Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.01.18 , 16:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 46161 times)
Iwan
Active user

Posts: 3312


View Profile
« Reply #300 on: 31.05.17 , 12:05 »
Share Reply with quote

приміське сполучення обмежено відлеглістю 70 км від межі міста:
В принципе это правильно.
Нет, не правильно.
Пригодные потоки существуют не только в агломерациях мегаполисов.
А я где-то сказал про мегаполисы? Имеется ввиду только расстояние, не зависимо от чего-либо
усі порозумілися: тільки поїздка до 70 км може претендувати на "приміський" тариф за умови проїзду пасажира у відповідній категорії вагона/поїзда.
Logged
VB
Active user

Posts: 2838


View Profile
« Reply #301 on: 31.05.17 , 12:05 »
Share Reply with quote

Насправді потрібно взагалі прибрати таке поняття, як приміський потяг.. Як це зроблено в сусідів. Десь приблизно ту модель можна й реалізувати в Україні.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3312


View Profile
« Reply #302 on: 31.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

Насправді потрібно взагалі прибрати таке поняття, як приміський потяг.. Як це зроблено в сусідів. Десь приблизно ту модель можна й реалізувати в Україні.
Не насмілювався про це писати, аби не здійняти бурю гніву... але в цьому дійсно є сенс. Визначальним для формування тарифів повинен бути клас вагону та маршрутна швидкість. А коли дійде до прогресу, то замість маршрутної швидкості - швидкість на ділянці між пунктом посадки та пунктом висадки (якісь унормовані коефіцієнти). На прикладі раховоза: Рахів - Тернопіль - повільна ділянка, а Тернопіль - Київ - один із найшвидших поїздів. Тільки причетні дуже бояться точних формул, максимум - це таблиці.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6211


View Profile
« Reply #303 on: 31.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

Насправді потрібно взагалі прибрати таке поняття, як приміський потяг.. Як це зроблено в сусідів. Десь приблизно ту модель можна й реалізувати в Україні.
Так, але через брак рухомого складу це у найближчі часи буде зробити неможливо. Особливо у мегаполісах.
Logged
VB
Active user

Posts: 2838


View Profile
« Reply #304 on: 31.05.17 , 16:05 »
Share Reply with quote

Чому?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6211


View Profile
« Reply #305 on: 31.05.17 , 16:05 »
Share Reply with quote

У моєму розумінні ліквідація поняття "приміський поїзд" це по-перше гарантоване сидяче місце.
А коли у мегаполісах у години "пік" народ у тамбури не влазить, то я не розумію як це можливо зробити.
Logged
VB
Active user

Posts: 2838


View Profile
« Reply #306 on: 31.05.17 , 16:05 »
Share Reply with quote

Ну як це, гарантоване сидяче місце... Є резервації для цього. А коли народ не влазить у вагони, то це питання до УЗ. Навіть до межі посягання на національну безпеку.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11175


View Profile
« Reply #307 on: 31.05.17 , 16:05 »
Share Reply with quote

А коли народ не влазить у вагони, то це питання до УЗ. Навіть до межі посягання на національну безпеку.
+++
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6211


View Profile
« Reply #308 on: 31.05.17 , 16:05 »
Share Reply with quote

А я не погоджуюсь.

На даний час це проблема не тільки УЗ, а ще й місцевої влади, яка "кладе болт" на свої законні обов'язки.

А стосовно резервації - толку з неї, якщо фізично дійти до свого місця нереально через натовп.
Logged
VB
Active user

Posts: 2838


View Profile
« Reply #309 on: 31.05.17 , 17:05 »
Share Reply with quote

Ви так говорите, бо не бачили цієї системи в дії.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.102 seconds with 20 queries.