Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.17 , 10:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 32652 times)
Riesgo
Active user

Posts: 1831


View Profile
« Reply #280 on: 22.05.17 , 23:05 »
Share Reply with quote

Летом вообще одни бабулеты будут кататься и еще нахваливать будут ЖД начальство, властЯ, ко-ко-ко, как хорошо.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2883


View Profile
« Reply #281 on: 23.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

В УЗ намалювали "перспективну криву падіння попиту на приміські перевезення до 2025", тож тепер змушені вишукувати методи "відохочення" пасажирів. Зрештою, це не повинно нас дивувати, адже у проекті нового ЗУ "Про залізничний транспорт України" приміське сполучення обмежено відлеглістю 70 км від межі міста:
Quote
перевезення пасажирів у приміському залізничному сполученні  – перевезення пасажирів у внутрішньому залізничному сполученні на відстань до 70 км від межі міста без зазначення місць у проїзних документах (квитках)   (далі – приміське сполучення);
Тому, пасажирів готують завчасно до таких нововведень.
« Last Edit: 23.05.17 , 13:05 by Iwan » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10749


View Profile
« Reply #282 on: 23.05.17 , 14:05 »
Share Reply with quote

приміське сполучення обмежено відлеглістю 70 км від межі міста:
В принципе это правильно.

Тому, пасажирів готують завчасно до таких нововведень.
Думаю, что готовят к куда большему - это "обкатка" реальной цены такого "дальнего пригорода", а ПДСные тарифы поднимут еще больше.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2883


View Profile
« Reply #283 on: 23.05.17 , 15:05 »
Share Reply with quote

Думаю, что готовят к куда большему - это "обкатка" реальной цены такого "дальнего пригорода", а ПДСные тарифы поднимут еще больше.
Хоча б лінійну (з мінімалкою та заокругленнями до 1 грн) шкалу вже б зробили - хоч якось обгрунтовано, а то "прогресивна" шкала - абсурд безумовний. Тут йдеться зовсім не про абсолютний рівень самих цін (дорого/дешево), як про відсутність логіки/зрозумілості у ціноутворенні.

приміське сполучення обмежено відлеглістю 70 км від межі міста:
В принципе это правильно.
Тоді Тернопіль-Заліщики чи ІФ-Ворохта (про Рахів мовчу) стануть регіональними чи формально розіб'ють із 30-хвилинною пересадкою на цей же склад? При лінійному тарифоутворенні УЗ повинно бути абсолютно байдуже. Яка мета такого обмеження? Особливо, коли йдеться про місцевості з небагатим вибором сполучень. Чи формально сполучення збережуть але після 70км буде якась фіксована надбавка за "плацкарту"? Запитань більше, ніж відповідей.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10749


View Profile
« Reply #284 on: 23.05.17 , 16:05 »
Share Reply with quote

Тоді Тернопіль-Заліщики чи ІФ-Ворохта (про Рахів мовчу) стануть регіональними чи формально розіб'ють із 30-хвилинною пересадкою на цей же склад? При лінійному тарифоутворенні УЗ повинно бути абсолютно байдуже. Яка мета такого обмеження? Особливо, коли йдеться про місцевості з небагатим вибором сполучень. Чи формально сполучення збережуть але після 70км буде якась фіксована надбавка за "плацкарту"? Запитань більше, ніж відповідей.
Эта идея с ограничением лелеется в УЗ уже года три, думаю она будет реализована. Суть ограничения в том, что "пригород" должен быть пригородом, а не кругосветкой, всё что дальше пригорода - это уже региональное, межрегиональное. Не знаю как это будет реализовано в графиках, но в ценах это будет выглядеть как "другой тариф" на расстояния больше ограничения.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 100


View Profile
« Reply #285 on: 23.05.17 , 16:05 »
Share Reply with quote

Лінійне тарифоутворення теж не ідеальне. В нас більшість приміських їздять від великого міста (Київ/Харків/Львів) і зберають пасажирів з низки малих міст. Відповідно, населеність одгого й того ж потяга по маршруту не рівномірна, а сильно спадає при віддаленні від великого міста (Києва/Харкова/Одеси).
Було б логічно ввести однаковий по всій УЗ тариф за 1км приміського сполучення і доплати за висадку/посадку в великих містах.
Така система дозволить зробити що:
а) вартість проїзду з 20км з села до Києва буде більшою, ніж 20км з села до Гребінки
б) на не завантажених частинах маршруту, де пояги мають вдосталь вільних місць вартість проїзду  буде пропорційною відстані (більше дальніх пасажирів)
в) біля великих міст буде практично регресивний тариф ( в стилі платиш переважно за виїзд електричкою з Києва, а чи їдеш до Бучі, чи до Ворзеля різниця вже не така суттєва)
г) буде легше домовлятися з окремими містами про особливе ціноутворення
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5732


View Profile
« Reply #286 on: 23.05.17 , 17:05 »
Share Reply with quote

Эта идея с ограничением лелеется в УЗ уже года три, думаю она будет реализована. Суть ограничения в том, что "пригород" должен быть пригородом, а не кругосветкой, всё что дальше пригорода - это уже региональное, межрегиональное. Не знаю как это будет реализовано в графиках, но в ценах это будет выглядеть как "другой тариф" на расстояния больше ограничения.
Это уже было, причем совсем недавно где-то лет 15 назад в первой половине 00-х. Изначально планировалось ограничить пригород 160 км от пункта отправления до пункта назначения, далее или пересадка, или организация прямого рейса, но именно ЭПК/ДПК - тогда они как раз только массово появлялись. Однако сделали в результате 200 км и отменили эту норму буквально пару лет назад.
Даже в моем официальном издании Правил перевозок пассажиров..... от 2007 года есть такой Додаток 4 "Таблиця відстаней для приміської зони" и там последняя зона как раз до 200 км. Изначально даже я тогда не припомню пригородных поездов более 200 км. На Приднепровке таких не было точно. Самый длинный - Кривой Рог - Днепропетровск (ч/з Апостолово, Лошкаревку) который насчитывал 199 км. На Донецкой тогда тоже поукорачивали или поразделяли пригород. Например, исторически ходивший пригородный электропоезд Красный Луч - Мариуполь разделили на два согласованных поезда с пересадкой по Ясиноватой. Однако позже начали делить условно и такое деление осталось, например на Приднепровской дороге в виде рейса Днепропетровск - Таврическ - Геническ. А сейчас и этот пункт из Правил изъяли.  
« Last Edit: 23.05.17 , 17:05 by Крымчанин UA » Logged
K-91
Active user

Posts: 1146


View Profile
« Reply #287 on: 23.05.17 , 22:05 »
Share Reply with quote

Як на мене, найлогічніше, зробити так, щоб можливість придбати приміський квиток наприклад на 200 кілометрів була збережена. Але логічно було б зробити так, щоб був чисто приміський тариф на відстань до 100 кілометрів. А на більш далекі відстані для посадки в приміські поїзди продавати такий самий звичайний приміського зразка квиток з касового апарату СПЕККА, але вартість його повинна дорівнювати вартості квитка у вагон 3 класу регіонального поїзда 800-ї нумерації на цю саму відстань. Для таких квитків з апарату СПЕККА, але по вартості ідентичним тарифу вагону 3 класу в 800-му поїзді встановити обмеження довжини поїздки 350 кілометрів. Тоді маршрути приміських поїздів не доведеться різати по-живому, і помилок Росії, де по-живому різали маршрути електричок через встановлення мінтрансом Мордору обмеження 200 кілометрів, що привело до обвалу приміського руху, вдастся уникнути.
Якщо зробити так, як я пропоную, то кожен отримає своє: приміський пасажир заплатить по приміському тарифу за поїздку в приміському сполученні. Також буде збережено можливість придбати прямий квиток на просту 6000-ну електричку наприклад від Вінниці до Києва, але його вартість буде ідентична вартості квитка у вагон 3 класу регіональний поїзд 800-ї нумерації на цю саму відстань. А залізниці, зважаючи на історично вже встановлені схеми обороту рухомого складу не доведеться дробити довгомаршрутні приміські поїзди, такі як наприклад Львів-Мукачеве чи Одеса-Вапнярка, і за пасажирів, які їдуть приміськими поїздами на регіональну відстань, залізниця отримає оплату проїзду ідентичну тарифу вагона 3 класу регіонального поїзда 800-ї нумерації, що дозволить не відкидати таких пасажирів.
« Last Edit: 23.05.17 , 22:05 by K-91 » Logged
Crazy-Angel
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #288 on: 23.05.17 , 22:05 »
Share Reply with quote

приміське сполучення обмежено відлеглістю 70 км від межі міста:
В принципе это правильно.


Нет, не правильно.
Пригодные потоки существуют не только в агломерациях мегаполисов.

Если сокращать пригород, то хотя-бы по узлам с возможностью пересадки (по типу Гребёнка - Ромодан, Ромодан - Полтава) плюс что-то ускоренное Полтава - Гребёнка, но дороже, который на участке Полтава - Ромодан идёт экспрессом, а на участке Ромодан - Гребёнка - обычным пригородом
Пусть маршруты будут резанными, но они должны быть, за 71 км тоже люди живут
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2883


View Profile
« Reply #289 on: 24.05.17 , 10:05 »
Share Reply with quote

Як на мене, найлогічніше, зробити так, щоб можливість придбати приміський квиток наприклад на 200 кілометрів була збережена. Але логічно було б зробити так, щоб був чисто приміський тариф на відстань до 100 кілометрів. А на більш далекі відстані для посадки в приміські поїзди продавати такий самий звичайний приміського зразка квиток з касового апарату СПЕККА, але вартість його повинна дорівнювати вартості квитка у вагон 3 класу регіонального поїзда 800-ї нумерації на цю саму відстань. Для таких квитків з апарату СПЕККА, але по вартості ідентичним тарифу вагону 3 класу в 800-му поїзді встановити обмеження довжини поїздки 350 кілометрів. Тоді маршрути приміських поїздів не доведеться різати по-живому, і помилок Росії, де по-живому різали маршрути електричок через встановлення мінтрансом Мордору обмеження 200 кілометрів, що привело до обвалу приміського руху, вдастся уникнути.
Якщо зробити так, як я пропоную, то кожен отримає своє: приміський пасажир заплатить по приміському тарифу за поїздку в приміському сполученні. Також буде збережено можливість придбати прямий квиток на просту 6000-ну електричку наприклад від Вінниці до Києва, але його вартість буде ідентична вартості квитка у вагон 3 класу регіональний поїзд 800-ї нумерації на цю саму відстань. А залізниці, зважаючи на історично вже встановлені схеми обороту рухомого складу не доведеться дробити довгомаршрутні приміські поїзди, такі як наприклад Львів-Мукачеве чи Одеса-Вапнярка, і за пасажирів, які їдуть приміськими поїздами на регіональну відстань, залізниця отримає оплату проїзду ідентичну тарифу вагона 3 класу регіонального поїзда 800-ї нумерації, що дозволить не відкидати таких пасажирів.
Теж мав подібну думку, але не знав, як її висловити. Тобто все можна звести до таких тез:

1. Перекроювати наявні "довгі" (понад 70км) не варто, якщо там є пасажири (тільки заради того, аби зумисне перервати рух понад 70 км);
можливо фраза у проекті закону має деяку двозначність? Наприклад: Коломия - Заліщики = 83км, тому Стефанешти в це поняття не потрапляють = 73 км, але їдучи з Городенки - ця умова виконується...
можливо законотворці під фразою "перевезення пасажирів у внутрішньому залізничному сполученні на відстань до 70 км від межі міста" мають на увазі обмеження поїздки за приміським тарифом, а не протяжність маршруту рухомого складу? Якщо це так, то "все Ок".

2. Тарифікація: нехай буде "мінімалка" + лінійний тариф із заокругленням до 1грн до тих пір, поки тариф не зрівняється із тарифом "3 класу регіонального поїзда 800-ї нумерації"; далі - згідно тарифу "3 класу регіонального поїзда 800-ї нумерації".

Сподіваюсь, що зміг описати зрозуміло.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.128 seconds with 20 queries.