Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
29.06.17 , 01:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 25518 times)
Sir Dem
Active user

Posts: 965


View Profile
« Reply #230 on: 18.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote

Можна створити "Рекомендації економним пасажирам".
Уявимо теоретично, що всі будуть після цього здорожчання платити, але уловлять цю тему з розбивкою і будуть купувати по декілька квитків. Недобросовісним пасажирам ще краще - перший сегмент придбав, а другий - може й так проїде. Залізниця досягне бажаного - покаже на папері, що довгомаршрутного пасажира не існує, прямі потоки нульові, пасажир в дорозі змінюється декілька разів і сенсу в існуванні приміських за межі областей/ на довгі відстані немає. Тобто це або некомпетентність/відсутність логіки при розробці тарифу, або цілеспрямована дія.
« Last Edit: 18.04.17 , 22:04 by Sir Dem » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #231 on: 18.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote

У пропонованому мною варіанті компенсації пільг питання розмежування областей/дирекцій вирішується персоніфікацією пільгової звітності. Байдуже походження пасажирів та їх змінюваність, головне аби вони були взагалі.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 965


View Profile
« Reply #232 on: 18.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote

Ось іще вершина абсурду - на деяких зонах вигідна подвійна розбивка. Наприклад, 155 км - це 60 грн., або це 75+80 км - 26+26=52 грн., або ж 50+50+55 км - 14,05х2+18=46,10 грн.
Також нічого не заважає пасажиру затероризувати роз'їзного, взявши протягом поїздки 6 (ШІСТЬ) квитків з зони 21-30 за 8 грн. кожен загальною ціною 48 грн. І це також буде економія.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7015


View Profile
« Reply #233 on: 18.04.17 , 23:04 »
Share Reply with quote

Хм, 8 гривен минималка - это значит из пригородов все будут ехать "по 6, как на маршрутке" на лапу кондуктору...
Там где "по 6, как на маршрутке" - в электричку даже не идут. Идут на маршрутку. И, да, кондуктор, каким бы он чудаком на букву М не был, меньше минималки соглашается только если пассажир "быкует" "Больше нету бла бла бла" В основном все таки выдают этот самый "минимальный" билет. Потому и надо не просто кондукторов, а сначала кондуктор тьху блин, разъездной кассир обилетил всех желающих (включая тех, кто "за пятерочку", "больше денег нету" и т.п.) а следом - контролеры "Ваш билет, пожалуйста! Ах, нету? Что значит "платили"? Билет где? Нету? Добро пожаловать на выход!" И так по 5-10-15 раз за маршрут. Формула "уже проверяли" тоже не катит. Сколько раз спрашивают - столько раз и предъявляйте, что не так? "Пасажир зобов"язаний збеерігати квиток до кінця поїздки" Особенно, если станция оборудована турникетами "на выход". Ах, кассиры, сволочи, денег взяли, билет не дали? Так кто лекарь? Нет билета за 5 грн. Есть как минимум за 8. Можете жаловаться в спортлото :)
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 535


View Profile
« Reply #234 on: 19.04.17 , 06:04 »
Share Reply with quote

Монетизація пільг: безкоштовний проїзд для пенсіонерів та пільговиків планують відмінити

Мінсоцполітики планує монетизувати пільги, але про терміни поки не йдеться. Про це під час зустрічі із представниками регіональних ЗМІ зазначив Міністр соціальної політики Андрій Рева.

За його словами, громадяни пільгових категорій отримуватимуть від держави грошову компенсацію.

При цьому у транспортному засобі при поїздці платитимуть всі, адже посвядчення не видаватимуться. Передбачається певна сума коштів (конкретно поки не називають) для щомісячних виплат пенсіонеру чи пільговику іншої категорії. Якщо всю суму людина не використає за цей період часу, то вона зможе витратити її на щось необхідніше.
Logged
opex
Active user

Posts: 10984


View Profile
« Reply #235 on: 19.04.17 , 09:04 »
Share Reply with quote

Если злочынна влада отменит льготы, обещаю за нее снова проголосовать:)
Logged
vowa17
Guest
« Reply #236 on: 19.04.17 , 13:04 »
Share Reply with quote

С 1 июля во Львовской области будет запущен эксперимент по монетизации льгот, а уже с 2018 года, по результатам этого эксперимента, планируется проведение полной монетизации льгот по всей стране, сообщил министр социальной политики Украины Андрей Рева.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #237 on: 19.04.17 , 14:04 »
Share Reply with quote

З нетерпінням чекаємо на анонс суми компенсації, щоб зрозуміти наскільки саме будуть втішені пільгові категорії громадян. На 10, чи 20, чи 30, чи на трохи більше грн. За два місяці все повинно прояснитися.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 535


View Profile
« Reply #238 on: 20.04.17 , 11:04 »
Share Reply with quote

З нетерпінням чекаємо на анонс суми компенсації, щоб зрозуміти наскільки саме будуть втішені пільгові категорії громадян. На 10, чи 20, чи 30, чи на трохи більше грн. За два місяці все повинно прояснитися.

- а они "втішені"  никогда не будут.
Вспомнился случай:
- прошлый год тоже шел разговор об полной отмене льгот на проезд для пільговиків, я живу в часном секторе на окраине Полтавы, около дома у нас наша лавочка на которой вечерами и не только любят собираться пенсионеры со всей округи поговорить. Прошлый год, весна, косой убираю бурьян у дороги и лавочки, соседи-пенсионеры увидели, сбежались. Дядь Боря(настоящий эврей, оба сына в Израиле, невестки, внуки уже там тоже) затеял этот разговор.
- Андрей, слышал что нам бесплатный проезд уберут?
- слышал, но еще знаю что городская власть обещает всем пенсионерам сумму в 50 гривен на проезд, дядь Борь вам хватит, 25 поездок на троллейбусе в месяц...
- да какие хватит, нам надо на проезд 50 гривен в день!
- дядь Борь, 50 гривен в день, это 12 поездок на маршрутке по городу, вы "о.ренели"?

- я потом им рассказал все про их смысл жизни, почему вот они детей-сирот не собирались защищать(а только себя), почему тот же дядь Боря лучше будет от пенсионера что живет в селе где нет ж.д сообщения и до райцентра километров 40, билет на автобус в одну сторону гривень 30, вот на них и надо обратить внимание.
- а ты шо говорю дядь Борь, в городе ведь живешь, проезд не так и дорог на тролейбус, родня почти вся в Израиле, а ты представь себя на месте тех бабушек и дедушек что в селах живут, хочешь туда где нет и тролейбуса, ни електрички, а автобусы 3 раза в неделю в райцентр ездят по 25-30 гривен за проезд?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #239 on: 20.04.17 , 11:04 »
Share Reply with quote

Отож бо... зачекаю поки підніметься бунт, а тоді і висуну свої ідеї на вищий рівень. Фактично, вимальовуються дві великі супротивні категорії пільговиків:
1) "нехай краще дадуть хоч якісь гроші, бо транспорту в нас і так немає жодного" (це якісь глухі гуцульсько-бойківські села, до прикладу);
2) "нам цієї подачки не потрібно, її вистачить тільки на 5..10..20 поїздок у місяць, а мені ж за хлібом треба їздити щодня, а ще "макулатуру/склотару" треба їздити задавати...".
Тільки для незначної групи людей "на одне виходить, що компенсаційні виплати, що пільговий проїзд". Цікаво, що скажуть студенти, чи вони під цей експеримент не потрапляють?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.141 seconds with 20 queries.