Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
29.06.17 , 01:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 25509 times)
opex
Active user

Posts: 10984


View Profile
« Reply #210 on: 16.04.17 , 05:04 »
Share Reply with quote

Погодите, что-то совсем вас, коллеги, занесло. Какое луковое рабство? Со всеми бывает, что билет не купил, так для этого есть штраф. Я вот как-то в прошлом году заплатил в городской
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 535


View Profile
« Reply #211 on: 16.04.17 , 08:04 »
Share Reply with quote

Что касается "совковщины" - так при "совке" БЫЛО СТЫДНО ездить без билета. И на человека без билета оборачивался весь вагон "Каааак? Он без билета? шушушу" Вот это и есть - нормальные цивилизованные отношения. И сажать/привлекать никого не надо было.

- так при "совке" контроль еще жесткий был, контролеры бегали что угорелые, если у "зайцев" не было при себе ни денег, ни документов, то вызывали милицию, и у всех остальных пассажиров даже чуть страх был, как не заплатить было тогда за билет.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4081


View Profile
« Reply #212 on: 16.04.17 , 09:04 »
Share Reply with quote

Погодите, что-то совсем вас, коллеги, занесло. Какое луковое рабство? Со всеми бывает, что билет не купил, так для этого есть штраф. Я вот как-то в прошлом году заплатил в городской
Дмирий прав, и это кстати тоже причина, по которой целесообразен прогрессивный штраф. Может быть много причин - забыл, потерял, просрочил дату. Зарубежом - купил не тот билет. Поэтому первый штраф может быть более менее гуманным, а дальше расти, вплоть до административного задержания начиная с какого-то момента.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7015


View Profile
« Reply #213 on: 16.04.17 , 20:04 »
Share Reply with quote

а дальше расти, вплоть до административного задержания начиная с какого-то момента.
Так а я о чем? Задерживать и отправлять на хозработы злостных нарушителей, а не тех, кто первый раз попался. Но для этого нужна и законодательная база, и учёт этих самых нарушителей.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3118


View Profile
« Reply #214 on: 17.04.17 , 08:04 »
Share Reply with quote

С помощью правильно построенноц "карательной системы" нужно изменить отношение пассажиров к вопросу оплаты.
Тем же полякам это как-то удалось. Теперь там люди со станции без кассы заходят в электричку/ДП и бегом сами бегут к кондуктору обилечиваться.
Logged
VB
Active user

Posts: 2467


View Profile
« Reply #215 on: 17.04.17 , 10:04 »
Share Reply with quote

Заспокоїлись. Це дуже добре.
 Насправді існуюча зараз система є дуже навіть дієвою. Нічого не потрібно вигадувати, а потрібно лише виконувати букву закону. Й в першу чергу тут потрібні кроки від залізниці по вдосконаленню своєї системи. Як оплати проїзду, так і стягнення штрафу.
 Наразі безквитковий проїзд карається штрафом в десятикратному розмірі. Інша стаття регулює, - якщо подібне правопорушення скоюється на протязі року повторно, штраф зростає вдвічі.
 Якщо дійсно на залізниці безкоштовний проїзд досягає таких нереально великих розмірів, то це дуже великі кошти для бюджету, коли людина-правопорушник постійно платить в двадцятикратному розмірі. Причому це реальні кошти, які самі падають з неба на додачу до ухваленого бюджету.
 Якщо порушник не має змоги заплатити штраф, то є норма громадських робіт у вільний час з розрахунку 10 годин за кожні несплачені 17 грн, але не більше 60 годин загалом. По 4 години в день фарбувати лавки в парку. Листя гребти. В дитсадках розмальовувати коників. На пляжах збирати мотлох..... Місцеві ради зазвичай дуже раді таким відпрацювальникам. Вони, на відміну від "біржовиків" наприклад, безоплатні. 
 Якщо не відпрацював, чи відмовився, - є інша норма виправних робіт, коли певний час (місяць чи два) по 20% відраховують із заробітної плати, а цей місяць викидається із всіх розрахунків. І ніяких депо з вагонами. Там будуть відпрацьовувати залізничники, що скоюють правопорушення, не мають змоги оплатити штраф, відмовляються соромитись у своєму місті чи селі. І ця сума буде вже набагато більшою.
 Ухиляєшся, - прописаний адмінарешт. 1 доба адмінарешту вартує трьом невідпрацьованим дням, але не більше 15 діб.
 Виправні роботи існують. Не треба вигадувати велосипеди. Потрібно просто виконувати букву закону. І не пасажир зараз повинен бігати, й змінювати щось. пасажиру це не потрібно, зрештою. Потрібно залізниці навести лад. Якщо не наводить, - значить це не сильно й треба. Можливо хтось втратить свою "кормушку". А ще тоді виникне багато запитань, які є не бажаними. Але в будь-якому разі, рано чи пізно, - закон буде діяти.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #216 on: 17.04.17 , 10:04 »
Share Reply with quote

Прошу модераторів виділити останні кілька сторінок повідомлень в окрему тему: "Проблема безквиткового проїзду в приміських поїздах"
або в існуючу тему: Эксперимент по жесткому либеральному щемлению зайцов в пригородных поездах, яка вже містить 19 сторінок з аналогічними пропозиціями.

С помощью правильно построенноц "карательной системы" нужно изменить отношение пассажиров к вопросу оплаты.
Тем же полякам это как-то удалось. Теперь там люди со станции без кассы заходят в электричку/ДП и бегом сами бегут к кондуктору обилечиваться.
кому цікавий рецепт - гугліть bez biletu pierwszy wagon
правило вельми просте: Nie zdążyłeś kupić biletu przed podróżą? Kup go zaraz po wejściu do pociągu. (входити необхідно на перші двері).

... И вообще, стыдно в ХХІ веке дискутировать, оставить кассы или нет. Когда уже можно платить за проезд по pay-pass, с терминалов, да как угодно можно платить. Два года назад уебаны пообещали массовую установку терминалов, и где они? ...

Цитата відповіді УЗ 12-річної давнини (2005 рік):



На той час пропонував термінал самообслуги для оформлення замовлень з подальшим викупом квитків у касі. Перевага - швидкість, бо пасажир приходить з перерахованими коштами лише для видруку. Час обслуги 20..30 сек. Бронь на замовлення в межах розумного - до 10..15 хвилин (крім доби відправлення) та 5..10 хвилин - у добу відправлення.
Чому згадав про це - питання аналогічне, і за 12 років технічні можливості (згідно закону Мура) зросли у 64 рази... але причетні й досі чухаються. За 12 років - жодних зрушень із цими терміналами.

По теме.  Банкоматы почему-то никто не вандалит, чревато. Хотя они в таких чигирях стоят, бывает.... А если и случается, - резонанс на всю страну. Приравнять терминалы по продаже билетов к банкоматам. На станциях поставить эти терминалы, которые будут уметь продавать карты любой валидности и одноразовые билеты. Для о.п., - оснастить каждый электропоезд билетными терминалами, натыкать камер и все такое. Зашел, денежку в приемник, билет забрал, пошел в салон. Есть карта, - приложил, получил билетик своего вида/типа. Нашли в салоне без билета, - получил штраф. Для контроля этого "контроля" на дверях датчик. При разнобое в 1% с билетами, - шерстим видео.

В Німеччині такі термінали на зупинках міського транспорту - звичне явище, не викликає жодного подиву. Всунув купюри, обрав та отримав необхідний квиток.  В наших реаліях необхідно законодавчо захистити пристрої телематики, хоча це теоретично вже існує - Стаття 361. Несанкціоноване втручання в роботу електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), автоматизованих систем, комп'ютерних мереж чи мереж електрозв'язку.
Крім того, є й інші статті ККУ, наприклад: Стаття 194. Умисне знищення або пошкодження майна. Тому, цілком достатньо наявного правового регулювання.

А по мне так терминалы самообслуживания надо повсеместно внедрять нет э/э и охраны на о/п располагать в примыкающих к о/п селах и поселках а  так же вагонах э/п со стоимостью +15%. И ни каких продаж с рук в поездах. И на пару-тройку лет карательные бригады с 5-ти кратным штрафом или высадкой на ближайших о.п. в некоторых случаях с задержанием и общественными работами по месту поимки/регистрации на срок 7...14суток. И конешно же монитизация льгот чтоб не звучали возгласы о зраде.

В тому ж таки 2005 році УЗ відмовилась від добровільних громадських бригад контролю, мовляв, у нас є кому кому контролювати. Питання спірне: хто буде контролювати цих добровольців... як уникнути їх свавілля? Самоконтроль УЗ теж має вади... я вже не кажу про згадувані ЛиС правові колізії при накладенні штрафу. Щодо монетизації - Львівська ОДА обрала собі роль жертви експерименту - будуть роздавати пільговикам кошти, аби ті сплачували за проїзд. З цього приводу передбачаю драматичні ситуації з пільговиками довколишніх областей, котрі прямуватимуть Львівською областю. Змушені будуть сплатити повну вартість. Та чи вистачить стільки коштів на пільговиків... чи не буде це по 10..30 грн/міс? Як запасний варіант - персоніфікація ПД з наступним відшкодуванням учасниками програми (органи самоврядування, ЦОВВ тощо).
« Last Edit: 18.04.17 , 12:04 by Iwan » Logged
EKS
Active user

Posts: 331


View Profile
« Reply #217 on: 17.04.17 , 21:04 »
Share Reply with quote

В общем - все остается как и было. Вопрос уже другой - в каком месте и когда не уехавшие пассажири или зайцы опять перекроут пути? И на какое время...
Logged
www3
Active user

Posts: 212


View Profile
« Reply #218 on: 18.04.17 , 08:04 »
Share Reply with quote

А тем временем вчера на 6807 Гребенка-Киев была 10вагонная ЭР9М-545.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5297


View Profile
« Reply #219 on: 18.04.17 , 11:04 »
Share Reply with quote

А тем временем Приднепровский филиал уже согласовал новые пригородные тарифы и планирует их внедрить в мае.

http://www.dp.uz.gov.ua/ukr/news/?id=3231

Я конечно все понимаю, но они будут совсем неконкурентоспособными с поездами дальнего следования.

Проезд в пригородном поезде по маршруту Днепропетровск - Геническ будет составлять 120 грн. это будет дороже плацкарта ПДСа в самый дорогой день.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.114 seconds with 20 queries.