Він колись відправлявся і в 2:10 з прибуттям в 07:45.
та в 4:10 були часи що він відходив...і нішого всі були довольні...Щей ІФ-Вороненко їхав о 9...Ні від кого скарг не було...в всім було досить зручно!
Logged
smugastuj
Active user

Posts: 324


View Profile
« Reply #27 on: 15.11.16 , 17:11 »
Share

Якщо цей поїзд потрібний для райцентру-переростка Кременчука, то навіщо його пускати з Полтави, на мій погляд краще його відправляти з Кобеляк, так як о 4.50 ранку вирушає електричка Кобеляки-Полтава. В приблизно цей же час можна було б відправляти поїзд з Кобеляк на Кременчук. З Полтави на Кременчук о 3.51 їздять одиниці і то не кожен день. Кому потрібно їхати до Кременчука о 3.51?
А ничего, что депо в Полтаве находится? или бригада должна ночевать в Кобеляках? Оборот там построен так, что в 3:51 на Кременчуг отправляется дизель-поезд прибытием из Огульцов в 00:20.
Logged
brons
User

Posts: 32


View Profile
« Reply #28 on: 15.11.16 , 18:11 »
Share

.Повесилила відповідь що непотрібно розподіляти вранці електрички Київ-Козятин з рівним інтервалом по годині сорок (приблизно) і що не потрібна пересадка на Жашків.
Ще більше смішна відповідь про пересадку по Жмеринці о 13 годині з Козятинської на Вапнярську.
В моїй пропозиції і було перекласти ще від Фастова цю електричку... Та ще й номери наплутали
До речі 862 недавно "пакращіли" щоб наповняти Шкоду калинівками і попільнями.
І думаю, рахни посунули з тією ж самою метою на годину пізніше...
З неї пересадки по Козятину на Бердичів, по Калинівці на Хмельник, по Вінниці на Гайворон, по Жмеринці на Гречани, напевно постійно отримують скарги за спізнення.
Коли їм запропонували ще й по Рахнах зробити підвязку, напевно вирішили послати всіх подалі. Щоб менше жалувалися.
А за гарну новину про узгодження по Житомиру дуде дякую.

П.с. А приміські пропозиції ще можна писати "на потім", чи залізничники більше не хочуть пропозицій?
Logged
jbond989
Active user

Posts: 968


View Profile
« Reply #29 on: 15.11.16 , 19:11 »
Share

П.с. А приміські пропозиції ще можна писати "на потім", чи залізничники більше не хочуть пропозицій?

Вони й так не хочуть, але ви пишіть. Будемо пробивати.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 47
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 21 queries.